Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij zei Nieuwlaat ook zoiets, dat spelers niet winnen omdat ze zelf zo goed zijn maar omdat de tegenstander inzakt en het laat liggen.Gonadan schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:22:
Fantastische comeback noemen ze dit weer. En toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat de meeste 'fantastische comebacks' van dit toernooi in feite een grote terugval van de ander zijn.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:54
Uiteraard, maar blijft toch wel sterk van Aspinall om het zo af te maken.Gonadan schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:22:
Fantastische comeback noemen ze dit weer. En toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat de meeste 'fantastische comebacks' van dit toernooi in feite een grote terugval van de ander zijn.
De volgende pot is best interessant. Lowe is geen snelle gooier en Smith heeft daar doorgaans moeite mee.
Volgens mij is ook ene P. Taylor wel enigszins doorgebroken bij de PDC.tweakduke schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:20:
[...]
Duzza is naast van Barneveld een van de weinige die echt doorbrak bij de PDC. De meeste redden het niet om in de top van de PDC te komen.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Quad schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:26:
[...]
Volgens mij is ook ene P. Taylor wel enigszins doorgebroken bij de PDC.
1 van de eerste die het zinkende schip verliet.
⏩ PVOutput☀️
Zou best kunnen. Als die veel gaan praten drijven mijn gedachten meestal ergens anders heen.Quad schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:23:
[...]
Volgens mij zei Nieuwlaat ook zoiets, dat spelers niet winnen omdat ze zelf zo goed zijn maar omdat de tegenstander inzakt en het laat liggen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
1 dag eerder, zondag 27e middag en avond 3e ronde.Quad schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:29:
Enfin, laatste wedstrijd voor de feestdagen. 28 december gaan ze pas verder geloof ik.
tweakduke schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:32:
[...]
1 dag eerder, zondag 27e middag en avond 3e ronde.
Dat zou mooi zijn.
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Pfft... 6-0 in legs..
Wat een verschil in checkouts, 0/2 raak tegen 6/18 raak. Smith komt niet eens aan een dubbel toe!
En nu pakt Smith alsnog een leg omdat Lowe finaal geen triples meer gooit.
[ Voor 53% gewijzigd door Quad op 23-12-2020 22:55 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Hij heeft je gehoordQuad schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:47:
Nou Smith, als je een leg wilt winnen moet je wel ff aanmaken. Voor je 't weet is Lowe klaar met 3x 3-0..
Pfft... 6-0 in legs..
Wat een verschil in checkouts, 0/2 raak tegen 6/18 raak. Smith komt niet eens aan een dubbel toe!
En nu pakt Smith alsnog een leg omdat Lowe finaal geen triples meer gooit.
Maar het is jammer om te zien hoe Smith worstelt met zijn vorm of niet in het ritme komt bij een wedstrijd, normaal gezien moet hij de vloer aanvegen met een speler als Lowe.
- tweakduke
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Geldt ook voor Rob Cross trouwens, heeft dit jaar 90k bij elkaar gespeeld, volgend jaar verliest hij 420k aan prijzengeld. Als hij in 2021 net zoveel binnen harkt als in 2020 gaat hij richting plek 20 of lager na het WK van volgend jaar.
[ Voor 48% gewijzigd door Quad op 23-12-2020 23:19 ]
⏩ PVOutput☀️
Hij is nu al een heel eind gezakt, verdedigde halve finale van twee jaar geleden en vloog er vorig jaar ook al in hetzelfde stadium uit.Quad schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:17:
Gaat zo Adrian Lewis achterna. Dit past niet zo bij hem, hij moet volgend jaar flink cashen want anders gaat hij heel veel zakken in de ranking over 1 jaar. (- 234k)
Geldt ook voor Rob Cross trouwens, heeft dit jaar 90k bij elkaar gespeeld, volgend jaar verliest hij 420k aan prijzengeld. Als hij in 2021 net zoveel binnen harkt als in 2020 gaat hij richting plek 20 of lager na het WK van volgend jaar.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
- tweakduke
Lowe super relaxed bij Arjan, vraag mij af wanneer hij druk gaat voelen.
Nadat hij wereldkampioen is geworden, kijk maar naar Rob Crosstweakduke schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:26:
vraag mij af wanneer hij druk gaat voelen.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
https://nos.nl/artikel/23...ie-aardig-te-trillen.html
Raymond van Barneveld gaat in januari het weer proberen.
(al oud nieuws natuurlijk, maar hij bevestigt het nogmaals eventjes)
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 26-12-2020 12:17 ]
⏩ PVOutput☀️
Middagsessie | Van 13.00 uur tot 17.00 uur bij RTL7 en Videoland
Krzysztof Ratajski v Simon Whitlock
Kim Huybrechts v Ryan Searle
Dimitri Van den Bergh v Jermaine Wattimena
Avondsessie | Van 19.00 uur tot 23.00 uur bij RTL7 en Videoland
Joe Cullen v Jonny Clayton
Peter Wright v Gabriel Clemens
Michael van Gerwen v Ricky Evans
⏩ PVOutput☀️
Whitlock zou denk ik wel kunnen winnen van Ratajski. Kijken of ze het ook spannend kunnen maken.
- tweakduke
Aparte pijlen heeft Whitlock en ze laten weinig over van het bord. Ratajski komt steeds beter in het spel.
ja die triple ziet er niet meer uit..tweakduke schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:38:
We mogen weer, kan het meeste zien vandaag
Aparte pijlen heeft Whitlock en ze laten weinig over van het bord. Ratajski komt steeds beter in het spel.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Whitlock is aan het prutsen zeg, jammer.
Draaien mag niet (sponsordeals e.d.), maar in geval van nood, is er zo een nieuw bord opgehangenHippocampus schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:49:
In geval van nood het bord maar draaien dan.
Oh, wist ik niet. Maar in't café doen we dat gewoon wel hèFreee!! schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:52:
[...]
Draaien mag niet (sponsordeals e.d.), maar in geval van nood, is er zo een nieuw bord opgehangen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
- tweakduke
Je wens is gehoord, nou ja ik vind het niet erg dat Whitlock weg is.Quad schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:05:
Matige pot, Whitlock laat't wel liggen. Hopelijk is deze snel voorbij met een 4-0 voor Ratajski.
Edit: Nou de spatschermen bij RTL7 kan ook de prullenbak in. Wel een vet dartbord! Voor Whitlock een duur grapje waarschijnlijk.
Nu op naar Kim!
Oops, set 1 naar Searle met 3-0.
[ Voor 60% gewijzigd door Quad op 27-12-2020 14:32 ]
⏩ PVOutput☀️
We gaan het zien.
⏩ PVOutput☀️
Edit: Searle toch ook niet onkwetsbaar.
Huybrechts gaat nu als een speer en kan zomaar weer een set pakken met 3-0
Edit: Bijna dan
[ Voor 61% gewijzigd door Hippocampus op 27-12-2020 15:10 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Maar leuk dat er weer een nieuw gezicht tussen staat.
Ik vind juist dat hij eigenlijk wel dodelijk constant is. Scorend oké, dubbels goed. Alleen hij excelleert dus nooit, kan niet echt een paar legs gas geven.Hippocampus schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:28:
Searle moet wel iets constanter worden wil ie nog een ronde verder komen. Soms valt het allemaal niet meer en dan ineens weer bijna een 9 darter![]()
Maar leuk dat er weer een nieuw gezicht tussen staat.
Gewoon een stugge diesel dus.
Ik hoop Wattimena, maar Dimitri kan zoo goed zijn!
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 27-12-2020 15:36 ]
⏩ PVOutput☀️
Wordt tijd dat hij een mental coach in de arm neemt. Geldt wel voor meer darters. Het is zo'n mentaal spelletje geworden, Klaassen gaf het al aan bij de voorbeschouwing dat 't zo kon gebeuren dat je tijdens de wedstrijd ging denken wat je' s avonds moest gaan eten.Hippocampus schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:45:
Oeh, Wattimena is boos op zichzelf.
Nu is het wel lastig, maar na 3 legs gaan de koppies al volledig hangen, dat kan niet goed zijn.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Absoluut, geldt ook niet alleen voor darters natuurlijk.Hippocampus schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:27:
Tja, het lijkt nog steeds een beetje gezien te worden als een zwaktebod om mentale 'hulp' te zoeken, maar inderdaad, wat heb je er mee te verliezen. Wel helemaal mee eens wat Jelle Klaasen zegt: het moet wel klikken met zo'n figuur anders werkt het niet.
Ik zou het persoonlijk wel heel erg sterk vinden als iemand dat zou doen, dan neem je het serieus.
Vanavond hopelijk meer vuurwerk!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Lijkt me een close call. Ik verwacht 7 sets, maar geen idee wie hem pakt.
50/50
Moet Clayton er wel 2-2 van maken in sets.Hippocampus schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:51:
Clayton pikt de set van Cullen. Komt er toch nog een wedstrijd dan...
⏩ PVOutput☀️
Mooie reactie van Clayton, op en top respect.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Nou ben benieuwd hoe Clemens nu is, vorige pot was hij indrukwekkend stabiel. In die vorm kan Wright het nog moeilijk krijgen.
Verwijderd
Nou. Kon dus niet closer dan ditVerwijderd schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:14:
Cullen vs. Clayton
Lijkt me een close call. Ik verwacht 7 sets, maar geen idee wie hem pakt.
50/50
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Dit is de set van Wright, dat wordt een belangrijke.Quad schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:18:
Wright scoort uitstekend maar die dubbels..
Zou het niet erg vindenHippocampus schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:22:
Nou, dit gaat zomaar fout voor Wright.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
- tweakduke
Dat neem je verkeerd aan, Wright heeft het in het verleden vaker gedaan.LA-384 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:32:
Ze hebben het steeds over de pijlen van Wright, maar ik neem aan dat je die tijdens een wedstrijd niet mag vervangen of wel?
Ik kijk niet vaak genoeg darts, maar dat is eigenlijk ook wat raar of niet? Tenzij schakelen niet makkelijk is, zou hij dan feitelijk telkens kunnen wisselen als hij moet dubbelen.Freee!! schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:33:
[...]
Dat neem je verkeerd aan, Wright heeft het in het verleden vaker gedaan.
Overigens wéér een leuke wedstrijd die mogelijk pas in de laatste leg beslist wordt (wat feitelijk altijd zo is, als je erover nadenkt
[ Voor 16% gewijzigd door LA-384 op 27-12-2020 21:46 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 27-12-2020 21:45 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Finale MvG - Price kan nog steedsQuad schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:05:
Alle brackets zijn nu in de verbrandingsoven?
Knap gedaan
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube