Zijn er hier tweakers die de ASUS SSD caching gebruiken of in overweging hebben genomen?
Ik stel de vraag vanwege volgende reden.
Verleden week heb ik een aantal onderdelen voor een half-nieuwe pc besteld.
Dat zijn (ik plaats enkel wat belang heeft op mijn vraag):
MB ASUS P877-V Deluxe
SSD: SAMSUNG 840 250GB
HDD: WD Red 2 TB NAS WD20EFRX
Ik zat daarnet de status van mijn bestelling te bekijken en realiseerde mij nu pas dat ik blijkbaar niet door had dat ik een drive die geoptimaliseerd is voor NAS gebruik heb besteld
Nu weet ik dat het MB dat ik heb besteld ASUS SSD caching ondersteund.
Ik heb nog een OCZ Vertex 3 120GB over van mijn oude systeem en was mij aan het afvragen of mijn vergissing toch niet positief kan uitvallen.
Ik zou dan de Samsung gebruiken als systeem drive en de WD in combinatie gebruiken met de OCZ SSD.
Wat zijn jullie inzichten? Ik kan namelijk nog steeds mijn bestelling wijzigen (Corsair H100i nog niet op voorraad), dus nog niet klaar voor uitlevering.
Ik stel de vraag vanwege volgende reden.
Verleden week heb ik een aantal onderdelen voor een half-nieuwe pc besteld.
Dat zijn (ik plaats enkel wat belang heeft op mijn vraag):
MB ASUS P877-V Deluxe
SSD: SAMSUNG 840 250GB
HDD: WD Red 2 TB NAS WD20EFRX
Ik zat daarnet de status van mijn bestelling te bekijken en realiseerde mij nu pas dat ik blijkbaar niet door had dat ik een drive die geoptimaliseerd is voor NAS gebruik heb besteld
Nu weet ik dat het MB dat ik heb besteld ASUS SSD caching ondersteund.
Ik heb nog een OCZ Vertex 3 120GB over van mijn oude systeem en was mij aan het afvragen of mijn vergissing toch niet positief kan uitvallen.
Ik zou dan de Samsung gebruiken als systeem drive en de WD in combinatie gebruiken met de OCZ SSD.
Wat zijn jullie inzichten? Ik kan namelijk nog steeds mijn bestelling wijzigen (Corsair H100i nog niet op voorraad), dus nog niet klaar voor uitlevering.