One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
In NNplus kan dat al, je kunt per binaries groep instellen wat de minimum-size mag zijn. (in bytes)The-Priest-NL schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 08:47:
Eigenlijk zou je per groep de minsize in moeten kunnen stellen. Dat zou denk ik al een hoop schelen.
Ga naar view add groups, daar kun je minimum size instellen.
Wel interessant iig, want zo zocht ik vroeger manueel al naar films, deel van imdb url zoeken in nfo.
(excuses als ik er overheen gelezen heb)
Nee, ik heb besloten om het toch niet online te zetten, want zo te zien is het alleen voor mijn specifieke situatie nuttig. Omdat ik alleen mijn regex heb gebruikt.whitecrow schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:19:
@kmf, ik ben nog steeds erg benieuwd naar je gesplitte process_releases, heb je die ergens online gezet ?
(excuses als ik er overheen gelezen heb)
Als je namelijk andere regex ook gebruikt, dan kan het zijn dat je een release split in twee verschillende. En dan kom je in de problemen.
Dus doe ik het maar niet. Wat wel veilig kan is het splitten van normale updates, en imports. Maar of dat de moeite waard is?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ahh thanks, ik dacht dat je alleen een optie had onder edit site.whitecrow schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:03:
[...]
In NNplus kan dat al, je kunt per binaries groep instellen wat de minimum-size mag zijn. (in bytes)
Ga naar view add groups, daar kun je minimum size instellen.
Weer wat geleerd
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Iemand die mij hier een zinnig antwoord op kan geven??kmf schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:22:
[...]
als je met die regex niets krijgt, dan zit er ook niks in. Je kan nog proberen om een selectquery te doen en kijken of je wel wat krijgt.
want ik snap het denk ik niet.
Waarom ik met een catch all regex geen releases binnenhaal ook al staat er genoeg in de groepen.
sickbeard, couchpotato enzo worden gek van mijn XML feed..
open ik hem in explorer, dan zie ik dit als foutmelding:
Invalid xml declaration.
Line: 2 Character: 3
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
wtf?
60 TB can not be enough
01.
02.<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
03.<rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom" xmlns:newznab="http://www.newznab.com/DTD/2010/feeds/attributes/">
04.<channel>
oftewel, ik heb een lege eerste regel wat niet mag.. waar zou dit in godesnaam aan liggen?
60 TB can not be enough
Misschien heb je ergens een script aangepast en een lege regel voor de <? gezet?freak1 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:16:
ik heb zelf al iets gevonden, volgens de feed validator ziet mijn XML er zo uit
01.
02.<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
03.<rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom" xmlns:newznab="http://www.newznab.com/DTD/2010/feeds/attributes/">
04.<channel>
oftewel, ik heb een lege eerste regel wat niet mag.. waar zou dit in godesnaam aan liggen?
postprocess.php heb ik aangepast van 100 naar 1000 releases.. that's it..
60 TB can not be enough
Edit/Update: Inderdaad geen nieuwere releases dan de 15e. Net alles even gestopt, optimisedb.bat gedraaid, dat duurde wel even, daarna updatereleases.bat gestart en die lijkt weer begonnen te zijn met het maken van releases. Ik heb nieuwere releases, maar ik ben nog niet up to date.
Edit2; Ik ben weer 'up to date' maar ik heb helaas wel een gat van ongeveer 3 dagen...ergens van de 15e tot vandaag de 18e. Hij draait weer, dus mag ie vannacht weer laten zien wat ie kan.
[ Voor 39% gewijzigd door Coenen op 18-01-2013 10:17 ]
Ja, dat is een manier van updaten voor hun. Zodra hun wijzigingen maken in het newznab systeem, kunnen nn+ gebruikers direct van de svn branche de updates ophalen en implementeren in je eigen systeem.Yokidrink schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:51:
wat me niet helemaal duidelijk is met dat svn gebeuren, is svn update hetzelfde als "svn co svn://svn.newznab.com/nn/branches/nnplus /var/www/newznab" ?
Check de rss feed voor updates:
http://www.newznab.com/plussvnrss.xml
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Ik krijg in mijn prompt de volgende foutmeldingen
1
2
| Notice: Undefined variable: rlen in C:\webhosting\xampp\htdocs\nnplus\www\lib\rarinfo.php on line 786 Warning: fopen(C:\tmpunrar): failed to open stream: Permission denied in C:\webhosting\xampp\htdocs\nnplus\www\lib\rarinfo.php on line 299 |
Het rare is dat deze foutmelding alleen optreed bij de update_releases nadat nzb-importmodified.php zijn werk heeft gedaan om het nzb archief te importeren.
