Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunchas3r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Goedenavond mensen,

Denk dat ik na lang zoekwerk eindelijk voor mijn budget de perfecte plasma Tv heb gevonden maar ik zit nog met een laatste prangende vraag.
Ik zou nl. graag de Panasonic TC-P50UT50 willen kopen aangezien deze overal op het net de hemel in wordt geprezen als beste prijs/kwaliteit maar vind deze hier niet te koop in de buurt (België/Nederland).
De TX-P50UT50 dan weer wel, dus ik veronderstel dat de voorgaande mischien het Amerikaans model is en de TX-P50UT50 hetzelfde toestel maar dan voor de Europese markt?

Om af te sluiten, is de TX-P50ST50 zijn meerprijs boven de TX-P50UT50 waard?
Vooral zijn betere filter tegen omgevingslicht spreekt me wel aan alhoewel ik vooral in een donkere omgeving ga kijken is het toch fijn erbij te hebben als je later bv. de Tv wil verplaatsen naar een andere, lichtere omgeving.

Vriendelijk dank voor enig advies,
Jozef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:37

mr.paaJ

generatie cmd+z

Behalve het genoemde filter zijn de aansluitingn misschien interessant. Als ik de specs interpreteer steken die bij de UT naar achteren, wat hem bij ophangen verder van de muur houdt.
De UT heb ik nooit gezien, dus over beeld kan ik weinig kwijt, behalve dat het wel erg jammer zou zijn als daar inderdaad een goedkoper plasmapaneel (geen neopdp volgens specs) in zou zitten. Persoonlijk zou ik eerder die paar euro's bijleggen voor de zeker goede ST50.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kijk eens hier: [Plasma] Panasonic 2011-2012 - alle series

Ik heb de 50UT50 en vind deze top, ben niet voor de ST50 gegaan puur vanwege de (imo) gruwelijk lelijke rand. 50UT50 bevalt prima, zeker voor het geld (694euro bij BCC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad: lees vanaf hier alle berichten op 21 november en vanaf hier alle berichten op 25 en 26 november. Dan weet je ongeveer alles. :)

PS Ik ben trouwens een even tevreden ST50 bezitter. :Y

[ Voor 8% gewijzigd door Cap op 14-12-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
De TC-P50UT50 en TX-P50UT50 zijn hetzelfde. Het verschil zit hem in de regio waar je hem koopt en kleine veranderingen zoals dat de een 60Hz is en de ander 50Hz voor de Europese markt. De TX-P50ST50 is dan weer een model hoger dan de UT50. Heeft een aantal voordelen zoals betere kleurgradaties, hogere licht luminance en diepere zwartweergave. De ST50 wordt door velen gezien als de Back for Buck televisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunchas3r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Bedankt voor de reacties.

Ik vraag me enkel nog af indien de meerkost van de UT50 naar de ST50 het wel waard is indien je enkel in een donkere omgeving films gaat bekijken? (ruwweg 700€ vs 900€)

Spijtig bij Wehkamp was er een actie voor de 50UT50 tegen 599€ deze was zoals verwacht reeds uitverkocht anders had ik hem onmiddellijk besteld :-)

En nu even die extra pagina's nog gaan lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In die pagina's staan precies de verschillen, en dus waarom het voor jou het mogelijk waard is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT! :)

[Plasma] Panasonic 2011-2012 - alle series is inderdaad het aangwezen topic daarvoor.
Verder is er voor aankoopadvies ook het CEA subforum!

Je kunt op een van die plaatsen verder! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.