Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:44
Ik ben op zoek naar een telefoon voor een project die ik zo dun mogelijk kan maken zodat ik hem in een boek kan verwerken. Vervolgens is het enige wat hij moet doen een filmpje laten zien welke gelinkt is aan een bepaalde pagina.

Dus voor een telefoon:

- goedkoop/tweedehands
- front facing camera
- 480x800 pixels
- zo dun mogelijk
- android

Dit kan ik allemaal zelf opzoeken via de pricewatch het probleem is dat geen idee heb waar ik het best voor naar kan kijken als ik hem zo dun mogelijk wil hebben. Ik hoop dus vooral dat er iemand is die nu heeft dat er een telefoon in zijn hoofd schiet van "he die is volgens mij heel goed nog wat dunner te maken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Met een hamer word alles vanzelf dunner :) Hoe dun wil je hem? Meeste smartphones komen niet meer boven de 1CM. Hoeveel geld wil je besteden (goedkoper smartphone kost je zeker 200/300 eurie. Wat heb je zelf allemaal al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Wat is dun? Er zijn natuurlijk nauwelijks dikke smartphones meer, maar blijkbaar is de gemiddelde smartphone niet wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Ik zat dus te kijken naar pricewatch: LG Optimus Sol E730 Zwart
maar die is tweedehands niet te verkrijgen. Maar het was meer in de hoop dat iemand hier een idee had van, hee dat is een telefoon waar je de front cover en back cover er goed vanaf kunt halen. Hierdoor word hij nog wat dunner. Wellicht is het zelfs mogelijk de batterij te verplaatsen. Oppervlakte is namelijk geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verdere eisen zijn misschien ook wel handig :) Hoe groot moet het scherm zijn, hoe rap de processor, hoe goed moet het scherm zijn, welke versie van Android zoek je, wat is je budget, dat soort werk. Anders kan je min of meer elke budget-Android pakken en dan zit je goed.

Heb je deze trouwens al gezien? Een andere optie is misschien een tweedehands Blade, al is die niet al te rap meer. Die zijn voor erg weinig geld te krijgen.

Edit: craque, frontcam-eis niet gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 07-12-2012 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-07 17:18
galaxy nexus/ htc sensation? allebij voor rond de 200 in de VA en frontcam

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 01:31
Mag het ook een Chinese smartphone zijn? Voor zo'n $75,- heb je er al een. Waarom moet er een frontcamera inzitten? Als je hem toch uit elkaar haalt dan kun je de camera van de achterzijde gebruiken?

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:29:
Verdere eisen zijn misschien ook wel handig :) Hoe groot moet het scherm zijn, hoe rap de processor, hoe goed moet het scherm zijn, welke versie van Android zoek je, wat is je budget, dat soort werk. Anders kan je min of meer elke budget-Android pakken en dan zit je goed.

Heb je deze trouwens al gezien? Een andere optie is misschien een tweedehands Blade, al is die niet al te rap meer. Die zijn voor erg weinig geld te krijgen.

Edit: craque, frontcam-eis niet gezien.
Ja dat is het hem nu juist. Dat is dus eigenlijk ook prima. Ik hoopte alleen dat iemand hier toevallig iets zou weten van. He die is goed uit elkaar te halen en die is lekker dun. Ik begrijp dat dit geen kennis of ervaring is die je snel hebt maar als het ergens zou moeten zijn zou het hier op tweakers kunnen zijn ;)

Toch hebben jullie nog interessante telefoons gevonden. Zeker die Chinese.
Front cam zou handig zijn, maar zoals hierboven ook al genoemd word zou ik daar dus eigenlijk ook de camera aan de achterkant voor kunnen gebruiken maar ik vermoed dat dat lastiger wordt. Ook zou ik die wellicht nog willen gebruiken voor 'augmented reality'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Let bij Chinese telefoons wel op de drivers e.d. Soms zijn die ronduit brak en dan kan je weinig met je hardware. Bij andere (ook Chinese) telefoons is dat soms dan weer anders . Misschien dat telefoons die populair in de mod-community zijn handig zijn?

Die Alcatel is als je goed zoekt soms voor minder dan 100 euro te krijgen bij de AH, overigens.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 07-12-2012 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:45
Een tweedehands ZTE Blade? IS best dun als je de behuizing en touschscreen eraf haalt. YouTube: ZTE Blade teardown

[ Voor 73% gewijzigd door JHdD op 10-12-2012 15:09 ]

Pagina: 1