Laptop tot 600 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01 11:51
Hallo mensen, ik ben vrij nieuw op Tweakers en ik ben op zoek naar een laptop.

Ik heb al een paar leuke laptops gezien voor mijn budget, maar ik zou graag wat meer advies van jullie willen. Ik zoek een laptop die redelijk thuis is met gamen en amateur video bewerken/photoshoppen. (Ja ik weet het, je kan geen gamelaptop krijgen voor 600 euro) Maar dat was de vraag niet.

Hierbij de vraag.

Hebben jullie een advies welke laptop het beste zou KUNNEN zijn om te gamen/ amateur vid bewerking voor een budget van 600 euro?

Ik hoor graag van jullie!

Hier een aantal die ik zelf al gezien heb:

http://tweakers.net/price...496/314225;318462;320942/

Eisen"
Goede video kaart
Intel I5 of I7 of een vergelijkbare processor.
Het liefst 17,3 inch

[ Voor 6% gewijzigd door RvdHeide op 09-12-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Trouwens, ik ben niet heel erg thuis in het hele laptop gebeuren, dus graag ook een beetje uitleg waarom iets beter is XD BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Laatst online: 02-05 15:00
Kijk eens op Dell.com, daar kan je met alle kortingsacties en weet ik veel wat een goeie laptop kopen, ik zou voor een Inspiron 15R SE gaan, met alle kortingen zo rond de 650,-. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Bedankt voor je reactie, ik zal een kijkje nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Is een intel HD4000 beter dan een GeForce GT630M trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:33
Ik heb eventueel wel een XPS17 te koop, zit te twijfelen wat ik wil gaan doen PC wise.
Mocht je interesse hebben dan kunnen we wellicht mailen (zie profiel)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Wat moet je er voor hebben? en is deze nog nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Zullen we dit per mail doen?
Lijkt me handiger en kan ik je ook wat foto's sturen.
Zie ook mijn vraag en aanbod feedback als verkoper.

groet,

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Ok, ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe, garantie en dergelijke bevalt me wel XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Deze is 18 maanden oud, dus volgens Bartjes heb je nog 18 maanden garantie.
Maar luister, (en ik zie dat je nieuw bent op tweakers qua account) als een paar mails je teveel werk is, het hoeft niet.
Deze is amper van mijn bureau afgeweest, 99% van de tijd aan de lader en monitor gehangen.
Accu staat op 70% en het scherm is 20 uur gebruikt (verder heeft het altijd aan de monitor gehangen)

Dit kon/kan allemaal via email, ik moet er niet vanaf.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Had je al een mail gestuurd hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
RvdHeide schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:17:
Had je al een mail gestuurd hoor :D
Ik zag het, en mail retour.
Inc. mijn "echte" email.

Ik hoor het van de week wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
is het een l702x ?
die met gt555?

die zou ik echt niet weg doen..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessedercks
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-05-2019
aron225 schreef op maandag 10 december 2012 @ 06:08:
is het een l702x ?
die met gt555?

Inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:25

Quad

Doof

is het een l702x ?
die met gt555?

De beste XPS die Dell ooit heeft gemaakt :}
Als je naar een desktop wilt dan moet de laptop het veld ruimen denk ik.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
is het een l702x ?
die met gt555?

Correct dat is hem (l702x), ik gebruik hem eigenlijk alleen als desktop vervanger met externe monitor dus 98% van de tijd staat hij aan het sap op het bureau met de klep dicht.

Zoals Quad al zegt, een kleine desktop PC is in overweging, ik moet alleen nog even zoeken wat ik wil hebben en dan kan/mag deze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
On topic please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
mocht gebruikt een optie zijn...
de dell xps overnemen vn BB ..

voor 600 euro koop je net niets. of je moet genoegen nemen met slechte schermen en bouwkwaliteit..

voor 640 euro kan je de dell inspiron 15r SE kopen, dit is best een leuk ding.. daaronder zit bijna niks..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Laatst online: 02-05 15:00
http://www.dell.com/nl/p/...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn
Je moet wel even de kortingsbonnen gebruiken om kortingen te krijgen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153794

aron225 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:17:
voor 640 euro kan je de dell inspiron 15r SE kopen, dit is best een leuk ding.. daaronder zit bijna niks..
Wij staan op het punt een Dell Inspirion 15r SE te kopen, maar ik kom op € 660,53 uit.
Zou dat kunnen kloppen?

Heb het EPP trucje toegepast en dat geeft 2% korting. De kortingscodes die ik online heb gevonden lijken niet te werken, want ik zie de volgende melding in de winkelwagen:
[Ingevoerde waardebonnen]
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Op alle Inspiron 15R laptops E25 korting !
Vervalt woensdag 19 december 2012 Details bekijken Waardebon verwijderen

Op alle Inspiron 15R laptops E25 korting !
Vervalt woensdag 19 december 2012 Details bekijken Waardebon verwijderen
Volgens de excelsheet zou je zelfs bijna op 600 euro uit moeten kunnen komen voor een Inspiron 15R SE, maar dat lukt mij momenteel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Er zijn geen korting codes momenteel, maar wel een veeel beter aanbod, slechts €674 inclusief btw.
Vergeet de shopkorting á 7% niet.

De €719 lijkt een beter aanbod, je krijgt voor deze 5% epp korting en 8GB en 1TB HDD.
Deze kost met shopkorting ongeveer €645,-

De goedkoopste kost ongeveer €622,- na shopkorting teruggave.

[ Voor 42% gewijzigd door Quad op 16-12-2012 00:18 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
aron225 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:17:
mocht gebruikt een optie zijn...
de dell xps overnemen vn BB ..

voor 600 euro koop je net niets. of je moet genoegen nemen met slechte schermen en bouwkwaliteit..

Of je neemt een 18 maanden oude XPS 17, Heb de TS gemaild maar weinig reactie.
Hij staat klaar voor marktplaats, inmiddels foto's genoeg.
Je hebt binnen de Europese richtlijnen 3 jaar gedeelde garantie. (afhankelijk van de oorzaak)
Kostte toentertijd 1100 euri, ach..

En dan heb ik het nog niet eens over de extra's, extra geheugen. CDrom bracket voor een 3de (ja 3de) harde schijf. Etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Bad Brains op 16-12-2012 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ook een goede optie :)
Voor die prijs de aller beste optie die jij kan krijgen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Ik krijg hem ook maar niet goedkoper, epp truck is de link veranderen toch? Dit is helaas niet gelukt, er staat dat ik de 15R SE voor 640 euro ongeveer moet kunnen krijgen, maar kan iemand mij uitleggen wat ik allemaal moet toepassen? Het gaat hier om de 15R SE met 8gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
http://configure.euro.del...p1&oc=n0015s10&vw=classic

waarom zou je in godesnaam moeite doen voor die 2gb ram extra?
ik heb lang 6gb ram in mijn alienware m17x r4 gehad.. en nooit allemaal gebruikt..
als je al 6gb+ gaat gebruiken, grote kans dat je direct 16gb wilt hebben..

anyhow. bovenstaande config komt uit op net geen 630 euro met cashback (shopkorting.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik heb je een mail gestuurd met wat foto's en wat info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokoDude
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:45
RvdHeide schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:32:
Is een intel HD4000 beter dan een GeForce GT630M trouwens?
Geforce GT630M is beter

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Thnx Toko, was ik inmiddels achter. Maar dat gedoe met shopkorting snap ik niet helemaal. Hoe kan ik van hun nou weer geld terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Simpel, daar registreren en via link op hun site naar de Dell site gaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Ok, maar bij die link moet je XXX veranderen in iets (weetikzonietuitmijnhoofdhoedatheet). Wat moet je daar invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Ik kreeg trouwens ook een website waarop stond welke video kaart het beste is.... maar is snap van al die cijfertjes niets, ik weet wel dat de 2GB AMD Radeon HD 7730M boven de Getforce 630M stond, betekend dit gelijk ook dat die beter is?? Wat adviseren jullie mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492998

Even uit dit topic gekopieerd:
RvdHeide schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:02:
Zeer interessant deze discussies te lezen, ik ben niet erg bekend in de computer wereld. Ik heb overigens wel een vraag te weten: Wat maakt een SSD schijf nou veel beter aan je computer? Hij start sneller op, maar zitten er verder ook nog echt voordelen aan wat betreft gamen?

een core i5 met een 5400RMP
of
een core i3 met een SSD schijf?

Welke zou in dit geval beter zijn voor het gamen, te denken aan battlefield 3 of iets dergelijks. Ben zelf namelijk ook opzoek naar een laptop zie : Laptop tot 600 euro

Ben benieuwd naar jullie reactie.
Je wint met een SSD tov hdd vooral op het gebied van random write/read, bij het starten van/werken met programma's en de verkenner geeft met name dat de snelheidsboost.
Daarnaast zou ik naar i3/i5 kijken in de zin van icm wat voor grafische kaart je wilt gaan gamen. Een hoge i3 ontloopt een eenvoudige i5 niet zo veel, dus dat hangt sterk af welke instellingen van een game je wilt kunnen gebruiken. Hoe hoger, hoe meer zin een stevige i5 en stevige graka aan te raden zijn uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Dank voor de reactie. Wat versta je precies onder hoge i3 of hoge i5?

• Quad

Quad

Doof

Tsja, in de Inspiron 15R SE begin je met een i5 3210M, en dat is een prima CPU.

Waarom wachten? Je kan blijven speculeren maar zo krijg je dus nooit een laptop (of wel een maar dan met mindere specs)

Sterker nog, je krijgt een aardige korting, de Dell Inspiron 15R SE van €674,- kost met EPP korting €660,- (betaal je aan Dell).
Als je via shopkorting.nl registreerd en naar de Dell website gaat en zo de laptop besteld, krijg je bij shopkorting namelijk 7% op bedrag excl. BTW betaald aan Dell terug middels cashback +- €38,- terug oftewel de hele laptop kost dan totaal slechts €622,-.

PVOutput☀️

Anoniem: 492998

RvdHeide schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:45:
Dank voor de reactie. Wat versta je precies onder hoge i3 of hoge i5?
Hoger gepositioneerd door Intel / hoger geklokt bedoelde ik, had het beter moeten verwoorden.
Hoewel benchmarks hun beperkingen kennen, ben ik er persoonlijk wel fan van omdat het vaak toch een goede indicatie geeft:
Een i3-3110M zit bijvoorbeeld behoorlijk dicht bij een i5-2410M in de buurt. Maar een minder dure i3 is en blijft natuurlijk geen partij natuurlijk voor een stevige i5.
Waarschijnlijk zit je gezien je budget precies in het overgangsgebied tussen de i3's van de Sandy/Ivy Bridge generatie en de i5's van Sandy Bridge.
Dan kan het een overweging zijn om een snelle i3 ipv een instap-i5 te nemen om zo budget te hebben voor een betere videokaart, of een ssd, of een beter scherm, of .... Terwijl het verschil in CPU performance beperkt is. Vandaar de vermelding :)

Edit:
Heb je overigens gekeken naar een AMD apu's voor de laptop? Een deel van de video en foto bewerkingsprogramma's kan behoorlijk goed overweg met de A4, A6, A8 en A10 series apu's. Je zult dan in ieder geval iets tot redelijk wat inleveren op CPU prestaties, maar de GPU performance krijgt een behoorlijke boost, zeker t.o.v. .
Een deel van de laptops die binnen je budget vallen (zoals deze HP) hebben een HD7670M grafische eenheid, en die is redelijk vergelijkbaar met een GT550M en overtreft een GT630M een klein beetje: http://www.notebookcheck....eon-HD-7670M.69483.0.html
Games als Fifa en Borderlands (zoland je op medium instellingen speelt) lijken behoorlijk goed hierop te kunnen draaien.

Andere kant van het verhaal is wel dat in bijv. een Lenovo G780 én een prima cpu én een prima gpu zit, waardoor ook bij programma's die minder paralelle taken (waar de apu's goed in zijn) hebben of niet al te zeer zijn gemaakt op mult-core systemen je minder kans hebt op een dip in de performance (dan bij een Intel + losse gpu laptop). En de drie laptops die je in de topicstart vermeldt zijn erg goed qua prijs / prestatie.
Wat dat betreft prima, maar de Dell die Arthur, Aron en Quad noemen lijkt me onverslaanbaar voor het geld :9~ . Behoorlijke sterke cpu, maar vooral een machtig mooie videokaart voor het geld (al zal dat met de batterij wel snel gaan) en de schermresolutie is erg hoog voor het geld. Alleen de HP uit jouw topicstart komt er qua cpu wel voorbij, maar daarbij zal de rest van de laptop wel de bottleneck worden waarschijnlijk ;).
Voordeel van de HD 7670M chip kan wél zijn dat deze met eye-finity goodness komt, als je meerdere monitoren in gebruik hebt én de laptop ondersteunt dat met voldoende aansluitingen, dan kan de HP misschien toch het overwegen waard zijn.
Misschien dat het handig is om voor jezelf uit te zoeken of de foto/video bewerkingsprogrammatuur die je gebruikt bepaalde zaken nodig heeft:
- http://www.notebookcheck....eon-HD-7670M.69483.0.html
- http://www.notebookcheck....orce-GT-630M.63761.0.html

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 492998 op 20-12-2012 21:28 ]

• RvdHeide
Dank voor de reactie, ik ben niet echt een computer kenner, maar als ik je verhaal zo lees is een GPU beter voor programma's als Photoshop ed. en CPU beter voor gamen.

Ik zoek een laptop die een beetje photoshop, vid bewerking kan en wat beter is in Gamen.

Ik heb ook de dell 17r se gezien, deze valt niet echt binnen mijn budget, maar hier zit een Getforce 630m in ipv een hd 7730. Dat de batterijduur niet erg lang is maakt mij niet erg veel uit, ik ben toch van plan om hem thuis te gaan gebruiken, maar aangezien we geen ruimte hebben voor nog een computer stap ik dus over op een laptop. Wat betreft de link je de mee hebt gestuurd, daar begrijp ik niet erg veel van, maar als ik bij de specs kijk dan heeft de 630m wel een hogere core en shader speed, al weet ik niet waar dit precies goed voor is.

Wat betreft de AMD processoren, welke amd processor is te vergelijken met een i5, en welke met een i7? Als er een goedkopere laptop is dan een laptop met een intel is dit wellicht interessant voor mij. Ik heb er nog niet echt om gekeken omdat ik het gevoel heb dat AMD niet zo goed is, maar dat kan hem aan mij liggen omdat deze qua prijs/kwaliteit ook wel goedkoop zijn.

Toch ga ik wel een beetje de dell richting op omdat de specs voor een laptop erg goedkoop zijn + ze hebben een full-hd en dat lijkt me toch echt wel super. Alleen weet ik niet precies hoe dat shopkorting gebeuren werkt, die cashback moet ik zelf terugvragen aan dell?? En als je naar de shopkorting website gaat zie je links staan, daar moet je XXX vervangen door iets, alleen weet ik niet door wat.

Nog 1 vraag, ik dacht bij de Getforce hoe hoger het getal hoe beter was, maar de 550m is dus beter dan een 630??
Bedankt tot zover alvast!

[ Voor 8% gewijzigd door RvdHeide op 20-12-2012 22:54 ]

• RvdHeide
Nog 1 vraag, ik dacht bij de Getforce hoe hoger het getal hoe beter was, maar de 550m is dus beter dan een 630??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
jeetje wat een hoop onzin in 1 topic..

photoshop doet weinig tot niets met je gpu... die rendert bijna volledig op cpu kracht..
hiervoor hoef je geen dikke gpu te kopen.

welke amd variant ipv een i5? GEEN..
de architectuur e.d. is anders, neem lekker een ivy bridge i5.. de 3xxx serie..

voor korting dien het stukje: nl=nldhs1 te vervangen voor nl=nlepp1,,
de korting word in het winkelmandje pas eraf gehaald..

of neem de sheet van darkstone
Dell Waardebonnen Topic - Deel 2

sla je config op..

ga naar shopkorting.nl, en maak een account..
klik op de link naar de dell site, laad je mandje (inloggen en afrekenen)

en na een week of 2 staat de cashback op je shopkorting.nl account (die kan je dan uit laten betalen)

lekker de 15r SE nemen..
i5 ivy bridge
1080p panel (bijna iedereen lijkt dit te vergeten..... 1 van de belangrijkste punten)
amd hd7730m waar je prima een spelletje op kan spelen (ook facrcy / crysis / battlefield 3)

het getal zegt niet zoveel.. en veel kaarten zijn fysiek hetzelfde..
een 630m / 640mLE/650m/GTX660m zijn zover ik weet allemaal identiek, alleen andere vbios en kloksnelheden..

zo kan je bijvoorbeeld een sonys15 kopen (met 640) bios van een 650m laden, en overklokken naar gtx660m speeds...

nummer zeggen niet zoveel tenzij ze uit dezelfde (6xx of 5xx) serie komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drifter7
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-06 16:50
Hallo,
Ben al een tijdje op de site van Dell aan het uitproberen om korting te krijgen voor de 15R SE. Op de site wordt reclame gemaakt dat alle(consumenten) inspirion laptops vanaf 499,- euro met 10% korting worden geleverd. Bij de 17R SE geeft hij in het winkelmandje (zowel consumenten als epp!) netjes de korting weer. Bij de 15R SE niet? Ook als ik door ga tot aan äfrekenen laten ze de 10% niet zien. Weet iemand hoe dat zit?
Groeten.
Drifter7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Ik heb ook korting geprobeerd te krijgen, bij de 15r lukt de kortingsbon wel maar bij de 17 niet. Ook laat hij de epp korting niet zien. Volgens de sheet kan ik de 17r se voor iets van 670 euro krijgen. Maar ik krijg ditniet voor elkaar.

Als ik werkelijk voor die prijs de laptop kan krijgen dan had ik gen gelijk gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hou het wel even duidelijk mbt types.
De 15R heeft korting van 25€ middels een kortingsbon.
De 15R SE zijn deze week helaas geen kortingsbonnen van beschikbaar (wel EPP en 7% shopkorting op bedrag excl. BTW natuurlijk).
17R SE heeft wel kortingen (automatisch verrekend). De standaard variant bekostigd dan € 684,-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drifter7
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-06 16:50
Lekker vaag dat Dell. Laat ze eens duidelijk één lijn trekken in die wirwar van kortingen,bonnen,levertijden,trucjes en wat nog meer! ook die shopkorting kunnen ze beter zelf doen, scheelt een hoop frustraties....hier tenmiste wel !

@ RvdHeide; bedoel je de 15r of de 15r se? Ik bedoel de 10% consumentenkorting, waarmee ze in hun rode banner op hun site adverteren voor o.a. inspirion laptops vanaf 499,- euro (geldig tot 26 december) misschien is de 25 euro coupon ook nog toepasbaar

Bij de 17r se pakt hij zelfs in de epp-mode wel de consumentenkorting van 10%?????

easy (my) as(s) Dell

Zie net de post van Quad, ik was te laat en jij te vroeg! Duidelijk je post,thanks _/-\o_
Heeft de shopkorting nog wel zin als je niet te lang wil wachten op je laptop? ik lees dat je vaak een maand moet wachten of is dit al verbeterd?

[ Voor 16% gewijzigd door Drifter7 op 23-12-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je krijgt je laptop al wel, maar de cashback duurt wel even :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Ik vond net via google shopping een paar leuke laptops, met i7. Het leken mij zelf wel redelijke laptops , alleen geen full HD

http://www.google.nl/prod...90344403693&os=tech-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Betere CPU, slechte grafische kaart en geen FullHD. Nee niet doen.

De i5 3210M is echt een prima CPU, een i7 ga je waarschijnlijk niet gebruiken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Hoe kun je zo goed zien wat het CPU is ed.???

https://www.google.nl/sea...Cppr_max%3A&tbm=shop&tbo=

Dat zijn allemaal i7 laptops,

Ik heb het ook eindelijk voor elkaar gekregen om de epp korting te krijgen op de dell 17r SE , voor ongeveer 675, met cashback kan ik hem krijgen.

Dat vind ik wel een leuk bedrag, ik denk dat ik de eerst volgende kortingsactie afwacht voordat ik werkelijk de laptop ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Welke kortings actie?
Meer als 10% op de 17R SE ga je niet krijgen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Ok, dus hij is nu al vrij goedkoop ?? Ik denk er nog even over na. Moet niet te lang denken natuurlijk, kan bijna niet wachten er 1 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het is de beste optie die er is.. 2GB GT650M, FullHD mat en de beste prijs.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177141

http://www.mycom.nl/Produ...16G50Makk3rd-i532/1365913

17 inch, i5cpu, geforce m630 en windows 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geen FullHD en tragere graka.
Slijtende touchpad en geen goede koeling.

Why...?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

De Acer V3 heeft een slijtend touchpad? Dat wist ik nog niet. Maar je kan inderdaad beter de inspiron 15R SE nemen, al was het maar vanwege het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Anoniem: 303530 schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:43:
De Acer V3 heeft een slijtend touchpad? Dat wist ik nog niet. Maar je kan inderdaad beter de inspiron 15R SE nemen, al was het maar vanwege het scherm.
Ik zag er van de week nog een, weet niet hoe intensief hij gebruikt werd (geloof het wel), maar zag er niet echt fris uit. Zo donkere plek in het midden.

De 15R SE is momenteel niet aan te raden omdat er nu geen kortingen wordt verrekend er mee helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 23-12-2012 17:44 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530 schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:43:
Heb laatst een dell notebook gezien ook met slijtage op touchpad. Denk meer dat het een algemeen notebook touchpad ding is dan specifiek voor acer.

Vind zelf de dell 15R ook wel interesant maar deze heeft geen Nvidia kaart helaas. Voor mij wel een vereiste. Hoop dat de Lenovo y400 snel uitkomt. Die is ook erg interesant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 15R SE. Ik heb werkelijk geen idee of de normale 15R wat is.

En de Y400 komt met 768p scherm.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 24-12-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Anoniem: 177141 schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:38:
[...]

Heb laatst een dell notebook gezien ook met slijtage op touchpad. Denk meer dat het een algemeen notebook touchpad ding is dan specifiek voor acer.

Vind zelf de dell 15R ook wel interesant maar deze heeft geen Nvidia kaart helaas. Voor mij wel een vereiste. Hoop dat de Lenovo y400 snel uitkomt. Die is ook erg interesant.
Mwah, Acer zie ik ze wel het meest voorkomen op de huidige aspires, die witte die ze tot 3 jaar terug hadden die niet nee.

De Y400 heeft een 768p scherm, stuk minder interessant. Veel informatie kwijt kunnen op je scherm is zo veel prettig.
Ja ik heb ook een 768p scherm, maar toen ik mijne kocht was sandy net uit, en waren de FullHD schermen nog totaal niet betaalbaar :9
Volgende notebook bevat minimaal een 768p als ik uberhaupt nog een notebook koop.

De y500 met FullHD scherm is wel interessant.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach al dat gezeur over HD scherm. totaal nuteloos voor een laptop. en maar turen naar die kleine lettertjes op je beeldscherm. voor HD beeld sluit ik hem gewoon aan op mijn LCD tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quad schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:41:
[...]

Mwah, Acer zie ik ze wel het meest voorkomen op de huidige aspires, die witte die ze tot 3 jaar terug hadden die niet nee.

De Y400 heeft een 768p scherm, stuk minder interessant. Veel informatie kwijt kunnen op je scherm is zo veel prettig.
Ja ik heb ook een 768p scherm, maar toen ik mijne kocht was sandy net uit, en waren de FullHD schermen nog totaal niet betaalbaar :9
Volgende notebook bevat minimaal een 768p als ik uberhaupt nog een notebook koop.

De y500 met FullHD scherm is wel interessant.
1080p is al betaalbaar sinds mid-2009. Daarvoor had je zelfs nog 1200p. Toen 'sandy net uit was' had je ook al de XPS 15.
Anoniem: 177141 schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:53:
ach al dat gezeur over HD scherm. totaal nuteloos voor een laptop. en maar turen naar die kleine lettertjes op je beeldscherm. voor HD beeld sluit ik hem gewoon aan op mijn LCD tv
Totdat je iets met development of fotobewerking gaat doen. Zodra ik Qt opstart met de debugger hou je op een 768p scherm effectief 14 regels code zichtbaar. Met een 1080p scherm zijn dat er 35. En dan heb ik het nog niet gehad over de horizontale ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Anoniem: 303530 schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:58:
[...]

1080p is al betaalbaar sinds mid-2009. Daarvoor had je zelfs nog 1200p. Toen 'sandy net uit was' had je ook al de XPS 15.

[...]

Totdat je iets met development of fotobewerking gaat doen. Zodra ik Qt opstart met de debugger hou je op een 768p scherm effectief 14 regels code zichtbaar. Met een 1080p scherm zijn dat er 35. En dan heb ik het nog niet gehad over de horizontale ruimte.
Mja, dat was dus 1,5 jaar geleden, als je huidige laptop kapot gaat ga je rare dingen doen :P
Ach, over een paar maandjes op vervangingstocht.

Er zijn twee dingen die ik niet kan missen in een notebook, een SSD en een FullHD scherm.
Ik werk constant op een FullHD monitor, als je dan diezelfde informatie op een 768p schermpje wilt toveren, is het huilen met de pet op.

Momenteel is er naar mijn mening te weinig innovatie op de notebook markt, de Inspiron 15R SE komt als enige beetje in de buurt bij acceptabele mainstream prijzen, de Y500 zit daar boven en de N56 zit wat in het higher end segment.

Maar dan heb je ook in 1 zin alle notebooks gehad die er toe doen. Zegt genoeg dat er te weinig gebeurt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haal, net als ik, een zakelijk model van marktplaats of V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Anoniem: 303530 schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:22:
Haal, net als ik, een zakelijk model van marktplaats of V&A.
Misschien doe ik dat wel, maar er moet dan ook worden gegamed (goed grafisch gezien ietsiepietsie beter als de GT540M). Maar ja dat komt volgend jaar wel, don't worry :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
Hee, fijne feestdagen iedereen!
Ik kocht dus maandag de inspiron 17r se, kijk je de volgende dag weer en staat hij met 50 euro extra korting aangeboden.
Lekker balen .
17r se heeft een 650 m video kaart. Ook wel een leuke leek mij
Pagina: 1