Kan dit komen omdat mijn usenetprovider de bestanden niet heeft en er zodoende geen rarfile is?
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Ik heb een Windows XP VM met WAMP op, maar heb geen idee hoe ik newznab er op krijg.
Ik verveelde me: http://www.tiag.me/installing-newznab-with-xampp-on-windows/
Gevonden in dit topic.
Wat ik nog niet gezien heb (in dit topic) een howto voor een RaspberryPi of een Syno.
[ Voor 78% gewijzigd door Coenen op 20-01-2013 14:30 ]
Ik heb hem een handleiding gemaakt voor de Synology NAS. Volgens mij is die hier ook al eens op GoT langs gekomen.Coenen schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:45:
Als je toch VM draait, waarom geen Ubuntu?
Gevonden in dit topic.
Wat ik nog niet gezien heb (in dit topic) een howto voor een RaspberryPi of een Syno.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Ik heb het ook eerst op Windows geprobeerd, geraakte enkel niet voorbij stap 2 (kende SVN nog niet)... Toen VMWare met Ubuntu Desktop geinstalleerd en via deze tut newznab geinstalleerd. Wel een aanrader.Coenen schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:45:
Als je toch VM draait, waarom geen Ubuntu?
Gevonden in dit topic.
Verwijderd
Zorg er even voor dat je in je testing folder je update_cleanup.php aanpast (dat hij wat doet, en dat je je hele database even pakt) en je update_parsing.php aanpast (same as update_cleanup.php)
en geniet van een hele boel meer releases!
Vooral in hdtv(.x264) zal je er heel wat meer bij krijgen!
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2013 23:30 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
/nix_scripts screen sh newznab_screen.sh dacht ik. Of gebruik jonnyboys script.Tsurany schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:52:
Dat klinkt goed. Update geïnstalleerd, morgen even zorgen dat ik m'n update binaries en update releases geautomatiseerd werkend krijg. Even bedenken hoe ik dat ga doenGok cron jobs als beste optie onder Ubuntu?
Moeten we dit nou eenmalig runnen? Of zit het ook in de updatescript(runme.bat) verwerkt?Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:28:
Lang gewacht maar toch gekomen, de update waarover ik het had is live
Zorg er even voor dat je in je testing folder je update_cleanup.php aanpast (dat hij wat doet, en dat je je hele database even pakt) en je update_parsing.php aanpast (same as update_cleanup.php)
Hoe draait dit? In eerste instantie werd dit toch afgeraden voor syno's omdat die het niet zouden trekken?Brickman schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:08:
[...]
Ik heb hem een handleiding gemaakt voor de Synology NAS. Volgens mij is die hier ook al eens op GoT langs gekomen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
60 TB can not be enough
Verwijderd
Geen idee, open het bestand en lees het. Ik run het via ubuntu automatisch elke 23 uur.Raven__NL schreef op maandag 21 januari 2013 @ 07:19:
[...]
Moeten we dit nou eenmalig runnen? Of zit het ook in de updatescript(runme.bat) verwerkt?
@Freak1, maar als je je Newznab gewoon laat draaien is het goed te doen op een Synology?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ja, zonder backfill draaide dat prima op mijn synology. maargoed, ik heb een 3611xs+ met 8 gb geheugen..Coenen schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:47:
@Brickman, jouw turtorial was idd al voorbij gekomen, toen ik hem zag wist ik het weer. Het was alleen in het CP/SB ervaringen topic.
@Freak1, maar als je je Newznab gewoon laat draaien is het goed te doen op een Synology?
60 TB can not be enough
Even een vraagje, de 1e keer draaien zal $echo en $limited op false moeten staan om de hele db te doen en daarna zal $limited weer op true moeten staan maar $echo blijf op false om daadwerkelijk wat uit te voeren. wat ik me echter afvraag is hoe de volgorde nu moet worden in de runme.bat (sorry windows user)Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:28:
Lang gewacht maar toch gekomen, de update waarover ik het had is live
Ik heb nu de volgende volgorde:
- php.exe update_database_version.php
- php.exe update_binaries.php
- php.exe update_releases.php
- php.exe c:\webhosting\xampp\htdocs\nnplus\misc\testing\update_parsing.php
- php.exe nzb-importmodified.php C:\nzbimport\TV\ true
- php.exe c:\webhosting\xampp\htdocs\nnplus\misc\testing\update_cleanup.php
vandaag alleen al 6 updates tot nu toe !!
Verwijderd
Ik kan je helaas niet verder helpen, ben geen windows userThe-Priest-NL schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:47:
[...]
Even een vraagje, de 1e keer draaien zal $echo en $limited op false moeten staan om de hele db te doen en daarna zal $limited weer op true moeten staan maar $echo blijf op false om daadwerkelijk wat uit te voeren. wat ik me echter afvraag is hoe de volgorde nu moet worden in de runme.bat (sorry windows user)
Ik heb nu de volgende volgorde:Moet dit dan nu als volgt worden?
Klopt het trouwens dat nzb-importmodified.php pleite is? zo ja hoe doe je dan nu de import van het NZB archief?
Maar lijkt mij dat je hem helemaal als laatste runt je clean up en je parsing.
Na de grote update volgens mij weinig echt spannende fixes, zou http://www.newznab.com/plussvnrss.xml goed in de gaten houden om te zien wat er wordt geupdate:Buzzie schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:06:
Overigens raadzaam denk ik nu deze grote update er is om even regelmatig te kijken of er een update is.
vandaag alleen al 6 updates tot nu toe !!
Rev 2710 -- slightly reduce lookup logging
Rev 2709 -- update documentation to recommend 1gb ram allocated to php
Rev 2708 -- logging tweaks, whitelist error
Rev 2707 -- typo in site-edit
Rev 2706 -- vortex user columns incorrectly set to not null
Rev 2705 -- Template fix for extra category
Rev 2703 -- Fix for Engine Check in Admin Panel.
Rev 2702 -- Images for Baffi Theme
Rev 2699 -- Baffi theme fixes
Rev 2696 -- Remove unbuffered from update_cleanup for now.
Rev 2695 -- More update_cleanup.php fixes
Rev 2694 -- Fix to update_cleanup.php
Het is niet spannend die fixes maar een update is een update tenslotte.TripleM schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:23:
[...]
Na de grote update volgens mij weinig echt spannende fixes, zou http://www.newznab.com/plussvnrss.xml goed in de gaten houden om te zien wat er wordt geupdate:
Rev 2710 -- slightly reduce lookup logging
Rev 2709 -- update documentation to recommend 1gb ram allocated to php
Rev 2708 -- logging tweaks, whitelist error
Rev 2707 -- typo in site-edit
Rev 2706 -- vortex user columns incorrectly set to not null
Rev 2705 -- Template fix for extra category
Rev 2703 -- Fix for Engine Check in Admin Panel.
Rev 2702 -- Images for Baffi Theme
Rev 2699 -- Baffi theme fixes
Rev 2696 -- Remove unbuffered from update_cleanup for now.
Rev 2695 -- More update_cleanup.php fixes
Rev 2694 -- Fix to update_cleanup.php
ik hou hem graag up-to-date maar zit helaas op me werk dus ik moet alles nog gaan binnenhalen
Ik weet het ook niet precies, maar ik heb het cleanup script net eerst handmatig gedraaid.The-Priest-NL schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:47:
[...]
Even een vraagje, de 1e keer draaien zal $echo en $limited op false moeten staan om de hele db te doen en daarna zal $limited weer op true moeten staan maar $echo blijf op false om daadwerkelijk wat uit te voeren. wat ik me echter afvraag is hoe de volgorde nu moet worden in de runme.bat (sorry windows user)
Ik heb nu de volgende volgorde:Moet dit dan nu als volgt worden?
Klopt het trouwens dat nzb-importmodified.php pleite is? zo ja hoe doe je dan nu de import van het NZB archief?
Daarna toegevoegd aan runme.bat:
1
2
3
4
5
6
7
| :Optimise CD.. php.exe update_cleanup.php php.exe optimise_db.php set optimise=0 CD win_scripts GOTO OptimiseDone |
Dan wordt ie eens op de 300 keer gedaan voor dat de database geoptimaliseerd wordt.
Als iemand betere ideeeen heeft, hoor ik het graag.
Soort geavanceerde versie van het .bat bestand.
Bij interesse zal ik hem posten. (en oppoetsen)
[ Voor 4% gewijzigd door whitecrow op 21-01-2013 16:56 ]
had wel iets duidelijker gemogen dat er .sql patches gedraait dienen te worden
WARNING: 19195 Parts failed to insert
Jeeej heerlijk die DB updates
[ Voor 53% gewijzigd door ShadowBumble op 21-01-2013 17:30 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Same problem gehad, even repair statement uitvoeren en je kan weer door knallenShadowBumble schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:06:
Nou na de update doen een hoop van de browse functies het bij mij niet meer
Ik heb vorig jaar op een oude PC Ubuntu server 12.04 LTS 32bit server met daarop LAMP, SABnzbd, Couchpotato en Sickbeard gezet. Ik wil deze oude server nu gaan vervangen door m'n oude werkstation Amd Athlon 64 X2 4200+ Manchester op DFI Lanparty UT RDX200 met 6 Gb Ram. En daar dan vervolgens ook eventueel Newznab op gaan draaien (om te testen). De server doet in principe alleen dienst als fileserver voor m'n HTPC met XBMC en om te downloaden. Kan ik er dan Newznab langs draaien of gaat dat met deze hardware niet lukken?
Ik heb begrepen dat er Ubuntu 11.10 64-bit server op moet draaien volgens deze instructie voor Newznab of kan het ook met 12.04.1 LTS 32 of 64 bit?
Haal jij 300 runs in 24uur dan, even aangenomen dat je $limited op true hebt staan?Coenen schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:26:
[...]
Ik weet het ook niet precies, maar ik heb het cleanup script net eerst handmatig gedraaid.
Daarna toegevoegd aan runme.bat:
code:
1 2 3 4 5 6 7 :Optimise CD.. php.exe update_cleanup.php php.exe optimise_db.php set optimise=0 CD win_scripts GOTO OptimiseDone
Dan wordt ie eens op de 300 keer gedaan voor dat de database geoptimaliseerd wordt.
Als iemand betere ideeeen heeft, hoor ik het graag.
Lijkt me namelijk dat je anders niet alle releases binnen krijgt/fixed.
Verwijderd
Geen probleem je kunt het draaien op 12.04 TLS of 12.10 zie hier voor een how to installJohFraEl schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:08:
Ik ben me nog aan het inlezen op dit topic, toch alvast een noobvraagje.
Ik heb vorig jaar op een oude PC Ubuntu server 12.04 LTS 32bit server met daarop LAMP, SABnzbd, Couchpotato en Sickbeard gezet. Ik wil deze oude server nu gaan vervangen door m'n oude werkstation Amd Athlon 64 X2 4200+ Manchester op DFI Lanparty UT RDX200 met 6 Gb Ram. En daar dan vervolgens ook eventueel Newznab op gaan draaien (om te testen). De server doet in principe alleen dienst als fileserver voor m'n HTPC met XBMC en om te downloaden. Kan ik er dan Newznab langs draaien of gaat dat met deze hardware niet lukken?
Ik heb begrepen dat er Ubuntu 11.10 64-bit server op moet draaien volgens deze instructie voor Newznab of kan het ook met 12.04.1 LTS 32 of 64 bit?
Oizo: Newznab+ installatie (ubuntu / nginx / percona)
welke .sql patches moeten er precies gedraait worden.....en hoe??ShadowBumble schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:06:
Nou na de update doen een hoop van de browse functies het bij mij niet meer
ben een noob wat betreft .sql en linux maar leer beetje bij beetje
heb net wel newznab+ geupdate en de cleanup en parsing aangepast....verder nog niets.
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Thanks.....lijkt erop dat deze inderdaad wat doetCoenen schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:59:
@Buzzie, ik heb na de update eerst update_database_version.php gedaan, die was wel even bezig, daarna had ik nergens last van. Dus ik denk dat Nivong of ShadowBumble het over dit script.
Ik heb net even zitten timen, een run duurt bij mij rond de 60 sec, dan een wait van 100 sec.The-Priest-NL schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:15:
[...]
Haal jij 300 runs in 24uur dan, even aangenomen dat je $limited op true hebt staan?
Lijkt me namelijk dat je anders niet alle releases binnen krijgt/fixed.
Daarmee zou ik 300 runs in een uur of 13 moeten doen. Dus eigenlijk draai ik dit script dan te vaak of te snel.
$limited = true;
Thnx voor het antwoord en de link. Precies wat ik moest hebben.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:26:
[...]
Geen probleem je kunt het draaien op 12.04 TLS of 12.10 zie hier voor een how to install+ wat betreft je hardware moet het ook wel lukken alleen een SSD Hd zal wel handigere zijn of een raid opstelling van HDD. Good luck and have fun
SSD opstart en RAID5 opslag zijn al ingebouwd dus dat komt helemaal goed. Ik ga aan de slag.
Verwijderd
JaTsurany schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:23:
Neem aan dat ik newznab_screen.sh gewoon zo aan kan passen dat hij niet update_binaries.php aan roept maar update_binaries_threaded.php aan roept en verder gewoon blijft werken?
Ik heb nog geen idee wat ik moet gaan doen, ja m'n database gaan repairen. Maar als iemand me alvast een richting op kan duwen graag. Ik ga er later vandaag nog even goed naar kijken.C:\Program Files\MySQL\MySQL Server 5.1\bin\mysqld: Table '.\newznab_01\binaries' is marked as crashed and should be repaired
Wat je doet is het volgende, in je bin directory van je mysql installatie een .bat bestand maken met de volgende inhoudCoenen schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:15:
Er gaat iets niet goed met mijn database.... Ik heb iets wat veel de volgende melding in m'n event log:
[...]
Ik heb nog geen idee wat ik moet gaan doen, ja m'n database gaan repairen. Maar als iemand me alvast een richting op kan duwen graag. Ik ga er later vandaag nog even goed naar kijken.
1
| mysqlcheck --all-databases -uUSERNAME -pPASSWORD -r |
Wel even je username en wachtwoord aanpassen, je gebruikt je mysql wachtwoord
Let op: er zit géén spatie tussen -uUsername en -pPassword
Dit repareert je crashed tables.
Verwijderd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 13:15 ]
Dat viel erg mee.whitecrow schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:49:
[...]
Wat je doet is het volgende, in je bin directory van je mysql installatie een .bat bestand maken met de volgende inhoud
code:
1 mysqlcheck --all-databases -uUSERNAME -pPASSWORD -r
Wel even je username en wachtwoord aanpassen, je gebruikt je mysql wachtwoord
Let op: er zit géén spatie tussen -uUsername en -pPassword
Dit repareert je crashed tables.
Onnodig moeilijk gedoe en enkel het onvermijdelijke uitstellen. Volstrekt onzinnig.
Verwijderd
Ik volg telkens deze tutorial : Oizo: Newznab+ installatie (ubuntu / nginx / percona)
Zoals ik al zei, bij mijn vorige installatie, ging dit allemaal goed, maar vanwege nieuwe hardware moet ik herinstalleren spijtig genoeg.
Wanneer ik dan het volgende commando ingeef:
sudo apt-get install -y percona-server-client-5.5 \
percona-server-server-5.5 \
libmysqlclient-dev
dan krijg ik dit te zien:
The following packages have unmet dependencies:
libmysqlclient-dev : Depends: libmysqlclient18 (= 5.5.29-0ubuntu0.12.10.1) but it is not going to be installed
percona-server-client-5.5 : Depends: libmysqlclient18 (>= 5.5.28-rel29.2-360.quantal) but it is not going to be installed
E: Unable to correct problems, you have held broken packages.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik wil echt graag percona opnieuw gebruiken...
sudo apt-get install --fix-brokenVerwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:08:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik wil echt graag percona opnieuw gebruiken...
sudo apt-get autoclean
sudo apt-get autoremove
Probeer dat eens?
staat een fout in de install.. in plaats van de repository naam die ze daar opgeven, moet je precise als repository naam gebruiken..Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:08:
Bij het installeren van percona op ubuntu server 12.10 krijg ik een paar foutmeldingen, die ik bij mijn vorige installatie nooit kreeg. Ik heb ook geen idee hoe ik ze moet oplossen, en heb al (zo goed als) alles geprobeerd..
Ik volg telkens deze tutorial : Oizo: Newznab+ installatie (ubuntu / nginx / percona)
Zoals ik al zei, bij mijn vorige installatie, ging dit allemaal goed, maar vanwege nieuwe hardware moet ik herinstalleren spijtig genoeg.
Wanneer ik dan het volgende commando ingeef:
sudo apt-get install -y percona-server-client-5.5 \
percona-server-server-5.5 \
libmysqlclient-dev
dan krijg ik dit te zien:
The following packages have unmet dependencies:
libmysqlclient-dev : Depends: libmysqlclient18 (= 5.5.29-0ubuntu0.12.10.1) but it is not going to be installed
percona-server-client-5.5 : Depends: libmysqlclient18 (>= 5.5.28-rel29.2-360.quantal) but it is not going to be installed
E: Unable to correct problems, you have held broken packages.
60 TB can not be enough
De oude templates staat er niet. Als op ik directory nivo kijk, dan zie ik 2 templates mappen.
Iemand enig idee of die oude themes terugkomen? Ik gebruikte altijd de NZB.su theme. In de chat bij Newznab kom ik niet echt verder. Krijg je alleen domme antwoorden terug van gebruikers die het nog helemaal niet gechecked hebben.
Edit: Per mail antwoord gekregen van BB. Hij zegt dat er een foutje was ontstaan ergens in de template map. Deze wordt deze week hersteld zeiden ze.
[ Voor 15% gewijzigd door Oxize op 23-01-2013 17:45 ]
Stack trace:
#0 /var/www/newznab/www/lib/binaries.php(250): Nntp->doConnect()
#1 /var/www/newznab/www/lib/binaries.php(190): Binaries->scan(Object(Nntp), Array, 708959983, 709009983)
#2 /var/www/newznab/misc/update_scripts/update_binaries.php(16): Binaries->updateGroup(NULL, Array)
#3 {main}
thrown in /var/www/newznab/www/lib/nntp.php on line 28
Cannot connect, disconnect first? WTF?
Verwijderd
Sab wil nog wel eens je lijnen open zetten. Probeer max 10 lijntjes te doen bij sab en dan gewoon update_binairies.php te draaienTsurany schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:52:
Wel draaien maar niet aan het downloaden. Moet gewoon genoeg lijntjes over hebben.
Ik zit ook bij sunny maar hier loopt alles door lijkt dus niet aan sunny kant te zitten.Tsurany schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:52:
Wel draaien maar niet aan het downloaden. Moet gewoon genoeg lijntjes over hebben.
Denk dat je inderdaad even sab moet checken zoals Nivong aangeeft
Na de update doen mijn bovenste links niks meer. Daar gaat dit over?:)Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:06:
[...]
Same problem gehad, even repair statement uitvoeren en je kan weer door knallen
Normale passworded rar's filteren we er nu wel al uit maar de rar in de rars dus niet.. Enig idee? Alsof deep rar inspection niet werkt..
[ Voor 4% gewijzigd door chowmonkey op 23-01-2013 22:08 ]
BTW, net even snel gechecked, er lijken alweer wat updates te zijn. Vanmiddag SVN maar weer eens aanslingeren.
@Chowmonkey, 500 dagen, daar zal je even mee bezig geweest zijn. Ik heb ondanks een blacklist nog steeds Duits talige releases ook iets wat ik niet wil, in het begin probeerde ik vanalles om er vanaf te komen, nu laat ik het maar, ze zitten me niet in de weg.
De releases waar jij het over hebt, zitten die in de weg? Ik heb ze zelf nog niet gezien.
De Duitse releases mogen blijven. De releases waar ik het over heb zitten in zoverre in de weg dat je dus pas ziet dat je kul hebt na de download. Het gaat ook meestal om nieuwe releases dus die worden het meeste gezocht en dan is het probleem relatief gezien dus meer zichtbaar. Deep rar inspection staat wel aan maar gek genoeg lijkt hij dat toch niet te doen.
Ik zat te denken. Kan het zijn dat de deep rar inspection pas in een post processing script gaat werken en zodoende de valse releases er straks vanzelf uit gehaald worden?
Even update_database_version.php draaien, die doet een aantal ALTER TABLE's op je db.Henkske schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:01:
[...]
Na de update doen mijn bovenste links niks meer. Daar gaat dit over?
Echter in a.b.boneless worden 0 releases gevonden (ja, ik heb de + versie).
Beetje zitten kijken naar alle regexen, maar bij a.b.b. staat alleen een software regex. Hoe kan ik dit aanpassen zodat hij meerdere regexen gebruikt?
Ook krijg ik sinds kort een php fatal error: Call to a member function fetch_assoc() on a non object in /var/www/newznab/www/lib/framework/db.php. Dit na Stage 7. In Stage 5 vliegen de php notices me om de oren met Undefined Property in util.php. Iemand die mi een beetje kan sturen?
[ Voor 88% gewijzigd door Henkske op 24-01-2013 20:00 ]
zie ik iets over het hoofd??
-----------
Zag idd iets over het hoofd... bij de user vergeten book etc aan te vinken...

[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Happy op 24-01-2013 21:37 ]
[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]
Maar nu ik een dedicated server tot mijn beschikking heb, draait hij weer. Nog niet bepaald op volle toeren omdat ik weer van scratch af aan moet beginnen maar het begin is gemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door eXisTa op 02-02-2013 13:36 ]
ze mogen bij newznab wel even een keer wat betere release notes maken
ik had van de week een mooie svn update gedaan.. maar dat was een flinke
blijk ik dus al tijden geen juiste database update gedaan te hebben via de misc/updates etc..
Dus .. goed.. nu dingen mis met templates, en niet werkende templates..
Gelukkig opgelost, maar niet handig .. ;-)
There are no secrets, only information you do not yet have
Misschien is het ook een idee om dit soort tips en bekende problemen te verwerken in de TS
Na het bekijken van de log bestanden zie ik dat het script wel gewoon draait maar dat er niets wordt binnen gehaald.
Nadat ik de database helemaal had verwijderd en de install van newznab opnieuw had doorlopen, dus niet de newznab map verwijdert, heb ik weer groepen (3) toegevoegd.
Ook de regex heb ik weer toegevoegd.
Ik zag dat hij weer de releases ging binnenhalen en deze werden weer netjes weer gegeven in mijn newznab.
Echter was dat het enige want nu doet hij weer geen headers worden binnen gehaald.
Iemand een idee?
voordat ik vanavond de gehele map ga verwijderen en alles opnieuw ga doen.
Voeg a.b.teevee eens toe. Misschien hebben de 3 groepen die je hebt niet nieuws.
D'r zijn trouwens weer updates sinds gister.
Ja dat script draai ik.....ik heb ook niets aan mijn opstelling veranderd.....Coenen schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:00:
Je draait het update_binaries.php script? Geen foutmeldingen oid? De settings van je nieuwsserver kloppen?
Voeg a.b.teevee eens toe. Misschien hebben de 3 groepen die je hebt niet nieuws.
D'r zijn trouwens weer updates sinds gister.
Ik kan in de diverse log bestanden ook niets vinden.
De settings van mijn nieuws server kloppen want hij heeft ook releases binnen gehaald na het opnieuw opbouwen van de database en het draaien van install.php.
Ik zie ook daarna in de log de 3 groups dat deze geprocessed worden. (hier zit a.b.teevee bij overigens)
Daarna zie ik de 3 stages voorbij komen met een hoop added releases
gevolgd door dit:
Stage 4 : Finished processing nfos
Stage 5 : Deleting releases less than 95 complete
Stage 5 : Deleting 18 release(s) where size is smaller than minsize for site/group
Stage 5 : Post processing started
PostPrc : Performing additional post processing on last 352 of 352 releases ...352 SynDrom-Iconoclasm-Digipak-2013-FiH
hij gaat alle releases langs.
vervolgens een hoop
NfoProc
MusicProc
om vervolgens te eingigen met:
Stage 6 : Aggregating Files
Stage 7 : Deleting unused binaries and parts
Stage 7 : Complete - 109881 rows affected
Done : Added 370 releases
Predb : Updating releases with pre data
Predb : Matched pre data to 0 releases
Daarna niets meer.
overigens zie ik nu wel in de log van vandaag na een herstart de volgende regel:
Fatal error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)Fatal error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)Fatal error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
geen idee of dat ermee te maken heeft of dat het komt dat hij nog geen verbinding met mij SQL kon maken omdat deze nog bezig was met opstarten
Na stage 7, doe ik update_parsing.php
Misschien helpt dit? Anders weet ik het ook niet.
PreDB zal ik straks even uitzetten. Ben nu op me werk.Coenen schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:23:
Ik doe geen Predb, kan je die eens uitzetten? Als test.
Na stage 7, doe ik update_parsing.php
Misschien helpt dit? Anders weet ik het ook niet.
Als ik in elk geval update parsing nu handmatig uitvoer dan krijg ik wel 7 parsing meldingen
7 releases checked
1 of 7 releases had Nfo's processed
2 of 7 releases had ReleaseFiles processed
0 releases Changed
Bij mij pakt NN dat helaas niet
1
2
3
4
5
6
7
8
| .table-striped tbody > tr.new:nth-child(odd) > td, .table-striped tbody > tr.new:nth-child(odd) > th { background-color: #ddffdf; } .table-striped tbody > tr.new:nth-child(even) > td, .table-striped tbody > tr.new:nth-child(even) > th { background-color: #adffb3; } |
Je krijgt dan in de browse lists de nieuwe releases te zien in een ander kleurtje.
Maar.... dit werkt helaas niet voor de cover view mode omdat hier door het template geen "new" class aan de tr tag wordt gehangen. Als je dat wilt zul je zelf in de diverse .tpl's de new class moeten toevoegen. Browse.tpl bevat al een goed voorbeeld.

Hoe los ik dit op?
Ik draai xampp onder win7.
Ik heb/had er ook last van.Oxize schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:33:
Krijg sinds vandaag bij het updaten van update_tvschedule.php (om de 20 runs) deze melding:
Hoe los ik dit op?
Ik draai xampp onder win7.
Ik zag op http://www.newznab.com/plussvnrss.xml dat er weer updates waren dus ik hoop dat ik er nu vanaf ben, ik update zo mijn post wel even of dit ook het geval is.
Edit:
Heeft niet geholpen
[ Voor 3% gewijzigd door The-Priest-NL op 26-01-2013 19:23 ]
Als iemand een oplossing hiervoor heeft, laat het me weten.
Cleanen van databases helpt niet.
@Priestnl: Ik gebruikt al de laatste updates.
[ Voor 9% gewijzigd door Oxize op 26-01-2013 19:35 ]
TVRage heeft het gewoon druk en geeft niet altijd lekkere XML terug.
Roep de services zelf maar eens aan die de code op dat punt ook aanroep:
http://services.tvrage.com/feeds/fullschedule.php?country=NL
Op dit moment krijg ik zelfs niets meer terug.
Zou NN te populair worden?
- MySql my.cnf setting group_concat_max_len is too low, should be >= 8192.
- MySql my.cnf setting max_allowed_packet is too low, should be >= 12582912.
Ik heb deze twee variabelen toevoegd aan my.ini en de MySql service gerestart. Nu zijn ze weg.
Ik had ze tot nu toe nog niet gezien, omdat ik de 'welkomst' tekst nooit had weggeklikt.
Verwijderd
En SRT maakt het nu helemaal gek, ze gaan fake NZB's posten die dan vervolgense andere NZB's weer openen om die te downloaden! Lekker dan zo mis je ALLES omdat je bijvoorbeeld bij couch let op de minimale grote van een release!
klote SRT, begin ze steeds vervelender te vinden.... Naja QOQ blijft nog steeds goed bezig!
Edit:
Na zoeken doen ze dit nu enige tijd al, 9 dagen ongeveer. Ik heb het gehad met SRT, snap dat je het een beetje wilt beveiligen maar dit slaat echt 3x nergens op. Zelfs vanuit spotnet kan je het niet meer normaal downloaden, ga dan lekker torrents posten.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2013 22:13 ]
Moest nog wat dingen verbouwen aan m'n oude werkstation (AMD Athlon 64 4200+) stillere fans, SSD bracket en een spare volume voor de RAID5 erbij.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:26:
[...]
Geen probleem je kunt het draaien op 12.04 TLS of 12.10 zie hier voor een how to install+ wat betreft je hardware moet het ook wel lukken alleen een SSD Hd zal wel handigere zijn of een raid opstelling van HDD. Good luck and have fun
Server is nu helemaal gereed, Ubuntu 12.10 64-bit staat erop en ik ben nu Newznab+, nginx en percona aan het installeren.
Ben benieuwd
Verwijderd
stop en gebruik apache zal je veel uren besparenJohFraEl schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:48:
[...]
Moest nog wat dingen verbouwen aan m'n oude werkstation (AMD Athlon 64 4200+) stillere fans, SSD bracket en een spare volume voor de RAID5 erbij.
Server is nu helemaal gereed, Ubuntu 12.10 64-bit staat erop en ik ben nu Newznab+, nginx en percona aan het installeren.
Ben benieuwd
Ach ja ik was nog niet klaar, morgen dus MySQL terugzetten en de hele ridel nog eens..Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 23:07:
[...]
stop en gebruik apache zal je veel uren besparenen als je minder dan 8 GB ram hebt kan je beter mysql gebruiken met MYISAM
.
[ Voor 88% gewijzigd door JohFraEl op 27-01-2013 03:04 ]
Thanks maar ik gebruik zelf de default skin, vind die wat netter uitzien. Helaas is dat bestand daar niet aanwezig.Delsin schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:46:
@raven_nl: Als je baffi gebruikt zou je zoiets kunnen toevoegen aan de bootstrap.css
Cascading Stylesheet:
1 2 3 4 5 6 7 8 .table-striped tbody > tr.new:nth-child(odd) > td, .table-striped tbody > tr.new:nth-child(odd) > th { background-color: #ddffdf; } .table-striped tbody > tr.new:nth-child(even) > td, .table-striped tbody > tr.new:nth-child(even) > th { background-color: #adffb3; }
Je krijgt dan in de browse lists de nieuwe releases te zien in een ander kleurtje.
Maar.... dit werkt helaas niet voor de cover view mode omdat hier door het template geen "new" class aan de tr tag wordt gehangen. Als je dat wilt zul je zelf in de diverse .tpl's de new class moeten toevoegen. Browse.tpl bevat al een goed voorbeeld.
[ Voor 58% gewijzigd door Raven__NL op 27-01-2013 08:54 ]
Ik volg het topic toch redelijk strak... Schijnbaar overheen gelezen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:57:
Coenen is al een paar keer voorbij gekomen hierwel goed opletten hé ! hehe
En SRT maakt het nu helemaal gek, ze gaan fake NZB's posten die dan vervolgense andere NZB's weer openen om die te downloaden! Lekker dan zo mis je ALLES omdat je bijvoorbeeld bij couch let op de minimale grote van een release!
klote SRT, begin ze steeds vervelender te vinden.... Naja QOQ blijft nog steeds goed bezig!
Edit:
Na zoeken doen ze dit nu enige tijd al, 9 dagen ongeveer. Ik heb het gehad met SRT, snap dat je het een beetje wilt beveiligen maar dit slaat echt 3x nergens op. Zelfs vanuit spotnet kan je het niet meer normaal downloaden, ga dan lekker torrents posten.
Met deze wijziging lijkt ie inderdaad sneller te gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Coenen op 27-01-2013 11:09 ]