Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:38
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
De darts van Petersen zijn 2 keer langer als van Jones
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Helaasch, wel een half dagje morgen
Voor de mensen met een Google Home (mini), praat eens met darts data
Je moet toch wat..
[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 17-12-2018 22:41 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
- tweakduke
Volgens mij wordt je met 80 gemiddeld wereldkampioen daar, niveau verschil is groot. Joyce staat wel lekker te finishen.
3-0 (waarbij zij maar drie legs heeft gewonnen) is redelijk walsen ja.tweakduke schreef op maandag 17 december 2018 @ 22:51:
Met een beetje geluk walst Joyce over de Russin heen. Vrouwen en darts meh
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Volgende set wordt belangrijk
Je kent het spelletje zo onderhand toch wel?Freee!! schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:43:
Het lijkt erop dat Barney eraf gaat.
[ Voor 51% gewijzigd door St@m op 17-12-2018 23:47 ]
Ow ow.. Gooit Labanauskas zich dood via d10, verprutst RvB een 32 finish. Zonde man.
Edit: En 2-2, wat een mazzel dat Labanauskas zo'n ongelooflijke prutsbeurten gooit momenteel.
[ Voor 78% gewijzigd door Quad op 18-12-2018 00:29 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wat een afgang.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die zien we nooit meer ... terug.Quad schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 00:39:
Tsja, wat moeten we er van zeggen..
Stack Sats
Ik denk dat het hiermee direct wel klaar is idd. Benieuwd naar het interview straks.
Die gaat geen energie meer stoppen in een nieuw jaar.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nouja, wel een historische pot uiteraard.CyBeRSPiN schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 00:41:
Pff, daar blijf je dan voor wakker, weinig goede darts gezien vanavond..
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hij heeft wel een punt, dat RvB het afscheid niet had moeten aankondigen voor het toernooi, 100% focus, daarna zie je wel wat je doet.Freee!! schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 00:44:
MvG kan opgelucht ademhalen, hij gaat RvB niet tegenkomen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Winaarsmentaliteit OK, maar dit heeft altijd tegen hem gewerkt. Als ie mentaal sterker was geweest was hij misschien nog wel vaker kampioen geworden.
Ik denk dat het Barney tijdperk ten einde is. Toch klasse wat ie allemaal betekend heeft en bereikt voor de darts sport.
En dan daarna lekker afscheid nemen. Buiten de top 16 worden toernooien gewoon niet leuk voor hem.
Baal er wel van. Had hem echt een heel mooi afscheidsjaar gegund. Hij heeft zoveel voor de sport betekend. (Al heeft hij ook de BDO eigenhandig gedegradeerd. Zijn vertrek was de definitieve doorbraak van de PDC.) Samen met Taylor de twee mannen die de sport echt groot gemaakt hebben.
Gezien zijn optreden op de Grand Slam of Darts verwachtte ik er niet heel van maar dit is wel echt zonde; jammer om te ziet dat een voormalig wereldkampioen op zo'n manier steeds verder afglijd. Achteraf had ie denk ik beter eerder kunnen stoppen om niet in deze situatie te belanden; wat dat betreft heeft Taylor zijn vertrek (imo) een stuk beter getimed.
Wat betreft de Premier League; ja het zou leuk zijn als die daar nog een laatste keer in Rotterdam kan spelen. Echter als ik heel eerlijk ben heeft hij het gewoon niet verdiend
Dit was de deelnemerslijst van PL2018; eigenlijk ligt het gezien zijn toernooiwinsten voor de hand dat James Wade terug gaat komen. Als je dit lijstje bekijkt is RvB toch echt het meest voordehand ligged om dan te scrappn. Persoonlijk mag Suljovic er wel uit; ongeacht zijn prestaties vind ik zijn wedstrijden echt weinig aan met dat tempoMichael van Gerwen
Peter Wright
Rob Cross
Gary Anderson
Daryl Gurney
Mensur Suljović
Simon Whitlock
Raymond van Barneveld
Michael Smith
Gerwyn Price
[ Voor 11% gewijzigd door !mark op 18-12-2018 08:27 ]
- tweakduke
Daarom is Phil Taylor ook beter geweest dan hem, puur op het mentale vlak. Taylor had nooit zulke dipjes, die is mentaal veel sterker daarin. En Taylor heeft zijn afscheid beter gepland. Kwa ranking is Barney nu een jaar te laat.
Hij zal de premier league dan nog wel in mogen, maar het zal niet meer zijn dan applaus geven en het publiek danken als hij dit niveau blijft houden.
Jammer dat we hem zo moeten zien afglijden.
Ik had geen moment het idee dat ie kon winnen eigenlijk? Die comebacks heeft ie al meer dan een jaar niet meer gehad. De enige waartegen hij zijn best deed was MvG.ik222 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 00:41:
Barney heeft zichzelf eruit gegooid... Hoe slecht hij ook speelde, de hele wedstrijd had je het idee dat hij het nog vrij eenvoudig binnen kon halen. Alleen moet je wel een keer de dubbel gooien uiteraard.
RvB heeft niks in de PL te zoeken. Je doet hem geen plezier door hem nog 3-4 maanden voor het executiemuurtje te zetten week in, week uit.ArthurMorgan schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 07:54:
Ik hoop echt dat sky hem een wild card voor de PL geeft. En ik denk dat die kans best aanwezig is. Zij kiezen toch voor de kijkcijfers bij die keuze, en met de populariteit van Barney (zeker in Engeland) zit dat wel goed. En met 2 keer Rotterdam kan dat ook een pluspunt zijn.
En dan daarna lekker afscheid nemen. Buiten de top 16 worden toernooien gewoon niet leuk voor hem.
Baal er wel van. Had hem echt een heel mooi afscheidsjaar gegund. Hij heeft zoveel voor de sport betekend. (Al heeft hij ook de BDO eigenhandig gedegradeerd. Zijn vertrek was de definitieve doorbraak van de PDC.) Samen met Taylor de twee mannen die de sport echt groot gemaakt hebben.
Denk wel dat het gelijk de laatste Ahoy double-header is dit jaar, tenzij De Zwaan door gaat breken. Die is goed aan het gooien. Klaassen moet ook zijn vorm van 2 jaar terug weer eens gaan vinden.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
13.30 uur
Robert Thornton 1-3 Daniel Larsson (R1)
Ricky Evans v Rowby-John Rodriguez (R1)
Krzysztof Ratajski v Seigo Asada (R1)
Darren Webster v Vincent van der Voort (R2) +- 16:30u
20.00 uur
Steve Lennon v James Bailey (R1)
Ron Meulenkamp v Diogo Portela (R1)
Dimitri Van den Bergh v Chuck Puleo (R1)
Daryl Gurney v Ross Smith (R2)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
Darren Webster met 3-0 (9-1 in sets) naar huis,
Hoe komt het eigenlijk dat hij ook best populair is daar?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Niet zo eenvoudig als het leek, maar Darren Webster speelde wel onder zijn niveau.Martinusz schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 17:35:
Vincent eenvoudig door?
Opkomstnummer (ook maar net gisteren gelezen).Hoe komt het eigenlijk dat hij ook best populair is daar?
Ah ja dacht ik al, verder heeft hij toch niet zoveel gepresteerdFreee!! schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 17:36:
[...]
Niet zo eenvoudig als het leek, maar Darren Webster speelde wel onder zijn niveau.
[...]
Opkomstnummer (ook maar net gisteren gelezen).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
13.30 uur
Nathan Aspinall v Geert Nentjes (R1)
Jeffrey de Graaf v Noel Malicdem (R1)
Joe Cullen v Brendan Dolan (R2)
Kim Huybrechts v Daniel Larsson (R2)
20.00 uur
James Wilson v William O’Connor (R2)
Simon Whitlock v Ryan Joyce (R2)
Michael Smith v Ron Meulenkamp (R2)
James Wade v Seigo Asada (R2)
Naja zijn vriendin heeft een harttransplantatie gehad, dat gaat niet in de koude kleren zitten. Hopelijk kan hij zich gaan focussen en goed spelen.Quad schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:28:
Ik ben benieuwd naar Dimitri, hoe hij voor de dag komt. Het wordt toch een keer tijd dat hij echt eens gaat knallen. Immers 2x WK op rij bij de jeugd.
Dat heb ik niet meegekregen, werkt niet mee dan inderdaad.Martinusz schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:11:
[...]
Naja zijn vriendin heeft een harttransplantatie gehad, dat gaat niet in de koude kleren zitten. Hopelijk kan hij zich gaan focussen en goed spelen.
Zit nu naar Nentjes te kijken, bij vlagen gooit hij OK, maar meestal is 't niet best. Aspinall gooit stukje beter.
Straks nog de Graaf, daarna komt een op papier mooie partij, Dolan vs. Cullen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En dan Peter Wright die er zo wordt uitgeknikkerd door iemand van nominaal het tweede garnituur.Quad schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:19:
Het niveau is over het algemeen niet best nee. Een WK is natuurlijk voor de beste spelers, en dat zijn buiten de top 32 niet zo heel veel.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Als ik de gemiddeldes zie, was dat onvermijdelijk. Van de nieuwe Nederlandse aanwas heb ik goede hoop op de Zwaan. Die trof de verkeerde. Maar er gaan mensen door met gemiddeldes van 80-90 terwijl hij er met 100+ uit ligt.Freee!! schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:35:
En weer twee Nederlanders eruit.
Gemiddelde zegt ook niet helemaal alles (maar het zijn inderdaad opzienbarende cijfers).Señor Sjon schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:09:
[...]
Als ik de gemiddeldes zie, was dat onvermijdelijk. Van de nieuwe Nederlandse aanwas heb ik goede hoop op de Zwaan. Die trof de verkeerde. Maar er gaan mensen door met gemiddeldes van 80-90 terwijl hij er met 100+ uit ligt.
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Asada vliegt even uit de startblokken tegen Wade, zeg
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 19-12-2018 23:29 ]
En dat is de volgende uit de top-10 die eruit vliegt tegen een speler van nominaal het tweede garnituur.tweakduke schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:06:
Whitlock had zijn dag niet en Joyce stond lekker te gooien. The wizard met 3-0 naar huis.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wattimena moet oppassen dat hij niet veel meer dubbels gaat missen. Hij had de set al binnen kunnen hebben.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Wattimena hapert en dit wordt een mentale strijd met zo'n trage speler als Barnard.
Wat ik zo raar vind is dat dit gewoon bekend is, maar dat die commentatoren die uitslagen van 20 jaar terug kunnen benoemen dit dan elke keer weer vergeten. En dat terwijl het zelfs in de tweet van vandaag benoemd wordt.
Maar goed psychische ziekten hoef je blijkbaar niet serieus te nemen.
[ Voor 44% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-12-2018 14:07 ]
[YouTube: James Wade Interview after he defeated Asada]tweakduke schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:59:
De uitbarsting van Wade gisteravond sloeg ook nergens op zeg. Hou je testosteron toch eens onder controle.
Wattimena hapert en dit wordt een mentale strijd met zo'n trage speler als Barnard.
Zal hij vast wat anders mee bedoelen, maar een opmerking als 'I want to hurt him in his face.' Gaat nergens over.
Zou het dan niet verstandig zijn om dan gewoon niet mee te doen? Zelfbescherming? Hij kan al sinds ik 'm zie darten niet tegen zijn verlies. Dit soort grappen verergeren zijn status alleen maar.ArthurMorgan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 14:03:
Wade is manisch depressief en zit nu in een manische periode. Dit soort uitbarstingen zijn net zo moeilijk, of gewoon niet, te voorkomen als iemand die Tourette heeft om niet te schelden/vloeken.
[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 20-12-2018 14:07 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Blijft het wel onacceptabel, maar in een verklaring draaide hij weer bij. Maar ik denk dat die verklaring meer komt van zijn manager/ PDC.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nu is het geen landen cup, maar toch..
Edit: Reyes gaat nu lekker zeg, mooie pot!
Edit2: En Reyes pakt de laatste leg met 3-0, knappe comeback.
[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 20-12-2018 21:16 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
- tweakduke
- tweakduke
Moet kunnen, Oostenrijks staatsburger van Philipijnse afkomst (beide ouders), ik zag een paar dagen terug ook een darter met de Friese vlag op zijn rechter mouw.Quad schreef op donderdag 20 december 2018 @ 20:58:
Wat vinden jullie van het shirt van Rodriguez? Rechtermouw voorzien van Oostenrijkse kleuren, links van Philipijnse kleuren.
Dat had hij gemorst tijdens het koffie drinkenFreee!! schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:36:
[...]
ik zag een paar dagen terug ook een darter met de Friese vlag op zijn rechter mouw.
Dat was vast een foutje.Freee!! schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:36:
[...]
Moet kunnen, Oostenrijks staatsburger van Philipijnse afkomst (beide ouders), ik zag een paar dagen terug ook een darter met de Friese vlag op zijn rechter mouw.
Ondertussen heeft The Gentle het wel lastig tegen Searle.
En komt zelfs achter met 1-2 in sets.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 21-12-2018 00:20 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Qua shirt zie je dat toch veel meer? Dolan heeft de Ierse vlag iirc en zo zijn er wel meer die in nationale kleuren spelen. Vele Nederlandse spelers gebruiken ook oranje in hun shirt.Quad schreef op donderdag 20 december 2018 @ 20:58:
Wat vinden jullie van het shirt van Rodriguez? Rechtermouw voorzien van Oostenrijkse kleuren, links van Philipijnse kleuren.
Edit: Reyes gaat nu lekker zeg, mooie pot!
Edit2: En Reyes pakt de laatste leg met 3-0, knappe comeback.
13.30 uur
Benito van de Pas v Jim Long (R2)
John Henderson v Gabriel Clemens (R2)
Steve West v Richard North (R2)
Kyle Anderson v Noel Malicdem (R2)
20.00 uur
Ian White v Devon Petersen (R2)
Jelle Klaasen v Keegan Brown (R2)
Gerwyn Price v Nathan Aspinall(R2)
Jonny Clayton v Dimitri van den Bergh (R2)
(En de Nederlanders ook. )
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-12-2018 14:55 ]
edit: wat een finisher!
[ Voor 28% gewijzigd door jaapstobbe op 21-12-2018 15:01 ]
Vd Pas maakte zich onnodig moeilijk, vooral scorende erg slecht.
Laatste finish staat dan weer haaks op de wedstrijd.
Henderson - Clemens is een leuke pot.
Knap einde van Henderson, Clemens kwam dichtbij, maar mocht niet baten.
Edit:
Nice dat softtip darts @ RTL7 studio.
[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 21-12-2018 17:12 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Vanavond de laatste wedstrijden van de tweede ronde
Deze pot gaat spannend worden en ben benieuwd of Klaassen wat kan raken dadelijk
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube