Professioneel Darts - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 155 Laatste
Acties:
  • 306.213 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35
Ach, volgende week lakeside!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

St@m schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 23:44:
[...]

Scorend en op de dubbels is mvg vanavond niet goed genoeg.. Sim-pel
Hij begon anders prima. Dat is, blijf ik bij, niet "niet goed genoeg", maar tekort aan ervaring.

Nou, Phil, gefeliciteerd en stop maar. Hij kan goed gooien, maar ik vin'm een kwal.

Ehhh, Lakeside kun je toch niet aan meedoen als PDC-speler?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
100.000 pond 0.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:41

SuBBaSS

-has Ryzen

Jammer Mike, hij heeft het wel een beetje laten liggen. Te vroeg gepiekt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Begin van de wedstrijd was gewoon geweldig van van Gerwen, maar die gemiste 5-2 in sets was het omslagpunt, toen werd het een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

St@m

@ Your Service

Firesphere schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 23:47:
[...]

Hij begon anders prima. Dat is, blijf ik bij, niet "niet goed genoeg", maar tekort aan ervaring.

Nou, Phil, gefeliciteerd en stop maar. Hij kan goed gooien, maar ik vin'm een kwal.

[...]

Mvg heet ervaring genoeg hoor, gewoon niet goed genoeg vanavond. Zeker op de beslissende momenten.
En nee, lakeside is het WK van de BDO

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 23:47:
Begin van de wedstrijd was gewoon geweldig van van Gerwen, maar die gemiste 5-2 in sets was het omslagpunt, toen werd het een stuk minder.
En eigenlijk was dat moment bij 2-0 ook al een keer, als het toen 3-0 was geworden was het waarschijnlijk ook anders gegaan. In beide gevallen heeft v. Gerwen gewoon nagelaten de genadeklap uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Firesphere schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 23:47:
[...]

[...]

Lakeside is BDO WK, leuk om te kijken vanwege veelal NL talent.
Niveau zal lager zijn, maar toch.. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Tja de BDO stelt niks meer voor sinds alle groten namen overgestapt zijn naar de PDC. De BDO kun je tegenwoordig een beetje vergelijken met de Jupiler League in het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:11
Die 'gemiste' genadeklap is ook zo'n 'als, als, als'-situatie. Hij heeft de laatste 5 sets verloren, als hij daar eentje gewonnen zou hebben (bijv. de eerste), was het dan zo evident dat taylor dan niet die ander 4 zou pakken :? Tja, misschien wel, maar net zo goed pakt hij ze in dat geval ook gewoon ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 01-01-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Goede nieuws voor Michael van Gerwen is dat hij kan revancheren in de Premier League.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Jammer maar wel leuke wedstrijd om te kijken over een paar jaar heeft van Gerwin ook wel een aantal grote prijzen op zak als hij dit niveau vasthoud en eventueel zelfs beter wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
sewer schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 23:53:
Die 'gemiste' genadeklap is ook zo'n 'als, als, als'-situatie. Hij heeft de laatste 5 sets verloren, als hij er eentje gewonnen zou hebben (bijv. de eerste), was het dan zo evident dat taylor dan niet die ander 4 kon pakken :? Tja, misschien, maar net zo goed pakt hij ze dan ook gewoon ;)
Natuurlijk maar feit is wel dat darten op dit niveau voor 85% een mentaal spelletje is. Dus dat zijn wel de momenten die gewoon de beslissing in de partij vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Maar ik heb in elk geval een heel leuk en goed WK gezien! Bij komende toernooien spreken wij elkaar wel weer :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Jammer voor Van Gerwen, maar ach. Hij zal op zijn 23e ook al wel blij zijn om € 147K mee naar huis te mogen nemen. En dan nog génoeg toernooien in het verschiet.
Ik denk wel dat hij enorm is gegroeid door zo'n finale.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Toch wel apart dat van Gerwen dit jaar zo'n enorme stap heeft gemaakt de laatste maanden. De laatste 5 jaar waren niet zo best. Heeft ie zich daarover zelf al een keer uitgelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
RickvN schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:56:
Jammer voor Van Gerwen, maar ach. Hij zal op zijn 23e ook al wel blij zijn om € 147K mee naar huis te mogen nemen. En dan nog génoeg toernooien in het verschiet.
Ik denk wel dat hij enorm is gegroeid door zo'n finale.
Iets minder, €122.500,- euro.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou vooruit dan maar.. € 132182,42 :P
107500 GBP = € 132182,42 volgens http://www.valuta.nl :+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Dacht dat 2e prijs 120.000£ was (1e 200.000£, maar ook niet zo dus?). Ook middels valuta.nl berekend. maarja, het is ook hun brood en 40k gaat al vrolijk naar belastingdienst.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Laatst online: 08:41
RickvN schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:10:
Dacht dat 2e prijs 120.000£ was (1e 200.000£, maar ook niet zo dus?). Ook middels valuta.nl berekend. maarja, het is ook hun brood en 40k gaat al vrolijk naar belastingdienst.
Je vergeet het gedeelde prijzengeld voor de 9 darter.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
sanderb schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:38:
[...]

Je vergeet het gedeelde prijzengeld voor de 9 darter.
Ja ok, maar ging even puur van de posities uit. Maar als tweede krijg je dus £ 100K? En £ 7,5K voor de 9-darter in MvG zijn geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

RickvN schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:49:
[...]

Ja ok, maar ging even puur van de posities uit. Maar als tweede krijg je dus £ 100K? En £ 7,5K voor de 9-darter in MvG zijn geval?
Ja.. http://nieuwsuit.com/2012/prijzengeld-wk-darts-2013/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maggoo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10-2020
Exocet schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:01:
Toch wel apart dat van Gerwen dit jaar zo'n enorme stap heeft gemaakt de laatste maanden. De laatste 5 jaar waren niet zo best. Heeft ie zich daarover zelf al een keer uitgelaten?
Ik hoorde op rtl 7 iets over water en appelsap in plaats van alleen maar zuipen.

Mooie partij overigens, the power was weer overduidelijk. Heb een beetje zitten zoeken naar de set statistieken, maar helaas kan het niet vinden. Die laatste sets van taylor ging hij volgens mij vrolijk naar de 110 ofzo gemiddeld, maar ook de regie liet niets meer zien dus zeker weten doe ik het niet.

Barney trouwens ook in vorm als analist, heel duidelijk verhaal over hoe het is om tegen taylor te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Premier League opstelling is bekend, het zijn er dit jaar 10 ipv 8 spelers:
Taylor, Lewis, Wade, van Gerwen, van Barneveld, Anderson, Withlock, Hamilton, Newton en Thornton.
Na 9 weken degraderen de onderste twee en in 5 weken daarna worden de play offs bepaald.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gisteren 7 perfect darts op rij :+
Het is al wel weer aan het kriebelen, goed voornemen: Meer toernooien gooien. Woensdag in ieder geval de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ah nice, welke regio gooi jij je darts?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:27:
Ah nice, welke regio gooi jij je darts?
Sallandse Dart Competitie (SDC) Regio Salland dus :+ 1e divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een heads up, om 15:30 start de Lakeside World Professional Championships. Te zien op BBC1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kist al weer afgevoerd (3-1 verlies, en verdiend), en het niveau in die partij was niet erg hoog. Jammer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:39:
Kist al weer afgevoerd (3-1 verlies, en verdiend), en het niveau in die partij was niet erg hoog. Jammer.
Hoe kan het dat Kist niet geplaatst was, heeft ie het afgelopen jaar niet goed genoeg gepresteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Exocet schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:06:
Hoe kan het dat Kist niet geplaatst was, heeft ie het afgelopen jaar niet goed genoeg gepresteerd?
Hij schijnt heel weinig gespeeld te hebben, mede door lichamelijke problemen. Dat begreep ik tenminste in het commentaar op de BBC.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
Als je kijkt naar de gemiddeldes hier Wikipedia: 2013 BDO World Darts Championship dan zie je hoeveel zwakker deze spelers zijn tov die van de PDC. Wellicht dat het niveau nog wat om hoog gaat verder in het toernooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
Martin Adams uitgeschakeld door de veel jongere Nederlander Jimmy Hendriks. Wederom duidelijk waarom Adams nooit naar de PDC gaat, hij kan er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 11:16
Martin Adams uitgeschakeld door Hendrix, maar oi oi oi wat is het niveau toch bedroevend! Hier blijf je toch geen avondje voor thuis, zijn alle wedstrijden zo?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit was inderdaad wel heel laag niveau van Adams, zoveel dubbels gemist. Maar Hendriks bleef mooi kalm, al greep hij ook te weinig kansen.

De eerste partij van vandaag (Bunting, de no. 1 geplaatste speler) was goed niveau, al haalt het niet het niveau de PDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 06 januari 2013 @ 09:27:
Als je kijkt naar de gemiddeldes hier Wikipedia: 2013 BDO World Darts Championship dan zie je hoeveel zwakker deze spelers zijn tov die van de PDC. Wellicht dat het niveau nog wat om hoog gaat verder in het toernooi...
Het gemiddelde ligt hier +/- 20 punten per 3 pijlen onder dat van de sterkere PDC-spelers. Van Barneveld scoort ladingen beter dan dit, en hij staat (stond) "pas" rond plek 10 ofzo, pasgeleden.

De huidige topspelers in de BDO maken in de PDC volgens mij geen enkele kans om bij de eerste 25 man te horen :X Ik vind het niet raar dat niemand de BDO nog serieus neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Katsunami schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:25:

De huidige topspelers in de BDO maken in de PDC volgens mij geen enkele kans om bij de eerste 25 man te horen :X Ik vind het niet raar dat niemand de BDO nog serieus neemt.
"Lakeside' verdient beter idd. Hoop dat het niet al te lang duurt voor de koppige organisatoren de Lakeside ook gewoon onder PDC onderbrengen zodat het weer een toernooi met prestige wordt. Vroeger was Lakeside toch het toernooi van het jaar?

Alsof Wimbledon alleen voor spelers buiten de top 50 gespeeld wordt...

[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 07-01-2013 10:55 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er is plaats voor beide toernooien. De PDC doet weinig tot niets aan jeugd of darts-ontwikkeling, doordat het gericht is op de grote spelers is het doorbreken bij de PDC heel erg moeilijk. De BDO is wel de kweekvijver, en de PDC parasiteert op een bepaalde manier op de BDO.

Dit stukje op de BBC Sports website geeft nuttige informatie over de splitsing en de rol van de beide bonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:55:
"Lakeside' verdient beter idd. Hoop dat het niet al te lang duurt voor de koppige organisatoren de Lakeside ook gewoon onder PDC onderbrengen zodat het weer een toernooi met prestige wordt. Vroeger was Lakeside toch het toernooi van het jaar?

Alsof Wimbledon alleen voor spelers buiten de top 50 gespeeld wordt...
Lakeside was tot 1991 (?) het officiële WK. Toen is Taylor met de PDC begonnen. Niemand nam de PDC serieus. De sterksten, behalve Taylor en een paar anderen, zaten nog bij de BDO; totdat het prijzengeld gigantisch werd, en alle sterkere spelers gingen overlopen.

De BDO bleef interessant vanwege het grote aandeel Nederlanders, maar de besten gaan nu ASAP naar de PDC. Nu wordt Ladbrokers als het "echte" WK gezien en zien velen de BDO/Lakeside als opstapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
Wat een niveau zeg op de lakeside. Je merkt echt dat er niks meer van overblijft nu alles met genoeg talent overstapt naar de PDC.

Ik hoop dat in latere rondes toch wel wat beter gegooid wordt zodat het leuk blijft om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Waar van der Wiel tegen gooide, die gooide toch wel een aardig pijltje, kon iets beter op de dubbels maar volgend mij nog wel boven de 33 30 gemiddeld.

edit even opgezocht was toch 3 punten per dart lager..

[ Voor 18% gewijzigd door Gynnad op 07-01-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Dat is toch 60 punten per beurt gemiddeld, een fatsoenlijke amateurdarter zit er vlak onder.
Bij de PDC is het al slecht als je onder de 85 per beurt zit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Zo nu Fitton tegen Bunting kan een leuke partij worden. Maar zo wat is Fitton dik geworden zeg, een paar jaar geleden een paar keer tegen gegooid maar hij ziet er nu toch een stuk anders uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Waar kijk jij? Kan niks vinden op sbs/rtl zenders :(

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Eurosport.

Beiden zijn het overmatig vette personen. Dermate dik dat ik het zelfs onplezierig vind om heen te kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Katsunami schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:23:
Eurosport.

Beiden zijn het overmatig vette personen. Dermate dik dat ik het zelfs onplezierig vind om heen te kijken :(
Inderdaad, die Bunting is volgens mij nog jonger dan ik, (ben 23) en ziet er nou al uit als iemand van 40.. Bij de PDC zijn ze ook lang niet allemaal even dun, maar dit is toch een heel ander iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Firesphere schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:01:
Waar kijk jij? Kan niks vinden op sbs/rtl zenders :(
Heb zelf een streampje gevonden :)

Beide hebben een bepaalde irriterende manier van gooien vind ik.
Mja enig idee hoe laat er nog een Nederlander speelt vanavond?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Quad schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:33:
[...]

Heb zelf een streampje gevonden :)

Beide hebben een bepaalde irriterende manier van gooien vind ik.
Mja enig idee hoe laat er nog een Nederlander speelt vanavond?
Na deze partij speelt Wesley Harms, ook te zien op Eurosport (tenminste staat zo op NOS teletekst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:25:
Inderdaad, die Bunting is volgens mij nog jonger dan ik, (ben 23) en ziet er nou al uit als iemand van 40.. Bij de PDC zijn ze ook lang niet allemaal even dun, maar dit is toch een heel ander iets..
Bunting is 27.

Ik heb met 100kg ook een wat zwaardere periode gehad (nu weer normaal 75-76, zoals voorheen), maar bij Bunting kwam ik qua omvang niet eens in de buurt. Verre van....

[ Voor 20% gewijzigd door Katsunami op 08-01-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Mijn god.. nou weet ik weer waarom ik niet naar de Lakeside kijk :X
Het publiek is dood, de spelers gooien geen drol.. pfff wat een saaie televisie. Misschien dat Harms leuk is zo.

En die Bunting en zijn vriendin zijn bekans nog erger dan Rinus en Romana.. :P

Die Bunting is niet helemaal goed volgens mij :D

[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 08-01-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
St@m schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:43:
Mijn god.. nou weet ik weer waarom ik niet naar de Lakeside kijk :X
Het publiek is dood, de spelers gooien geen drol.. pfff wat een saaie televisie. Misschien dat Harms leuk is zo.

En die Bunting en zijn vriendin zijn bekans nog erger dan Rinus en Romana.. :P

Die Bunting is niet helemaal goed volgens mij :D
Ik moest ook aan Rinus en Romana denken :F
Die Fitton laat wel een prima niveau zien vind ik, Bunting speelt slecht, en dat als eerste geplaatste.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wow, na de PDC championship is dit wel een enorme teleurstelling zeg! Dat de kwaliteit minder is, so be it, maar dit is totaal niet interessant ook. Dood publiek, kwaliteit van een amateurwedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ach, 1-3 februari wk landenteams, daarna begint de Premier League ook weer :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

LOL, Alen Norris! Die gooit gewoon bij mij in de competitie (of bij een ander team uit de 1e divisie, geen idee) ff opzoeken.

1b gooit ie, ik gooi 1a.

http://sdcdarts.nl/wedform/comppr.asp?Divisie=S+1b (PR)
http://sdcdarts.nl/wedform/comp180.asp?Divisie=S+1b (180)
http://sdcdarts.nl/wedform/comphf.asp?Divisie=S+1b (HF)

Wel de meeste 180-ers, en nog geen partij verloren.. maar die dart dus gewoon op donderdagavond bij Sjaakies 1 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door St@m op 08-01-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
lol wtf, speelt gewoon in Nederland dus.
Norris moet straks tegen Harms, volgens de BBC website, dus zo live is Eurosport niet.

Ik zag net dat Scott Waites gisteren gespeeld heeft, die zat poosje terug nog bij de PDC.

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 08-01-2013 21:08 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:07:
lol wtf, speelt gewoon in Nederland dus.
Norris moet straks tegen Harms, volgens de BBC website, dus zo live is Eurosport niet.
Ja, speelt en woont in Nederland, moest het even opzoeken, maar het klopt staat ook op zijn wiki.
En op dit moment is het niet live, ze zijn in afwachting van de volgende partij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Tot dusver is het wel een aardig niveau deze partij, Norris met aardig veel 180s en Harms met twee goede finishes van 125 en 121.

Edit : en een 147 finish erbij.
Maar wel 2-0 achter in sets. :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 08-01-2013 21:40 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Mijn god wat checken.. tijden geleden dat ik een leg op 2-2 heb zien staan (om uit te gooien dan he).. Ja op het plaatselijke toernooitje hiero.. pff.. toch geen madhouse op tv.. :/
(en dan allebei al 15 pijlen gemist ofzo)

[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 08-01-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Harms is in elk geval door naar de kwartfinale! :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Netjes, Jan Dekker is ook naar de kwart finale, nu de Belg de Vos en daarna Hendriks in actie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:33:
Netjes, Jan Dekker is ook naar de kwart finale, nu de Belg de Vos en daarna Hendriks in actie.
Kom net binnen, zelf gedart (6-3 winst jeej) maar darten is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Hendriks is nog bezig, 3-2 achter in sets, gaat beetje op en neer.
6e set is net begonnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:10:
Hendriks is nog bezig, 3-2 achter in sets, gaat beetje op en neer.
6e set is net begonnen.
Op Eurosport is paardrijden 8)7 linkje naar een stream?
Gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ze zijn trouwens behoorlijk slecht op dubbels, kwa scoren komt totale gemiddelde denk ik onder de 80 nog.
Mja, het is de BDO maar :9

And he's gone!
Twee Nederlanders in de kwart finale.

[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 09-01-2013 23:23 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

En afgelopen :( Jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ja ach, niveau is niet om te pruimen, Harms gooit beter als deze twee spelers.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Heuj, Wesley Harms gaat de kwart finale spelen! :)

Te zien via Eurosport trouwens.

Damn, 2-2 in legs, beiden op 161 finish, Harms pakt hem met een 161 finish!
Lekker niveau tot dusver!
Gemiddelden op +- 95 voor Harms en +- 102 voor Fitton.

[ Voor 74% gewijzigd door Quad op 10-01-2013 19:54 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hoor net dat de commentator zegt dat men stil moet zijn als de spelers gooien.. Dat is bij de PDC wel anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Het niveau lijkt omhoog te gaan, de 140'ers en 180'ers vliegen om de oren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Jup, ziet er zeer netjes uit!
Gisteren overigens ook een 12 darter gegooid, had er wel een iets hogere finish voor nodig dan Fitton, 116 ;)

Maar goed, dat is een keer een legje op een avond, niveau ligt toch wel zo rond de 16/17/18/19 darts per leg. Deze heren hebben meestal net één of twee pijlen minder nodig.

[ Voor 103% gewijzigd door St@m op 10-01-2013 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Helaas 1-1 in sets nu, maar het niveau in deze set was echt goed! Beiden pakken hun kansen wel in deze wedstrijd, scorend goed en dubbels ook.
Wordt een mooie partij!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Netjes!! 5-2 winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Inderdaad, heel constant gespeeld! Was eigenlijk een nette pot van beiden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ze laten nu beelden zien van Mitchell tegen Green.. maar echt.. ik ben ook niet de slankste hoor, maar dit kan echt, echt, echt niet.. :r
En wat heeft die Green nou, een tattoo op de vetkwabben in zijn nek?

Ga zo wel in bed kijken, dan kan ik onder de dekens duiken als het te eng wordt. :P

[ Voor 36% gewijzigd door St@m op 10-01-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Commentator ESPN: Always an unique atmosphere here!
Nou uniek? Mijn stamcafé genereert meer lawaai en gezelligheid! :')

Lekker voor Harms, Tony O'Shea in de halve finale, gaat verdomd lastig worden want O'Shea gooit goed!

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 10-01-2013 23:03 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor hen die de finale nog mee willen maken, die moeten snel zijn. Waites is naar een 5-0 voorspong gesprint, miste 6 darts voor de 6-0, en staat nu al 6-1, 1-0 voor. O'Shea gooit bijna geen deuk in een pakje boter, maar is kansloos als Waites zo doorgaat.

Edit: en 7-1 en Waites wint. Hij kon zich zelfs veroorloven om een beurt van 7 te hebben terwijl hij nog niet kon uitgooien...

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 13-01-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Gemiddelden van 86 punten per beurt voor Waites, wat een slechte finale is dit geweest zeg.. Een deceptie na een paar best aardige partijen in de kwart en halve finale.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Zo.. En we beginnen straks met het PDC WK darts voor landen!

Om 14:30 trapt België af tegen Hongarije.
Nederland zal vanavond ongeveer om een uur of 11 aan de oche verschijnen met Raymond van Barneveld en Michael van Gerwen.
De tegenstander is nog niet bekend maar dat zal Gibraltar of Polen worden als ik het goed heb.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 19:39
Ierland en Zuid-Afrika zijn ook door.

Zuid-Afrika stond op zich niet slecht te gooien. Ierland daarintegen was duidelijk slechter in die partij. Je verwacht het eerder andersom.

[ Voor 14% gewijzigd door Mevius op 02-02-2013 15:02 ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Klopt inderdaad, maar ach dit zijn niet de belangrijke partijen.

Nu komen de toppers eraan:

Wales v Italië
Australië v Nieuw Zeeland
Schotland v Zweden
Engeland v Oostenrijk
Nederland v Gibraltar

Uitleg over koppelspel:
De eerste ronde zal in groepen van 3 teams worden gespeeld, van iedere groep gaan de nummers 1 & 2 door naar de volgende ronde. Er wordt gespeeld als koppels best of 9 legs 501.

In de tweede ronde wordt ook als koppel gespeeld, nu best of 9 legs 501.

In de kwartfinales worden er 2 single partijen gespeeld, best of 7 legs 501. Indien beide landen 1 single winnen zal er een koppel gespeeld worden, ook best of 7 legs 501.

In de halve finales worden er 2 single partijen gespeeld, best of 7 legs 501. Indien beide landen 1 single winnen zal er een koppel gespeeld worden, ook best of 7 legs 501.

In de finale worden er 4 single partijen gespeeld, best of 7 legs 501. Indien beide landen 2 singles winnen zal er een koppel gespeeld worden, ook best of 7 legs 501.
Resterend schema:
Zaterdagavond 2 februari
20.00-24.00 uur
8x Tweede ronde wedstrijden b.o. 9 legs

Zondagmiddag 3 februari
15.00-18.30 uur
Kwartfinales

Zondagavond 3 februari
20.00-23.30 uur
Halve finales
Finale
Overigens is alle informatie ook te vinden op http://www.rtl7darts.nl/n...er-pdc-world-cup-of-darts :P

[ Voor 81% gewijzigd door Quad op 02-02-2013 15:06 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Verdomme! Uitgeschakeld terwijl je zelf erg goed speelt! Maar Finland net iets beter..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Finland speelt gewoon goed! Mooie wedstrijden totnutoe imho!

Het publiek is vandaag ook een stuk sportiever dan gisteren. Geen gefluit of gejoel meer als een ander land dan Duitsland een kans op een leg heeft.

nvm. Ze zijn niets veranderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Mevius op 03-02-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Klopt, Haavisto speelde erg sterk gisteravond.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Laatst online: 11:11
Engeland, zoals verwacht, gewonnen. Maar damn, wat ging dat moeizaam.

Maar wel een leuk toernooi, had het volgens mij nog nooit eerder gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Engeland op basis van deze wedstrijd verdiend gewonnen, maar eigenlijk hadden ze al 3 x moeten verliezen!
De broertjes Huybrechts hebben mijn respect verdiend, geweldig koppel! Had het ze zo gegund!

Nu de Premier League volgen en kijken of ik aan tickets kan komen voor de Eurotour (Dutch Masters) in Nuland O+ .

Kaarten Nuland zijn al te bestellen: http://www.pdc-europe.net/ticketorder/ticketino_en.htm

[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 03-02-2013 23:54 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
van Gerwen doet het aardig tegen Taylor @ RTL7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Gynnad schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:20:
van Gerwen doet het aardig tegen Taylor @ RTL7
Thnx voor de update! Had helemaal niet in de gaten dat er darts op tv was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taylor niet best, slechts op bepaalde momenten goed. Vond Van Gerwen iéts beter, maar kansen gemist. 6 - 6 voelt nu tóch een beetje als verlies, terwijl het natuurlijk helemaal niet verkeerd is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Zo, dat was een lekkere wedstrijd! Straks de andere terug kijken zodra ze online komen @RTL7darts... Heb alleen Withlock vs Lewis en van Gerwen vs Taylor gezien.

Taylor was slecht.. Mistte in de tweede en derde leg zo'n 10 dubbels en werd twee keer volledig gebroken. Gooide zelfs met 3 pijlen 7 punten.. Ook een keer 27. Taylor was onder niveau, van Gerwen was op niveau. Prima!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Bah.. RTL7darts heeft de video's nog niet online staan!
Zo jammer, want wilde de andere partijen nog terug kijken.

Edit: eindelijk sinds net staan ze erop.

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 08-02-2013 23:55 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Quad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:38:
Bah.. RTL7darts heeft de video's nog niet online staan!
Ik vind het een mooie service van RTL. Ook goed bedacht dat ze de uitslagen niet erbij posten. Enige 'nadeel' is dat je kunt zien hoe lang een partij duurt. Dit geeft vaak toch al een spoiler over hoe spannend een partij wordt (6-0 in sets of 6-5 in sets).

Echter zou ik ook niet weten hoe je dit kunt veranderen. Niet kijken is een oplossing, maar automatisch doe je dat toch ;).

• Quad
Zo, Barney begint de PL goed met 4 punten uit twee wedstrijden. Newton werd terug gestuurd met een uitslag van 7-2.

PVOutput☀️

• Mevius
Quad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:14:
Zo, Barney begint de PL goed met 4 punten uit twee wedstrijden. Newton werd terug gestuurd met een uitslag van 7-2.
Mooi altijd hoe ik dankzij dit topic erop gewezen word dat er darts op tv is ;).

• Gynnad
Mevius schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:05:
[...]

Mooi altijd hoe ik dankzij dit topic erop gewezen word dat er darts op tv is ;).
In dit geval op internet rtl7 site :).. Nou komt dadelijk toch wel de wedstrijd van de avond. Taylor - Lewis..

• Quad
Mevius schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:05:
[...]

Onthoudt, elke donderdagavond vanaf 20:00 op RTL7darts.nl :)

Edit: wat is dat irritant zeg wanneer Thornton een dart gooit die niet beland op de plek waar hij het graag wilt hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 14-02-2013 23:17 ]

PVOutput☀️

• Quad
De line up vanavond met de twee Nederlanders tegenover elkaar.
Gezien de huidige tussenstand is het gunstigst dat van Gerwen wint vanavond. Barney verliest dan mogelijk de koppositie maar die is sterk genoeg.
20:10 James Wade vs Adrian Lewis
20:50 Robert Thornton vs Wes Newton
21:30 Simon Whitlock vs Phil Taylor
22:10 Michael van Gerwen vs Raymond van Barneveld
22:50 Andy Hamilton vs Gary Anderson
Vanavond de eerste echte test voor Barney, van Gerwen heeft met Taylor en Thornton al twee lastige gehad. Ik verwacht een prachtige wedstrijd, met name van Barney want die gooide tegen Anderson en Newton ijzersterk!

PVOutput☀️

• Mevius
Mooi programma weer voor vanavond.

Mijn verwachting:
20:10 James Wade vs Adrian Lewis
20:50 Robert Thornton vs Wes Newton
21:30 Simon Whitlock vs Phil Taylor
22:10 Michael van Gerwen vs Raymond van Barneveld
22:50 Andy Hamilton vs Gary Anderson

• Quad
Gelijkspelen is ook mogelijk hè :p

PVOutput☀️

• Mevius
Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:17:
Gelijkspelen is ook mogelijk hè :p
In mijn ogen niet zoals je ziet :P (had ik ff geen rekening mee gehouden inderdaad ;))

Kloppen die tijden van je wel? Volgens mijn gids begint de dartsprogrammamering pas om 23:30 vanavond. Live vanaf de site te bekijken zie ik net, alleen dat werkt niet momenteel?

[ Voor 28% gewijzigd door Mevius op 21-02-2013 20:16 ]

• Quad
Ja hoor, dat werkt prima! Ik heb nu Wade - (overvette) Lewis voor.

Via http://www.rtl7darts.nl/live

Wat heeft Lewis gegeten? Hij gaat er zo best hard af.. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 21-02-2013 20:29 ]

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 5 ... 155 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.

https://challonge.com/nl/WKDarts2023

Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.

Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com

Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com

PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube