The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:21
Wat ook meespeelt is dat ze weten dat ze nu een kans hebben om te winnen van van Gerwen. Op de 1 of andere manier stijgen ze boven hun niveau uit om maar te winnen van MvG.Freee!! schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:36:
[...]
Het hielp ook niet, dat Whitlock een recordaantal 180's gooide.
Zeker als van Gerwen wat steken laat vallen dan kost het hem zo de wedstrijd, dat is nu al het hele jaar aan de gang.
Het zou me niks verbazen als Whitlock de volgende ronde er zo uit ligt, ook dat is niet de eerste keer.
Edit, oh toch weer een leg gepakt.
[ Voor 40% gewijzigd door Hippocampus op 23-11-2020 20:55 ]
Het is eerder dat Dimitri van den Bergh in de turbostand staat stond.Hippocampus schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:09:
Wade staat ook nog in de spaarstand...
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk ik post maar ff zodat er een aantal een reminder krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Mooie 130 check daaro.
⏩ PVOutput☀️
Edit: Ik zie het niet meer goed komen voor Wade. Die De Sousa gaat super.
[ Voor 64% gewijzigd door Hippocampus op 24-11-2020 20:10 ]
⏩ PVOutput☀️
Ach, het komt dit toernooi vaker voor dat het met een deciding leg moet.Quad schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:24:
Wade had de 96 uit moeten gooien. Nu is het w verkeken en gaat De Sousa winnen.
(en gum Wade nooit uit
Edit, de vertragingstactieken werken weer bij Wade
[ Voor 8% gewijzigd door Hippocampus op 24-11-2020 20:31 ]
Helaas niet, maar ik gun het 'm ook niet. Een van de minst sympathieke darters op het podium.
⏩ PVOutput☀️
Ach, juist omdat het zo'n apart figuur is gun ik hem wel wat. Maar De Sousa lijkt toch net even wat beter vanavond.Quad schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:31:
[...]
Helaas niet, maar ik gun het 'm ook niet. Een van de minst sympathieke darters op het podium.
⏩ PVOutput☀️
(nou lekker op tijd klaar vanavond, kan nog wel een filmpje aanzwengelen
Net op tijd voor Champions League vanavond.Hippocampus schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:38:
Ja lekker zo even die 158.![]()
(nou lekker op tijd klaar vanavond, kan nog wel een filmpje aanzwengelen)
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
De omstandigheden zijn anders dit jaar en tot zover resulteert dat in andere winnaars van toernooien. Dat maakt mij wel heel nieuwsgierig hoe het WK dit jaar gaat verlopen.
De speeldata zijn bekend. Het WK start op 15 december en de finale is op 3 januari.
https://www.rtlnieuws.nl/...ember-finale-op-3-januari
3 december klaar zitten voor de loting
https://www.rtlnieuws.nl/...nderdagochtend-3-december
En tot slot: dit weekend nog 1 kort toernooi, de Players Championship Finals
https://www.rtlnieuws.nl/...als-van-duijvenbode-opent
Zeker, ook overtuigend over de streep getrokken met een lekkere 122 finish!Hippocampus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 22:12:
Mooie pot van 'Zigzag' Zonneveld tegen Wade.
Revive the guild!
Edit: Nou Wright is wel erg aan prutsen vanavond zeg.
[ Voor 29% gewijzigd door Hippocampus op 29-11-2020 20:42 ]
- tweakduke
Price vs MvG is van goed niveau en gaat gelijk op
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
King gooit nu weer knap uit, MvG kan maar niet uitlopenQuad schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:12:
Oei die 160 finish was wel episch van MvG. Hiermee pakt hij wel een mooie voorsprong op King.
En gelijk inmiddels.tweakduke schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:34:
[...]
King gooit nu weer knap uit, MvG kan maar niet uitlopen
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die was wel mooi in de herhaling ja! Maar wel een beetje kinderachtig, King heeft geluk dat hij dan niet tegen Price speelt. Vergeleken met die testosteronbom valt MvG wel mee.gambieter schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:36:
Ha ha. King stoort zich aan de manier waarop MvG sommige legwinsten viert, breekt hij terug voor de 8-9 en doet net of hij ook gaat brullen en schudt dan meewarig zijn hoofd
⏩ PVOutput☀️
King is erg goed vanavond.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeker een lekkere finale! Maar King is wel een beetje zuur.gambieter schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:40:
Spannend! Final leg, 10-10.
King is erg goed vanavond.
⏩ PVOutput☀️
Zo is King altijd al, hoorQuad schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:42:
Zeker een lekkere finale! Maar King is wel een beetje zuur.
Dat kan, zo heel vaak zie ik hem niet.
Ik vind de schaal wel mooier dan de beker.
⏩ PVOutput☀️
(alleen dat gemiep over wat de tegenstander allemaal doet is niet nodig, maargoed, dat is ook King)
Dat is zijn standaard houding.Quad schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:42:
[...]
Zeker een lekkere finale! Maar King is wel een beetje zuur.
Ik vind het wel apart om te zien hoe de vorm zich ontwikkelt over de laatste paar maanden en hoe sommige spelers het beter lijken te doen zonder kolkende massa achter (of tegen) zich.
- Durrant was heel sterk rond september, nu al een paar vroege exits op toernooien. Te vroeg gepiekt?
- White blijft een speler die niet van podiums houdt
- De finalisten van vorige week lagen er nu wel heel snel uit
- Wright leek wel uitgeblust in de halve finale.
- King heeft normaal oordoppen in tegen het publiek, nu kon hij meer vrijuit gooien. Was heel goed op de dubbels.
- MvG weer op tijd in vorm? Zijn dippen in de wedstrijden zijn minder diep dan eerst en hij begint constanter 100+ gemiddeldes te gooien. Speelt hij nog steeds met zijn oude pijlen?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die heeft corona gehad wat zijn mindere presteren wel verklaart;Señor Sjon schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:39:
[...]
• Durrant was heel sterk rond september, nu al een paar vroege exits op toernooien. Te vroeg gepiekt?
https://www.telegraaf.nl/...nt-besmet-met-coronavirus
Nu maken Lewis en Bunting sowieso al geen geweldige tijd door.De Nederlandse darter Niels Zonneveld had zich eerder afgemeld voor het toernooi vanwege een positieve test. De Britse topdarters Adrian Lewis en Stephen Bunting maken in Riesa hun rentree nadat ze eerder deze maand door een besmetting met Covid-19 de World Grand Prix moesten overslaan.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Prima finale, enige jammere was de winnaar, ik had toch graag King eindelijk eens een PDC major zien winnen. Helaas de laatste leg verprutst ...Hippocampus schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:51:
Zo die had MvG wel nodig, mooie overwinning. King bleef goed meedoen, klasse.
(alleen dat gemiep over wat de tegenstander allemaal doet is niet nodig, maargoed, dat is ook King)
Hij gooit al vrij lang weer met zijn oude pijlen. Ik vind het vreemd dat dat contractueel zomaar kan.Señor Sjon schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:39:
• Speelt hij nog steeds met zijn oude pijlen?
Hij stapt met veel bombarie over naar Winmau, laat nieuwe darts ontwikkelen en haalt er bij lange na zijn oude niveau niet mee. Dan zit het mentaal toch niet lekker.
Dat ben ik niet met je eens. Price is op dit moment een meer timide speler dan MvG. Die vreemde gebaren en vreemde bekken richting de camera zie je Price zelden doen.Quad schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:38:
[...]
Die was wel mooi in de herhaling ja! Maar wel een beetje kinderachtig, King heeft geluk dat hij dan niet tegen Price speelt. Vergeleken met die testosteronbom valt MvG wel mee.
[ Voor 65% gewijzigd door Dhrax op 30-11-2020 12:41 ]
Er doen dit jaar 11 Nederlanders mee, en in tegenstelling tot vorig jaar, geen vrouwen want Sherrock wist zich niet te plaatsen.
Wel vrouwen, maar geen Sherrock, verkeerd overgenomen van nu.nl
Lisa Ashton en Deta Hedman doen mee
[ Voor 14% gewijzigd door Jelte,89 op 03-12-2020 10:41 ]
Revive the guild!
Maar wel Paul Lim!Jelte,89 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:20:
Over een paar minuten begint de loting voor het WK, o.a. te volgen op facebook van RTL7 darts, en op dit liveblog; https://www.nu.nl/sport-o...-bij-loting-wk-darts.html
Er doen dit jaar 11 Nederlanders mee, en in tegenstelling tot vorig jaar, geen vrouwen want Sherrock wist zich niet te plaatsen.
Gaat z'n 25e WK spelen.
@Jelte,89 Weet je het zeker dat er geen vrouwen meespelen? Lisa Ashton werd er net uit de bak gehaald.
Edit: Deta Hedman is de andere speelster.
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 03-12-2020 10:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Klopt, ik zag het ook en heb mn bericht aangepast, excuusQuad schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:22:
[...]
Maar wel Paul Lim!
Gaat z'n 25e WK spelen.
@Jelte,89 Weet je het zeker dat er geen vrouwen meespelen? Lisa Ashton werd er net uit de bak gehaald.
Edit: Deta Hedman is de andere speelster.
Revive the guild!
't Is nog vroeg.Jelte,89 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:42:
[...]
Klopt, ik zag het ook en heb mn bericht aangepast, excuus
Wellicht is er een bracket mogelijk straks? RTL7 biedt het volgens mij sowieso aan.
⏩ PVOutput☀️
Heb de heren er wel over gehoord inderdaad tijdens het voorgaande toernooi, dus ga er maar wel van uitQuad schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:43:
[...]
't Is nog vroeg.![]()
Wellicht is er een bracket mogelijk straks? RTL7 biedt het volgens mij sowieso aan.
Revive the guild!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
- tweakduke
Dat Huybrechts nu in de eerste ronde moet starten is wel een dieptepunt voor hem.
BREAKING: The tie-break rule will not be in operation for the 2021 PDC World Championship, meaning if any deciding set reaches two-all in legs then the fifth leg will be the final leg. The change has been made in order to reduce the possibility of sessions over-running.
— Weekly Dartscast (@WeeklyDartscast) 4 december 2020
Da's wel apart! Daarmee wordt het bullen voor de wedstrijd nog belangrijker.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Revive the guild!
Gaan we zsm even invullen dus.
Uit vrije pols, wie maakt volgens jullie het meeste kans op de WC titel?
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Als ik zo vlug bekijk kunnen die 2 elkaar treffen in de finale
Outsider van den Bergh en misschien dat Wright ook scherp voor de dag komt.
Favorieten: Price, Wright, van Gerwen, Smith
Outsiders: Aspinall, King, Whitlock, Durrant, van den Bergh
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
- tweakduke
Smith maakt het eigenlijk nooit af als het erop aan komt.
King en met name Whitlock spelen goed tegen bepaalde tegenstanders als van Gerwen, maar voor de eindzege komen ze te kort.
Voor mezelf zie ik weinig geks, Wade heeft opzich een gunstige loting en kan daarmee wel ver komen,
Auberginius kan ook nog wel eens verassen...
Verder zie ik mijn lijstje dimitri ook niet heel ver komen, en gaat de finale tussen MvG en Price, heb de bal de kant van MvG op laten vallen..
[ Voor 64% gewijzigd door Jelte,89 op 07-12-2020 20:46 ]
Revive the guild!
Op de volgende website nog een leuke game om te spelen:
http://www.tungstenanalys...-worlds-fantasy-game.html
Je kunt er niks mee winnen o.i.d. Deze is dan ook gratis om mee te doen en puur voor de fun.
Veel plezier iedereen de komende weken!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
- tweakduke
Geen feestende zalen, je moet immers netjes aan tafel zitten en niet juichen en schreeuwen. Maar beter wat publiek dan geen publiek.
Overigens is het nog de vraag hoe lang er publiek bij mag zijn, als het 'tier' niveau hoger wordt is dat helaas al klaar.
En de eerste leg is ook klaar, duurde ff maar hey.
[ Voor 27% gewijzigd door Hippocampus op 15-12-2020 19:23 ]
Alleen vandaag nog, is voor de wedstrijd besproken (volgende keer eerder inschakelentweakduke schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:20:
Nou net op tijd voor de eerste pot
Geen feestende zalen, je moet immers netjes aan tafel zitten en niet juichen en schreeuwen. Maar beter wat publiek dan geen publiek.
Overigens is het nog de vraag hoe lang er publiek bij mag zijn, als het 'tier' niveau hoger wordt is dat helaas al klaar.
- tweakduke
Ah jammer 1 dag maar met publiek. Het grote ally pally zal hol klinken zonder publiek.Pinobigbird schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:27:
[...]
Alleen vandaag nog, is voor de wedstrijd besproken (volgende keer eerder inschakelen). Vanaf morgen zonder publiek
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Op naar Peter "the Grinch" Wright.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Ik kan er wel om lachen. Hoe is dat anders dan Shrek MVG? Doet ook pijn aan de ogen
Moet hij wel legs winnen.Hippocampus schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 22:25:
Hopelijk kan West nog wat laten zien. (tis wel erg vroeg nog)
Mist teveel.
⏩ PVOutput☀️
Maar ook daar had hij extra voor nodig.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
West 2 legs nu binnen
Ja ik zeg ook niet dat het goed is. Maar hij kan beter dan dit. Als ie dat nou even laat zien, dan hoef ik niet zo vroeg naar bed
Áls Wright zich plaatst voor de volgende ronde zal hij weer in zijn eigen outfits komen ipv dit kerstpakkie als goed is. Nog steeds feestelijk maar wel "Snakebite".tweakduke schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 22:28:
Het is van beide niet best, Wright zal evengoed zich meer moeten focussen op het darten niet op zijn feestoutfit als hij ver wil komen.
West 2 legs nu binnen
West heeft de turbo gevonden!
Voor mijn bracket maakt het niet uit of Wright met 3-2 of 3-0 wint..
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 15-12-2020 22:31 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Itt eerdere jaren werk ik dit jaar wel veel door.tweakduke schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 23:00:
RTL zendt alles uit op TV net als vorig jaar. Dat is erg fijn dan komen we de lockdown wel door
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Toch wel
- tweakduke
De dubbel 8 mistte ze knap
hahaha, nou, het was wel spannend toch. Leuke pot.
Edit: Durrant v. Portela is een snoozefest
Edit: En Durrant laat twee pijlen in het bord staan en neemt er eentje mee naar het toilet
[ Voor 29% gewijzigd door Hippocampus op 16-12-2020 22:37 ]
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
:strip_exif()/f/image/w9xqUT8PJAODn4ldOmCSFzLB.jpg?f=fotoalbum_large)