I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hopelijk haalt hij de 2 punten wel binnen.
Glen "King of comebacks" Durrant..
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Gemiste kans.
Durrant is echt een vechtersbaasje.
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 03-09-2020 22:44 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Aan de andere kant, als hij nog iets scherper is op de dubbels zet hij hier Anderson met 8-2 aan de kant ofzo.gambieter schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:13:
Maar had daar wel een heel slechte leg van Anderson voor nodig bij 7-6. Hakken, sloot, maar gewonnen.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Daarmee kan MvG hem voorbij met een 8-3 winst tegen hekkesluiter Gurney. Nou, dat zie ik niet gebeuren, hij gooit nog slechter dan Anderson en raakt bijna geen triple. Intussen al 3-0 voor Gurney in een vreselijk slechte partij.
4-0, 5-0 en 6-0, gemiddelde van 81. Geen MvG in de halve finale. Misschien wel goed voor hem...
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 05-09-2020 20:59 ]
Lekker naar vrouw en kinderen.
nggyu nglyd
Zo verdient mvg het niet om naar de playoffs te gaan. Dat wordt uithuilen en opnieuw beginnen.
Verwijderd
Dartsbond BDO, bekend van de ooit zo mooie Embassy, houdt op te bestaan
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2020 12:50 ]
https://www.rtlnieuws.nl/...op-pijlen-uit-succesjaren
🏆𝙑𝘼𝙉 𝙂𝙀𝙍𝙒𝙀𝙉 𝙒𝙄𝙉𝙎!
— PDC Darts (@OfficialPDC) 14 september 2020
Michael van Gerwen returns to winning ways on Day Three of the Autumn Series!
The world number one thrashed Mensur Suljovic 8-1 in the final. pic.twitter.com/PyXUbMO46J
En het begint te werken voor MvG: dominant op dag 3, en eerder al een halve finale.
Nou zie ik wel dat Suljovic gemiddeld 81 stond te gooien, maar toch mooi dat van Gerwen weer een beetje op niveau gooit.gambieter schreef op maandag 14 september 2020 @ 18:14:
[Twitter]
En het begint te werken voor MvG: dominant op dag 3, en eerder al een halve finale.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Oei, maar alleen de finale-avond op TV. Heeft RTL7 serieus wat beters om uit te zenden? Dat zou ook voor het eerst zijn. Of waren de PL-avonden zo slecht bekeken?
Dat viel mij ook al op, vorig jaar was er bijna wekelijks darten op RTL, Je zou toch verwachten dat mensen wel weer eens een potje darten op tv willen zien,Señor Sjon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:32:
https://www.rtlnieuws.nl/...169712/tv-gids-rtl7-darts
Oei, maar alleen de finale-avond op TV. Heeft RTL7 serieus wat beters om uit te zenden? Dat zou ook voor het eerst zijn. Of waren de PL-avonden zo slecht bekeken?
We hebben alleen de Grand Slam gehad een week of 8 geleden,
Revive the guild!
eh Premier league? paar weken terugJelte,89 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:07:
[...]
Dat viel mij ook al op, vorig jaar was er bijna wekelijks darten op RTL, Je zou toch verwachten dat mensen wel weer eens een potje darten op tv willen zien,
We hebben alleen de Grand Slam gehad een week of 8 geleden,
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Excuus, je hebt gelijk... maar ik bedoelde meer in vergelijk met vorig jaarArthurMorgan schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:09:
[...]
eh Premier league? paar weken terug
Anyway, ik heb een videoland account, m'n vrouw heeft nachtdienst en de bier staat koud, dus ik zit er klaar voor
[ Voor 19% gewijzigd door Jelte,89 op 18-09-2020 09:52 ]
Revive the guild!
Bud Spencer en Terence Hill werden beter bekeken dan het dartenSeñor Sjon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:32:
https://www.rtlnieuws.nl/...169712/tv-gids-rtl7-darts
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja, dikke en dunne man die mensen en vuisten gooien, dat is darten zonder pijltjesHackus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:53:
Bud Spencer en Terence Hill werden beter bekeken dan het darten
(en voor veel mensen jeugdherinneringen. Ik zou het ook kijken als het hier op TV kwam)
Zolang we een audio-reel als publiek hebben zal dat ook wel vaker gebeuren. Darts op TV werkt toch beter met een kolkende massa erachter. Dat MvG als een natte krant stond te gooien en de hele PL in anderhalf week afgemaakt werd hielp ook niet.Hackus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:53:
[...]
Bud Spencer en Terence Hill werden beter bekeken dan het darten
Sinds het stoppen van Taylor, en later RVB is het inderdaad teruggelopen.Jelte,89 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:58:
Hmm,
Even een snelle blik op google wijst uit dat de PL vorig jaar al slecht is bekeken
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Señor Sjon schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:52:
[...]
Zolang we een audio-reel als publiek hebben zal dat ook wel vaker gebeuren. Darts op TV werkt toch beter met een kolkende massa erachter. Dat MvG als een natte krant stond te gooien en de hele PL in anderhalf week afgemaakt werd hielp ook niet.
Jelte,89 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:58:
Hmm,
Even een snelle blik op google wijst uit dat de PL vorig jaar al slecht is bekeken
Met dat "publiek" stelt het nu inderdaad ook echt even niks voor.Hackus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:19:
[...]
Sinds het stoppen van Taylor, en later RVB is het inderdaad teruggelopen.
Helemaal als ze de knop verkeerd indrukken
Als je niet kijkt en alleen luistert dan lijkt het nog of er heel veel mensen zitten al is dat niet het geval
Ik merk steeds vaker dat RTL het makkelijk achter de "decoder" gooien lees videoland als je dan voor eens in de zoveel tijd het darten wilt volgen dan neem je maar een abonnement op videoland.
Overigens voor mij steeds meer de reden om het regulier tv abonnement op te zeggen en on-demand verder te kijken dan krijg je vaker meer mee en kan je zelf nog bepalen wat je kijkt
Maar goed ik lees de uitslagen wel
2250 WP Zuid PVoutput
Na MvG is er ook een lange echo van niks eigenlijk. Soms schurkt er iemand de top 20 binnen, maar die maakt vervolgens de ranking niet echt waar op de grote toernooien. Dat zie je goed bij o.a. Klaassen. Toen RvB naar de PDC ging kapte SBS6 er op een gegeven moment ook mee, eigenlijk met MvG mee is RTL7 er ook weer meer mee gaan doen. Piekjaren waren imo wel 2014-2015 toen MvG en RvB beiden goed bezig en allebei in de top stonden en constant een gooi (pun intended) deden naar titels.Hackus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 14:19:
[...]
Sinds het stoppen van Taylor, en later RVB is het inderdaad teruggelopen.
Andere factor voor de PL is ook welke Europa League wedstrijd er tegen die tijd was. Ze bedienen grotendeels dezelfde doelgroep (mannen van 20-60).
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 18-09-2020 15:13 ]
Tot Corona: bijna elke week wel iets. Op een gegeven moment is het gewoon niet leuk me. Daarbij komt dat elke wedstrijd wel een eigen 'finals' of 'grand slam' is. Een keer per maand een leuk toernooi: prima. Elke week: dan kijk ik ze echt niet allemaal meer.
En wanneer ben je nou écht kampioen? In januari? Of juist als je de PL wint? Of als je het meeste geld hebt verdiend?
Die was al een beetje uit zicht verdwenen.
Ik denk niet dat dat om het De Zwaan/Cross-dieet gaat.I’m getting myself into terrible habits and doing my health no favours.
Mervin King zij o[p IDL tegen mij, dat een buik voor balans isSeñor Sjon schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:43:
https://dartsnieuws.com/l...elijk-stoppen-met-darten/
Die was al een beetje uit zicht verdwenen.
[...]
Ik denk niet dat dat om het De Zwaan/Cross-dieet gaat.
Ik zei; Daar heeft Mark Webster geen last van. ondertussen is King 20kg aangekomen, en heeft ie meer last van z'n rug.
Revive the guild!
Ik zie het, hoe dan?Jelte,89 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:50:
Er is gewoon publiek hoor, geen volle zaal, maar het is iets 👌
Top om the Queen of the palace weer te zien spelen.
Oops, ze verspeeld een 1-5 voorsprong en verliest met 6-5..
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 18-09-2020 22:53 ]
nggyu nglyd
Cross staat 9-8 en een break voor in de finale, tegen Gerwyn Price.
edit: commentators curse. 9-9, best of 21.
edit2: en Price brult zichzelf naar de winst, 9-11.
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 20-09-2020 23:39 ]
Pffff....is er nou niemand die zegt Raymond...doe nou gewoon niet.Quad schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:08:
Van Barneveld kondigt terugkeer in de sport aan...
https://nos.nl/l/2349562
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik las het ook.. nog niet depri genoeg?? Of denkt ie, MvG gaat zo slecht, dat kan ik ook nog wel.Quad schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:08:
Hoe dan ook, geen goed idee denk ik.
Off is de scheiding duurder dan verwacht?
[ Voor 6% gewijzigd door Teknix1982 op 23-09-2020 18:10 ]
Dat had ik even gemist. Toch triest, maar zwaar gemismanaged. Misschien dat er nu wat minder vijandsdenken gaat zijn, niet veel van de oude koeien.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:50:
Het doek voor de BDO is gevallen. Was te verwachten.
Dartsbond BDO, bekend van de ooit zo mooie Embassy, houdt op te bestaan
Ze moeten gewoon doen wat de snookersport heeft: een kampioenschap/competitie voor de bejaardenMartinusz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:09:
Pffff....is er nou niemand die zegt Raymond...doe nou gewoon niet.
En dan is ie straks weer depri en denkt ie weer aan stoppenMartinusz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:09:
[...]
Pffff....is er nou niemand die zegt Raymond...doe nou gewoon niet.
2250 WP Zuid PVoutput
Vanuit zijn eigen perspectief snap ik het wel ... als je zoveel hebt gewonnen dan is het moeilijk om met minder genoegen te nemen. Zijn omgeving moet hem hier toch in bescherming nemen en hem weghouden van dit waanidee. Het zit er echt niet meer in, het veld is veel te sterk en te constant op dit moment.Quad schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:08:
Wellicht vliegt hij er de eerste ronde van 'Het Perfecte Plaatje' uit en kan ie weer bij zinnen komen
Toch geldproblemen dan als je je verlaagd tot dit niveau programma's?
Anderson weet precies wanneer hij iets kan/wil e.d. en wanneer hij er geen zin in heeft. Soms laat ie dat ook wel een beetje doorschemeren in interviews. Op dat vlak kan MvG nog heel veel van hem leren. Bij hem zal toch ook langzaam het besef gaan indalen dat hij vaker partijen gaat verliezen en dat hij zijn nummer 1 klassering kwijt gaat raken.Hackus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 15:24:
Sinds MvG papa is is het met hem ook wat minder, en Gary Anderson lijkt er ook weinig zin in te hebben vaak.
[ Voor 34% gewijzigd door Dhrax op 23-09-2020 18:44 ]
Hopelijk heeft ie dit jaar vaak een (sport)psycholoog bezocht (en blijft ie dat doen), gezien z'n gedrag de laatste jaren is hij dat gewoon nodig als hij nog weer een beetje leuk mee wil kunnen doen. Niets mis mee ook, zijn zoveel sporters die met hulp een stuk sterker geworden zijn.MdO82 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:37:
[...]
En dan is ie straks weer depri en denkt ie weer aan stoppen![]()
Hij moet de vloertoernooien af voor een protour kaart, eerst maar kijken of hij dat op kan brengen.
Oh man... ik hoop zo dat hij er plezier uit kan gaan halen. Maar dan zou hij in deze paar maanden zo mentaal sterker moeten zijn geworden en beter tegen zijn verlies kunnen. Al mag hij van mij best een paar jaar weer de topper van weleer zijn hoor
Maar goed, eerst die tourkaart maar eens proberen te pakken. Dat hebben meerdere oudspelers de afgelopen jaren geprobeerd waarna je er niet veel meer over terughoorde.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daarom mag ik MvG nooit zo graag. Hij zal nooit zijn tegenstander een compliment geven. Altijd ik moet beter..ArthurMorgan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:00:
De dag dat je wist dat zou komen
Oh man... ik hoop zo dat hij er plezier uit kan gaan halen. Maar dan zou hij in deze paar maanden zo mentaal sterker moeten zijn geworden en beter tegen zijn verlies kunnen. Al mag hij van mij best een paar jaar weer de topper van weleer zijn hoorEen top van Barneveld vind ik nog altijd leuker als MvG die altijd hetzelfde zegt "dat mag mij gewoon niet gebeuren" en steeds minder positief is over tegenstanders.
Maar goed, eerst die tourkaart maar eens proberen te pakken. Dat hebben meerdere oudspelers de afgelopen jaren geprobeerd waarna je er niet veel meer over terughoorde.
Daar ben ik het ook mee eens, hij zoekt het altijd bij zichzelf, maar complimentje kan er zelden van af. Vind ik 1 van zijn mindere punten eigenlijk.Arjantje72 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:09:
[...]
Daarom mag ik MvG nooit zo graag. Hij zal nooit zijn tegenstander een compliment geven. Altijd ik moet beter..
Tja je zou het haast wel zeggen. Maar in zijn BDO tijd had hij met van Laarhoven iemand die ook keihard en duidelijk tegen hem was en dat heeft toen wel geholpen .Martinusz schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:01:
Haha zijn manager heeft gezegd zodra hij weer gaat lopen zeiken is het meteen klaar, nou dat gaat niet lang duren dus
Daarnaast is hij nu klaar met zijn scheiding en is zijn hoofd leeg van al die beslommeringen. Wie weet, het talent is er overduidelijk, nu de mindset nog .
Vind het wel tof hoor eerlijk gezegd. Een Barney in de zone is geweldig om naar te kijken.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
https://www.rtlnieuws.nl/...oicenter-world-grand-prix
Van Gerwen mag meteen tegen Ratajski. Eens kijken hoe het nu met zijn vorm staat, al geeft dit toernooi vaker verrassingen je moet immers met een dubbel beginnen.
nggyu nglyd
Op dat gebied zou ik dit soort varianten op de gebruikelijke regels graag veel meer zien, bijv. 701
[ Voor 5% gewijzigd door !mark op 06-10-2020 11:46 ]
Mee eens, sowieso ook fan van het set format, setje kansloos verliezen met 3-0 hoeft niet te betekenen dat je kansloos bent voor de match!mark schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:45:
Het is sowieso het enige (TV) toernooi waar - buiten het verschil tussen het Leg en Setsysteem - enigszins wordt afgeweken van de gebruikelijke regels. Dat wordt kijken dus![]()
Op dat gebied zou ik dit soort varianten op de gebruikelijke regels graag veel meer zien, bijv. 701
Revive the guild!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ja zijn positief getest.Pinobigbird schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:25:
Adrian Lewis en Stephen Bunting komen niet in actie in de eerste ronde. Dat is vanwege Corona hoorde ik net op RTL7? Schakelde net te laat in om het goed te horen.
ANNOUNCEMENT
— PDC Darts (@OfficialPDC) October 6, 2020
Adrian Lewis and Stephen Bunting will miss the @BoyleSports World Grand Prix after returning positive tests for Covid-19 ahead of the event.
Full statement 👇https://t.co/cNrEPgde4B
Noppert goed van start en wint van Searle
Suljovic mist alle mogelijke dubbels.
nggyu nglyd
Die 103-finish is dan wel mooi! (En noodzakelijk)
[ Voor 46% gewijzigd door Pinobigbird op 06-10-2020 22:56 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
nggyu nglyd
Absoluut..
De 3e leg in de 3e set, ongelooflijk.
nggyu nglyd
Volgende ronde gelukkig meer sets
Wright verliest met 2-0 van Joyce en kan naar huis.
[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 07-10-2020 22:09 ]
nggyu nglyd
Dimitri van den Bergh v Dirk van Duijvenbode R2
Mervyn King v Simon Whitlock R2
Gary Anderson v Danny Noppert R2
Michael van Gerwen v Devon Petersen R2
nggyu nglyd
Hij pakt zelfs de set af met scherp finishen 2-0 voor
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 08-10-2020 20:42 ]
Van Duijvenbode gooit erg goed.
nggyu nglyd
En vooral de break is lekker.Pinobigbird schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:04:
Zo die 97 checkout was lekker!
Al begint hij zijn leg niet best en Dimitri wel.
nggyu nglyd
Zijn nickname is Titan met opkomst nummergambieter schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:06:
Als Van Duijvenbode nog geen nickname heeft, dan mag dat "Na-na-Nineteen" worden, met Paul Hardcastle als walk-on muziek
nggyu nglyd
Van mij mag ie weer.
nggyu nglyd
Noppert vs Anderson ben ik wel benieuwd naar al is Anderson wel de favoriet.
Halverwege niet gedacht dat Whitlock hem nog ging pakken.
nggyu nglyd
Jammer dat Noppert deze set niet pakt.
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 08-10-2020 23:03 ]
Revive the guild!
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Revive the guild!
Heeft aan 1 match dart genoeg knap!
[ Voor 47% gewijzigd door Quad op 09-10-2020 21:53 ]
nggyu nglyd
Zeg dat! Wat een laatste set, laatste leg zelfs in 10 darts uit!Quad schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:52:
De Zwaan is erg sterk.
Revive the guild!
Gaat niet de goede kant op. 2-0 achter nu.
[ Voor 58% gewijzigd door Quad op 09-10-2020 22:26 ]
nggyu nglyd
Hij gaat erg lekker inderdaad!Teknix1982 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:39:
Zo Van Duijvenbode gaat lekker! Hopelijk maakt ie het af. Ondanks dat ik groot liefhebber ben van Gary gun ik Dirk dit ook.
nggyu nglyd
Edit: ik keek verkeerd. Hij had 29k hiervoor.
[ Voor 19% gewijzigd door Teknix1982 op 10-10-2020 21:06 ]
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube