Hier gaat weer iets niet helemaal lekker, al een tijdje loopt m'n Newznab niet zo lekker, ik heb al een keer wat tables gedumpt, maar nog steeds loopt ie niet fijn.
Gister zag ik dat MySQL rond de 10G aan temp files op m'n C schijf aan het maken was.
Dit was tijdens: "Stage 3 : Creating releases from complete binaries" Dus de temp folder voor MySQL naar D verplaatst. Hij mag 100GB aan temp files maken, ik had helaas niet iets minder beschikbaar. Na snel wat ruimte gemaakt te hebben, werd er verder niet meer ruimte gebruikt.
Hij is nu ongeveer 12 uur bezig met "Stage 3 : Creating releases from complete binaries" er wordt alleen maar gelezen van de tmp files, ik wacht het nog even af, maar ik ga, denk ik, toch maar eens afbreken.En de temp files weggooien.
Edit 12-11-2014, update,
Ik heb gisteravond m'n database maar gedumped. Na een nieuwe newznab install gedaan te hebben draait ie weer. Moest nog wel een nieuwe API key in Sickbeard invullen.
Edit 17-11-2-14,
Inmiddels loopt m'n Newznab weer lekker, het gros van de series wordt gevonden via mijn Newznab.
Ik heb nog wel een keer gehad dat MySQL er mee gestopt was.
[
Voor 19% gewijzigd door
Coenen op 17-11-2014 08:09
]