Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TV aanschaffen voor console gaming

Pagina: 1
Acties:

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Ik heb onlangs een Playstation 3 aangeschaft en hiervoor wil ik een tv halen. Aangezien ik niet heel veel ruimte heb zat ik aan een formaat van 27 inch te denken. Het budget is rond €250. Ik heb gezocht naar een full hd scherm maar met dit budget is er niet veel keus. De kijk afstand is ongeveer 1.70 cm. Is het waard om full hd te halen of is hd-ready voldoende? En is het verschil groot?

In de pricewatch kwam ik de volgende tv tegen:
tweakers.net/pricewatch/289670/samsung-t27a300/specificaties/

Is dit een goed scherm om op te gamen met een playstation? Ik heb gezocht of er ook input lag is maar hier heb ik weinig over kunnen vinden.

Verwijderd

FullHD is het zeker waard, dit ondersteund de PS3 ook! Mogelijk zijn er meer 32" modellen beschikbaar dan 27" dus kijk ook even in die categorie misschien zijn die zelfs goedkoper! De reactie tijd lijkt prima maar het blijft natuurlijk lastig als jet het scherm niet eerst in actie kan zien.: Vragen m.b.t. Samsung T27A300

• isimba
Oke bedankt voor je reactie. Wat voor modellen van 32 inch zijn geschikt voor gamen?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:57

mr.paaJ

generatie cmd+z

Kijk eens naar de 32EH5000, niet zoveel ingangen en dikker dan de rest maar ook niet veel duurder dan je gestelde budget en eigenlijk een prima ding.

En natuurlijk kan het beter als je nog even doorspaart...

[ Voor 16% gewijzigd door mr.paaJ op 06-12-2012 23:50 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• isimba
Ik zal dit model vandaag of morgen bekijken in de mediamarkt. Bij de specificaties staat dat deze een verversingsnelheid van 50 Hrz heeft. Is dit genoeg voor een playstation 3?