Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
IMDB: Excision (2012)

Gisteren met mijn vriendin deze film zitten kijken en vandaag maar vast een jaartje antidepressiva besteld:)

Excision begint al vrij apart. De film gaat over een gezien met een erg strenge (en op momente VAGE) moeder, een vader die er eigenlijk geen fuck om geeft, en 2 dochters. Een van de dochters is een mooi poppetje wat erg ziek is, en de andere is een aparte. Ze is moeilijk te omschrijven maar komt over als een sociaal gestoord gekkie (/wrist gekkie) die bezeten is van bloed en operaties. Ze droomt van hele zieke dingen! Actrice AnnaLynn Mcord (bekend van 90210 blijkbaar) ziet er in het dagelijks leven geweldig uit! maar in deze film lijkt ze meer op een gestoord emo-jongetje dan een meisje.....behalve in haar dromen! Haar dromen zijn gevuld met bloed en zieke zieke dingen maar zelf ziet ze er daar best appeteitelijk uit:)

De hele film is al apart maar het einde (de laatste 5 tot 10 minuten) zul je niet snel vergeten! Ik ben VEEL gewend qua horror maar dit vond ik wel behoorlijk disturbing!!!

Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal over uit of ik dit nu een goede of juist een ERG slechte film vind! Hoe dan ook is de film goed blijven hangen en laat het een behoorlijk indruk achter (goed of slecht?). Als je houdt van vage films, originele films, en een flinke partij antidepressiva achter de hand hebt, waag je er dan eens aan:)

Ben erg benieuwd naar jullie meningen.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 10:52

Wish

ingwell

No drama