In de bijbel staat nergens dat Satan Gods rechterhand was. En eh... 'muiterij' is volgens mij een vorm van opstand, hoor...Op maandag 19 november 2001 15:04 schreef LangTall het volgende:Er werd eerder gesteld dat Satan in opstand kwam tegen het beleid van God. Dit klopt dus niet. Satan was de rechterhand van God, en wilde Zijn plaats innemen. Daarom is hij uit de hemel gestoten. (Of je dit gelooft of niet is natuurlijk een ander verhaal, maar dit is de officiele lezing.)
Verwijderd
Mijn idee is dat een grote groep mensen die je als stereo type zal beschrijven als : buiten de maatschapij gevallen personen kenmerkend door hun lange haar en lugubere kleding.
Deze personen hebben vaak een sociale achterstand en zijn heel gevoelig van aart. En die gaan die teksten heel erg serieus nemen. Ik ken iemand in de prive sfeer die ook een sociale achterstand had, en die heeft zichzelf dus wel van kant gemaakt door zulke teksten. Als jij dagen/weken/maanden naar muziek luistert, waarin ze constant schreeuwen, pleeg zelfmoord, want het leven is toch niks aan, dan word je gehersenspoelt.
Mijn mening is dus dat muziek wel degelijk invloed heeft op zulke "gevoelige"mensen.
Dan kunnen ze beter marco borsato gaan luisteren, als dit soort dingen
Deze personen hebben vaak een sociale achterstand en zijn heel gevoelig van aart. En die gaan die teksten heel erg serieus nemen. Ik ken iemand in de prive sfeer die ook een sociale achterstand had, en die heeft zichzelf dus wel van kant gemaakt door zulke teksten. Als jij dagen/weken/maanden naar muziek luistert, waarin ze constant schreeuwen, pleeg zelfmoord, want het leven is toch niks aan, dan word je gehersenspoelt.
Mijn mening is dus dat muziek wel degelijk invloed heeft op zulke "gevoelige"mensen.
Verwijderd
En de media blijft dit soort muziek maar aanwijzen als er iets ergs gebeurd is. Eigenlijk zou er eens een documantaire gemaakt moeten worden over de invloed van muziek op jongeren, waarbij 10 jongeren (5 meisjes, 5 jongens) een week of twee geobserveerd worden, om zo te zien hoe het er tijdens het uitgaan en in het dagelijks leven aan toe gaat.Op maandag 19 november 2001 12:52 schreef SAPman het volgende:
Ik luister naar de meest agressieve muziek ter wereld, van betonpunk tot grindcore en van undergound speedcore (Supersnelle Gabber) tot Black Metal.
Toch ben ik de meest vredelievende persoon die ik ken, en zijn mijn (headbangende) vrienden net zulke pacifisten als ik.
Dan zal iedereen tot de conclusie komen dat het percentage aggressieve jongeren bij de Top 40 jeugd vele malen hoger dan bij bijvoorbeeld Black Metal en Gothic.
Ik denk dat ik bijna met zekerheid kan zeggen dat 1 op de 5 van de Top 40 jeugd agressief is, tegenover waarschijnlijk 1 op de 100 bij de metalscene.
Let er maar eens op: hoe vaak vinden er vechtpartijen plaats bij disco's en hoe vaak bij metalcafé's?
metal en rock? uhmz zoals system of a down? megadeth? Linkin Park? Slipknot? nah geen slechte invloed op mij hoor
en ik ben 16
Verwijderd
Misvatting numero uno.Op maandag 19 november 2001 15:35 schreef arjo_kamp het volgende:
Mijn idee is dat een grote groep mensen die je als stereo type zal beschrijven als : buiten de maatschapij gevallen personen kenmerkend door hun lange haar en lugubere kleding.
Misvatting numero dos. (het is trouwens aard)Deze personen hebben vaak een sociale achterstand en zijn heel gevoelig van aart.
Misvatting numero tres.En die gaan die teksten heel erg serieus nemen.
Dan had die persoon hulp moeten gaan zoeken bij een psycholoog of psychiater, daar zijn die mensen voor.Ik ken iemand in de prive sfeer die ook een sociale achterstand had, en die heeft zichzelf dus wel van kant gemaakt door zulke teksten.
Neen, dan word je aan het denken gezet; wat is er hier, om voor te leven? En dan kom je maar al te vaak tot de conclusie hoe leuk en mooi het leven is.Als jij dagen/weken/maanden naar muziek luistert, waarin ze constant schreeuwen, pleeg zelfmoord, want het leven is toch niks aan, dan word je gehersenspoelt.
Als je zelfmoord pleegt naar aanleiding van de muziek die je luistert, dan had je maar andere muziek moeten luisteren. Bovendien heb je dan een ontzettend lage drempel voor wat betreft wilskracht.
Je bedoelt labiele mensen. Er is een wezenlijk verschil.Mijn mening is dus dat muziek wel degelijk invloed heeft op zulke "gevoelige"mensen.
Kijk, dat is nou muziek waar ik haast zelfmoordneigingen van zou krijgen; inhoudsloos, commercieel en hypocriet.Dan kunnen ze beter marco borsato gaan luisteren, als dit soort dingen
Verwijderd
Vertel dat maar aan de mensen van http://www.occultenlicht.nlOp maandag 19 november 2001 15:04 schreef LangTall het volgende:
Een satanist gelooft alleen maar in zijn eigen kunnen, en verwerpt dus het bestaan van God en Satan. De naam van deze stroming is dus eigenlijk vrij ongelukkig. Satanisten zijn dus geen 'duivelaanbidders' zoals zoveel mensen denken.
Ik ben geruime tijd Satanist geweest, en ik herinner me geen feest waarbij ik vierde dat Jezus op smadelijke wijze was omgebracht; in mijn visie was Jezus totaal irrelevant.Satanisme: Verschijningsvorm
Religie waarbij Satan als god wordt vereerd. In ruil voor zijn verering schenkt Satan zijn aanhangers bepaalde voorrechten. Bij de offerdiensten of covens worden dieren- of mensenoffers gebracht. Eén van de grote satansfeesten is Goede Vrijdag, waar volgens hun zeggen Satans tegenstander, Jezus Christus, op smadelijke wijze is omgebracht.
Bovendien associëren de mensen op de bovenstaande site iedere vorm van magie of spiritisme met duivels, demonen en alles wat het kwaad zou kunnen symboliseren.
Ik wil graag www.religioustolerance.org nog maar eens onder de aandacht brengen als bron
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Wat versta jij onder satanisme?Op maandag 19 november 2001 15:49 schreef Kyori het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de mensen van http://www.occultenlicht.nl
[..]
Ik ben geruime tijd Satanist geweest, en ik herinner me geen feest waarbij ik vierde dat Jezus op smadelijke wijze was omgebracht; in mijn visie was Jezus totaal irrelevant.
Bovendien associëren de mensen op de bovenstaande site iedere vorm van magie of spiritisme met duivels, demonen en alles wat het kwaad zou kunnen symboliseren.
Verwijderd
Ik ben geen metal of rock liefhebber, maar ik ben niet van mening dat rock&metal een agressieve invloed heeft op jongeren in het algemeen...
Het kan een agressieve invloed hebben op een enkeling, maar dan liggen ook andere oorzaken ten grondslag...
Ik las dat er werd gewezen werd naar de trance/dancevalley of wat dan ook cultuur...
Ik ga zelf al 8 jaar naar dergelijke feesten, en heb nog nooit een agressief iets mogen ervaren...
Ik ben ook naar lowlands geweest en vond het geweldig dat allerlei verschillende menden vreedzaam op 1 terrein konde feesten...
Zo heb je slechten in de metal scene, in de dance scene, overal, maar je hebt juist ook veel goeien...
Ik ken een paar jongens die van metal/hardrock or whatever houden, en ik ervaar ze stuk voor stuk als grote knuffelberen en verschrikkelijke passivisten
Ondanks dat het uiterlijk wat bruut mag overkomen (zwart, leger, spikes, noem het maar op) lijkt het innerlijk juist het omgekeerde, tenminste dat is mijn ervaring, er kunnen natuurlijk ook altijd slechten tussen zitten, maar daar heb ik geen ervaring mee...
Het kan een agressieve invloed hebben op een enkeling, maar dan liggen ook andere oorzaken ten grondslag...
Ik las dat er werd gewezen werd naar de trance/dancevalley of wat dan ook cultuur...
Ik ga zelf al 8 jaar naar dergelijke feesten, en heb nog nooit een agressief iets mogen ervaren...
Ik ben ook naar lowlands geweest en vond het geweldig dat allerlei verschillende menden vreedzaam op 1 terrein konde feesten...
Zo heb je slechten in de metal scene, in de dance scene, overal, maar je hebt juist ook veel goeien...
Ik ken een paar jongens die van metal/hardrock or whatever houden, en ik ervaar ze stuk voor stuk als grote knuffelberen en verschrikkelijke passivisten
Ondanks dat het uiterlijk wat bruut mag overkomen (zwart, leger, spikes, noem het maar op) lijkt het innerlijk juist het omgekeerde, tenminste dat is mijn ervaring, er kunnen natuurlijk ook altijd slechten tussen zitten, maar daar heb ik geen ervaring mee...
Verwijderd
Ik versta onder Satanisme, wat Satanisme is;Op maandag 19 november 2001 15:56 schreef mix het volgende:
Wat versta jij onder satanisme?
Jezelf niets ontzeggen, en een afkeer tegen het Christendom en God hebben (beknopt gezegd).
Satanisme heeft niets met het aanbidden/vereren van Satan te maken, mensen die dat doen heten duivelsaanbidders en zijn meestal pubers die denken dat ze weer wat nieuws ontdekt hebben. Bovendien zijn het ook vaak dat soort mensen die grafzerken slopen en dus niet Satanisten; die hebben geen enkele aanleiding daartoe.
Dan is de naam satanisten nogal ongelukkig, aangezien ze dus niets met Satan te maken hebben (behalve dat Satan dan ook een satanist is). Het Hebreeuwse woord Satan betekent inderdaad letterlijk 'tegenstander, tegenstrever' en wordt ook in de bijbel niet alleen maar op Satan de Duivel toegepast. Het verschil in de bijbel is dat Satan met tegenstander etc wordt vertaald, haSatan (lett. 'DE tegenstander') met Satan.Op maandag 19 november 2001 16:01 schreef Kyori het volgende:
[..]
Ik versta onder Satanisme, wat Satanisme is;
Jezelf niets ontzeggen, en een afkeer tegen het Christendom en God hebben (beknopt gezegd).
Satanisme heeft niets met het aanbidden/vereren van Satan te maken, mensen die dat doen heten duivelsaanbidders en zijn meestal pubers die denken dat ze weer wat nieuws ontdekt hebben. Bovendien zijn het ook vaak dat soort mensen die grafzerken slopen en dus niet Satanisten; die hebben geen enkele aanleiding daartoe.
Overigens ging ik er tot nog toe altijd van uit dat satanisten duivelsaanbidders waren.
Verwijderd
Klopt, maar...Op maandag 19 november 2001 16:07 schreef mix het volgende:
Dan is de naam satanisten nogal ongelukkig, aangezien ze dus niets met Satan te maken hebben
...het betekent tegenstander, dus vandaar de benaming. Er is niets ongelukkigs aan de keuze van de naam, het is eerder logisch, aangezien zij een Hebreeuws woord gebruiken om zichzelf te bestempelen als tegenstanders van een religie, waarvan de geschriften in die taal geschreven zijn. Een soort ironie, zeg maar.(behalve dat Satan dan ook een satanist is). Het Hebreeuwse woord Satan betekent inderdaad letterlijk 'tegenstander, tegenstrever' en wordt ook in de bijbel niet alleen maar op Satan de Duivel toegepast.
Dat is een hele algemene misvatting, dus niemand zal het je kwalijk nemen.Overigens ging ik er tot nog toe altijd van uit dat satanisten duivelsaanbidders waren.
Dan misschien niet ongelukkig in de zin van onlogisch, maar door zo'n naam wordt je wel door velen verkeerd begrepen. Met als gevolg veel overdreven reacties.Op maandag 19 november 2001 16:12 schreef Kyori het volgende:
Er is niets ongelukkigs aan de keuze van de naam, het is eerder logisch, aangezien zij een Hebreeuws woord gebruiken om zichzelf te bestempelen als tegenstanders van een religie, waarvan de geschriften in die taal geschreven zijn. Een soort ironie, zeg maar.
Nee dat klopt, maar er zijn andere geschriften waarin dit gesteld wordt. Vraag me ff niet welke, want dat weet ik niet uit m'n hoofd.Op maandag 19 november 2001 15:10 schreef mix het volgende:
In de bijbel staat nergens dat Satan Gods rechterhand was. En eh... 'muiterij' is volgens mij een vorm van opstand, hoor...
Misschien moet ik deze 'opstand' even toelichten. Er werd gesteld dat Satan dus tegen een kwade God inging, en volgens de voornoemde geschriften was het dus precies andersom, en vond Satan God te vergevingsgezind. Wat hiervan klopt en wie er gelijk heeft is natuurlijk een geweldig punt van discussie
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Verwijderd
Correct. Het komt alleen veelal doordat mensen alleen de naam Satan kennen, zonder te weten dat het een woord is in een andere taal; met dus inderdaad als resultaat, veel overdreven reacties.Op maandag 19 november 2001 16:15 schreef mix het volgende:
Dan misschien niet ongelukkig in de zin van onlogisch, maar door zo'n naam wordt je wel door velen verkeerd begrepen. Met als gevolg veel overdreven reacties.
Verwijderd
Wat je daar zegt gaat dus werkelijk nergens over.. Het grote verschil is dat deze mensen vaak WEL een eigen mening hebben en niet zoals de meeste mensen elkaar constant nadoen..Op maandag 19 november 2001 15:35 schreef arjo_kamp het volgende:
Deze personen hebben vaak een sociale achterstand
Nou Llewella, nou wil ik niet kortzichtig zijn, maar uit eigen ervaring (ik ben op innercity geweest (jaja als metalman bij uitstek met wat vrienden) en op Dynamo Open Air en op Lowlands) moet ik toch steeds concluderen dat er op trance/dance/techno feesten mensen toch eerder opgefokt zijn, misschien de drugs? (nee xtc wordt niet hoofdzakelijk gebruikt in de metal scene (ofwh misschien heet het daarom speedmetalOp maandag 19 november 2001 16:01 schreef Llewella het volgende:
Ik ben geen metal of rock liefhebber, maar ik ben niet van mening dat rock&metal een agressieve invloed heeft op jongeren in het algemeen...
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Verwijderd
dat is uitzondering. Ik luister ook veel naar metal (al 6 jaar) en ik pleeg ook geen zelfmoord.Op maandag 19 november 2001 15:35 schreef arjo_kamp het volgende:
Verwijderd
dat is ook geen echte metalOp maandag 19 november 2001 15:40 schreef Goten het volgende:
metal en rock? uhmz zoals system of a down? megadeth? Linkin Park? Slipknot? nah geen slechte invloed op mij hooren ik ben 16
behalve megadeth dan. die rulen ontzettend.
/me vindt nu-metal toch wat mindere muziek dan bv Iron Maiden / Judas Priest.
Verwijderd
Vergelijk dit eens:
Nummer 1 - "Follow the leader. Hitler came back, because he forgot the black" - Een of ander Gabber-nummer
Nummer 2 - "I've got my own philosophy, I hate everyone equally. You can't tell an enemy. No segregation, separation, just me and my world of enemies." "Disciple" van Slayer.
Nummer twee is agressiever als nummer 1, maar toch ben ik van mening dat de tweede tekst minder gevaarlijk is.
Nummer 1 - "Follow the leader. Hitler came back, because he forgot the black" - Een of ander Gabber-nummer
Nummer 2 - "I've got my own philosophy, I hate everyone equally. You can't tell an enemy. No segregation, separation, just me and my world of enemies." "Disciple" van Slayer.
Nummer twee is agressiever als nummer 1, maar toch ben ik van mening dat de tweede tekst minder gevaarlijk is.
Verwijderd
AMENOp maandag 19 november 2001 16:01 schreef Llewella het volgende:
Verwijderd
Ik ben het ermee eens, maar toch even een disclaimer, mijn schoonzusje is gabberin, maar die tekst, daar zou ze onwijs kwaad omworden, want zij is van mening dat gabbers maatjes betekent, maatjes met iedereen, ze mijd de nazi of aggressieve gabbers dan ook...Op dinsdag 20 november 2001 08:31 schreef SAPman het volgende:
Vergelijk dit eens:
Zo zeg ik al, in elke jeugd/muziek/sub cultuur zitten slechten, maar ook goeden...
Ook in de metal e.d., ook in de gabber, dance, r&b or whatever...
Als ik een beetje zoek (waar ik nu geen zin in heb
Verwijderd
Ik mag hopen dat je met hij jezelf bedoeldOp dinsdag 20 november 2001 10:54 schreef Trigger het volgende:
[..]
AMEN/me is wel fulltime metal liefhebber geweest en zal ook altijd wel zo blijven denk ik.. maar zoals hij het zegt = het wel denk ik.. ghehe
Verwijderd
ff tussendoor: iemand die toevallig goddess of desire kent 
Ik ken (voormalig
) drummer master blaster persoonlijk, buurman van een oude vriendin van me...
Ik kende hemzelf eerder dan zijn act, en stond wel te kijken van dat het er zo 'aggri' uitzag enzow, had ik niet echt achter hem gezocht.
Andere band member grev drake heb ik later nog wel op icq gesproken, ook heel aardig enzow, helemaal niet boosaardig ofzow
Ik ken (voormalig
Ik kende hemzelf eerder dan zijn act, en stond wel te kijken van dat het er zo 'aggri' uitzag enzow, had ik niet echt achter hem gezocht.
Andere band member grev drake heb ik later nog wel op icq gesproken, ook heel aardig enzow, helemaal niet boosaardig ofzow
Verwijderd
Die ken ik. Echt de slechtste muziek die ik ooit gehoord heb.Op dinsdag 20 november 2001 13:26 schreef Llewella het volgende:
ff tussendoor: iemand die toevallig goddess of desire kent
Dat is in wel meer gevallen zo.Ik ken (voormalig) drummer master blaster persoonlijk, buurman van een oude vriendin van me...
Ik kende een meisje die hem in real life kent; bakt altijd een appeltaart voor de band als ze naar een optreden van hen toe gaat.Andere band member grev drake heb ik later nog wel op icq gesproken, ook heel aardig enzow, helemaal niet boosaardig ofzow
Verwijderd
Op dancevalley heb ik nix gezienOp maandag 19 november 2001 23:26 schreef Liam_xi het volgende:
[..]
Nou Llewella, nou wil ik niet kortzichtig zijn, maar uit eigen ervaring (ik ben op innercity geweest (jaja als metalman bij uitstek met wat vrienden) en op Dynamo Open Air en op Lowlands) moet ik toch steeds concluderen dat er op trance/dance/techno feesten mensen toch eerder opgefokt zijn, misschien de drugs? (nee xtc wordt niet hoofdzakelijk gebruikt in de metal scene (ofwh misschien heet het daarom speedmetal) tis meer un jointje hier en een jointje daar.) maar goed mijn idee is: door de drugs en de hoeveelheid kunnen mensen veel eerder opgefokt zijn dan dat je dat zou zijn als je naar een lekker potje Dimmu luistert... tis alleen mijn ervaring, betekend niet dat het in zijn algemeenheid zo is, maar maar maar maar, check voor de gein even hoeveel drugsdoden er al zijn gevallen op de dansvloer, en in de pit (en omstreken dan). In de pit een stuk minder hoor! (en niet over roskilde beginnen)
Voor de rest ga ik niet naar grote feesten, ik ging meer naar underground, en ik heb werkelijk waar nog nooit aggresiviteit of een dode of wat dan ook ervaren...
(lowlands scheen er een uit een stelling gesprongen te zijn in '99 wegens lsd
Ik hou ook meer van het relaxte, geen aggri gedoe, lekker chillen, geen harde commerciele dance met strak gezicht, maar liever experimentiele hippie goa (goa ben ik trouwens niet zo liefhebber van, liever techno, maar hippie techno staat zo raar
Ik zie het vingertjes gewijs over en weer, maar zoals de metal gasten niet willen dat er naar hen gewezen wordt willen de trancers dat ook niet, laat elkaar in waarde, love peace & happyness
Qua personen maakt het me niet uit in welke scene ik hang, alleen ik heb toch een bepaalde muziekvoorkeur waar ik aan vast geplakt blijf zitten, maar ik blijf gelukkig allround, ben aan het overwegen mijn eerste gothic jurk aan te schaffen
Ik vindt het wel best zo dat ik de mooie kanten van elke scene mag ervaren (en ook de vervelende kanten natuurlijk, maar die vind ik minder belangerijk)
jupz, lowlands 99 was er eentje uit een lichtmast gesprongen, tja, het gebeurt maar ik vind het niet veel op de 55.000 mensen die er rond lopen.
Ik had eigenlijk meer een antwoordt verwacht van "ja maar trance/techno enz. zitten meer mensen in de scene dus grotere kans dat het verkeerd gaat" Oftewel het %tage rotte appels dat in zo'n scene rondhangt is groter dan in b.v. de metalscene. Maar "metal" is ook weer zo algemeen. Sommige mensen vinden Nirvana al metal, maar tis gewoon grunge, sommige mensen vinden Nu-metal metal, sommige niet ( en dat zijn dan de slayer/iron maiden/ouwe metallica fans meestal). Anyway, ik vind dus niet dat metal een slechte invloed heeft op jongeren, ik denk dat het alleen maar goed is
en mensen aan het denken zet. Omdat het namelijk niet zo "commercieel en gemaakt" (ow glad ijs uitspraken) hoeft te zijn als b.v. Backstreet Boys of Britney Spears. Het is in mijn ogen een tikkeltje "puurder" dan dat soort muziek. Tuurlijk worden de grotere namen ook steeds een stukje meer gemaakt.. maar niet zo erg it's all about the
Ik had eigenlijk meer een antwoordt verwacht van "ja maar trance/techno enz. zitten meer mensen in de scene dus grotere kans dat het verkeerd gaat" Oftewel het %tage rotte appels dat in zo'n scene rondhangt is groter dan in b.v. de metalscene. Maar "metal" is ook weer zo algemeen. Sommige mensen vinden Nirvana al metal, maar tis gewoon grunge, sommige mensen vinden Nu-metal metal, sommige niet ( en dat zijn dan de slayer/iron maiden/ouwe metallica fans meestal). Anyway, ik vind dus niet dat metal een slechte invloed heeft op jongeren, ik denk dat het alleen maar goed is
Verwijderd
DankjeOp dinsdag 20 november 2001 23:37 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Ik ben het roerend met je eens Llewella.
Ik vind het wel frappant dat gewijs, want ik heb een vooroordeel tegenover de rock/metal scene dat de mensen wat opener zijn en beter nadenken, dus ook minder snel oordelen over andere (scenes)...
Maarjah we blijven allen mensen he!?
Deathmetal?? Cradle of filth ligt ergens tussen de dark en black metal in.. Deathmetal=Cannibal Corpse, Dying Fetus e.d. (deathmetal zuigt trouwens bigtime)en Death Metal (Cradle of Filth)
Verwijderd
At The Gates suckt niet!Op woensdag 21 november 2001 10:12 schreef TMV het volgende:
(deathmetal zuigt trouwens bigtime)
Eigenlijk ook weer wel, maar alleen Slaughter of the Soul is goed (in mijn ogen).
Het is maar net of je echt naar de tekst luistert of dat je het gewoon hoort. En hoe de persoon zelf is, ik luister zelf naar Cradle of Filth, Vader, Mutant enz. Maar ik ben toch zeker ver van gewelddadig, ik ken zat mensen die naar Top 40 muziek luisteren en die 30 keer aggressiever zijn dan mij.
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Heerlijk hoe die jongen de goede oude muziek ver*&(%^(*&%
Nou ja maar gelijk heb je,..
Het gebeurd inderdaad veel vaker dat er vecht partijen uitbreken in trance/dance/gabber festijnen, dan in de hardrock/metal sfeer..
Dus ik denk dat metal sfeer alleen maar een relaxte sfeer mee brengt en dat de muziek toch weinig mensen echt tot dingen aanzet
Nou ja maar gelijk heb je,..
Het gebeurd inderdaad veel vaker dat er vecht partijen uitbreken in trance/dance/gabber festijnen, dan in de hardrock/metal sfeer..
Dus ik denk dat metal sfeer alleen maar een relaxte sfeer mee brengt en dat de muziek toch weinig mensen echt tot dingen aanzet
Ik ben verstopt zoek een ander :P
www.nomanson.org doet het niet hoor... dikke dns errorOp zondag 03 juni 2001 16:59 schreef Hyperbird het volgende:
Moet je www.nomanson.org es zien.
ikdaar echt op.
En dan de responds van manson:
[..]
Ho ho Ho ho, nou zeg je het zelfde als die gasten van denken van deze topci over deathmetal en hun varainaten.[b]Op woensdag 21 november 2001 14:01 schreef kaasszje
Ik ben ook gabber en houdt van vele soorten metal. Jij bent achter met nieuws. Net zoals Mensen die van metal hielden altrijd als agresieve mensen werden afgeschilderd werden gabbers dat ook. Maar dat was in de tijd toen het nog commercieel was> Toen waren er veel nep gabbers, allemaal wannabee's. Diezelfde agressieve lingen zitten nu in de commercieele en populaire trance en alle aanverwante scene's.
Uit de gabber scene zijn ze gelukkig al een tijdje weg en de sweer is werkleijk fantastisch, een grote familie.
Met de hele house scene was het ook iit zo totr dat het populair en commercieel werd. Pas dus op metw at je zegt.
Er bestaan mensen die echt van een bepaalde soort houden en mensen die de boel verpesten en doen alsof ze het leuk vinden. En die mensen verpesten het altijd in welke soort muziek scene dan ook. Het zijn de goeie die er de dupe van worden.
8 )
Verwijderd
Ik kan me best vinden in een boel muziek, van gabber tot hard metal, van punk tot klassiek, maar ik ben wel voornamelijk gespecialiseerd in trance, wat ik dus ook produceer.
Ik weet niet hoe het is in rock-cafes, rockfeesten, etc.; maar ik ga weleens uit in mijn woonplaats en ik moet wel bekennen dat degenen, die zeggen, dat het in discos met trance en top 40 muziek de sfeer niet echt leuk en ook agressief is.
Ik ben vaak genoeg lastig gevallen door jongens als ook meiden omdat ik opval kwa uiterlijk en dansstijl(nu kun je wel zeggen, dan meet je je een minder opvallend uiterlijk aan en ga je wat aanpassen kwa dansen, maar dan mag ik mezelf niet meer zijn).
Duwerijen van jongens, ook dat jongens te dicht bij mij gaan dansen en proberen me te zoenen etc. omdat ze naar aller waarschijnlijkheid denken, dat ik homofiel ben(ik ben een man, maar zekers niet homofiel).
Meiden proberen me te verleiden met gedans en geglimlach, waar ik wel een glimlach teruggeef, maar verder geen interesse heb omdat ik wil dansen(en wel full power, superintensief) en niet wil socializen of wat dan ook, terwijl ik verder niks tegen een gezellige babbel heb als ik niet op de dansvloer ben.
Daarbij ben zelfs bereid om met mensen te praten, die me op de dansvloer benaderen(vind ik op zich prima), maar dan moeten ze niet de gek met me steken of me negatief benaderen, dan ga ik namelijk voor diegene op slot(kwa gesprek uiteraard).
Ik ben ervan overtuigd, dat er echte trance-liefhebbers zijn, die net als ik best open zijn en geen rotzooi zullen schoppen in elkaars gezelschap, maar die het niet kunnen uitstaan, dat mensen hen lastig gaan vallen als ze uitgaan.
Ik ben er ook van overtuigd, dat degenen, die anderen lastig vallen, trance alleen leuk vinden omdat het popi is of omdat ze zowieso naar de disco gaan en de trance hen geen ruk kan schelen, omdat discos toch allerlei leuk lawaai herbergen.
Laat ik effe uitleggen, waarom ik zo nu en dan naar discos ga en wat ik er doe.
Simpel gezegd ga ik er naar toe omdat ik 1-4 uur lang lekker stevig wil gaan dansen op lekkere trance.
Graag ga ik er vroeg heen, omdat ik zondags weer vroeg wil opstaan.
Als ik daar dan ben, dan verzeker ik je, dan ben ik meestal zodra de eerste trancenummers klinken een van de eersten die gaat dansen.
De eerste 10 minuten doe ik rustig aan en bouw ik de intensiteit op, dan hou ik dat 1/2 tot 2 uur op het zelfde nivo vol en daarna stop ik.
Meestal herhaal ik dezelfde prestatie na een pauze van tussen 1/4 tot 1 uur.
Daarna loop ik meestal naar huis.
Het is mijn manier om energie kwijt te raken.
Ik dans ook opmerkelijk intensiever dan minstens 95% van alle dansenden en dat hou ik best lang vol.
Maar genoeg gezeikt over mij.
Het is wel zo, dat ik merk, dat er best wel wat mensen in discos zijn, die aan mijn verschijning en doen en laten zo aanstoot nemen, dat ze me lastig vallen.
En zelfs een t-shirt met "Jesus, Lord of my life!" erop weerhoudt deze gasten niet om mij als homofiel te bestempelen en mij op zodanige wijze lastig te vallen, tja, waar gaat de wereld heen...
Als ze me lastig zouden vallen om wat ik geloof, maar nee hoor, meestal is het iets anders.
In ieder geval kijk ik voortaan wel wat beter uit in het uitgaansleven, en zal ik eens bij de rock/metal gaan kijken.
Ik weet niet hoe het is in rock-cafes, rockfeesten, etc.; maar ik ga weleens uit in mijn woonplaats en ik moet wel bekennen dat degenen, die zeggen, dat het in discos met trance en top 40 muziek de sfeer niet echt leuk en ook agressief is.
Ik ben vaak genoeg lastig gevallen door jongens als ook meiden omdat ik opval kwa uiterlijk en dansstijl(nu kun je wel zeggen, dan meet je je een minder opvallend uiterlijk aan en ga je wat aanpassen kwa dansen, maar dan mag ik mezelf niet meer zijn).
Duwerijen van jongens, ook dat jongens te dicht bij mij gaan dansen en proberen me te zoenen etc. omdat ze naar aller waarschijnlijkheid denken, dat ik homofiel ben(ik ben een man, maar zekers niet homofiel).
Meiden proberen me te verleiden met gedans en geglimlach, waar ik wel een glimlach teruggeef, maar verder geen interesse heb omdat ik wil dansen(en wel full power, superintensief) en niet wil socializen of wat dan ook, terwijl ik verder niks tegen een gezellige babbel heb als ik niet op de dansvloer ben.
Daarbij ben zelfs bereid om met mensen te praten, die me op de dansvloer benaderen(vind ik op zich prima), maar dan moeten ze niet de gek met me steken of me negatief benaderen, dan ga ik namelijk voor diegene op slot(kwa gesprek uiteraard).
Ik ben ervan overtuigd, dat er echte trance-liefhebbers zijn, die net als ik best open zijn en geen rotzooi zullen schoppen in elkaars gezelschap, maar die het niet kunnen uitstaan, dat mensen hen lastig gaan vallen als ze uitgaan.
Ik ben er ook van overtuigd, dat degenen, die anderen lastig vallen, trance alleen leuk vinden omdat het popi is of omdat ze zowieso naar de disco gaan en de trance hen geen ruk kan schelen, omdat discos toch allerlei leuk lawaai herbergen.
Laat ik effe uitleggen, waarom ik zo nu en dan naar discos ga en wat ik er doe.
Simpel gezegd ga ik er naar toe omdat ik 1-4 uur lang lekker stevig wil gaan dansen op lekkere trance.
Graag ga ik er vroeg heen, omdat ik zondags weer vroeg wil opstaan.
Als ik daar dan ben, dan verzeker ik je, dan ben ik meestal zodra de eerste trancenummers klinken een van de eersten die gaat dansen.
De eerste 10 minuten doe ik rustig aan en bouw ik de intensiteit op, dan hou ik dat 1/2 tot 2 uur op het zelfde nivo vol en daarna stop ik.
Meestal herhaal ik dezelfde prestatie na een pauze van tussen 1/4 tot 1 uur.
Daarna loop ik meestal naar huis.
Het is mijn manier om energie kwijt te raken.
Ik dans ook opmerkelijk intensiever dan minstens 95% van alle dansenden en dat hou ik best lang vol.
Maar genoeg gezeikt over mij.
Het is wel zo, dat ik merk, dat er best wel wat mensen in discos zijn, die aan mijn verschijning en doen en laten zo aanstoot nemen, dat ze me lastig vallen.
En zelfs een t-shirt met "Jesus, Lord of my life!" erop weerhoudt deze gasten niet om mij als homofiel te bestempelen en mij op zodanige wijze lastig te vallen, tja, waar gaat de wereld heen...
Als ze me lastig zouden vallen om wat ik geloof, maar nee hoor, meestal is het iets anders.
In ieder geval kijk ik voortaan wel wat beter uit in het uitgaansleven, en zal ik eens bij de rock/metal gaan kijken.
precies. alhoewel ik naar feesten ga voor de muziek gaat het ook om de mensen
8 )
Verwijderd
En zelfs een t-shirt met "Jesus, Lord of my life!" erop weerhoudt deze gasten niet om mij als homofiel te bestempelen
Vraag me af hoever je het met dit soort shirts in de metalscene gaat schoppen
Verwijderd
Ik denk dat die er hard om lachen, omdat het gewoon grappig is. Humor die die andere mensen kennelijk niet zien. Ik zou het in ieder geval wel grappig vinden als ik iemand met zo'n T-shirt rond zou zien lopen.Op donderdag 22 november 2001 15:18 schreef Segunda@Tweakers het volgende:
Vraag me af hoever je het met dit soort shirts in de metalscene gaat schoppen(no offence trouwens)
Verwijderd
ik luister nu een jaar of 10 naar rock/metal. Het begon met Guns 'n Roses, Metallica en AC/DC.
Ik was altijd een rustig persoon en dat ben ik nog steeds. Dus dat je door de muziek agressief word dat vind ik onzin. Het is meer iets waar je je agressie in kwijt kan.
Mijn eerste concert was Guns N' Roses. Toen was ik nog een jong broekie van een jaar of 13. Het eerst wat mij opviel was de sfeer. Ik had nog nooit zo'n relaxte sfeer meegemaakt.
En ik zit nu te genieten van AC/DC. En straks even lekkere herrie zoals Dark Funeral ofzo... 16 dec
Ik was altijd een rustig persoon en dat ben ik nog steeds. Dus dat je door de muziek agressief word dat vind ik onzin. Het is meer iets waar je je agressie in kwijt kan.
Mijn eerste concert was Guns N' Roses. Toen was ik nog een jong broekie van een jaar of 13. Het eerst wat mij opviel was de sfeer. Ik had nog nooit zo'n relaxte sfeer meegemaakt.
En ik zit nu te genieten van AC/DC. En straks even lekkere herrie zoals Dark Funeral ofzo... 16 dec
Verwijderd
Waar wij op wachten, is een motivatie; het is tenslotte een discussie, geen "ik ben het er wel of niet mee eens" gesprek.Op donderdag 22 november 2001 22:12 schreef -FLoRiaN- het volgende:
Ik ben het niet met de stelling eens.
Maarja of jullie op deze inbreng zitten te w88
Dus: vertel eens waarom niet, en verrijk de discussie met jouw ideeën.
Okee, ik vind het onzin. Veel van deze mensen hebben al een negatieve look op de wereld, zijn al depressief. Deze muziek past er dan bij, mede door het image van deze groepen. Ik denk niet dat de bands veel invloed hebben op het zelfmoord plegen, en ik denk dat, als dat zo is, het niet hun schuld is. Het is je eigen verantwoordelijkheid, je eigen leven, deze mensen plegen waarschijnlijk ook wel zelfmoord zonder deze muziek.
Omdat een paar depresieve of niet ect tolerante figuren een bepaalde muziek scene uitkiezen en die zwart maken hoeft het nog niet zo te zijn dat dat meteen iedereen dat in die zien is, dan denkt die persoon wel heel erg bekrompt.
Als het 2 op de honderd slecht verdrag vertonnen, dan zijn niet die resterende 98 meteen ook slecht, helaas denkt een heel groot gedeelte van de mensheid wel zo. met hulp natuurlijk van de vaak zeer bekrompte media.
Als het 2 op de honderd slecht verdrag vertonnen, dan zijn niet die resterende 98 meteen ook slecht, helaas denkt een heel groot gedeelte van de mensheid wel zo. met hulp natuurlijk van de vaak zeer bekrompte media.
8 )
Ik ben al jaren aan metal verslingerd! Ik voel me gewoon verre weg het happist bij deze tak van muziek. Ik vind dit topic eigenlijk niet deugen, want de vraag die hier gesteld wordt kun je simpelweg niet vragen. Mocht toevallig een metalhead is negatiefs doen dan zullen er altijd meerdere factoren meegespeeld hebben. Niet alleen de muzikale voorkeur kan hiervoor zorgen.
House/trance/gabber en dat soort spul komt er bij mij niet in om de simpele reden dat ik er geen hol aan vind. Verscheidene vrienden van mij zij hier juist wel heel erg gek op. Geen probleem, het is gewoon een kwestie van respect.
House/trance/gabber en dat soort spul komt er bij mij niet in om de simpele reden dat ik er geen hol aan vind. Verscheidene vrienden van mij zij hier juist wel heel erg gek op. Geen probleem, het is gewoon een kwestie van respect.
Hmmmm, nou moet ik toch echt als kanttekening bij dit verhaal plaatsen: wanneer is deathmetal commercieel geweest? Ik kan me niet herrineren dat er platen van Napalm Death ofzo (ok ok grindcore dan) in de top40 hebben gestaan, wel zat gabberplaten.Op woensdag 21 november 2001 16:35 schreef hetisik het volgende:
Ik ben ook gabber en houdt van vele soorten metal. Jij bent achter met nieuws. Net zoals Mensen die van metal hielden altrijd als agresieve mensen werden afgeschilderd werden gabbers dat ook. [b]Maar dat was in de tijd toen het nog commercieel was> [\b]Toen waren er veel nep gabbers, allemaal wannabee's. Diezelfde agressieve lingen zitten nu in de commercieele en populaire trance en alle aanverwante scene's.
Mijn idee is: de metalscene(en de hele alternatieve scene) is veel relaxder omdat je er naar luistert enzo als je dat wil, het is een lifestyle achtig iets. Je loopt niet met een "kudde" mee en luister dit of dat. Als jij niets mooiers kan verzinnen dan de ND-grunt, wordt je metal-fan. Mensen zal het verder allemaal een worst wezen wat je bent enz. enz. hoewel ook daar de meningen over verschillen, maar in principe is het zo.
Liam_xi, ik probeerde uit te leggen dat dat wat er toen was helemaal niks heeft te maken met de gabbers zoals ze nu zijn, nu is het weer net zo relaxed als het vroeger geweest was toen het underground was en met mensen die hun zelf zijn en niet meelopen.
8 )
Verwijderd
Dat is niet helemaal waar...Op maandag 26 november 2001 05:57 schreef hetisik het volgende:
Liam_xi, ik probeerde uit te leggen dat dat wat er toen was helemaal niks heeft te maken met de gabbers zoals ze nu zijn, nu is het weer net zo relaxed als het vroeger geweest was toen het underground was en met mensen die hun zelf zijn en niet meelopen.
Laatste keer dat mijn schoonzusje in de hemkade was (maand geleden ofzow, ze is zelf al 5/6 jaar gabberin ofzow) voelde ze zich niet op haar gemak wegens het aggresieve gedrag van de 'nep'-gabbers die er nu zijn, de zogenaamde nazi's...
De politie hield ook een controle en daar werden veel knuppels, messen e.d. in beslag genomen, schoonzusje heeft nog een complimentje gemaakt tegenover de politie, omdat gabbers vrienden betekent en daar geen aggresiviteit/wapens oid in thuis hoort...
Ik denk dat met die nazi's naar die kudde witveters wordt gedoeld die je overal de (kale) kop op ziet steken. Die zie ik hangen zowel tussen de gabbers als de metalheads.
Om te schieten op het topic: gewauwel bovenste plank natuurlijk. Een jaar of vijftien terug zaten er misschien een hoop rotte appels in de mand, maar die zijn weggedreven toen de hype wegtrok, net zoals een jaar of acht geleden de gabbers de slechterikken waren. Alles wat er nu rest zijn mensen die van hun scene houden, of het nu gabber of metalhead of hardcore is.
Mooi voorbeeld: ging vroeger veel om met een jongen die toendertijd in zwarte shirts dronken werd en ruzie zocht, redelijk nutteloos geval. Heeft toen gabber nationaal nieuws was al zijn metaltapies overspoelt en zijn haar afgeschoren en is nu in dure kleding aan het clubhoppen in Engeland. Drugs, drank, op elkaar inslaan in de pit, allemaal randverschijnselen waar je je in thuisvoelt. En als je je er niet in thuisvoelt maar er toch mee wordt geconfronteerd zul je je best bedreigd voelen, hetzij als alto op een underground feest of als gabber in een zweterige hiphop tent
Om te schieten op het topic: gewauwel bovenste plank natuurlijk. Een jaar of vijftien terug zaten er misschien een hoop rotte appels in de mand, maar die zijn weggedreven toen de hype wegtrok, net zoals een jaar of acht geleden de gabbers de slechterikken waren. Alles wat er nu rest zijn mensen die van hun scene houden, of het nu gabber of metalhead of hardcore is.
Mooi voorbeeld: ging vroeger veel om met een jongen die toendertijd in zwarte shirts dronken werd en ruzie zocht, redelijk nutteloos geval. Heeft toen gabber nationaal nieuws was al zijn metaltapies overspoelt en zijn haar afgeschoren en is nu in dure kleding aan het clubhoppen in Engeland. Drugs, drank, op elkaar inslaan in de pit, allemaal randverschijnselen waar je je in thuisvoelt. En als je je er niet in thuisvoelt maar er toch mee wordt geconfronteerd zul je je best bedreigd voelen, hetzij als alto op een underground feest of als gabber in een zweterige hiphop tent

Verwijderd
De aggresieve mensen willen volgens mij altijd bij de grootste groep horen, ze willen er niet alleen voor staan als ze ruzie hebben.
Dus elke keer als er een nieuwe muziek stijl in is word die naar verloop van tijd als aggresief afgeschreven.
Een paar rotte appels verpest het voor de rest.
Dus elke keer als er een nieuwe muziek stijl in is word die naar verloop van tijd als aggresief afgeschreven.
Dat is altijd al zo geweest. Als iemand veel agressieve spellen speeld en diegene pleegt een moord dan komt dat omdat hij verkeerd in b3einvloed door die spellen. Dat is dus onzin. Misschien heeft het er wel een deel mee te maken, maar ik en mijn vrienden spelen niks anders dan agressieve spellen en ik heb ook nog nooit de neiging gehad iemand te vermoorden.Op dinsdag 27 november 2001 13:27 schreef Pappalekker het volgende:
De aggresieve mensen willen volgens mij altijd bij de grootste groep horen, ze willen er niet alleen voor staan als ze ruzie hebben.
Als iemand een kogel door zjin kop jaagd terwijl hij naar Cradle of Filth luisterd denkt iedereen dat dat door die muziek komt. Dus als ik naar Helmoet Lothi (ofzo) luister en ik jaag een kogel door mijn kop dan is Helmoet ook oppeens slecht?
Signature
Als mensen naar een optreden ofzo gaan met muziek die ze helemaaln iet leuk vinden, bijvoorbeeld gewoon omdat het in is ofzo gaan ze zich hardstikke vervelen, en verveling wil nog wel eens leiden tot ruzie maken.
Iedereen is speciaal, behalve ik.
Wat julie allemaal zeggen,iedere muziek scene kent zijn rotte appels, helaas kregen wij gabbers laatst nog om de een of andere reden nai's in onze scene, er werd extra smet over de gabberscene heen gegooid, maar, in de metalscene heb je ook nazi's. in de klasieke muziek heb je ook nati'sin de hele trance scene ongetwijfeld ook. Nazi's hebben vaak echter de drang om harde muziek soorten te volgen althans. jonge naties en de oude de klasieke muziek.
Als er het woord skinhead wordt genoemd denkt iedereen meteen aan natzi's. Maar skinheads zijn mensen die met een bepaalde ideologie leven en daar hoort de nazi ideologie neit bij, maar er bestaan wel mensen die skinhead zijn en wel een nazi ideologie hebben, maar ook weer hier is het een kleine groep rotte appels.
Als er het woord skinhead wordt genoemd denkt iedereen meteen aan natzi's. Maar skinheads zijn mensen die met een bepaalde ideologie leven en daar hoort de nazi ideologie neit bij, maar er bestaan wel mensen die skinhead zijn en wel een nazi ideologie hebben, maar ook weer hier is het een kleine groep rotte appels.
8 )
Verwijderd
Ik denk dat dit gewoon aan de persoon zelf ligt.
Ik luister best vaak naar hard rock en soms naar metal maar ik krijg er geen aggressieve neigingen van.
Ik luister best vaak naar hard rock en soms naar metal maar ik krijg er geen aggressieve neigingen van.
Verwijderd
Veel van de gabbers van deze tijd zijn Nazi`s ja en dat komt door hun Lonsdale truien en kisten met daarboven een opgerolde spijkerbroek. In de metal heb je ook nazi`s maar dat is dan meestal in de Hardcore scene Ryker`s enzo maar waar het op neerkomt
het is allemaal KONT!
het is allemaal KONT!
veel gabbers??!! je kijkt teveel tv, er zijn er maar heel weinig, gelukkig maar. En dat van die skinheads, Ik weet niet precies wat hun ideologie is, maar heb wel met mensen gesproken die skinhead zijn en geen nazi zijn. Die het heel irritant vinden dat skinhead meteen volgens veel mensen iets te betekenen heeft met nazi's.
8 )
Ik vond nog wat op inet over dit onderwerp:
van een chr. site gehaald hoorI sit here at the computer having just watched a PBS show about "The killer at Thurston High". Kip Kinkel is the boy who murdered his father and mother, and then went to school and killed two more and wounded several others. It gave an in-depth story from the time he was born to the day he did the killings. As I sat and watched, a pattern formed, and that pattern was of a boy who was a little slow and withdrawn from others. He fell in with the wrong crowd and was involved in many of the same things that kids are still doing. I am talking about the music scene and these devil worshiping bands that glorify killing and hatred. At the forefront was Marylyn Manson who he listened to frequently. He framed words of a song and hung it on his wall. " No Forgiveness.. No Salvation", were the words printed over and over. Then the reference to Nine inch Nails another group of satanists. Police reported that he had hundreds of these satanic rock bands CD's, which he and friends had stolen.
With all the violence these days, one can be sure of why kids are so violent. With all of the music, role playing games, video games, and movies that have murder as a theme, it is no wonder to a child of God why it is happening. Metal music, role games and Occult movies are just more tools of Satan. Many defend these tools of Satan and say there is a problem with the Children. Yes there is a problem, parents let kids watch violence as soon as they can sit up and watch TV. This will continue and more will die, and the solution is not more gun and government control, it's a need for God control!! More parents need to read the bible and clean up there homes. The White House also needs a good cleaning!! In the police interview, Kip said the voices in his head would not stop!! What were the voices he was hearing? They were voices of demons that took control from the endless hours of listening to the likes of these satanic bands.
Ik leef nog steeds
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
KeWL !!!Op vrijdag 30 november 2001 21:04 schreef PleXtor het volgende:
Misschien dat iedereen hier eenz een kijkje kan nemen:
http://www.av1611.org/666/rock_666.html
Praise hail satan
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Verwijderd
Dit is echt ontzettend verontrustend en bekrompen:Op vrijdag 30 november 2001 21:21 schreef PleXtor het volgende:
Ik vond nog wat op inet over dit onderwerp:
---------------------------------------------------------------------------
I sit here at the computer having just watched a PBS show about "The killer at Thurston High". Kip Kinkel is the boy who murdered his father and mother, and then went to school and killed two more and wounded several others. It gave an in-depth story from the time he was born to the day he did the killings. As I sat and watched, a pattern formed, and that pattern was of a boy who was a little slow and withdrawn from others. He fell in with the wrong crowd and was involved in many of the same things that kids are still doing. I am talking about the music scene and these devil worshiping bands that glorify killing and hatred. At the forefront was Marylyn Manson who he listened to frequently. He framed words of a song and hung it on his wall. " No Forgiveness.. No Salvation", were the words printed over and over. Then the reference to Nine inch Nails another group of satanists. Police reported that he had hundreds of these satanic rock bands CD's, which he and friends had stolen.
With all the violence these days, one can be sure of why kids are so violent. With all of the music, role playing games, video games, and movies that have murder as a theme, it is no wonder to a child of God why it is happening. Metal music, role games and Occult movies are just more tools of Satan. Many defend these tools of Satan and say there is a problem with the Children. Yes there is a problem, parents let kids watch violence as soon as they can sit up and watch TV. This will continue and more will die, and the solution is not more gun and government control, it's a need for God control!! More parents need to read the bible and clean up there homes. The White House also needs a good cleaning!! In the police interview, Kip said the voices in his head would not stop!! What were the voices he was hearing? They were voices of demons that took control from the endless hours of listening to the likes of these satanic bands.
---------------------------------------------------------------------------
van een chr. site gehaald hoor
Vooral ook het feit dat ze RPG's een foute naam proberen te geven; dan ben je echt niet wijs. Ik weet zeker dat de schrijver niet eens een idee heeft van wat een RPG is.Metal music, role games and Occult movies are just more tools of Satan.
RPG's misschien niet, maar als je quake 3 bekijkt??? Tsjek al die pentagrammen ed. in dat spel!!! Ik vind quake 3 ook een spel van satan....Op zaterdag 01 december 2001 13:58 schreef Kyori het volgende:
[..]
Dit is echt ontzettend verontrustend en bekrompen:
[..]
Vooral ook het feit dat ze RPG's een foute naam proberen te geven; dan ben je echt niet wijs. Ik weet zeker dat de schrijver niet eens een idee heeft van wat een RPG is.
Kijk er is een verschil in nemen voor wat iets of iets ook werkelijk nagaan willen doen of denklen dat het echt is.
Als ik jou ga vertellen van de brug te springen, ga jij dat dan ook doen??!! Natuurlijk bestaan er satanistische figuren, maar bijvoorbeeld zo als bijmde muziek kunen ze muziek maken en allerlei ziekelijke boodschappen over brengen, met computer spellen kan dat ook, maar als jij zo stom bent om te denken dat het computerspel echt is en dat je moet doen wat je vertelt wordt, maalkt niet uit hoe stompzinnig, dan is dat niet huns chuld, maar jou schuld, althans gedeeltelijk, omdat zij jou dat ene duwtje extra geven, maar nog steeds, jij bent degen die uiteindelijk beslist. Ind e metal zijn er soms zieke figuren, maar die maken gewoon goede muziek. Ik let dan simpel weg gewoon niet op de text, maar alleen op de klanken. Ik neem ze dan ook niet serieus.
Als ik jou ga vertellen van de brug te springen, ga jij dat dan ook doen??!! Natuurlijk bestaan er satanistische figuren, maar bijvoorbeeld zo als bijmde muziek kunen ze muziek maken en allerlei ziekelijke boodschappen over brengen, met computer spellen kan dat ook, maar als jij zo stom bent om te denken dat het computerspel echt is en dat je moet doen wat je vertelt wordt, maalkt niet uit hoe stompzinnig, dan is dat niet huns chuld, maar jou schuld, althans gedeeltelijk, omdat zij jou dat ene duwtje extra geven, maar nog steeds, jij bent degen die uiteindelijk beslist. Ind e metal zijn er soms zieke figuren, maar die maken gewoon goede muziek. Ik let dan simpel weg gewoon niet op de text, maar alleen op de klanken. Ik neem ze dan ook niet serieus.
8 )