Wat een gemis op de dubbels zeg
33% tegen 25% van Taylor, Jup zwaar slecht.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bah gooit Taylor weer zo'n finish....
Haha steeds elkaar breken. Barney begint zijn eigen legs zo slecht...
Anders mis je enkele 3 even.
Haha steeds elkaar breken. Barney begint zijn eigen legs zo slecht...
Anders mis je enkele 3 even.
[ Voor 61% gewijzigd door Vos op 18-04-2013 23:11 ]
En 5-4 maar wat een gemis, alleen deze leg al!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zweer het je,Taylor gaat met 2 punten naar huis...
Edit: gelukkig minimaal een punt voor Barney
Edit: gelukkig minimaal een punt voor Barney
[ Voor 31% gewijzigd door Zeddicius op 18-04-2013 23:15 ]
punt is iig binnen
Je zou bijna gaan denken dat je in het nadeel bent als je de leg mag beginnen....
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Zo, eerste punt is binnen...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Taylor gooit zeker die 122 uit..
Niet dus, maar Barney mist ook..
Niet dus, maar Barney mist ook..
[ Voor 40% gewijzigd door Gynnad op 18-04-2013 23:17 ]
Acht legs tegen de darts in, niet normaal.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dan ook in stijl met een break afmaken
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ach, nu nog een break. xD
⏩ PVOutput☀️
Pfff wat een domper. Gewoon 5 of 6 match darts missen. Als er een kans was om te winnen...Taylor was er klaar voor.
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 18-04-2013 23:22 ]
Wat jammer!! Wat jammer!
⏩ PVOutput☀️
Maar wtf, wat een partij! Dit is een hele andere spanning
⏩ PVOutput☀️
Nog knap van Taylor met dat publiek. Jammer voor Barney, maar een gelijkspel is wel wat beide verdiend hebben.
Whohoo, mooie 158 finish, plotseling!
⏩ PVOutput☀️
Hij lijkt wakker te zijn geworden
Wat zonde van Barney zeg, zo'n kans krijgt ie niet snel meer weer tegen Taylor. Ongelooflijk

Ach, in die partij was er uiteindelijk wel een winnaar
⏩ PVOutput☀️
Nou zeg, over twee weken sowieso allebei de Nederlanders in de play offs! Wordt spannend volgende week voor plek 4.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Hoe kan van gervwen met 15 punten op nummer 1 staan en taylor met 16 punten op 3? taylor hoort toch op een te staan?
Van Gerwen moet nog gooien he
Het leven is te kort om geduld te hebben!
dat zijn gespeelde wedstrijden, van Gerwen heeft 22 punten, van Barneveld 21 en Taylor 19 of 20 geloof ik.Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:29:
Hoe kan van gervwen met 15 punten op nummer 1 staan en taylor met 16 punten op 3? taylor hoort toch op een te staan?
Hoewel Taylor dus momenteel met match 16 bezig is en daarom een theoretische 2 punten er bij heeft in de standing, en dus 2e staat boven van Barneveld.
[ Voor 18% gewijzigd door Firesphere op 09-05-2013 22:37 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Kan gebeuren haha.
Oeh, Wade is thornton voorbij, tenzij thornton met 7-0 van van Gerwen wint... Dus, Wade 4e in de eindstand en gaan van Barneveld en van Gerwen de strijd om de eerste plek indirect aan.
En Wade speelt gelijk tegen Taylor, netjes.
En Wade speelt gelijk tegen Taylor, netjes.
[ Voor 11% gewijzigd door Firesphere op 09-05-2013 22:47 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat is idd wel gaaf, had ik om eerlijk te zijn niet verwacht. 
Heel benieuwd hoe het nu gaat!
Heel benieuwd hoe het nu gaat!
Verwijderd
fuck die verschrikkelijke wade gaat verder, hij heeft niks gepresteerd, ik zie nog steeds niet in wat hij vorige jaar precies heeft gedaan waardoor hij een plekje in de pl verdiend en had liever whitlock gezien.
Geweldig, Thornton staat te grijnzen op het podium omdat van Gerwen gewoon dik onderweg is om de laatste leg in een 9-darter af te sluiten
Haha die blik toen van Gerwen mis gooide.
En mooi ook dat Tornton nog even grijnst als die nog een leg wint. Wat een wedstrijd!
Verwijderd
Yeah!Quad schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:34:
The finals!!
Ik gok Taylor - Van Gerwen in de finale, maar alle andere combinaties zijn ook zomaar mogelijk.
Ik ben heel benieuwd vanavond idd.
Verwijderd
Hebben we 4 wedstrijden vandaag? twee halve finales en twee finales?
ik denk barney-van gerwen.
ik denk barney-van gerwen.
Hoe heet dat nummertje wat bij 't filmpje van van gerwen word gespeeld? Dat dubstep achtige?
Verder jammer van barney, maargoed, MVG moet 't gaan maken he!
@racingweirdo
Geen idee, lijkt me wel maar weet t eigenlijk ook niet
Verder jammer van barney, maargoed, MVG moet 't gaan maken he!
@racingweirdo
Geen idee, lijkt me wel maar weet t eigenlijk ook niet
Zet't nu net pas aan. Jammer voor Barney zeg. Maar hij was er al zo'n beetje klaar mee had ik het idee, van wat ik heb gezien.
Laat ze het Britse commentaar horen bij die bijna-dubbel-9'er! Dat was echt geweldig!
WAT een machine, die van Gerwen, ongelofelijk.
Laat ze het Britse commentaar horen bij die bijna-dubbel-9'er! Dat was echt geweldig!
WAT een machine, die van Gerwen, ongelofelijk.
[ Voor 37% gewijzigd door Firesphere op 16-05-2013 21:19 ]
Tsjonge, had zomaar 7-5 kunnen zijn en dan is ie toch wel even de sjaak. Jammer dat MVG het niet eerder afmaakte.
Van Barneveld speelde fantastisch tot de 6e leg, daarna zakte hij in tot droevige scores helaas.
Taylor - van Gerwen gaat een hele mooie finale worden!
Taylor - van Gerwen gaat een hele mooie finale worden!
⏩ PVOutput☀️
Gewoon niet goed genoeg. Iedereen kan roepen wat ie wil over Taylor en zeggen dat Barney 2e staat etc maar als het erop aan komt faalt ie keer op keer. Ik moet nog zien of MVG de finale wint, de druk is enorm.Kw4kje schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:40:
Wat zonde van Barney zeg, zo'n kans krijgt ie niet snel meer weer tegen Taylor. Ongelooflijk
Go van Gerwen!
Wat een moment voor 180...
Aaarghh
. Wat een finale! Kom op!
Jaaaa een bull finish, geweldig!
Wat een geweldige pot zeg. Heerlijk hoe MvG terug kwam.
Jaaaa een bull finish, geweldig!
Wat een geweldige pot zeg. Heerlijk hoe MvG terug kwam.
[ Voor 62% gewijzigd door Vos op 16-05-2013 23:14 ]
132 BAM!
BAM!
Verwijderd
Wat een mooie finale! Wel fijn dat Taylor in het middenstuk veel dubbels miste maar verder....dik verdiend voor van Gerwen!
Geweldige overwinning van Van Gerwen!
FIFA Benelux Administrator
Wat een finale! 2-5 achter en dan toch nog terugkomen.
Heerlijk!
Heerlijk!
Wat een finale! En de laatste pijl in de Bull.. Wat een wereldklasse!
Hij kwam als een kanon uit de rust, niet normaal!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Wat. Een. Finale.
Natuurlijk, Taylor miste op een gegeven moment behoorlijk wat dubbels, maar ach. Die 180 was episch. Ik maakte een vreugdesprongetje bij de 132 finish
Natuurlijk, Taylor miste op een gegeven moment behoorlijk wat dubbels, maar ach. Die 180 was episch. Ik maakte een vreugdesprongetje bij de 132 finish
Haha ja idd, totaal anders als daarvoor, ik had het om eerlijk te zijn niet meer verwacht want zoals het begin heeft die van die dagen dat t niet echt lekker loopt. Maar prachtig einde ja, prachtig.Quad schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:25:
Wat een finale! En de laatste pijl in de Bull.. Wat een wereldklasse!
Vanavond het begin van de European Championship. V.d. Voort, Klaasen, barney en V. Gerwen spelen mee, we zullen zien op wat voor niveau ze zitten!
Verwijderd
Net nog Klaasen gezien en die speelde goed!
Gemiddelde van 103 zoiets en 4 checkouts van boven de 100 waarvan de hoogste 167. Zou wel een mooie wedstrijd worden als Van Gerwen vanavond wint, dan krijgen we morgen Klaasen vs Van Gerwen.
Gemiddelde van 103 zoiets en 4 checkouts van boven de 100 waarvan de hoogste 167. Zou wel een mooie wedstrijd worden als Van Gerwen vanavond wint, dan krijgen we morgen Klaasen vs Van Gerwen.
Ik heb net Barney zien spelen tegen Thornton, en zo is het een schaduw van vroeger. Hij mist veel dubbels en krijgt geen tussensprintjes voor elkaar. Thornton was ook niet erg trefzeker, maar won toch 10-9.
Taylor speelt nu tegen Huybrechts, begint met een 180 en krijgt van die Belg gewoon een 180 terug
En Taylor krijgt ook geen deuk in een pakje warme boter, en staat 1-4 bij de eerste pauze na het missen van verschillende dubbels. Maar eer wie ere toekomt: die Belg houd hem goed onder druk en pakt gewoon zijn kansen!
Edit: Taylor 10-5 verslagen!
Taylor speelt nu tegen Huybrechts, begint met een 180 en krijgt van die Belg gewoon een 180 terug
En Taylor krijgt ook geen deuk in een pakje warme boter, en staat 1-4 bij de eerste pauze na het missen van verschillende dubbels. Maar eer wie ere toekomt: die Belg houd hem goed onder druk en pakt gewoon zijn kansen!
Edit: Taylor 10-5 verslagen!
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 06-07-2013 23:14 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vanavond niet kunnen kijken vanwege het werk, helaas. Jelle lijkt op de weg terug, als hij zo doorgaat komt het wel weer goed met die jongen gelukkig. Ben benieuwd wie deze league gaat winnen.
Wat een vreemd iets dat v Gerwen Jelle geen hand gaf na de wedstrijd...
Verder was de Jackpot enorm goed, wat een klasse, en zo achteloos...
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Verwijderd
Klaassen heeft het zusje van mevrouw van gerwen misbruikt, dus zo raar is het niet.EJVL schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:07:
Wat een vreemd iets dat v Gerwen Jelle geen hand gaf na de wedstrijd...
Zend rtl 7 hetzelfde uit als de livestream of is het alleen veel geblaat?
Volgens mij was het geen misbruik maar stuurde hij haar foto's van zijn edele delen (dat is tenminste het verhaal wat de ronde doet)Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:05:
[...]
Klaassen heeft het zusje van mevrouw van gerwen misbruikt, dus zo raar is het niet.
Natte krant (363218) (V.242)
Correct, heeft Klaassen zelf ook toe gegeven toen.YuriV schreef op maandag 22 juli 2013 @ 00:44:
[...]
Volgens mij was het geen misbruik maar stuurde hij haar foto's van zijn edele delen (dat is tenminste het verhaal wat de ronde doet)
⏩ PVOutput☀️
Thornton blijft verschrikkelijk om naar te kijken.. Zijn reactie na het missen van een dart is verschrikkelijk, continue..
⏩ PVOutput☀️
Dat heb ik ook gehoord, maar volgens mij heeft een Duitse zender dat een keer gezegd, voor de rest kan ik er geen enkele bron over vinden dat dat over het zusje ging van mevr v Gerwen.Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:05:
[...]
Klaassen heeft het zusje van mevrouw van gerwen misbruikt, dus zo raar is het niet.
Zend rtl 7 hetzelfde uit als de livestream of is het alleen veel geblaat?
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Ik meende dat dat ook zo was, maar wat wel zeker is is dat hij foto's stuurde naar een minder jarig meisje die bovendien ook nog eens een verstandelijke beperking had.
Hij had slechts een taakstraf van 16 uur en was persoonlijk failliet verklaard.
Hij had slechts een taakstraf van 16 uur en was persoonlijk failliet verklaard.
⏩ PVOutput☀️
Beetje oude koeien uit de sloot halen, of niet? Hij heeft alles toegegeven en spijt bekend. Hij is nu op de weg terug, waarom dan daar weer over beginnen? Laat die jongen uit de schaduw komen en aan zijn carriere werken, want het is een hele goede darter en wrs ook goed persoon.
Nee, hoort bij Barney's opkomst
Overigens kan het wel een hele lange partij worden omdat beide spelers best traag zijn.
Overigens kan het wel een hele lange partij worden omdat beide spelers best traag zijn.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Thaylor heeft het ook soms.....Quad schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:23:
Nee, hoort bij Barney's opkomst![]()
Verwijderd
Ja twee legs verschil met een maxium van 30 toch?Quad schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:29:
Volgens mij twee legs verschil alleen de eerste ronde. Nu gewoon best of 25.
Edit: Toch wel twee legs verschil.
Zaadpartij eigenlijk, duurde veel te lang en Pipe gooide beter.
Barney moet echt uitkijken mbt de Premier league volgende jaar..
Barney moet echt uitkijken mbt de Premier league volgende jaar..
⏩ PVOutput☀️
Barney is echt niet in normale doen. Het hele jaar al niet. Maakt zich toch te druk om z'n eigen spel, in plaats van gewoon z'n eigen spel te spelen.
PL Is top 8 plus twee extra spots sinds dit jaar.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja dat snapte ik, dus er zijn weinig mogelijkheden om hem te weigeren.Quad schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:59:
PL Is top 8 plus twee extra spots sinds dit jaar.
Was het niet pipe die vorige jaar zonder reserve materiaal op het podium stond en een pijl moest lenen van thaylor?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2013 22:11 ]
Hopelijk hebben ze goede contracten afgesloten met de televisiemakers.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Verwijderd
Sky en die poker sponsort mogen toernooien weigeren, was ook zo bij het ek in mulheim, iets waar sky nu spijt van heeft.AlainS schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:25:
Hopelijk hebben ze goede contracten afgesloten met de televisiemakers.
Wat een wedstrijd ineens! Taylor - Jenkins 9-9 nu!
⏩ PVOutput☀️
Zo, dat was ff billenknijpen zeg. Heerlijke partij!
Veranderen darters wel eens van intro-tune?
Volgens mij wel, maar volgens mijn collega's niet
Volgens mij wel, maar volgens mijn collega's niet

Jawel, zoals van Gerwen zijn beginstukje..
Die van Gerwen toch, dieseltje spelen is niets voor hem vind ik. Maargoed, alles goed gekomen.
Wat een avond idd gisteren, Barney moet idd gaat opletten zo en mooi hoe van Gerwen terugkwam. Maar duurde wel lang soms.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube