The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Niet gegarandeerd makkelijker, die nieuwe gezichten hebben totaal niets te verliezen als ze tegen hem moeten spelen.Hackus schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:38:
Mooi dat er nieuwe gezichten opduiken. aan de andere kant is de weg voor MvG wel 'makkelijker' nu.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Stephen Bunting
Benito van de Pas
Mervyn King
Brendan Dolan
Joe Cullen
Jelle Klaasen
James Wade
Dave Chisnall
Mark Webster
Adrian Lewis
aardig lijstje die niet meer in de 2e ronde verschijnen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Klopt, maar kijk ook eens wie er niet uit zijn gevlogen. En tenzij ik me vergis, was Adrian Lewis de hoogst geplaatste van jouw lijstje (die maakt nu een behoorlijke buiteling).Hackus schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:49:
Christian Kist
Stephen Bunting
Benito van de Pas
Mervyn King
Brendan Dolan
Joe Cullen
Jelle Klaasen
James Wade
Dave Chisnall
Mark Webster
Adrian Lewis
aardig lijstje die niet meer in de 2e ronde verschijnen
Qua namen zijn er inderdaad best wat uit, maar kijk je naar de plaatsing dan valt het wel mee. De meesten bungelen onderaan de plaatsingslijst dus zijn in feite op dit moment ook weer niet zo goed als we op basis van hun naam aannemen. Chizzy is de enige die überhaupt hoger dan 10 was, dan Klaassen, de rest veel lager.
Ik ben nog niet zo geschokt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nee hoor.Gonadan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:57:
Dat maakt toch niet uit? Het is ook weer geen beunhaastoernooi waar maar een handvol toppers aan mee doen.
Qua namen zijn er inderdaad best wat uit, maar kijk je naar de plaatsing dan valt het wel mee. De meesten bungelen onderaan de plaatsingslijst dus zijn in feite op dit moment ook weer niet zo goed als we op basis van hun naam aannemen. Chizzy is de enige die überhaupt hoger dan 10 was, dan Klaassen, de rest veel lager.
Ik ben nog niet zo geschokt.
Ardian Lewis (7e order of merit)
Dave Chisnall (8e order of merit)
James Wade (11e order of merit)
Jelle Klaasen (12e order of merit)
Benito van de Pas (14e order of merit)
Meer dan een kwart van de top-16 is al naar huis in de eerste ronde. Dat is toch ook wel weer erg veel. Meer dan voorgaande jaren in ieder geval.
Ik denk verder dat alleen van Gerwen, Anderson, Wright,van Barneveld en Gurney zeker zijn voor de PL. Waar ze de rest vandaan willen halen, geen idee mag toch aannemen dat ze geen zin hebben in een Suljovic 16 keer op TV
HD4Life @ Full-HD
In die zin ben ik het wel met @Martinusz eens, het kan een apart deelnemersveld worden. Op zich niet erg, als ze dan ook maar goed gooien. Het is ook wel weer eens leuk andere wedstrijden te zien dan de standaard ontmoetingen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Order of Merit wordt samengesteld op basis van de resultaten van de afgelopen twee jaar, dus een tijdje gepruts heeft niet direct veel invloed. Maar Adrian Lewis duikelt nu wel meteen 13 plaatsen terug (van 7 naar 20) en die zakt waarschijnlijk nog wel verder in de loop van dit toernooi.Gonadan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:19:
Bij Lewis en Wade scheef gekeken denk ik, maar die had ik wel lager verwacht gezien hun gepruts de laatste tijd.
Dat zal het zeker, maar in tegenstelling tot @Martinusz verwacht ik eigenlijk wel dat Mensu Suljovic meedoet aan de PL (ze kunnen moeilijk om hem heen, hij staat echt wel in de top 10 na dit toernooi en ze komen al mensen tekort).In die zin ben ik het wel met @Martinusz eens, het kan een apart deelnemersveld worden. Op zich niet erg, als ze dan ook maar goed gooien. Het is ook wel weer eens leuk andere wedstrijden te zien dan de standaard ontmoetingen.
Dat lijstje is ook hopeloos uit vorm.Davidshadow13 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:12:
[...]
Nee hoor.
Ardian Lewis (7e order of merit)
Dave Chisnall (8e order of merit)
James Wade (11e order of merit)
Jelle Klaasen (12e order of merit)
Benito van de Pas (14e order of merit)
Meer dan een kwart van de top-16 is al naar huis in de eerste ronde. Dat is toch ook wel weer erg veel. Meer dan voorgaande jaren in ieder geval.
Ik denk verder dat alleen van Gerwen, Anderson, Wright,van Barneveld en Gurney zeker zijn voor de PL. Waar ze de rest vandaan willen halen, geen idee mag toch aannemen dat ze geen zin hebben in een Suljovic 16 keer op TV. Ik geef Michael Smith en Rob Cross nog wel een goede kans op PL deelname afhankelijk van de prestaties dit WK. Hoe ze die laatste 3 plekken in gaan vullen? Ik heb werkelijk geen idee.
Lewis > uit vorm + geopereerd aan rug + dochtertje gekregen
Klaassen > geopereerd aan pols
Benito > gooit zo zacht dat pijlen het bord af en toe niet eens lijken te halen.
Chisnall > uit vorm
Wade > uit vorm
Vooral Lewis teerde nog op het WK van 2016 voor zijn punten, die vallen straks weg.
Even de order of merit vlak voor het WK.
*1 Michael van Gerwen £1,736,250
*2 Peter Wright £770,750
*3 Gary Anderson £718,250
*4 Daryl Gurney £413,250
*5 Mensur Suljovic £368,500
6 Phil Taylor £360,000
7 Adrian Lewis £348,000
8 Dave Chisnall £343,500
*9 Raymond van Barneveld £303,750
10 Simon Whitlock £301,750
11 James Wade £300,250
12 Jelle Klaasen £292,000
13 Michael Smith £284,250
14 Benito van de Pas £266,000
---
15 Alan Norris £260,750
16 Gerwyn Price £247,750
17 Ian White £244,750
18 Kim Huybrechts £235,750
19 Joe Cullen £218,250
20 Rob Cross £211,250
Ik denk dat Cross en eventueel Price wel kans maken op een PL kaartje. Ik denk te vroeg, maar het is dit keer lastiger dan ooit om 10 man in vorm te vinden.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat is dan wel afhankelijk of hij zelf wil toch? Ik dacht dat hij dit jaar bedankt had?Freee!! schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:42:
Dat zal het zeker, maar in tegenstelling tot @Martinusz verwacht ik eigenlijk wel dat Mensu Suljovic meedoet aan de PL (ze kunnen moeilijk om hem heen, hij staat echt wel in de top 10 na dit toernooi en ze komen al mensen tekort).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat gerucht gaat, maar hij heeft het een tijdje terug ontkent in een interview met Arjan van der Giessen (en ik zag/hoorde het toevallig, de vertaling vanuit het Duits was om te huilen).Gonadan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:45:
[...]
Dat is dan wel afhankelijk of hij zelf wil toch? Ik dacht dat hij dit jaar bedankt had?
Misschien dat hij überhaupt niet gevraagd was omdat hij al aan gaf liever niet te willen?Freee!! schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:49:
Dat gerucht gaat, maar hij heeft het een tijdje terug ontkent in een interview met Arjan van der Giessen (en ik zag/hoorde het toevallig, de vertaling vanuit het Duits was om te huilen).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gisteren hadden ze het over plek 20 of zelfs nog lager.outlandos schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:55:
Iemand enig idee op welke plaats Lewis ongeveer uit gaan komen na dit wk? Ik vrees dat we hem niet meer terugzien.
Dan is de vrije val definitief ingezet. Jammer wel, vind hem wel sympathiek en een goede verliezer.Martinusz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:11:
[...]
Gisteren hadden ze het over plek 20 of zelfs nog lager.
Zou kunnen, maar dat is dan gebaseerd op miscommunicatie, in datzelfde interview gaf hij aan het zeker gedaan te hebben als hij gevraagd was.Gonadan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:09:
[...]
Misschien dat hij überhaupt niet gevraagd was omdat hij al aan gaf liever niet te willen?
Ik denk dat het eerder een (ver)taalprobleem was/is. Mensur Suljovic spreekt alleen Duits en Servisch, geen Engels terwijl de rest van het deelnemersveld Engels als eerste of tweede taal had (en de meesten het Duits nu niet echt goed machtig zijn). Het zou me niets verbazen als er een Duitssprekende speler van minimaal redelijk niveau in de PL meedoet om de communicatie met Mensur Suljovic te vergemakkelijken.
Uiteindelijk niet boeiend, ik heb hem er graag bij.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 9% gewijzigd door Hackus op 20-12-2017 12:00 ]
Mooie 146 en de wedstrijd (voorronde) binnengehaald.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I'm loving it
Oeh wat een leuke set, 2-2!
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 20-12-2017 21:29 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
Stack Sats
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jawel, denk het wel.
2-0 legs, laatste set, gaat niet meer afgenomen worden.
Hebben we al een verlenging gehad dit toernooi? Volgens mij niet.
⏩ PVOutput☀️
NopeQuad schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:33:
[...]
Jawel, denk het wel.
⏩ PVOutput☀️
Wellicht zet dat zijn carrière in de lift.
Ik verwacht dat Whitlock gewoon wint, maar hij is al een tijdje niet echt goed meer.
Pfft wat een leg is dit zeg, dubbel na dubbel gemist.
[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 20-12-2017 22:28 ]
⏩ PVOutput☀️
Geeft niets, ik doe er ook wel eens wat langer over
[ Voor 60% gewijzigd door St@m op 20-12-2017 22:29 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die 127 is netjes.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig hoeft ie niet tegen die Rus te spelen, dan kon je na elke 3 pijlen gaan pissen zonder iets te missengambieter schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:47:
En nu Justin Pipe. Mr Traaaaaaaaaagheid himself.
⏩ PVOutput☀️
Hij is niet rap inderdaad, maar gelukkig wel erg constant. Wat ik helemaal irritant vind is al die tempo wisselingen, gooi gewoon een beetje in je ritme.gambieter schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:47:
En nu Justin Pipe. Mr Traaaaaaaaaagheid himself.
Net als die Van Peer, zo irritant.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Lucky you als je naar die ellende van deze avond zat te kijken
Nee ik vind darten leuk maar net als vanavond is er weinig te genieten.
Dit is ook darten..ik222 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:21:
[...]
Lucky you als je naar die ellende van deze avond zat te kijken
Nee ik vind darten leuk maar net als vanavond is er weinig te genieten.
Heb scorebord maar bijgehouden, Justin Pipe alsnog door dus, westrijd heeft, inclusief breaks, bijna anderhalf uur geduurd.
⏩ PVOutput☀️

Cullen - Wattimena laatste set was 2-4 in legs dus 1 leg verlengingQuad schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:33:
[...]
Jawel, denk het wel.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Je hebt gelijk.TinusTegengas schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:26:
[...]
Cullen - Wattimena laatste set was 2-4 in legs dus 1 leg verlenging
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pfoe, er gaan heel, heel veel brackets de prullenbak in na deze 1e ronde.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Edit; Nou Petersen toch nog een set gepakt, kommop gas erop.

Edit; Kijk zo doe je dat, 2-2
[ Voor 40% gewijzigd door Hippocampus op 21-12-2017 22:46 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Edit; Had ik niet moeten zeggen natuurlijk, gooit ie meteen geen tripples meer.
[ Voor 45% gewijzigd door Hippocampus op 21-12-2017 23:46 ]
⏩ PVOutput☀️
2e ronde
vrijdagmiddag 13:30u
Gerwyn Price v Ian White
Vincent van der Voort v Steve Beaton
Jan Dekker v Dimitri Van den Bergh
vrijdagavond 20:15u
Mensur Suljovic v Robert Thornton
Gary Anderson v Paul Lim
Michael van Gerwen v James Wilson
zaterdagmiddag14:00u
Keegan Brown v Zoran Lerchbacher
Michael Smith v Rob Cross
Steve West v Jermaine Wattimena
zaterdagavond 20:15u
Daryl Gurney v John Henderson
Phil Taylor v Justin Pipe
Raymond van Barneveld v Kyle Anderson
woensdagmiddag 13:30u
Simon Whitlock v Darren Webster
Alan Norris v James Richardson
Kevin Munch v Toni Alcinas
woensdagavond 20:15u
Wright v Jamie Lewis
er wordt gespeeld om best of 7 sets.
[ Voor 0% gewijzigd door Hackus op 22-12-2017 09:35 . Reden: foutje ]
Dikgedrukt gaan door denk ikHackus schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:28:
PDC World Championship of Darts 2018
2e ronde
vrijdagmiddag 13:30u
Gerwyn Price v Ian White
Vincent van der Voort v Steve Beaton
Jan Dekker v Dimitri Van den Bergh
vrijdagavond 20:15u
Mensur Suljovic v Robert Thornton
Gary Anderson v Paul Lim
Michael van Gerwen v James Wilson
⏩ PVOutput☀️
Same.. zit nu in de trein te koekeloeren, hoop dat ik nog een stuk van vd Voort kan meepikken.Quad schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:58:
Ik kan alleen de wedstrijd Price vs White zien, ivm kerstborrel vanmiddag en vanavond op de zaak.
Met de voorsprong van 2-0 van Price nu zou je in ieder geval voor die wedstrijd gemakkelijk gelijk kunnen krijgen.
Ik had het niet in de gaten dat ie (ondertussen) 16e was in de ranking. Kijken of ie de volgende pot ook weerstand kan bieden.

Life to is short, not too

⏩ PVOutput☀️
Zonder voorbarig te zijn over het verdere verloopt, maar die blik van Beaton na die finish... goud!
la la
van, van der voort
Vincent van der vohoort

[ Voor 4% gewijzigd door MA®K op 22-12-2017 15:45 ]
Beaton vergat er een wedstrijd van te maken door best wat dubbels te missen. Maar vd Voort heeft zijn hoofd koel gehouden en het netjes afgemaakt. De dubbels gingen ook wel lekker bij hem en gelukkig eens geen geklaag over de rug, dat moet voor hem wel extra fijn zijn bedenk ik me dan.Hackus schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:48:
Mooie pot, welverdiend gewonnen
Zijn hoofd was aardig roodHippocampus schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:59:
[...]
Beaton vergat er een wedstrijd van te maken door best wat dubbels te missen. Maar vd Voort heeft zijn hoofd koel gehouden en het netjes afgemaakt. De dubbels gingen ook wel lekker bij hem en gelukkig eens geen geklaag over de rug, dat moet voor hem wel extra fijn zijn bedenk ik me dan.
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube