AppRace kick-off event - napraattopic*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Aangezien het event net is begonnen @ http://tweakers.net/advertorials/windows8apps.

Praat hier over het event, de stream en alles wat je verder kwijt wilt :Y

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Ik kijk hier ook mee. Hopelijk wordt het ook opgenomen, want moet over een kleine 40 min weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Alvast mijn complimenten voor de kwaliteit van de stream, het netjes switchen naar de juiste "views" en camerahoeken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
+1
Hoewel 't vooralsnog voornamelijk zaken zijn die op channel9 e.d. ook al duizend keer voorbijgekomen zijn ben ik wel benieuwd naar de rest en ik moet nu weg :|
BtM909 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:06:
Alvast mijn complimenten voor de kwaliteit van de stream, het netjes switchen naar de juiste "views" en camerahoeken :)
+1

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 06-12-2012 19:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
RobIII schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:07:
[...]

+1
Hoewel 't vooralsnog voornamelijk zaken zijn die op channel9 e.d. ook al duizend keer voorbijgekomen zijn ben ik wel benieuwd naar de rest en ik moet nu weg :|

[...]

+1
Ja, het is ook wel ergens anders te vinden (Pluralsight in mijn geval), maar toch. Ik vind het wel makkelijk zo :). En ik moet nu ook weg.
Veel plezier iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:07:
[...]

+1

[...]

+1
Ik heb de vraag ook even uitstaan... Ik sta zowat 1-op-1 in contact met Misha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Alright, laatste deel van de "introductie" en daarna daadwerkelijk details over hoe te bouwen :Y

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/T9Ieik5EDOVo0R5s6x9YgrmY/full.png

[ Voor 29% gewijzigd door BtM909 op 06-12-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:25
Komt er ook een optie om deze livestream terug te zien? MS deed dit bijv. wel met de Windows 8/surface launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik heb die vraag uitstaan. Als ik wat te weten kom, dan post ik het uiteraard hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 21:04
Perfecte stream, duidelijk te volgen, en met de koptelefoon op zijn zelfs de vragen vanuit het publiek verstaanbaar.

Netjes geregeld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Is er ook nog een mogelijkheid als thuisgebruiker wat te vragen aan één van de sprekers/medewerkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ehm, als je vragen hebt, stel hem hier... Ik ga daar ff mee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Nou, bij deze dan: Ik wil gebruik maken van de SMS API's van Win8. Ik werk zelf vanaf een desktop en heb geen GSM/3G oid. tot m'n beschikking. Is er toch een mogelijkheid om die SMS functionaliteiten te testen door bijvoorbeeld fake/test SMS'jes tussen twee of meerdere emulatoren uit te wisselen zoals dat bij de Android emulators kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
Goeie vraag... inderdaad of er een emulator is voor hardware is die je zelf niet tot je beschikking hebt.
dit zou ook een goeie zijn bijvoorbeeld voor NFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Er is, afaik, wel een emulator.
Windows Phone Emulator
Once you’ve built your app, test it using the Windows Phone Emulator. You’ll see it the way users will see it in a simulated, real-world environment.
Die zou zelfs in de VS Express edities zitten.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Wel een emulator, maar de API is dus niet "beschikbaar" voor de gewone sterveling zoals jij en ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 16:06
Heb het vraagje ff doorgespeeld en is net beantwoord!

Of het na te kijken is weet ik zelf niet, dat zal ik zo ff vragen bij de organisator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
RobIII schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:46:
Er is, afaik, wel een emulator.

[...]

Die zou zelfs in de VS Express edities zitten.
Ik hoorde 'm, nouja, een WP port met een SMS functie is gelukkig ook niet zoveel werk als je toch al in C# werkt ;) Alleen jammer dat er ook geen silent mail verstuurd kan worden. Dan gaan m'n gebruikesr voor behoorlijk wat mailtjes toestemming moeten vragen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
BtM909 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:27:
Ik heb die vraag uitstaan. Als ik wat te weten kom, dan post ik het uiteraard hier.
Ik hoop het in ieder geval wel. Natuurlijk kan ik de info ook wel ergens anders vandaan halen, maar dan wordt het toch altijd wel weer net iets anders verteld. Van wat ik nu mee krijg af en toe ziet het er allemaal in ieder geval wel interessant uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
Mooi verhaaltje over Payed app's publiceren,

jammer dat de gemiddelde tweakers onderstaand bericht al wel gelezen heeft ;)
nieuws: Hacktool maakt gratis gebruik betaalde Windows 8-apps kinderspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WchQjYgaJWkwxEa0UhkrHe6d/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Er wordt de opmerking gemaakt dat ze bij die NOS applicatie al vast gedeeltelijk de volgende "items" tonen. Prima dat hij dit noemt. Maar als je de Metro design guidelines gelezen hebt, dit soort dingen staat hier allemaal in vermeld.

MSDN: Index of UX guidelines for Windows Store apps (Windows)

Overigens is bovenstaande link zowiezo een goede reference, voor eigenlijk het hele verhaal wat deze beste kerel (ben zn naam even kwijt) nu opnoemt.

[ Voor 16% gewijzigd door D-Raven op 06-12-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Vraagje: Hoe makkelijk is het om de tiles weergave, en dan met name, de mogelijkheid om de tiles zelf te plaatsen positioneren, en deze plaats op te slaan, te recreeren BINNEN je eigen applicatie?

Dit lijkt me namelijk een ideale manier om de UX constistent te laten zijn, en een gebruiker maximale flexibiliteit te geven, mits je een tiled interface in je app gebruikt natuurlijk.

Dus eigenlijk is de vraag, of hier specifiek support voor is, of dat het te doen is met de standaard UI controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik heb de vraag doorgegeven, maar wellicht een goede om te mailen naar het eerder getoonde adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Mja idd, Ik denk, zo te zien, dat mijn vraag ondergesneeuwd gaat worden.

Euhm. welk (email?)adres?

[ Voor 16% gewijzigd door D-Raven op 06-12-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Oh en Thank YOU Misha voor het doorgeven van de forumvragen _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
D-Raven schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:25:
Mja idd, Ik denk, zo te zien, dat mijn vraag ondergesneeuwd gaat worden.

Euhm. welk (email?)adres?
BtM909 in "AppRace kick-off event - praat hier over het event"
(laatste item op de slide)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
*facepalm* ok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
En hoe was het? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
BtM909 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:27:
Oh en Thank YOU Misha voor het doorgeven van de forumvragen _o_
Yw. Blijft lastig, dat opletten, praten en de DM in de gaten houden tegelijkertijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvLeeuwen1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 09:47
Ik vond het wel erg tof, veel opgestoken!

Nu nog met een goed idee komen.. (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 18:09
Ik vond de kick-off event inderdaad zeer geslaagd. Leuk om eens op HQ te zijn en andere tweakers te ontmoeten. Maar vooral ook om nu eens mensen van Microsoft van dichtbij te zien praten over design keuzes e.d. Zeer leerzaam, maar nu nog kijken of er in deze tijdsperiode ook nog iets fatsoenlijks te maken valt voor een amateur zoals ik. Ze wisten mij in ieder geval wel te enthousiasmeren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
BtM909 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:27:
En? en? en? :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Inderdaad erg leuk om eens een keer de gezichten achter de namen te zien. Anderhalf tot twee uur is wel erg kort natuurlijk om veel uit te leggen. Ik denk dat voor veel programmeurs dat dev camp op 20 december wel interessant is..

Maar 25 dagen om een winnende applicatie te schrijven is natuurlijk wel erg kort. Sommige hebben ook nog een fulltime baan en een sociaal leven naast de tech wereld.

If it isn't broken, fix it until it is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosss
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 17:33
Zoals hierboven geldt ook voor mij dat het een informatieve en leerzame avond was, maar het is ook maar de vraag of er aan het einde van de maand ook 100 compitatieve apps binnen zullen komen. Er zijn nu nog 23 dagen om de app klaar te hebben en dan komen er nog 2 dagen reviewtijd bij, en dat in deze drukke maand.. :F

Houdt ook rekening dat er een creditcard verplicht is voor aanmelding en dat er een developer account nodig is om de app op te sturen. Ik had van Microsoft/Tweakers wel verwacht dat er op een manier van korting zou worden gegeven op het verkrijgen van de dev account. Ze willen immers zelf ook dat deze wedstrijd een succes moet worden..
Had 20 pizza's minder besteld en dit geld als voucher voor dev account terug gegeven 8)

Iedereen succes met ontwikkelen!!

[ Voor 42% gewijzigd door bartosss op 06-12-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niemand_Anders

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Wilbert had al aangegeven dat ze dat wel hadden geprobeerd, maar dat dat niet eenvoudig was omdat developer accounts worden beheerd door Microsoft USA, vandaar ook de creditcard requirement..

Daarnaast zijn de developer accounts voor Android/IOS ook niet gratis en zelfs een stuk duurder dan de 37,50 welke Microsoft vraagt.. Overigens dacht ik dat ik een aantal dagen geleden toen ik mij registreerde wel iets staan van een registratie code, dus een voucher was eventueel wel mogelijk geweest.

