Beste mensen,
Ik zoek een TV voor een ander uit, met een budget van rond de 200 euro. Een slaapkamer tvtje dus.
Ik kwam zelf na veel zoeken hierop uit:
Samsung T27A300
Productspecificaties
Beelddiagonaal 27 inch (69.0 cm)
Resolutie 1920 x 1080 pixels
Reactietijd 5 ms
Helderheid 250 cd/m2
Breedbeeld Ja
Kijkhoek 170°
Tv_tuner Ja
Geluid
Luidsprekers Ja
Aansluitmogelijkheden
Data Ja
HDMI Ja
Voeding Netstroomadapter W
Energieverbruik 65 W
Energieverbruik in stand-by stand 0.3 W
De TV op bol.com
De tv op tweakers
Zelf hebben ze al ziggo. Daarnaast is er al een tv, deze is de tweede. Om hierop tv de kijken, moet daarvoor een CI+ module worden aangeschaft of zit deze al ingebouwd? Volgens deze man is het ziggo compactible, er staat alleen niet bij of de CI+ module er ingebouwd in zit. . Of is het standaard dat deze niet er in zitten, en je dus altijd 90 euro er extra bij moet dokken.
Als iemand nog een goedkoper / beter alternatief heeft, dan hoor ik het graag.
Groetjes
-ik hoop dat ik het probleem goed heb uitgelegd, anders even melden dat je er niks van snapt ;p-
Ik zoek een TV voor een ander uit, met een budget van rond de 200 euro. Een slaapkamer tvtje dus.
Ik kwam zelf na veel zoeken hierop uit:
Samsung T27A300
Productspecificaties
Beelddiagonaal 27 inch (69.0 cm)
Resolutie 1920 x 1080 pixels
Reactietijd 5 ms
Helderheid 250 cd/m2
Breedbeeld Ja
Kijkhoek 170°
Tv_tuner Ja
Geluid
Luidsprekers Ja
Aansluitmogelijkheden
Data Ja
HDMI Ja
Voeding Netstroomadapter W
Energieverbruik 65 W
Energieverbruik in stand-by stand 0.3 W
De TV op bol.com
De tv op tweakers
Zelf hebben ze al ziggo. Daarnaast is er al een tv, deze is de tweede. Om hierop tv de kijken, moet daarvoor een CI+ module worden aangeschaft of zit deze al ingebouwd? Volgens deze man is het ziggo compactible, er staat alleen niet bij of de CI+ module er ingebouwd in zit. . Of is het standaard dat deze niet er in zitten, en je dus altijd 90 euro er extra bij moet dokken.
Als iemand nog een goedkoper / beter alternatief heeft, dan hoor ik het graag.
Groetjes
-ik hoop dat ik het probleem goed heb uitgelegd, anders even melden dat je er niks van snapt ;p-