Wat kan een caller doen tegen een persoon als wade die de regels bewust aan zijn laars lapt? Is netjes vragen en achteraf een boete het enige.
Geen idee, maar ik ben blij dat hij er af is. Wat een kwal van een vent weer de laaste tijd. Voor hem vele andere!
Ik heb de wedstrijd gemist, maar wat was 'ie aan het uitspoken dan?
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
Het bleef dit keer vrij beperkt, hij stond steeds in de gele zone bij withlock.ralpje schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 10:58:
Ik heb de wedstrijd gemist, maar wat was 'ie aan het uitspoken dan?
Dat was het dan, verschrikkelijk saai vanuit neutraal perspectief, maar als je een favoriet had was het ook niet echt leuk om te zien.
En we zijn weer begonnen! Bizar goede pot tot nu toe van Lewis en Huybregts.
Barney, tja. Waardeloos, maar wint. Valt me enorm tegen, zijn niveau.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Tsja.. Die moet nu tegen Michael van Gerwen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Here we go again. Wat zijn Raymond's kansen om te winnen? Ik gok op 40%
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Tjonge jonge, die Wade is wel lekker zielig aan het doen. Hoop dat Taylor hem gewoon keihard afstraft vanavond
[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 03-11-2013 20:23 ]
Wade is altijd raar daarin. Maar serieus, geen reserve bij je hebben???
Damn, halve finales masters: 10-1 voor Taylor
En dan komt Wade nog goed weg dat Phil slecht gooide in het begin met die vijf gemiste dubbels, had gewoon 10-0 moeten zijn 
Blij dat die pipo eruit is zeg...
Wow, wat een andere partij was Barney-Lewis zeg, om te smullen

Blij dat die pipo eruit is zeg...
Wow, wat een andere partij was Barney-Lewis zeg, om te smullen
[ Voor 14% gewijzigd door sewer op 03-11-2013 21:48 ]
Kan het helaas niet zien.. 
GSoD zal weer de eerst volgende toernooi zijn wat ik goed kan volgen.
GSoD zal weer de eerst volgende toernooi zijn wat ik goed kan volgen.
⏩ PVOutput☀️
Wade wilde opgeven maar moest doorspelen, of dat uitmaakte in de uitslag? Een Taylor in deze vorm is niet te stoppen. Hij is Lewis aan het afmaken, terwijl Lewis echt niet slecht staat te gooien.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou, dat was dus 10-1, over het hele toernooi 34-7 
Gemiddelde deze wedstrijd 109 of zo, maar de eerste 5 legs waren fenomenaal met rond de 115 (?)

Gemiddelde deze wedstrijd 109 of zo, maar de eerste 5 legs waren fenomenaal met rond de 115 (?)
Vanaf zaterdag begint eindelijk een van de leukste toernooien weer!
Het Grand Slam of Darts, toernooi waar zowel spelers van het PDC als het BDO aan mee doen.
Alle informatie, poules en schema's staan hier: http://www.rtl7darts.nl/n...eelschema-en-uitzendingen
Het Grand Slam of Darts, toernooi waar zowel spelers van het PDC als het BDO aan mee doen.
Alle informatie, poules en schema's staan hier: http://www.rtl7darts.nl/n...eelschema-en-uitzendingen
⏩ PVOutput☀️
Een van de mooiste partijen tot nu toe, geweldig, de 180-ers vlogen in seconden om je oren!
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Iemand Taylor - Lewis aan het kijken? Wat een partij zeg! Nu 8-7 voor Lewis!
Al 23 180's in 15 legs, live op RTL7.nl en Sport Eins
Gemiddelde tussen leggen 11 en 15 was voor beide net geen 118!
Al 23 180's in 15 legs, live op RTL7.nl en Sport Eins
Gemiddelde tussen leggen 11 en 15 was voor beide net geen 118!
[ Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 17-11-2013 16:26 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Ik vind dit kwalitatief uitermate teleurstellend, taylor-thornton word een kopie van taylor-chisnall.
Waar kijken jullie? Ik krijg echt nul en niks van RTL7darts.nl
Verwijderd
Wat denken jullie van:
Michael Van Gerwen - Jamie Lewis
Adrian Lewis - Kevin Painter
Mervyn King - Raymond Van Barneveld
Paul Nicholson - Phil Taylor
Simon Whitlock - Justin Pipe
Ik zeg mvg, lewis, barney, taylor, whitlock, weinig risicovol lijkt me? of vergis ik me?
Michael Van Gerwen - Jamie Lewis
Adrian Lewis - Kevin Painter
Mervyn King - Raymond Van Barneveld
Paul Nicholson - Phil Taylor
Simon Whitlock - Justin Pipe
Ik zeg mvg, lewis, barney, taylor, whitlock, weinig risicovol lijkt me? of vergis ik me?
James Wade is ook door Steve Beaton eruit geknikkerd dus ja, niet echt een toernooi waar je op zeker kan spelen. Maar jouw voorspelling kan wel goed uit komen.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Er staat 100 euro op dus.......Quad schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:58:
James Wade is ook door Steve Beaton eruit geknikkerd dus ja, niet echt een toernooi waar je op zeker kan spelen. Maar jouw voorspelling kan wel goed uit komen.
Whitlock heb je dus al fout 
Wel jammer. Die Pipe is een zeer vervelende speler om te zien, zooooooooooooo langzaam.
Wel jammer. Die Pipe is een zeer vervelende speler om te zien, zooooooooooooo langzaam.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Het is gelukkig een systeem weddenschap, dus ik ben niet alles kwijt.gambieter schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:41:
Whitlock heb je dus al fout
streamlink misschien?
Nee, het is op ITV4 te zien.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:27:
Word dit toernooi niet door sky uitgezonden?
Zeer slordig, veel foute camerastanden.
Verwijderd
Rtl7darts.nlFiresphere schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:28:
streamlink misschien?
En RTL7.. Barney start prima.
⏩ PVOutput☀️
Dat dacht ik al

Die zegt bij mij een fout of domweg geen response.
Regie heeft het inderdaad moeilijk, maar bij Klaasen is het helemaal drama. Hij gooit soms zo willekeurig en zo snel, onmogelijk om het goed bij te houden.
Damn, hij gooit ook echt verdomd snel maar camerawerk is prut. Gelukkig gewonnen dus drie Nederlanders bij laatste 16.
Damn, hij gooit ook echt verdomd snel maar camerawerk is prut. Gelukkig gewonnen dus drie Nederlanders bij laatste 16.
[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 30-11-2013 00:55 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat is wat Taylor normaal zijn tegenstanders aandoet, mooi gedaan!
Echt belachelijk hoe hij de tweede pauze uit kwam, stond gemiddeld 96 te gooien en binnen 5 legs heeft hij het opgetild naar een bijna 103 gemiddelde.. Echt bizar.
13 december tot 1 januari elke avond darts behalve kerst en halve finales en tussendagen.
13 december tot 1 januari elke avond darts behalve kerst en halve finales en tussendagen.

⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Weet iemand wie het muziekje heeft gemaakt wat te horen is tijdens de aankondiging van phil? ik bedoel echt muziek tijdens aankondiging niet i got the power.
John Part is ook wel een gezellig figuur op het podium geworden hoor, beetje lachen beetje gek doen. Stuk betere uitstraling dan tot 2 jaar geleden dat hij al voor het podium al chagrijnig uitkeek, nu een vriendelijke uitstraling.
⏩ PVOutput☀️
En we zijn weer begonnen, leuke eerste match. Ben dit toernooi wel benieuwd naar de nieuwkomers in de top 10, Chisnall en Pipe. Ik neem aan dat ze allebei meespelen?
Jep, de hele top 32 doet mee.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Een stel idioten hebben kennelijk geklaagd, sky zet tegenwoordig een waarschuwing in beeld voor de bliksem tijdens phils opkomst.
Dat is al langer zo. Ook al gezien bij de Premier League afgelopen seizoen.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Dat is toch volledig idioot en volledig doorgeslagen, op tv zie je het nauwelijks in de zaal kan ik het mij voorstellen.Quad schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:13:
Dat is al langer zo. Ook al gezien bij de Premier League afgelopen seizoen.
Nou, zal de eerste verrassing in de lucht hangen? Szabo pakt de eerste set tegen Taylor.
⏩ PVOutput☀️
Taylor speelt zwak, maar knap dat Szabo zijn kansen pakt. Twee keer 1 dart voor de dubbel en bingo.
Als je dat vergelijkt met de kwalificatiematch die hij net daarvoor tegen Moss speelde...
Als je dat vergelijkt met de kwalificatiematch die hij net daarvoor tegen Moss speelde...
Dat was dramagambieter schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:29:
Edit: Hey van Gerwen in de studio
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 13-12-2013 23:32 ]
⏩ PVOutput☀️
HeadDeskFacePalm.
Op geen enkele manier werkt die site dus
Op geen enkele manier werkt die site dus

Probeer deze eens: http://www.rtl.nl/system/...a4-30a2-8872-3cc066f9237c
Alternatieve speler
Pfft.. Taylor onder druk is toch wel geniaal hoor.. 115 finish en 114 finish achter elkaar terwijl Szabo op respectievelijk 40 en 47 staat.
Alternatieve speler
Pfft.. Taylor onder druk is toch wel geniaal hoor.. 115 finish en 114 finish achter elkaar terwijl Szabo op respectievelijk 40 en 47 staat.
[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 13-12-2013 23:42 ]
⏩ PVOutput☀️
Ja, toen wel. Wat een gekke match is dit..Quad schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:36:
Probeer deze eens: http://www.rtl.nl/system/...a4-30a2-8872-3cc066f9237c
Alternatieve speler
Het gaat lekker vanmiddag. Twee 9-darters, eerst Terry Jenkins en daarna Kyle Anderson. Mooi om te zien.
Verwijderd
Maar ze hebben/gaan wel allebei hun partij verliezen verloren
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 17:54 ]
Ja, dat gebeurt wel vaker
Ik las het op Twitter. Besluit ik eens om wat nuttigs te doen vallen er ineens twee achter elkaar.gambieter schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:48:
Het gaat lekker vanmiddag. Twee 9-darters, eerst Terry Jenkins en daarna Kyle Anderson. Mooi om te zien.
Straks maar eens terug kijken.
⏩ PVOutput☀️
Wat een leuke uitstraling heeft Barbero
Ik ben voor hem
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik zit vanavond weer te kijken, Henderson heeft een erg aparte manier van gooien.. Op die manier kan je niet zuiver gooien, denk je, maar toch.. Gooit een knappe dubbele bull waarmee hij een 122 finish pakt en dus de eerste set van Chizzy pakt.
Edit: En een 132 finish, knap!
Edit2: Set 2 gaat ook naar Henderson!
Edit3: Set 3 en 4 gaan naar Chisnall, deze begint beter te gooien en Henderson mist ineens veel triples.
Edit4; Heerlijke wedstrijd so far! 2-2 5e set, gaat lekker!
Edit: En een 132 finish, knap!
Edit2: Set 2 gaat ook naar Henderson!
Edit3: Set 3 en 4 gaan naar Chisnall, deze begint beter te gooien en Henderson mist ineens veel triples.
Edit4; Heerlijke wedstrijd so far! 2-2 5e set, gaat lekker!
[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 15-12-2013 21:16 ]
⏩ PVOutput☀️
Chisnall gaat hem pakken.. door deze 45 beurt.. jammer.. Ben altijd wel voor de underdog.
Edit: Dus....
Anders gooi je gewoon even 113 uit op een beslissend moment.. knap hoor!
Edit: Dus....
[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 15-12-2013 21:21 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En toch nog winnen! Jeej
Waar de zark kijken jullie?
RTL 7.. duhFiresphere schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:26:
Waar de zark kijken jullie?
Wat een wisselend niveau, zeg
"No stream available" krijg ik dus consequent van RTL7Quad schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:27:
[...]
Haha ja!
@FS, via Rtl7darts.nl
Hierna een voorronde partij en daarna eindelijk Barney! Laatste van de avond is Jelle Klaassen, van Gerwen heeft dinsdag pas zijn partij.

Andere browser? Het is vanavond ook gewoon live op tv iig.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Osborn heeft toch grotere tv toernooien gespeeld? in tegenstelling tot andere voorronde kandidaten?
Ik ken hem ergens van, iniedergeval is het geen echte voorronde kandidaat jammer.
Ik ken hem ergens van, iniedergeval is het geen echte voorronde kandidaat jammer.
Ja, leggen ze net uit
Verwijderd
Sky hier woon alweer een paar maanden in porto cervo.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 21:47 ]
Oh.. ehm.. hij doet het de laatste tijd slecht en is gezakt naar plek 35 op de wereldranglijst, dus vandaar.. en volgens mij kwam hij alleen maar in aanmerking omdat Pietje Puk uit Huppeldepup (costa rica?) geen visum kreeg en dus niet kon komen.
Verwijderd
Ja die gast uit de filepijnen die geen visum kreeg omdat hij overal over gelogen heeft,dat hoorde ik net,St@m schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:47:
Oh.. ehm.. hij doet het de laatste tijd slecht en is gezakt naar plek 35 op de wereldranglijst, dus vandaar.. en volgens mij kwam hij alleen maar in aanmerking omdat Pietje Puk uit Huppeldepup (costa rica?) geen visum kreeg en dus niet kon komen.
Nu zo Barney, op het oog een eitje maar ja.. Je weet het maar nooit.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Barney is in staat om dit keihard te verliezen.Quad schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:57:
Nu zo Barney, op het oog een eitje maar ja.. Je weet het maar nooit.
Het is en blijft darts, dus iedereen kan van iedereen winnen.. maar als ik 100 euro over had zou ik dat zonder blikken of blozen op Van Barneveld zetten.
Lewis komt mij wel bekend voor iig, volgens mij eentje waar je rekening mee moet houden.
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig is Jamie Lewis ook een speler die wel eens keihard verliest op grote toernooienVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:58:
Barney is in staat om dit keihard te verliezen.
Maar ja, hij is gewoon nummer 43 van de wereld (en barney 10), het is ook weer geen nobody ofzo
[ Voor 21% gewijzigd door sewer op 15-12-2013 22:08 ]
Verwijderd
Hij heeft wat tv toernooien gespeeld, laatste volgens mij tegen mvg.Quad schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:05:
Lewis komt mij wel bekend voor iig, volgens mij eentje waar je rekening mee moet houden.
Ben gisteren na de partij van Barneveld naar bed gegaan, ik zie nu dat Klaasen ook al uit het toernooi ligt, 3-1 verloren van Jamie Caven, wat volgens mij niet echt een goede speler is. Misschien iemand die kan vertellen of Klaasen wel goed speelde?
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 16-12-2013 08:55 ]
⏩ PVOutput☀️
Nee, kwam niet goed in zijn spel, heeft de eerste twee sets ook gewoon met 3-0 verloren. Beide gooiden niet goed (onder de 90 gemiddeld), maar Jamie was gewoon beter op de dubbels (niet zo moeilijk, liep echt niet bij Jelle). Die Jamie Caven was trouwens wel gewoon de favoriet, Jelle heeft vooral in het begin van dit jaar even gepiekt, maar zit nu in een slechte flow.
[ Voor 38% gewijzigd door sewer op 16-12-2013 09:15 ]
Mwa, ik heb altijd het idee dat Taylor met 40-60% van z'n kunnen speelt tegen veel mindere tegenstanders en hij zich pas volledig oplaad bij de echt grote tegenstanders.Quad schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:12:
Taylor is kwetsbaar, deze keer heeft hij geluk maar een andere 'betere' tegenstander kan hem opbreken.
Komt nu nog een partij, Burnett tegen Winstanly, lijkt mij ook een leuke partij.
Zoals tegen Adrian Lewis bij het vorige toernooi bijvoorbeeld, nog nooit zo'n mooie partij gezien.
Taylor blijft geniaal en is niet te onderschatten.
Bij de laatste finale had v Gerwen geluk dat Taylor de dubbels vaak miste...
Geluk dwing je af. Je wint niet "met geluk" een toernooi. Je bent gewoon beter. Punt.Ora et Labora schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:17:
[...]
Bij de laatste finale had v Gerwen geluk dat Taylor de dubbels vaak miste...
All-Round nerd | iRacing Profiel
Hij was op dat moment even beter ja.
Misschien win je een toernooi niet alleen op geluk, maar het komt wel goed uit als je tegenstander even wat minder gooit dan normaal.
Misschien win je een toernooi niet alleen op geluk, maar het komt wel goed uit als je tegenstander even wat minder gooit dan normaal.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Deels ook gewoon geluk, hoe vaak gebeurd het niet dat iemand net 3 pijlen boven of strak onder de triple 20 gooit en dus 60 in plaats van 180 gooit, en daardoor net een cruciale leg verliest?w4rguy schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:51:
[...]
Geluk dwing je af. Je wint niet "met geluk" een toernooi. Je bent gewoon beter. Punt.
Of een dubbel strak tegen het ijzer gooit?
Natuurlijk dwing je geluk ook af, maar het speelt zeker wel mee!
Wat is Petersen toch een toffe speler. 
Heb echt genoten van deze wedstrijd, niveau was niet hoog maar wel erg spannend! Hierna Mervyn King tegen Young, niet echt interessant, eerste set moet maar uitwijzen of ik blijf kijken of niet.
Morgen heb je eigenlijk de leukste avond van de week, Colin Lloyd (wie kent hem nog met zijn blote lijf
) Vincent van der Voort, MvG en Whitlock die mogen opdraven.
Heb echt genoten van deze wedstrijd, niveau was niet hoog maar wel erg spannend! Hierna Mervyn King tegen Young, niet echt interessant, eerste set moet maar uitwijzen of ik blijf kijken of niet.
Morgen heb je eigenlijk de leukste avond van de week, Colin Lloyd (wie kent hem nog met zijn blote lijf

⏩ PVOutput☀️
Vd Voort staat weer te schutteren. Wint de eerste set makkelijk en lijkt zich dan meer te ergeren aan de langzame tegenstander?
Vanavond gaat het toernooi natuurlijk pas echt beginnen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tlBFEXsOS4Y]
Hashimoto
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tlBFEXsOS4Y]
Hashimoto
Verwijderd
Kan iemand mij uitleggen waarom deze verschrikkelijke partij en de vorige gespeeld mogen worden op het wk? niet wk waardig, niet pdc waardig.
Ze hebben zich waarschijnlijk gekwalificeerd op de momenten dat ze wel goed gooiden.
Edit: Zou Smith nou langzamer of sneller gooien als Pipe? Scheelt sowieso niet veel..
Lol dat publiek wanneer Smith gooit.
Heb even gemeten hoeveel seconden een beurt duurt van de heren Lewis en Smith.
Ik start de timer op moment dat ze klaar staan om hun dart op te pakken voor een worp, ik stop de timer op moment dat de derde dart in het bord zit.
Lewis: 7 seconden
Smith: 19 seconden
Edit: Zou Smith nou langzamer of sneller gooien als Pipe? Scheelt sowieso niet veel..

Lol dat publiek wanneer Smith gooit.
Heb even gemeten hoeveel seconden een beurt duurt van de heren Lewis en Smith.
Ik start de timer op moment dat ze klaar staan om hun dart op te pakken voor een worp, ik stop de timer op moment dat de derde dart in het bord zit.
Lewis: 7 seconden
Smith: 19 seconden

[ Voor 84% gewijzigd door Quad op 19-12-2013 00:25 ]
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube