[Ervaringen] Newznab

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 04:19

Simkin

Bzzzzz

Rhizosis schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:12:
[...]
Dat komt omdat backfill_date alleen de datum als argument mee hoort te krijgen. Niet een newsgroup specificatie.
Nope. Correct is:
backfill_date.php yyyy-mm-dd <groupname>

Verwijderd

Simkin schreef op donderdag 20 december 2012 @ 08:31:
[...]

Nope. Correct is:
backfill_date.php yyyy-mm-dd <groupname>
backfill_date.php mm/dd/yyyy <groupname>

De documentatie staat er fout in, gebruik deze dus!

• Simkin
  • Laatst online: 12-09 04:19

Simkin

Bzzzzz

Dit staat in het script zelf:

USAGE:
$ php backfill_date.php 2011-05-15
=> Script will backfill ALL active groups from May 15, 2011

$ php backfill_date.php 2011-05-15 alt.binaries.games.xbox
=> Script will backfill ONLY a.b.games.xbox from May 15, 2011

Note: mogelijk afhankelijk van regio/timezone instellingen van je server?

[ Voor 12% gewijzigd door Simkin op 20-12-2012 13:47 ]

• RobinMM
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 21:56
krijg het niet aan de praat, wanneer ik het php script open sluit het gelijk weer zonder maar iets aan het script te veranderen. Ik lees dat je niks in het script hoeft aan te passen maar dat het script erom vraagt.

Is er niemand die dit onder windows aan de praat heeft gekregen??

Ben ondertussen maar begonnen met een nzb import om toch mijn database aan te kunnen vullen.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:55
RobinMM, misschien even een command prompt opstarten en daar in het script starten? Krijg je dan wat debug info?

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
php backfill_date.php yyyy-mm-dd
Werkt hier gewoon netjes.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Simkin schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:42:
Dit staat in het script zelf:

USAGE:
$ php backfill_date.php 2011-05-15
=> Script will backfill ALL active groups from May 15, 2011

$ php backfill_date.php 2011-05-15 alt.binaries.games.xbox
=> Script will backfill ONLY a.b.games.xbox from May 15, 2011

Note: mogelijk afhankelijk van regio/timezone instellingen van je server?
Tja als je de code verder leest en standaard php kennis hebt is de notatie voor zover ik weet met een / ;) ik kreeg namelijk ook undifiend errors

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
ShadowBumble schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:43:
Zo nadat ik 175k "releases" had vanuit 1 group het toch maar even anders aangepakt en de blacklist goed geconfigureerd samen met een minimale filesize maar dat scheelt even een slok op een borrel.

Draait een stuk soepeler door nu kwa updates en is nog sneller ook.
Waar heb jij die minimale filesize gevonden??
ik kom hem echt nergens tegen

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Via 'edit site' kan je dat doen, of per group (via: View Add BulkAdd Groups). Ik zelf gebruik tussen de 15 to 20 MB.

• Buzzie
Coenen schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:13:
Via 'edit site' kan je dat doen, of per group (via: View Add BulkAdd Groups). Ik zelf gebruik tussen de 15 to 20 MB.
Heb je daar de + versie voor nodig dan??
ik zie het namelijk niet staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:55
@Buzzie, het kan inderdaad wel een plus versie te pakken :)

Admin -> Edit Site en dan onder usenet settings:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/clmPdbA0hwxUBfGB6PDsqmQk/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
MaNDaRK schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:05:
@Buzzie, het kan inderdaad wel een plus versie te pakken :)

Admin -> Edit Site en dan onder usenet settings:
[afbeelding]
Ok dat verklaard waarom ik die instelling niet heb.

ik heb het nu draaien op een Synology.
Iemand een idee of dit makkelijk te updaten is naar de plus versie??
@brickman jij misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
hmm, ik heb sinds een week of 2 ineens wanneer ik update_binairies.php draai " server did not return 1 articles" en dat 1 kan ok 2 of 3 of 21 zijn.. en dat is echt een behoorlijk grote lijst.. ik gebruik supernews om te vullen, dezelfde server als waarmee ik ook download?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Buzzie schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:39:
[...]

Ok dat verklaard waarom ik die instelling niet heb.

ik heb het nu draaien op een Synology.
Iemand een idee of dit makkelijk te updaten is naar de plus versie??
@brickman jij misschien?
Ik heb zelf geen Newznab+ versie, maar het moet niet moeilijk zijn.
Stuur me anders een DM erover!

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Als er een private initiatief komt, dan hou ik mij ook wel aanbevolen enneh.....donatie is dan ook mijn bijdrage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Heeft iemand enig idee wat de nzpre optie is en hoe je die gebruikt? Ik kan daar erg weinig over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 15:56
Allen,

Weet iemand hoe de TV>OTHER en MOVIES>OTHER kan worden weggehaald?
Ik heb ze in de admin settings gewijzigd naar DISABLE maar nieuwe releases komen er steeds weer bij te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Heeft iemand toevallig al een manier gevonden om de QoQ posts fatsoenlijk te krijgen? Zij posten kennelijk alles achterstevoren geschreven. Newznab herkent daar helemaal niks in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik zou graag spots willen hebben in newznab. Dan komen de QoQ posts vanzelf mee. Ik heb getest afgelopen weken op een vps en donderdag komt er een aparte server binnen en dat zijn de laatste dingen die ik eigenlijk wel zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Brickman schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:59:
[...]

Ik heb zelf geen Newznab+ versie, maar het moet niet moeilijk zijn.
Stuur me anders een DM erover!
@Brickman
Ik heb nog geen donatie gedaan dus heb de + versie niet maar als ik die donatie heb gedaan zal ik hem zeker naar je sturen

@allen
Mocht iemand zo vriendelijk willen zijn om de versie naar Brickman te mailen of waar hij deze kan downloaden dan kunnen anderen daar ook van profiteren als zij de + versie willen gaan draaien op hun Synology

thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
chowmonkey schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 23:27:
Ik zou graag spots willen hebben in newznab. Dan komen de QoQ posts vanzelf mee. Ik heb getest afgelopen weken op een vps en donderdag komt er een aparte server binnen en dat zijn de laatste dingen die ik eigenlijk wel zou willen.
Maar dan heb je van alles dubbel er in staan, of je moet flink in de code gaan zoeken om dat goed te krijgen.

Ik denk dat ik nu zelf de injectie ga aanpassen speciaal voor de QoQ posts, ik zou nog niet weten hoe ik dit via regex zou moeten doen.

Ik heb sinds gisteren ook een koppeling met Sickbeard, hij zet automatisch alle series ook in newznab, zodat ik beter kan checken of er al nieuwe afleveringen beschikbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:09
Misschien stomme vraag, maar wat is het voordel van Newznab t.o.v. een website als Binsearch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

smeerbartje schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 10:57:
Misschien stomme vraag, maar wat is het voordel van Newznab t.o.v. een website als Binsearch?
Binsearch kan aangeklaagd worden.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Splendid schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 08:53:
[...]
Ik denk dat ik nu zelf de injectie ga aanpassen speciaal voor de QoQ posts, ik zou nog niet weten hoe ik dit via regex zou moeten doen.
Dat is ook een idee inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:53
Ik ben zelf niet heel erg ingelezen in newznab, maar mijn mediacenter, waar ook SB etc op draait, staat eigenlijk alleen aan als ik series of films etc kijk. Dan download hij op de achtergrond altijd laatste series.
Kan newznab ook goed draaien op een pc die niet 24/7 aanstaat of moet ik dan steeds een backfill draaien?
Anders wil ik het ook wel is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 17:07
Heb hier een andere Windows tutorial gevonden, misschien handig om in de 1e post erbij te zetten?

http://www.tiag.me/installing-newznab-with-xampp-on-windows/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Splendid schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 08:53:
[...]
Ik heb sinds gisteren ook een koppeling met Sickbeard, hij zet automatisch alle series ook in newznab, zodat ik beter kan checken of er al nieuwe afleveringen beschikbaar zijn :)
Zou je wat meer details kunnen geven? Heeft dit een voordeel? Ik draai nu gewoon Newznab en m'n Sick Beard maakt netjes gebruik van mn Newznab.

Voor die QoQ posts met omgedraaide namen, zou het mooi zijn als deze met het update_parsing.php script worden meegenomen. Misschien een requestje doen op de Newznab IRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Coenen schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:24:
[...]
Voor die QoQ posts met omgedraaide namen, zou het mooi zijn als deze met het update_parsing.php script worden meegenomen. Misschien een requestje doen op de Newznab IRC.
Er zijn natuurlijk wat meer NL releasegroups die we graag willen zien in newznab..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Coenen schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:24:
[...]

Zou je wat meer details kunnen geven? Heeft dit een voordeel? Ik draai nu gewoon Newznab en m'n Sick Beard maakt netjes gebruik van mn Newznab.

Ik gebruik het meer als extra check om te kijken of er al nieuwe afleveringen zijn die sickbeard niet kon vinden. Voornamelijk omdat dit bij Arrow nogal vaak het geval is, deze moet ik van handmatig downloaden. Daarbij vind ik het wel mooi/handig dat beide script insync zijn met elkaar :)

Ik heb de QoQ posts nu gefixed, er zijn ondertussen nog geen nieuwe QoQ posts geweest maar ik ga er vanuit dat hij werkt, de tests waren veelbelovend. Overigens heb ik deze in releases.php gebouwd, net voordat hij de post injecteerd. De update_parsing.php wordt volgens mij nog nergens gebruikt, tenminste, niet in de versie die ik draait, hier staat hij nog in de test map.

Ik heb ondertussen ook de logging wat getweakt, hij logt nu elke dag in een apart log bestand die hij in een log directory zet. Bij elke row in de log staat nu ook netjes een tijdsindicatie zodat je wat beter kan zien hoelang bepaalde tasks duren. Maakt het debuggen een stuk gemakkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik draai wel met update_parsing.php, ik heb hem zelf toegevoegd aan de scripts die draaien. Ik laat hem na het release update script draaien. Het update_parsing renamed veel van die releases met een hashed file-naam. Zou je je QoQ release fix willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Coenen schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:54:
Ik draai wel met update_parsing.php, ik heb hem zelf toegevoegd aan de scripts die draaien. Ik laat hem na het release update script draaien. Het update_parsing renamed veel van die releases met een hashed file-naam. Zou je je QoQ release fix willen delen?
Stuk code voor de import van nieuwe releases [releases.php - vanaf regelnr: 1495]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
if(strpos($cleanRelName, 'QoQ-sbuSLN') !== FALSE) {
    $cleanRelNameSearch = strrev($cleanRelName);
} else {
    $cleanRelNameSearch = $cleanRelName;
}

$relid = $db->queryInsert(sprintf("insert into releases (name, searchname, totalpart, groupID, adddate, guid, categoryID, regexID, rageID, postdate, fromname, size, reqID, passwordstatus, completion, haspreview) values (%s, %s, %d, %d, now(), %s, %d, %d, -1, %s, %s, 0, %s, %d, 100, %d)", 
$db->escapeString($cleanRelName), $db->escapeString($cleanRelNameSearch), $row["parts"], $row["groupID"], $db->escapeString($relguid), $catId, $regexID, $db->escapeString($bindata["date"]), $db->escapeString($bindata["fromname"]), $reqID, ($page->site->checkpasswordedrar > 0 ? -1 : 0), -1));
            echo "[".date("H:i:s")."] Stage 3 : Added release ".$db->escapeString($cleanRelNameSearch)."\n";

Stuk code voor update van releases [releases.php - vanaf regelnr: 704]
code:
1
2
3
4
5
6
if(strpos($searchname, 'QoQ-sbuSLN') !== FALSE) {
    $searchname = strrev($searchname);
}

$db->query(sprintf("update releases set name=%s, searchname=%s, fromname=%s, categoryID=%d, totalpart=%d, grabs=%d, size=%s, postdate=%s, adddate=%s, rageID=%d, seriesfull=%s, season=%s, episode=%s, imdbID=%d, anidbID=%d, tvdbID=%d,consoleinfoID=%d where id = %d", 
$db->escapeString($name), $db->escapeString($searchname), $db->escapeString($fromname), $category, $parts, $grabs, $db->escapeString($size), $db->escapeString($posteddate), $db->escapeString($addeddate), $rageid, $db->escapeString($seriesfull), $db->escapeString($season), $db->escapeString($episode), $imdbid, $anidbid, $tvdbid, $consoleinfoid, $id));

Niet veel bijzonders, maar het doet wat het moet doen. Al zijn er nog geen nieuwe QoQ posts geweest ;)

Ik ga de update_parsing ook er eens bij gooien, kijken wat die doet _/-\o_

*edit: Ik zie inderdaad dat het aanpassen van de QoQ releases goed in update_parsing.php zouden passen. Ik ga hem daar eens bij zetten, betere plek :)

Als je de volgende code in update_parser.php op regel 256, net na $searchname = str_replace('_', ' ', $foundName);, zet dan moet hij het daar ook aanpassen:

code:
1
2
3
}

[ Voor 9% gewijzigd door Splendid op 22-12-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Dank voor de QoQ fix. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Splendid schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:05:
[...]

Stuk code voor de import van nieuwe releases [releases.php - vanaf regelnr: 1495]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
} else {
}

$relid = $db->queryInsert(sprintf("insert into releases (name, searchname, totalpart, groupID, adddate, guid, categoryID, regexID, rageID, postdate, fromname, size, reqID, passwordstatus, completion, haspreview) values (%s, %s, %d, %d, now(), %s, %d, %d, -1, %s, %s, 0, %s, %d, 100, %d)", 
$db->escapeString($cleanRelName), $db->escapeString($cleanRelNameSearch), $row["parts"], $row["groupID"], $db->escapeString($relguid), $catId, $regexID, $db->escapeString($bindata["date"]), $db->escapeString($bindata["fromname"]), $reqID, ($page->site->checkpasswordedrar > 0 ? -1 : 0), -1));
            echo "[".date("H:i:s")."] Stage 3 : Added release ".$db->escapeString($cleanRelNameSearch)."\n";

code:
1
2
3
4
5
6
}

$db->query(sprintf("update releases set name=%s, searchname=%s, fromname=%s, categoryID=%d, totalpart=%d, grabs=%d, size=%s, postdate=%s, adddate=%s, rageID=%d, seriesfull=%s, season=%s, episode=%s, imdbID=%d, anidbID=%d, tvdbID=%d,consoleinfoID=%d where id = %d", 
$db->escapeString($name), $db->escapeString($searchname), $db->escapeString($fromname), $category, $parts, $grabs, $db->escapeString($size), $db->escapeString($posteddate), $db->escapeString($addeddate), $rageid, $db->escapeString($seriesfull), $db->escapeString($season), $db->escapeString($episode), $imdbid, $anidbid, $tvdbid, $consoleinfoid, $id));

Niet veel bijzonders, maar het doet wat het moet doen. Al zijn er nog geen nieuwe QoQ posts geweest ;)

*edit: Ik zie inderdaad dat het aanpassen van de QoQ releases goed in update_parsing.php zouden passen. Ik ga hem daar eens bij zetten, betere plek :)

Als je de volgende code in update_parser.php op regel 256, net na $searchname = str_replace('_', ' ', $foundName);, zet dan moet hij het daar ook aanpassen:

code:
1
2
3
}
Thanks
is dit voor de gewone release of voor de + versie?
als ik ga zoeken in het bestand kom ik die regels niet tegen op die plek waar het zou staan volgens jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Buzzie schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:31:
[...]

Thanks
is dit voor de gewone release of voor de + versie?
als ik ga zoeken in het bestand kom ik die regels niet tegen op die plek waar het zou staan volgens jou
Ik heb zelf de plus versie. Overigens bevatten bovenstaande codes ook extra gedeeltes, en de tweede alleen maar extra code. Bij de eerste bevatten de laatste 2 regels aangepast code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dan niet het probleem, dat als er bij een svn update een van die bestanden bijgewerkt wordt, je de code elke keer opnieuw moet wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Ik heb geen ervaring met svn, maar hij zou je eigen wijzingen moeten vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Splendid schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:35:
[...]

Ik heb zelf de plus versie. Overigens bevatten bovenstaande codes ook extra gedeeltes, en de tweede alleen maar extra code. Bij de eerste bevatten de laatste 2 regels aangepast code.
is het mogelijk dat je de plus versie ergens op dropbox of iets dergelijks kan zetten???
dan kan Brickman kijken of hij er een install van kan maken voor Synology

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:42:
Heb je dan niet het probleem, dat als er bij een svn update een van die bestanden bijgewerkt wordt, je de code elke keer opnieuw moet wijzigen?
Tenzij deze code op een of andere manier als een losse module (en niet hardcoded) wordt aangeboden is dat inderdaad het geval. Dit probleem is ook niet op te lossen met regEx'en..

Ik heb overigens mijn DB (na gebruik van MYISAM) overgezet naar innodb. Wat is dat traag zeg, ondanks de juiste instellingen. Insert gaat met enkele honderen per seconde, terwijl MYISAM geen problemen heeft met tienduizenden. Nu bleeft de HDD led van de 500GB schijf wel continue branden, maar dat doet hij bij MYISAM toch echt niet..

Dan maar volledige table locking en wat meer kans op corruptie, pfoe.

[ Voor 31% gewijzigd door Elect op 23-12-2012 09:50 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Elect schreef op zondag 23 december 2012 @ 08:35:
[...]

Tenzij deze code op een of andere manier als een losse module (en niet hardcoded) wordt aangeboden is dat inderdaad het geval. Dit probleem is ook niet op te lossen met regEx'en..

Ik heb overigens mijn DB (na gebruik van MYISAM) overgezet naar innodb. Wat is dat traag zeg, ondanks de juiste instellingen. Insert gaat met enkele honderen per seconde, terwijl MYISAM geen problemen heeft met tienduizenden. Nu bleeft de HDD led van de 500GB schijf wel continue branden, maar dat doet hij bij MYISAM toch echt niet..

Dan maar volledige table locking en wat meer kans op corruptie, pfoe.
Ik denk dat het dan ook beter is dat ik het script verplaatst naar een nieuw script die je in je eigen newznab_local.sh kunt zetten. Dan wordt deze ook nooit overschreven :) Zo kan ik deze ook gemakkelijk uitbreiden voor de andere release groepen en heb je één native script speciaal daarvoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Splendid op 23-12-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Iets wat ik niet terug kan vinden, is hoeveel data hij verbruikt. Ik heb nog een server in AMS-iX staan en kan hier ook nog voor op tuigen.. :-) maar ik heb helaas geen onbeperkte data limiet..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Ik heb een vreemd probleem met backfillen. Als ik een datum pak welke iets te ver terug in de tijd is dan lukt het hem niet om de 'get next article date' te kiezen. Dit verschilt per groep maar ligt rond de 20/30 dagen.
Het backfill script blijft dan hangen in een oneindige zoektocht welke op uiteindelijk op INF (infinite) blijft doorgaan. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2966003/newznab1.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2966003/newznab2.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2966003/newznab3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Laatst online: 12:58

lordsnow

I know nothing

Elect schreef op maandag 24 december 2012 @ 06:56:
Ik heb een vreemd probleem met backfillen. Als ik een datum pak welke iets te ver terug in de tijd is dan lukt het hem niet om de 'get next article date' te kiezen. Dit verschilt per groep maar ligt rond de 20/30 dagen.
Het backfill script blijft dan hangen in een oneindige zoektocht welke op uiteindelijk op INF (infinite) blijft doorgaan. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heeft he Usenet provider well headers langer dan 30 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Tip: als je bulk add groups do, zorg er dan voor dat je niet eindigt met een |

Tenminste, als je niet opeens alle groups die jouw newsprovider heeft in je lijstje wilt komen staan....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een ubuntu machine opgezet, newnab+ gedoneerd en knallen met die hap. Vanacht 10 dagen groepen lopen binnen halen (16 stuks) en ik moet zeggen, een heerlijk alternatief voor nzbmatrix/nzbs.org.

enigste wat ik niet werkend krijg ik sphinx, maarach hier ben ik al tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:54:
Ja die lijkt me ook wel handig om te hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:12:
[...]

Ja die lijkt me ook wel handig om te hebben :9
Het staat hierboven al een keer uitgelegd maar ik heb ondertussen een iets gemakkelijkere oplossing gemaakt. Een volledig script dit je in je update script kunt opnemen. Zo kan ik dit script native gebruiken ver het hernoemen van releases volgens bepaalde criteria.

update_release_groups.php
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
<?php
// V0.1 By Splendid

define('FS_ROOT', '{pad_naar_newznab}');

require_once (FS_ROOT . "config.php");
require_once (FS_ROOT . "lib/framework/db.php");
require_once (FS_ROOT . "lib/nntp.php");
require_once (FS_ROOT . "lib/site.php");
require_once (FS_ROOT . "lib/util.php");

$Filecount = 0;
$rescount = 0;
$test = 0;
$db = new DB();

//Full DB
//$res = $db->query("select r.searchname, r.ID as RID, r.categoryID, r.guid, r.postdate, rn.ID as nfoID, g.name as groupname, rf.name as rarfilename from releases r left join releasenfo rn on rn.releaseID = r.ID left join groups g on g.ID = r.groupID left join releasefiles rf on rf.releaseID = r.ID WHERE r.searchname LIKE '%QoQ%'");
//Last 24Hours
$res = $db->query("select r.searchname, r.ID as RID, r.categoryID, r.guid, r.postdate, rn.ID as nfoID, g.name as groupname, rf.name as rarfilename from releases r left join releasenfo rn on rn.releaseID = r.ID left join groups g on g.ID = r.groupID left join releasefiles rf on rf.releaseID = r.ID WHERE r.adddate BETWEEN NOW() - INTERVAL 1 DAY AND NOW() AND r.searchname LIKE '%QoQ%'");

echo "Update searchnames for specific release groups\n";

if ($res) {

$rescount = sizeof($res);

echo "\nProcessing ".$rescount." release groups\n\n";

foreach($res as $rel) {

$test = 0;
        if ($test == 0) {

$foundName = '';
            $tempname = '';

$searchname = str_replace('_', ' ', $rel['searchname']);

if(strpos($searchname, 'QoQ-sbu') !== FALSE) {
                $Filecount++;
            }

echo '['.date("H:i:s").'] New SearchName:   '.$searchname."\n";
            echo '['.date("H:i:s").'] Old Name:     '.$rel['searchname']."\n";
            echo '['.date("H:i:s").'] ReleaseID:        '.$rel['RID']."\n";

if ( $rel['searchname'] == $searchname)  {

echo "[".date("H:i:s")."] Status:       Nothing Changed, Not Updating Release\n";

} else  {

echo "[".date("H:i:s")."] Status:       Release Changed, Updating Release\n";
                $db->query(sprintf("UPDATE releases SET searchname = %s WHERE releases.ID = %d", $db->escapeString($searchname), $rel['RID']));

}
            echo "\n";

}
    }

echo date("H:i:s")."] ".$rescount . " releases checked\n";
    echo date("H:i:s")."] ".$Filecount . " releases updated\n";

} else {

echo date("H:i:s")."] No updates required\n";

}

?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gaaf!! Je was me net iets te snel af. Ik was bezig met een reply. ;) Maar dan nog met de parsing update.
Zo'n 13 uur geleden een QoQ release van de 2 platzak meisjes. Netjes leesbaar.
Ga je hem submitten bij Newznab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendid schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:16:
[...]

Het staat hierboven al een keer uitgelegd maar ik heb ondertussen een iets gemakkelijkere oplossing gemaakt. Een volledig script dit je in je update script kunt opnemen. Zo kan ik dit script native gebruiken ver het hernoemen van releases volgens bepaalde criteria.

update_release_groups.php
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
<?php
// V0.1 By Splendid

define('FS_ROOT', '{pad_naar_newznab}');

require_once (FS_ROOT . "config.php");
require_once (FS_ROOT . "lib/framework/db.php");
require_once (FS_ROOT . "lib/nntp.php");
require_once (FS_ROOT . "lib/site.php");
require_once (FS_ROOT . "lib/util.php");

$Filecount = 0;
$rescount = 0;
$test = 0;
$db = new DB();

//Full DB
//$res = $db->query("select r.searchname, r.ID as RID, r.categoryID, r.guid, r.postdate, rn.ID as nfoID, g.name as groupname, rf.name as rarfilename from releases r left join releasenfo rn on rn.releaseID = r.ID left join groups g on g.ID = r.groupID left join releasefiles rf on rf.releaseID = r.ID WHERE r.searchname LIKE '%QoQ%'");
//Last 24Hours
$res = $db->query("select r.searchname, r.ID as RID, r.categoryID, r.guid, r.postdate, rn.ID as nfoID, g.name as groupname, rf.name as rarfilename from releases r left join releasenfo rn on rn.releaseID = r.ID left join groups g on g.ID = r.groupID left join releasefiles rf on rf.releaseID = r.ID WHERE r.adddate BETWEEN NOW() - INTERVAL 1 DAY AND NOW() AND r.searchname LIKE '%QoQ%'");

echo "Update searchnames for specific release groups\n";

if ($res) {

$rescount = sizeof($res);

echo "\nProcessing ".$rescount." release groups\n\n";

foreach($res as $rel) {

$test = 0;
        if ($test == 0) {

$foundName = '';
            $tempname = '';

$searchname = str_replace('_', ' ', $rel['searchname']);

if(strpos($searchname, 'QoQ-sbu') !== FALSE) {
                $Filecount++;
            }

echo '['.date("H:i:s").'] New SearchName:   '.$searchname."\n";
            echo '['.date("H:i:s").'] Old Name:     '.$rel['searchname']."\n";
            echo '['.date("H:i:s").'] ReleaseID:        '.$rel['RID']."\n";

if ( $rel['searchname'] == $searchname)  {

echo "[".date("H:i:s")."] Status:       Nothing Changed, Not Updating Release\n";

} else  {

echo "[".date("H:i:s")."] Status:       Release Changed, Updating Release\n";
                $db->query(sprintf("UPDATE releases SET searchname = %s WHERE releases.ID = %d", $db->escapeString($searchname), $rel['RID']));

}
            echo "\n";

}
    }

echo date("H:i:s")."] ".$rescount . " releases checked\n";
    echo date("H:i:s")."] ".$Filecount . " releases updated\n";

} else {

echo date("H:i:s")."] No updates required\n";

}

?>
Top! werkt super, excuus voor het overheen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb een kleine aanpassing gemaakt in het update_release_groups.php script:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
define('FS_ROOT', realpath(dirname(__FILE__)));
require_once (FS_ROOT . "/../../www/config.php");
require_once (FS_ROOT . "/../../www/lib/framework/db.php");
require_once (FS_ROOT . "/../../www/lib/nntp.php");
require_once (FS_ROOT . "/../../www/lib/site.php");
require_once (FS_ROOT . "/../../www/lib/util.php");
require_once (FS_ROOT . "/../../www/lib/releases.php");
require_once (FS_ROOT . "/../../www/lib/nfo.php");
require_once (FS_ROOT . "/../../www/lib/category.php");

Anders deed hij bij mij niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 08:47

henwy

Meh

Ik neem aan dat je bovenstaand script elke run mee laat draaien. Op welke positie draai je deze?

1. update_binaries
2. update_releases.php
3. nzb-importmodified.php
4. update_releasee.php

(optimises/schedules elke x uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik draai met runme.bat, daarin heb ik update_parsing.php en update_release_groups.php toegevoegd.

Volgorde:
1. update_binaries
2. update_releases.php
3. update_parsing
4. update_release_groups.php

Verder heeft deze runme.bat een update voor TV series, films etc. Daar heb ik verder niks aan veranderd.

Wat is jouw nr 3 nzb-importmodified.php? Is dit een script om NZB's te importeren, bv de NZB's die je bij Newznab kan requesten als je betaald hebt? Dit hoe je toch maar 1 keer te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henwy

henwy

Meh

Coenen schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:49:
Wat is jouw nr 3 nzb-importmodified.php? Is dit een script om NZB's te importeren, bv de NZB's die je bij Newznab kan requesten als je betaald hebt? Dit hoe je toch maar 1 keer te doen?
In principe hoef je dat maar 1x te doen. Alleen het hele nzb pakket bestaat uit duizenden nzbs (alleen HD Movies is al 28.000). Elke run importeer ik er 100, om het zeg maar 'veilig' te doen :). Dat heb ik uit deze post: http://www.tiag.me/how-to...t-bloating-your-database/

Bij mij is het nu dus zo:

code:
1
2
3
4
5
6
php ${NEWZNAB_PATH}/update_binaries_threaded.php
php ${NEWZNAB_PATH}/update_releases.php
php /var/www/newznab/misc/testing/update_parsing.php
php ${NEWZNAB_PATH}/update_release_groups.php
php /var/www/newznab/www/admin/nzb-importmodified.php /import_nzb/ true
php ${NEWZNAB_PATH}/update_releases.php

[ Voor 22% gewijzigd door henwy op 24-12-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Je hebt nu 2 keer update_releases.php, of is dat expres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henwy

henwy

Meh

Expres, om de geïmporteerde releases apart te verwerken. Duurt ook maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft geniaal dit, draai nu sinds vandaag, afgelopen nacht veel lopen binnen halen en 5 vrienden zijn al super enthousiast... vooral vanwege het feit dat er zo geen take downs meer zijn...

...totdat ze de usenet isps gaan aanpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:05:
Blijft geniaal dit, draai nu sinds vandaag, afgelopen nacht veel lopen binnen halen en 5 vrienden zijn al super enthousiast... vooral vanwege het feit dat er zo geen take downs meer zijn...

...totdat ze de usenet isps gaan aanpakken...
Ik denk dat het je dan toch gaat tegenvallen:) Tenzij je het hebt over takedowns van websites:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkske schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 01:59:
[...]

Ik denk dat het je dan toch gaat tegenvallen:) Tenzij je het hebt over takedowns van websites:D
Je bedoelt takedowns op usenet zelf? ik denk eerder dat je dan gewoon een andere usenet aanbieder moet zoeken .. en de posters nog meer verborgen gaan posten >:) blijft een kat en muis spel dit..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
en hoe meer verborgen ze gaan posten, aka random tekens in hun namen, des te moeilijker word het voor Newznab om deze als releases te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een tijd terug in een excel bestand mijn naam gezet voor interesse om te doneren aan iemand zijn newznab server, maar ben inmiddels voorzien (niet via tweakers trouwens).

Scheelt mij een boel werk. Heb nu 6 newznab servers en 8 nzb servers met api's in mijn sickbeard, het moet wel gek lopen als ik nu nog wat mis :P

Die andere namen worden ondervangen (vermoed ik) door mijn 8 nzb servers die handmatig door mensen gevuld worden, de 6 newznabben worden dan hopelijk niet gebruikt door mijn sickbeard. De tijd zal het waarschijnlijk wel leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
hier meer mensen die de plus versie draaien van Newznab en die ook de groep alt.binaries.tv gebruiken???

zo ja wat doen jullie tegen deze releases??

XA7MY 20121226 016
XA7MY 20121226 015
jwZ2GQyX
FQ3ajHCy

etc etc ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Buzzie schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:46:
hier meer mensen die de plus versie draaien van Newznab en die ook de groep alt.binaries.tv gebruiken???

XA7MY 20121226 016
XA7MY 20121226 015
jwZ2GQyX
FQ3ajHCy

etc etc ??
De update-parsing script verhelpt veel van die rare namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
Ik kan nou niet echt zeggen dat dat hier veel helpt dat parsing, wel wat maar niet genoeg:)

Vraag:

Ik heb de volgende whitelist active gemaakt op a.b.hdtv.x264:

720|720p|1080|1080p|x264|hdtv

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OIohNl.jpg

Hoe komt het dan toch dat ik releases krijg die deze info NIET bevatten?

Is er trouwens ook een manier om TV> OTHER releases niet binnen te halen? Ik heb het uitgezet in de EDIT CATEGORIES maar hij blijft deze toch volgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

Is er een mirror van de how-to voor de windows install? Of ga ik te ver door dat te vragen?

Ook vraag ik me af wat ongeveer de sys requirements zijn. Heb nog wel een oud win-xp laptopje ergens wat ik hiervoor wil gebruiken.

Ik had begrepen dat mijn NAS in ieder geval niet capabel is hiervoor.

[ Voor 53% gewijzigd door 911GT2 op 26-12-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonkol
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-05 01:11
ik kan de howto van de windows variant nog wel even online zetten. Zal wel pas morgen zijn.
mvg

Business Intelligence Consultant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Mocht je IIS ipv Apache willen gebruiken: http://th4r.se/nnplus/mis...ides/TODO_install_iis.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitecrow
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-07 00:18
Buzzie schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:46:

XA7MY 20121226 016
XA7MY 20121226 015
jwZ2GQyX
FQ3ajHCy

etc etc ??
Dit heb ik in m'n blacklist gezet, doe add blacklist op je site. als groep doe je alt.binaries.*

^[^.^ ]{10,20}$

Deze regex zorgt ervoor dat hashlike namen minder vaak doorkomen, tekenreeks tussen de 10 en 20 tekens zonder punt
Hopelijk heb je er wat aan.

• Buzzie
whitecrow schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:35:
[...]

Dit heb ik in m'n blacklist gezet, doe add blacklist op je site. als groep doe je alt.binaries.*

^[^.^ ]{10,20}$

Deze regex zorgt ervoor dat hashlike namen minder vaak doorkomen, tekenreeks tussen de 10 en 20 tekens zonder punt
Hopelijk heb je er wat aan.
Thanks

heb hem meteen ingevoerd.
Ben benieuwd

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik gebruik het update_parsing script, dit scheelt ook een hoop hashed releases, sterker nog, ze worden naar leesbare release vertaald. Grappig, toen ik vanochtend even door m'n Newznab releases ging zag ik dat ik een release had voor een nieuwe film die nog wou kijken. :)

• Elect
  • Niet online
Normaliter zorgt het update_releases script voor het post processen van enkel de laatste 100 releases. Nu is er een stuk code wat continue op de achtergrond kan draaien en alle releases kan post-processen:
https://sites.google.com/...s/optional-configurations

Tevens een update releases / backfill 1 day increment gevonden. Dit zou helemaal ideaal zijn, maar ik krijg de datum nog niet goed. Ik ben bang dat mijn server een NL datum teruggeeft terwijl het script de Amerikaanse versie verwacht.
http://pastebin.com/FK0hJbTT

Meer handigheden uit de commandolijst die in de newznab chat uitgevoerd kan worden: http://nnbot.tiag.me/lookup.php

[ Voor 25% gewijzigd door Elect op 27-12-2012 14:46 ]

• Henkske
Ik gebruik de laatste 2 dagen dit script:

https://github.com/jonnyb...blob/master/my_newznab.sh

• Savage008
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:26
Splendid schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:16:
[...]

Ik zit hier vol belangstelling te kijken naar je script maar ik heb geen bijpassende regex voor de QoQ releases in boneless. NNplus hier en maar een regex voor boneless, maar deze selecteert games en isos.

Kun je deze mischien posten? _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Savage008 op 27-12-2012 19:14 ]

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
ik weet niet of deze er al bij stond, maar misschien wel handig voor wie NNplus op een windows machine wil draaien icm xampp:

http://www.tiag.me/installing-newznab-with-xampp-on-windows/

• henwy

henwy

Meh

Savage008 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:02:
[...]

Ik zit hier vol belangstelling te kijken naar je script maar ik heb geen bijpassende regex voor de QoQ releases in boneless. NNplus hier en maar een regex voor boneless, maar deze selecteert games en isos.

Kun je deze mischien posten? _/-\o_
Met boneless aan krijg ik momenteel ook nog veels te veel crap. Ik wacht ook nog even met die activeren tot ik een goede blacklists/regex er voor heb. Wat betreft de QoQ releases, iets verder naar boven scrollen en dan zie je er iets voor. Bij mij lijkt dat in ieder geval te werken.

Even een vraag van een andere orde. Ik heb een tijdje terug mijn databases naar innodb gezet voordat ik een aantal regels in my.cnf had aangepast. Is het aan te raden om dat weer op nieuw te converteren naar innodb en kan dat zonder weer naar myisam te gaan en vica versa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savage008
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:26
henwy schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:21:
[...]

Met boneless aan krijg ik momenteel ook nog veels te veel crap. Ik wacht ook nog even met die activeren tot ik een goede blacklists/regex er voor heb. Wat betreft de QoQ releases, iets verder naar boven scrollen en dan zie je er iets voor. Bij mij lijkt dat in ieder geval te werken.
Ik heb helemaal geen regex voor boneless, dus bij mij komt er niks uit, zou je die van joe eens kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henwy

henwy

Meh

Voor boneless specifiek heb ik er maar 1 zoals jij ook hebt, voor games. Ik had alleen gekeken naar het aantal releases, maar van de nzb bestanden die ik heb geimporteerd stonden er een paar van in boneless, dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:34
Splendid schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:05:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
} else {
}

code:
1
2
3
4
5
6
}

code:
1
2
3
}
Mag ik vragen waar jullie dat update_parser.php script vandaan halen? Want ik vind het nergens?

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Tuurlijk mag dat. ;) Je kan hem hier vinden: \newznab\misc\testing
Er staan nog meer scripts die mogelijk erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super werkt bij ook nu, bedankt Coenen!

Trouwens ik heb de blacklist aangepast, had heel veel duitse meuk... nu niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:06

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:14:
Super werkt bij ook nu, bedankt Coenen!

Trouwens ik heb de blacklist aangepast, had heel veel duitse meuk... nu niet meer :D
hoe heb je die duitse meuk geblocked?

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in je admin : admin/binaryblacklist-list.php
german|danish|flemish|french|swedish|swesub|deutsch|norwegian|\.ita\.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb hem als volgt:

german|danish|MacOSX|flemish|xxx|password|french|swedish|spanish|swesub|deutsch|norwegian|\.ita\.

Je kan in principe elk woord toevoegen wat je geblocked wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdstelt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
Is het dan ook mogelijk je bestaande releases opnieuw te scannen met de gewijzigde blacklist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
En nog een laatste toevoging aan de blacklist: korsub :-)
Afbeeldingslocatie: http://noob.hu/2011/06/11/vlcsnap-2011-06-11-02h55m02s184.png

[ Voor 44% gewijzigd door Elect op 29-12-2012 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar lijkt me idd een goede om toe te voegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

waarom zou je subs blacklisten? Vaak zijn die veel eerder gereleased en je kan subs ook vaak gewoon disablen of een en-subs selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt om subs te blacklisten maar eerder de heerlijke Duits nagesynchronizeerde releases..

Andere vraag, hoe runnen jullie de automatische updates?
Ik draai nu update_binaries.php && update_releases.php && php ../testing/update_parsing.php
Handmatig, als ik dat in mn crontab als sh bestandje gooit loopt alles in het 100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ook de duits nagesynchroniseerde releases zijn in het geval van MKV vaak multi-lingual. Gewoon switchen naar EN.

Ik heb normaal 5 scripts tegelijkertijd lopen. 1 voor releases (threaded) te verwerken excl optimise, 1 om nfo te verwerken, 1 om additional releasenfo te verwerken, 1 om binaries up te daten (threaded) en 1 om verwerkte binaries+parts weg te gooien

De afgelopen dagen heb ik ook 5 nzb-imports tegelijkertijd lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
kmf schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:31:
Ook de duits nagesynchroniseerde releases zijn in het geval van MKV vaak multi-lingual. Gewoon switchen naar EN.

Ik heb normaal 5 scripts tegelijkertijd lopen. 1 voor releases (threaded) te verwerken excl optimise, 1 om nfo te verwerken, 1 om additional releasenfo te verwerken, 1 om binaries up te daten (threaded) en 1 om verwerkte binaries+parts weg te gooien

De afgelopen dagen heb ik ook 5 nzb-imports tegelijkertijd lopen.
Misschien handig, voor dotE-Force, om te vermelden welke scripts dat dan zijn en waar ze staan.
ik zelf gebruik tot nu toe nog het script wat bij newznab wordt meegeleverd in nix_scripts map. newznab.sh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Buzzie schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:33:
[...]

Misschien handig, voor dotE-Force, om te vermelden welke scripts dat dan zijn en waar ze staan.
ik zelf gebruik tot nu toe nog het script wat bij newznab wordt meegeleverd in nix_scripts map. newznab.sh
Ik heb de scripts zelf gemaakt en bestaande bestanden aangepast om op die manier te werken. Heeft weinig nut om te vertellen welke scripts/betanden als basis gebruikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:25
Ik draai alles wel via Crontab. Elke kwartier en werkt prima. Heb echter wel zelf een sh scriptje gemaakt hiervoor:

#!/bin/sh
# Update script for Binaries and releases

LOCKFILE=/tmp/lock.txt
if [ -e ${LOCKFILE} ] && kill -0 `cat ${LOCKFILE}`; then
echo "already running"
exit
fi

# make sure the lockfile is removed when we exit and then claim it
trap "rm -f ${LOCKFILE}; exit" INT TERM EXIT
echo $$ > ${LOCKFILE}

# do stuff

cd /var/www/newznab/misc/update_scripts

if [ $1 = "binaries" ] ; then
echo $1
/usr/bin/php update_binaries.php >> /var/log/newznab
else
echo $1
/usr/bin/php update_releases.php >> /var/log/newznab
cd /var/www/newznab/misc/testing
/usr/bin/php update_parsing.php
fi

rm -f ${LOCKFILE}

Je roept hem aan door ./newznabscript.sh binaries voor binaries verwerken en ./newznabscript.sh releases voor releases verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Hallo allemaal,
Ik lees al wat langer mee met dit topic... Nu heb ik eindelijk mijn esxi server aan de praat gekregen met een ubuntu desktop met daarop newznab. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat hij absoluut NIET beschikbaar is van buitenaf...? Verder heb ik nu een paar scripts gedraait en ik heb het probleem dat er veel namen tussen staan waar ik niets mee kan ( releases) ... Kan hij deze uit filteren? Ik heb de plus versie.
Hoe kan ik verder die scripts automatiseren?

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aobh schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:57:
Ik draai alles wel via Crontab. Elke kwartier en werkt prima. Heb echter wel zelf een sh scriptje gemaakt hiervoor:

Je roept hem aan door ./newznabscript.sh binaries voor binaries verwerken en ./newznabscript.sh releases voor releases verwerken.
Super dank je wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophoben schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:44:
Hallo allemaal,
Ik lees al wat langer mee met dit topic... Nu heb ik eindelijk mijn esxi server aan de praat gekregen met een ubuntu desktop met daarop newznab. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat hij absoluut NIET beschikbaar is van buitenaf...? Verder heb ik nu een paar scripts gedraait en ik heb het probleem dat er veel namen tussen staan waar ik niets mee kan ( releases) ... Kan hij deze uit filteren? Ik heb de plus versie.
Hoe kan ik verder die scripts automatiseren?
Mvg,
Je poort niet door sturen om het niet vanaf buiten beschikbaar te hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxize
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02-2024

Oxize

Social Engineering Specialist

Heb newznab+ nu ook draaien op mijn server onder xampp. Kan iemand mij vertellen wat ik moet aanpassen om de backfill te vergroten? Die staat nu op 1.

Kan nergens vinden wat ik precies moet aanpassen.

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admin -> edit site -> Where to start new groups > days -> 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxize

Oxize

Ja oke.Daar staat ie op 1. Maar wat als ik nu bijvoorbeeld alle film/tv posts van de afgelopen 90 dagen wil hebben? Moet ik hem dan op 90 zetten?

En wat kan ik met volgende settting

Header Retention?
Release Retention?
Minimal files to make an release?

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan het volgende uitvoeren om een backfill van 90 dagen te doen..

cd /var/www/newznab/misc/update_scripts/
php backfill_date.php 20121001 alt.binaries.multimedia

waar datum notatie is YYYYMMDD en laat groepnaam weg voor alle groepen...

header en release retention is hoevlang een header of een release in je database blijft (dagen)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxize

Oxize

Krijg nu vaak "Failed to read socket". Als ik runme.bat gewoon door laat gaan, zullen de articles/posts uiteindelijk wel binnengehaald worden, ook al krijg je die socket foutmelding?

[ Voor 68% gewijzigd door Oxize op 30-12-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joo5ty
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
Zou handig zijn als er een Synology .spk file uitkomt waarmee je Newznab kan installeren.

Begrijp ik het goed dat je alleen al met het automatisch indexeren van je usenet provider al 10GB aan data per maand kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand nog met regexes wilt spelen, heb een leuke site:
http://www.gskinner.com/RegExr/
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste