Wel degelijk. Als jij €500,- korting zou krijgen bij Mediamarkt met de 19% BTW weg ermee actie, zou je televisie €3.150,- hebben gekost wat ver boven het gemiddelde van toen lag. Kun je zien aan het grafiek van de HX850 hier op Tweakers. De televisie kostte in de tijd dat je je televisie kocht, gemiddeld zo'n €2000,-. Als jij daar dan de 19% BTW weg ermee actie overheen zou doen, zou je in totaal €1.682,- voor de televisie betaald hebben wat uitkomt op €318,- korting wat geen €500,- is. Ook niet ongeveer.
En dan te bedenken dat er in het voorjaar geen 19% BTW weg ermee actie was terwijl dit de grootste actie bij de MediaMarkt is. Ongeacht welke plaats de MediaMarkt zit.
Zou ik zelf niet het beste weten wat hier aan de muur hangt, bij wie ik dat heb gekocht en onder welke landelijk geadverteerde condities??
Just check the facts.

Blijkbaar weet jij dat inderdaad niet want in een wat ouder topic, heb jij niet kunnen vertellen hoeveel je nou eigenlijk korting hebt gekregen. Een quote van jezelf;
bronJe krijgt een reactie omdat je hier iemand voor leugenaar uitmaakt.
Vind je het nu slim dat nu nogmaals te doen??
Je staat nogal snel met een bijzonder irritante, beschuldigende mening klaar, misschien is het een idee om even netjes informerend door te vragen, of een fact-check te doen voor je anderen voor vuil uitmaakt.
De actie staat hier gewoon in het archief, doe wat ik je eerder voorstelde en bied daarna even snel je verontschuldiging aan als dat je hier tot tweemaal toe tamelijk clueless reageert.
Verontschuldigingen aanbieden aan iemand die mij beledigd met uit de lucht gegrepen conclusies? Nooit.
€1999,- naar €1639,- is voor alsnog geen €500,-. Ook bijna niet.