Daarnaast als jij een leuke gratis app met een ad banner maakt of een banner-free betaalde app heb je die 40 euro ook weer zo terug verdient.. en je kunt ook eventueel ook met een aantal vrienden een 'team' account aanmaken, hoewel het erg lastig is om een WinRT tablet te delen met vrienden mocht je winnen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 21:57
Alle inhoudelijke vragen die jullie nog hebben over de Apprace kun je het beste hier stellen : Informatie en vragen over de Tweakers AppRace.. Houden we dit topic voor de gezellige napraat van de meeting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
bartosss schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:16:
Zoals hierboven geldt ook voor mij dat het een informatieve en leerzame avond was, maar het is ook maar de vraag of er aan het einde van de maand ook 100 compitatieve apps binnen zullen komen. Er zijn nu nog 23 dagen om de app klaar te hebben en dan komen er nog 2 dagen reviewtijd bij, en dat in deze drukke maand.. :F

Houdt ook rekening dat er een creditcard verplicht is voor aanmelding en dat er een developer account nodig is om de app op te sturen. Ik had van Microsoft/Tweakers wel verwacht dat er op een manier van korting zou worden gegeven op het verkrijgen van de dev account. Ze willen immers zelf ook dat deze wedstrijd een succes moet worden..
Had 20 pizza's minder besteld en dit geld als voucher voor dev account terug gegeven 8)

Ik heb tot vervelens toe gezeurd hierover maar dat heeft niet geholpen. Blijkbaar is er hoger in de foodchain anders besloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niemand_Anders

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

De apprace afkraken kan ook heel erg gezellig zijn door ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ehm, Misha of zeef, weten jullie hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

bartosss schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:16:

Wat dat betreft heet de AppRace net de aanbieding gemist: 8 dollar i.p.v. 99. Het is een cashback, er is wel 75 euro afgeschreven (geen idee of ik de rest al terugheb).

Verder ben ik het ook wel met je eens. Ik heb wel Apps in ontwikkeling, maar die zijn momenteel WP7.5 (want dat heb ik zelf). Wellicht portable, dus heb ik al een begin.
Maar een App vanaf scratch die eigenlijk uiterlijk kerstavond geüpload moet worden (reken maar een week voor de review tussen kerst - oud/nieuw). Da's 2½ week. Ik snap dat het een race is, maar dit is wel kort dag (zeker met een baan en kinderen).

Begrijp me niet verkeerd; ik vind het een heel mooi initiatief, maar ik hoop dat er wel wat redelijke Apps uit rollen (als ik zie wat er op Android voor troep te vinden is; zo kom ik ook aan zoveel Apps).
Behalve "Content before Chrome" was "Quality before Quantity" ook wel een mooie slogan geweest.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
BtM909 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 01:25:
[...]

Ehm, Misha of zeef, weten jullie hier meer over?
Darn, dat zou ik gisteravond nog vragen. Heb het meteen gemaild!

- Update -

Het is opgenomen en zal online verschijnen. Het bestand moet nog even bewerkt worden. Ze verwachten het begin volgende week gereed te hebben :)

[ Voor 25% gewijzigd door Misha op 07-12-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
Misha schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:58:
[...]

Darn, dat zou ik gisteravond nog vragen. Heb het meteen gemaild!

- Update -

Het is opgenomen en zal online verschijnen. Het bestand moet nog even bewerkt worden. Ze verwachten het begin volgende week gereed te hebben :)
Yay dankje!
Je bent mijn held :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:39
Zo, was een leuke avond. Altijd spannend hoe het publiek reageert en wat voor vragen er komen. Van te voren heb je ook geen idee wat voor 'ervaring' er in de zaal komt te zitten. Er was gelukkig genoeg interactie (kwam niet eens toe aan alle dingen die ik wilde vertellen :))

Het idee was echt om mensen zoveel mogelijk pointers te geven om aan de slag te kunnen. Diepgang is er veel online te vinden (Microsoft.nl/start) en zoals hierboven gemeld op channel9.msdn.com (alleen over design is er al 20 uur content)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 00:17
MrSleeves schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 08:27:
[...]

Wat dat betreft heet de AppRace net de aanbieding gemist: 8 dollar i.p.v. 99. Het is een cashback, er is wel 75 euro afgeschreven (geen idee of ik de rest al terugheb).
Windows 8 dev account is 35 euro, valt dus mee. (niet phone he?) En via dreamspark kan je hem gratis voor een jaar krijgen. Daar vielen de meeste aanwezigen denk ik ook wel onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niemand_Anders

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Indien je in het bezit bent van een MSDN abonnement heeft PluralSight een o.a. een aantal gratis cursussen voor Windows 8 development. De volledige lijst van 25 cursussen kun je hier zien: http://pluralsight.com/training/MsdnOffer/Courses

Aanmelden kan hier: http://pluralsight.com/training/MsdnOffer/Courses

Ik vond de presentatie wel wat weg hebben van de MSDN briefings welke Microsoft in het verleden ook wel gaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

In het vragentopic komt geen antwoord, dus vraag ik het hier maar :)
Komen Belgen ook in aanmerking voor deze wedstrijd?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
- peter - schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:57:
[...]

Windows 8 dev account is 35 euro, valt dus mee. (niet phone he?) En via dreamspark kan je hem gratis voor een jaar krijgen. Daar vielen de meeste aanwezigen denk ik ook wel onder.
35 euro eenmalig of per jaar? :)
Als het eenmalig is, wil ik het best nog eens aanschaffen (heb Android ook aangeschaft, ook al doe ik er niks/weinig mee). iOS doe ik altijd wel per jaar, maar dat is omdat het mijn werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
GoTCoast schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:24:
[...]

35 euro eenmalig of per jaar? :)
Als het eenmalig is, wil ik het best nog eens aanschaffen (heb Android ook aangeschaft, ook al doe ik er niks/weinig mee). iOS doe ik altijd wel per jaar, maar dat is omdat het mijn werk is.
Het is € 37,- per jaar. Persoonlijk vind ik het nogal belachelijk dat je voor deze contest perse een Dev Account moet hebben. Die € 37,- valt wel mee voor een Dev account, maar IMHO moeten ze gewoon een manier aanbieden om mee te dingen zonder dat je je app in de store published.

Ik heb daar vooraf al over lopen klagen, maar dat was blijkbaar aan dovemansoren gericht. ( Als in dat er wel wat moeite voor gedaan is, maar uiteindelijk gaan de commerciele belangen blijkbaar voor. )

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
boe2 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:12:
In het vragentopic komt geen antwoord, dus vraag ik het hier maar :)
Komen Belgen ook in aanmerking voor deze wedstrijd?
Voor zover ik weet : ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 21:02

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Lorem_Ipsum schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:40:
Nou, bij deze dan: Ik wil gebruik maken van de SMS API's van Win8. Ik werk zelf vanaf een desktop en heb geen GSM/3G oid. tot m'n beschikking. Is er toch een mogelijkheid om die SMS functionaliteiten te testen door bijvoorbeeld fake/test SMS'jes tussen twee of meerdere emulatoren uit te wisselen zoals dat bij de Android emulators kan?
Geen idee of het je verder helpt, maar ik heb goede ervaringen met de sms-gateway van Mollie. Deze hebben duidelijke api's beschikbaar en een handig platform om credits in te kopen. Ik gebruik dit platform voor een van mijn privéprojecten en heb daar geen klachten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Misha schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:58:
[...] Het is opgenomen en zal online verschijnen. Het bestand moet nog even bewerkt worden. Ze verwachten het begin volgende week gereed te hebben :)
Cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niemand_Anders

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Helaas is de SMS api NIET beschikbaar voor stervelingen zoals wij.

Uit de MSDN documentatie:
This functionality is only available to mobile operator apps and Windows Store apps given privileged access by mobile network operators, mobile broadband adapter IHV, or OEM.
Het komt er heel simpel gezegd op neer dat wij de mogelijkheid missen om de SMS capability te zetten voor het project. In het verleden bleken malafide apps in de Android en IOS stores misbruik te maken van deze api en dure SMS te versturen vanaf de telefoon.

Het is denk ik daarom wijs dat Microsoft deze API afschermd. Zelfs als jij later de capability element voor je manifest weet te achterhalen zal de Windows Store de app afkeuren.

Maar er is wel een work around. Gebruik de SHARE capability. De gebruiker kan vervolgens daarna kiezen of hij de informatie uit jouw app gebruikt in een email, SMS of gewoon upload naar Twitter of Facebook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
Al wat bekend over de opnamens van de trainingcursus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Wat versta je onder de trainingscursus? De kickoff van de AppRace op HQ:

http://tweakers.net/advertorials/windows8apps

[ Voor 26% gewijzigd door BtM909 op 16-12-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
BtM909 schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:03:
Wat versta je onder de trainingscursus? De kickoff van de AppRace op HQ:

http://tweakers.net/advertorials/windows8apps
Dankje! Niet gezien :). Zat al dit forum in te gaten te houden voor meer info.
Pagina: 1