I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
20:15u
Daryl Gurney v Mensur Suljovic
20:55u
Peter Wright v Gerwyn Price
21:35u
Rob Cross v Jeffrey de Zwaan
22:10u
Raymond van Barneveld v Michael van Gerwen
22:50u
James Wade v Michael Smith
vanavond 19:30u RTL7
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:06
Is altijd al een klacht geweest in Ahoy van alle spelerstweakduke schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:12:
Ik vraag me af of er nu echt tocht op het podium staat. Eerste legs gooien Wright en Price niks en dan ineens een top leg.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het is een grote en hoge hal, natuurlijke convectie is daar gewoon vervelend. Maar ze zouden wat schermen opzij van het podium neer moeten zetten.Martinusz schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:21:
[...]
Is altijd al een klacht geweest in Ahoy van alle spelers
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Natuurlijk is het publiek "tegen" je als je in het land speelt van de tegenstander, dat kan je verwachten.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSN: Curvaa_
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het lijkt er op dat ze zo'n beetje allle niet Nederlanders uitfluiten. Wellicht reactie op het feit dat Shrek overal buiten Nederland uitgefloten wordt?Curva schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 22:14:
Ik vind het fluiten laag. Helaas is dit de laatste jaren een trend aan het worden. Natuurlijk kan er wel is gefloten worden als een darter idioot doet. Maar Cross heeft niks fout gedaan en wordt vanaf minuut 1 uitgefloten. Dat haalt de charme van het darten wel een beetje weg, het hoort er niet standaard bij vind ik.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 41% gewijzigd door jaapstobbe op 28-03-2019 22:33 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
Snap ik wel, als hij gisteren nou nog gewonnen had.Quad schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 22:28:
't is al gebeurd. RvB gooit idd niks meer.
Hij moet gewoon lekker stoppen, dit is voor hemzelf, tegenstanders en kijkers gewoon niet meer leuk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit idee heb ik inderdaad ook. Hoe hij zijn, volgens mij, barney ketting overgeeft aan zijn kleinzoon. Volledig in tranen. Totale berusting lijkt het wel.Hackus schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 22:33:
Zou niet raar opkijken als Barney zo -per direct- stopt
Zou wel het mooiste zijn. Beter dan hier afscheid nemen gaat het niet worden lijkt hetHackus schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 22:33:
Zou niet raar opkijken als Barney zo -per direct- stopt
[ Voor 5% gewijzigd door TinusTegengas op 28-03-2019 22:44 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Arme Barney.
Barney bedankt!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Edit: hij is er echt klaar mee...
[ Voor 109% gewijzigd door TinusTegengas op 28-03-2019 23:04 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Goed gezientweakduke schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:14:
Barney wordt helaas niet steeds beter. Het WK wordt ook zeer lastig om te halen... Na Ahoy een mooi moment om te stoppen?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Barney army, Barney army
Barney bedankt, Barney bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-03-2019 06:50 ]
Play every day
Alle deuren achter worden zo veel mogelijk dicht gehouden. Het personeel (wij als EHBO ook) lopen zo weinig mogelijk heen en weer en plannen het eventueel tussen de legs door. Daarnaast hangen rondom het podium overal gordijnen. Maar je blijft altijd circulatie houden door warme en koude lucht. Kan niet voorstellen dat Ahoy daar uniek in is.Freee!! schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:28:
[...]
Het is een grote en hoge hal, natuurlijke convectie is daar gewoon vervelend. Maar ze zouden wat schermen opzij van het podium neer moeten zetten.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik denk dat zijn manager hem eerst even duidelijk maakt welke sponsorverplichtingen hij nog heeft.ArthurMorgan schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 06:41:
Zijn manager is alweer half teruggekomen op het afscheid. Dat hij een paar dagen moet gaan nadenken. Denk niet dat hij dat moet gaan doen. Gewoon stoppen en demonstratietoernooien spelen. Kijken of hij analist bij sky kan worden of zo. (Laten we eerlijk zijn bij RTL is het toch net wat armetieriger als analist, plus dat sky beter betaalt denk ik :-D )
Barney army, Barney army
Barney bedankt, Barney bedankt
De toernooien aan de andere kant van de plas gemist? Dit is niet uniek voor Ahoy.Divak schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 07:23:
Ahoy is leuk voor de Nederlandse fans, maar internationaal gezien schaam je je rot voor het publiek.. stel je voor dat we in Thialf opeens alle schaatsers gaan uitfluiten die niet Nederlands zijn. Kansloos volk.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat maakt het toch niet minder kansloos?Señor Sjon schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:27:
De toernooien aan de andere kant van de plas gemist? Dit is niet uniek voor Ahoy.
Ik was blij voor Barney dat ie eindelijk zijn besluit had genomen. Maar dit is dan ook wel weer typisch hem. Twijfel twijfel twijfel. Zo jammer en toch ook weer zo knap dat ie ondanks dat eeuwige getwijfel toch zo'n carriere achter de rug heeft.
Als ik een Engelsman was had ik mij op dezelfde manier geschaamd.Señor Sjon schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:27:
[...]
De toernooien aan de andere kant van de plas gemist? Dit is niet uniek voor Ahoy.
https://speld.nl/2018/11/...-finishen-met-een-dubbel/
[ Voor 10% gewijzigd door Alsatian op 29-03-2019 11:48 ]
Mooi! Blij om.Señor Sjon schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:44:
Goh, RvB maakt het seizoen toch af. https://www.ad.nl/darts/m...seizoen-toch-af~a9ba9c08/
Ray is al jaren zo en dit is wat ik mooi aan darten vind. Raymond is zo puur en zo open qua emoties. Ik mag dat wel.
Ik ben jaren naar Frimley geweest en heb echt een paar keer Raymond zijn pijlen in de vijver voor het hotel zien gooien ( denk dat er wel 5 setjes inliggen ) , zien foeteren, zien twijfelen. Nu 20 jaar later en een geweldige carriere achter zich, is hij nog steeds hetzelfde.
Hetzelfde als Michael. Ik heb die jongen zien opkomen in het locale circuit, zien doostromen naar de regio en toen landelijk. De eerste successen waren mooi maar toen hij in zijn dip kwam was en reageerde hij hetzelfde als Raymond. Persoonlijk falliet, dip....Ik stop ermee riep hij in de kroeg.
Omdat ik veel in Frimley ben geweest zat ik op een gegeven moment best wel goed daar met die darters. Op een gegeven moment zat ik in de cirkel rond Taylor . Zijn toenmalige manager was toen ook de manager van Fitton , Mason en O'Shea. Al die gasten waren hetzelfde. Ik herinner mij dat Raymond Fitton versloeg in de halve finale ( die ene met die geweldige 146 finish van Raymond 1.17.50 ) Na de wedstrijd in het hotel zat Fitton bij ons aan de tafel hetzelfde te verkondigen, met pers erbij . Ik stop ermee. Raymond is daar niet anders in, behalve dan dat hij ook voor de camera zich laat gaan. Een pure sporter, winnaar met bijbehorende emoties. Hoe mooi is dat!
Ik zou het erg jammer vinden als dit zijn einde is.
[ Voor 5% gewijzigd door backupdevice op 29-03-2019 12:00 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Vind je? Ik was erbij gisteren, en de manier waarop Cross uitgefloten werd, was gewoon echt niet normaal. Ben al jaren erbij in Ahoy, maar zo erg als gisteren is het volgens mij nog nooit geweest bij die opkomst. Het slaat nergens op dat wie iedereen die geen Nederlander is maar gaan uitfluiten. Cross heeft niks fout gedaan.Maarten_E schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:48:
Zal wel aan mij liggen, maar dat zwaaien van Cross bij het winnen van de eerste leg naar het publiek vond ik een beetje laag.
Natuurlijk is het publiek "tegen" je als je in het land speelt van de tegenstander, dat kan je verwachten.
Erg jammer van RvB, had het hem echt gegund om toch verder te kunnen komen in de Premier League, maar het zat er helaas niet in.
Blijkbaar is het bij darten ondertussen geaccepteerd, jammer eigenlijk, want het geeft in mijn ogen het verkeerde signaal af naar sportfans.
Barney lijkt in een negatieve spiraal terecht gekomen te zijn, ik betwijfel of ie het nog voor elkaar gaat krijgen om met een goed gevoel afscheid te nemen.
Zal zeker met sponsor verplichtingen te maken hebben.Señor Sjon schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:44:
Goh, RvB maakt het seizoen toch af. https://www.ad.nl/darts/m...seizoen-toch-af~a9ba9c08/
- tweakduke
Zijn overwinningen gingen moeilijk. Daarom waren die wedstrijden ook zo spannend.
Verliezen is voor hem heel moeilijk.
Afscheidsjaar gaat ook moeilijk.
Wat een verschil met het afscheidsjaar van Taylor. Hopelijk haalt Rvb het WK en gaat die niet meteen de 1e of 2e ronde naar huis.
Kunnen ze hem niet gewoon een wildcard geven zoals bij de Premier League ook gebeurd is?tweakduke schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:17:
Wat een verschil met het afscheidsjaar van Taylor. Hopelijk haalt Rvb het WK en gaat die niet meteen de 1e of 2e ronde naar huis.
PSN: DutchTrickle PVoutput
- tweakduke
Gaat de PDC niet doen volgens Barry HearnMaverick schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:20:
[...]
Kunnen ze hem niet gewoon een wildcard geven zoals bij de Premier League ook gebeurd is?
https://www.rtl7darts.nl/...earn_benadrukt__039_geen/
[ Voor 46% gewijzigd door tweakduke op 29-03-2019 14:23 ]
- tweakduke
MvG zegt ook waar het op staat.
Voor politiek correcte antwoorden moet je inderdaad niet bij van Gerwen zijntweakduke schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:27:
Van Gerwen wist na opkomst al dat hij zou gaan winnen van Van Barneveld https://www.nu.nl/darts/5...en-van-van-barneveld.html (via @NUnl)
MvG zegt ook waar het op staat.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nee, een vrouw wordt boos om jouw fouten, Barney wordt boos om zijn eigen falen.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Las trouwens ook dat zijn moeder ernstig ziek is geweest, hij heeft wel behoorlijk wat op zijn bordje gehad.
- tweakduke
https://www.rtl7darts.nl/...huift_donderdag_aan_in_s/
Rvb neem toch eens rust, hij wil die aandacht ook graag hebben
- tweakduke
Niks verstoppen, gewoon direct naar de studio en daar uitleggen wat er gebeurde en hoe hij verder wil gaan.
Play every day
Sporadisch eens een keer aanwezig (zoals die ook vaker gedaan heeft met bijv. het WK) zodat ze hem persoonlijk voor TV eens kunnen spreken en/of hij een keer zijn blik geeft op de dartswereld natuurlijk wel. maar zie in hem geen 2de VdVoort worden zegmaar.
Hij gaat het zoals gesteld nog lastig krijgen het WK te halen; maar schijnt een paar weken geleden het wel goed gedaan te hebben op een vloertoernooi dus de mogelijkheid is er nog zeker.
Op een of andere manier zie ik het nog wel gebeuren dat ie het WK weliswaar haalt; maar dan in de eerste ronde tegen een relatief onbekende eruit gaat. Gaan we niet vanuit natuurlijk
https://www.rtl7darts.nl/...dsavond_voor_van_barneve/
Dit lijkt me dan op het eerste oog wel weer een goed idee van hem; gewoon op je eigen manier lekker afscheid; zonder enige druk of moeten.
- tweakduke
Ze hebben andere mensen wel achter de hand, maar die hoor je eigenlijk alleen tijdens het WK. Je wordt een beetje Jacques en Frank moeHackus schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:19:
Sinds Frank Vischschraper erbij betrokken is, gaat de kwaliteit van commentaar echt achteruit
Zo ver achterstaan bij Price is toch het laatste wat je wil
Hopelijk krijgen we een comeback van MvG
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 04-04-2019 22:50 ]
Checkout van 25%, scored wel redelijk OK, maar Price krijgt voldoende kansen en maakt ze af (50%).
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Uit mijn hoofd Cross 1, MvG 2, MS laatst.Martinusz schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:03:
Heeft iemand de stand in de PL paraat?
- tweakduke
Nu Micheal tegen Micheal, met Smith als lokale favoriet.
MvG vliegt uit de startblokken nu al 3-0 met 120 gemiddeld en 42% op de dubbels
[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 11-04-2019 22:37 ]
- tweakduke
- tweakduke
Tijd om de koppositie weer terug te pakkenMartinusz schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:51:
Volgende week tegen Cross
Ik heb die zaal anders best gehoord (tegen Price).Señor Sjon schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:36:
De zaal was dit keer wel comateus...
- tweakduke
Nu Price tegen Smith. Keer geen boegeroep voor Price, wel voor Smith nu
Was een lekkere pot, tot Smith afhaakte. 5-8 voor Price geworden. Russ Bray sloeg zelfs een keer over na al die 180's.
[ Voor 27% gewijzigd door tweakduke op 18-04-2019 22:06 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sinds de eerste afvallers is dat inderdaad zo.gambieter schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:12:
Huh, nu best of 14?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Heel dun dit keer.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ja, om te compenseren voor een wedstrijd minder. Spelers hebben geen dubbele wedstrijden meer in de 2e helft van de competitie.gambieter schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:12:
Huh, nu best of 14?
Maar knap van MvG. Als ie erop gebrand is en je hebt hem ooit wat misdaan, berg je dan maar. Ik kan me nog goed heugen dat Huybrechts hem er op het WK uitgooide. Sindsdien is elke pot tegen hem een slachtpartij. Overigens is Huybrechts wel weggezakt naar P27 op de order of merit.
edit
Kijkcijfers zijn er ook
RTL7 EL: 384k, RTLZ: 157k
vorige week
RTL7 EL: 454k, RTLZ: 170k
[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 19-04-2019 10:45 ]
- tweakduke
Vooral de laatste was leuk. Wade op z'n best en dus lastig voor MvG. Cross had daarentegen het ook lastig tegen Price. Dus allebei maar 1 punt gepakt.
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Net zo Off als Gurney, statistieken zijn nagenoeg gelijk,en Gurney nog iets lager in dubbels. Vorige week tegen Wade was wel mooie pot, de pot van gister vond ik niks aan.(ik heb ook niks met Gurneytweakduke schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:15:
Jammer, zeldzame offday van MvG. Koppositie weer terug naar Cross.
- tweakduke
https://www.rtl7darts.nl/...liegen_elkaar_in_de_haren
En Wright deed vrolijk mee (althans, zo vrolijk als je kunt zijn na door Van Gerwen afgedroogd te zijn).ArthurMorgan schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:19:
De imitatie van van Gerwen daarop na zijn winst was echt grappig
Geen RvB bij de World Cup over 3 weken.

Ik verwacht wel wat van de Schotten met als verrassende outsider Spanje. Is Smith over zijn dip heen om Cross te kunnen bijstaan? Gaat Wattimena presteren naast MvG?
Gister heeft Wright weer gewonnen van MvG in Sindelfingen 6-3 QF.Freee!! schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:22:
[...]
En Wright deed vrolijk mee (althans, zo vrolijk als je kunt zijn na door Van Gerwen afgedroogd te zijn).
- tweakduke
https://www.rtl7darts.nl/...wattimena_naar_world_cup/
- tweakduke
Och hele plaatje over het hoofd gezien
Los daarvan, goede beslissing van de PDC
MvG, Cross, Gurney en Wade gaan dus naar de playoffs in London. De laatste pot Cross tegen Wade gaat bepalen hoe de volgorde wordt.
Wade wint van Cross dus MvG neemt de koppositie uiteindelijk toch!
Eindstand voor de playoffs
[ Voor 40% gewijzigd door tweakduke op 16-05-2019 22:55 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Hopelijk wint Wade van Cross, ik gun Wade wel een mooie finale.
Mocht de winst niet voor MvG zijn straks, dan liever voor Wade dan voor Cross.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ondertussen heeft Cross dus gewonnen, Wade liet het gewoon liggen.Quad schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:24:
14e leg was inderdaad cruciaal.
Hopelijk wint Wade van Cross, ik gun Wade wel een mooie finale.
Mocht de winst niet voor MvG zijn straks, dan liever voor Wade dan voor Cross.
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube