Ik kan me niet herinneren zo veel spannende wedstrijden te zien die in het voordeel vielen van de Nederlanders.Firesphere schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:17:
Nou, het is nogal een saai toernooi tot nu toe. Telkens vaan van Barneveld en Klaasen die winnen in lange partijen.
He, geen azijnzeiken over azijnpissers, he
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Doe eens niet zo negatief joh.
De oude RvB had zijn pijlen alang richting een stuk decor gegooid.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Je moet je batterijen van je ironieradar vervangenjaapstobbe schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:18:
[...]
Ik kan me niet herinneren zo veel spannende wedstrijden te zien die in het voordeel vielen van de Nederlanders.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nou.. ik ga me klaarmaken voor de volgende kraker.. Lewis - Wright 
De heren in de studio gaan voor Lewis.. ik eigenlijk voor Wright. Lewis hapert op de grote momenten heb ik de laatste paar jaar het idee.
De heren in de studio gaan voor Lewis.. ik eigenlijk voor Wright. Lewis hapert op de grote momenten heb ik de laatste paar jaar het idee.
[ Voor 50% gewijzigd door St@m op 01-01-2016 22:26 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als't maar niet weer zo'n deceptie wordt als Anderson - Wade
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
AwwwIk wil naar huis!
Maar over twee dagen pas *snif*
[ Voor 11% gewijzigd door Firesphere op 01-01-2016 22:30 ]
Ja mooi hè.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heaumeau..
Ik vind het echt een baas, en ben ook "lid" van de Barney Army als het om darten gaat, maar dat emotionele geneuzel altijd..
Haha, Lewis die ook kijkt van "Hoe lang nog!" en Wright met dat vingertje, nog 1x!
[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 01-01-2016 22:34 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Mooi figuur blijft die Peter Wright ook.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Hij was altijd al vrij emotioneel in z'n interviews, maar de manier waarop hij dit zei was grappig en tof van'm tegelijk.St@m schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:31:
[...]
Heaumeau..
Ik vind het echt een baas, en ben ook "lid" van de Barney Army als het om darten gaat, maar dat emotionele geneuzel altijd..
Die Snakebite is toch ook wel een baas he, met z'n opkomst.
Ik ben fan van Snakebite, dat ter info. Hoop dus dat hij wint van Lewis.
⏩ PVOutput☀️
Waar is George Noble, ik mis die man deze avond.
www.google.nl
Zeker toen het begon over de social media. Barney is daar best gevoelig voor en moet overal gelezen hebben dat veel mensen balen dat ie MvG er uit heeft gegooid terwijl ie zelf vast weer onstabiel eenvoudig verliest in de volgende ronde 'omdat ie dat altijd doet'. Hij voelt natuurlijk altijd die frustratie omdat hij het idee heeft dat hij niet genoeg respect heeft hier. Klopt ook wel een beetje natuurlijk, maar dat komt vooral door hemzelf en zijn persoonlijkheid. Nu is iedereen helemaal gek van darts, terwijl hij zelf wereldkampioen werd in een tijd dat er iets minder belangstelling was.Quad schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:26:
Werd Barney toch wel ff geëmotioneerd bij het interview.
Dit dus.
Ik betwijfel of hij iets daarvan heeft gelezen, hij houdt zich zelf zo ver mogelijk weg er van. Post alleen iets, maar leest niet wat er over hem gezegd wordt.FunkyTrip schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:58:
[...]
Zeker toen het begon over de social media. Barney is daar best gevoelig voor en moet overal gelezen hebben dat veel mensen balen dat ie MvG er uit heeft gegooid terwijl ie zelf vast weer onstabiel eenvoudig verliest in de volgende ronde 'omdat ie dat altijd doet'. Hij voelt natuurlijk altijd die frustratie omdat hij het idee heeft dat hij niet genoeg respect heeft hier. Klopt ook wel een beetje natuurlijk, maar dat komt vooral door hemzelf en zijn persoonlijkheid. Nu is iedereen helemaal gek van darts, terwijl hij zelf wereldkampioen werd in een tijd dat er iets minder belangstelling was.
Eens zien of Wright een 'Barney' kan doen. 3-0 achter in sets.
Anderson en Lewis hebben het hele WK nog geen enkele tegenstand gehad, pfft.
Anderson en Lewis hebben het hele WK nog geen enkele tegenstand gehad, pfft.
⏩ PVOutput☀️
Pfoeee. Tijdje lang geen darts gekeken, maar wat een mooi toernooi dit jaar.
Constant op het puntje van de bank met Barneveld.
Constant op het puntje van de bank met Barneveld.
Die ligt ziek op bedMisteRMeesteR schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:36:
Waar is George Noble, ik mis die man deze avond.
Zonde dat Wright die 4-3 niet kon maken. Maar Lewis is denk ik de terechte winnaar hier.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hoorde het idd van Peppi en Kokki. Ik hoop dat hij er morgen en zeker overmorgen bij is als caller.
www.google.nl
Knap teruggekomen van Barney, al valt er voor Smith ook wat te zeggen als je 3 - 0 voor staat en het dan zo weggeeft. Wel een beetje jammer dat Barney voor Smith z'n neus ging staan juichen toen ze wegliepen. Smith keek ook echt zo van "Pfff".
De gemiddelden van de komende halve finalisten (uit de kwart finales):
van Barneveld 99.44
Adrian Lewis 102.51
Gary Anderson 105.25
Jelle Klaasen 99.35
Op papier is de finale Engels, maar gelukkig weet je het nooit met Darts
. Anderson is natuurlijk wel erg stabiel en in vorm en Klaasen is wisselvallig. Barney heeft natuurlijk wel een kans tegen Lewis.
van Barneveld 99.44
Adrian Lewis 102.51
Gary Anderson 105.25
Jelle Klaasen 99.35
Op papier is de finale Engels, maar gelukkig weet je het nooit met Darts
Gelukkig zegt papier nooit zoveel natuurlijk
Zou mooi zijn als Barney en Klaasen doorgaan, maar wordt voor beiden een lastig karwei. Ben benieuwd!
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Op papier hadden de halve finales er (gelukkig) heel anders uitgezien. Tot nu toe maken Anderson en Lewis de meeste indruk, maar echt onder druk hebben ze m.i. nog niet gestaan. Al is het moeilijk om te bepalen of dat juist hun verdienste is of dat dat hun tegenstanders te verwijten valt. Ik hoop in elk geval dat de halve finales & finale spannend worden, geen walkovers aub.jaapstobbe schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 08:59:
De gemiddelden van de komende halve finalisten (uit de kwart finales):
van Barneveld 99.44
Adrian Lewis 102.51
Gary Anderson 105.25
Jelle Klaasen 99.35
Op papier is de finale Engels, maar gelukkig weet je het nooit met Darts. Anderson is natuurlijk wel erg stabiel en in vorm en Klaasen is wisselvallig. Barney heeft natuurlijk wel een kans tegen Lewis.
Oh en Anderson (Schotland) is wel Brits maar zeker niet Engels
Wat een duitser die jaapstobbe
. Anderson Engels noemen is inderdaad een belediging.
BDO Lakeside gaat nu beginnen, dat gaat er niet uitzien vergeleken met de PDC-WK...
BDO Lakeside gaat nu beginnen, dat gaat er niet uitzien vergeleken met de PDC-WK...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarom is het interessant om hier nog steeds aan mee te doen ipv PDC want daar is het grote geld te halen, maar het niveau is natuurlijk ook een stuk hoger. Als je een BDO titel binnensleept is het nog steeds een b titel vergelijken met PDC, of samenvoegen die handel kunnen er nog grotere toernooien opgezet worden.gambieter schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:09:
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Je kent de reden van het onstaan van de PDC?Hari-Bo schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:27:
[...]
Waarom is het interessant om hier nog steeds aan mee te doen ipv PDC want daar is het grote geld te halen, maar het niveau is natuurlijk ook een stuk hoger. Als je een BDO titel binnensleept is het nog steeds een b titel vergelijken met PDC, of samenvoegen die handel kunnen er nog grotere toernooien opgezet worden.
www.google.nl
De oude BDO bekenden vallen als blaadjes: Tony O'Shea 3-0 eruit, Darryl Fitton 3-2 eruit na sudden death. Fitton is behoorlijk gegroeid en gaat richting Fordham in zijn brede dagen
Entschuldigung, Brits had ik moeten zeggen inderdaad.gambieter schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:09:
Wat een duitser die jaapstobbe. Anderson Engels noemen is inderdaad een belediging.
Zit iedereen klaar, tijgerbalsem bij de hand voor verrekte spieren, Strepsils voor de keel en de buren voorzien van spierverslappende middelen zodat ze de politie niet kunnen bellen?
Ik deponeer deze maar even hier.
Poll: Wereldkampioen?
• Raymond "Barney" van Barneveld
• Jelle "The Cobra" Klaasen
• Gary "The flying Scotsman" Anderson
• Adrian "Jackpot" Lewis

Stemmen VOOR het einde van de 4e set van Barney vs. Gary, om het leuk te houden. Ik zal proberen de poll op tijd te sluiten.
Ik zal proberen voor de wedstrijd morgen begint, een nieuwe poll te starten, om de winnaar dan.
Poll: Wereldkampioen?
• Raymond "Barney" van Barneveld
• Jelle "The Cobra" Klaasen
• Gary "The flying Scotsman" Anderson
• Adrian "Jackpot" Lewis
Stemmen VOOR het einde van de 4e set van Barney vs. Gary, om het leuk te houden. Ik zal proberen de poll op tijd te sluiten.
Ik zal proberen voor de wedstrijd morgen begint, een nieuwe poll te starten, om de winnaar dan.
[ Voor 17% gewijzigd door Firesphere op 02-01-2016 21:35 . Reden: Ik dacht dat Jelle eerst moest.... ]
Ik denk Gary Anderson als winnaar, hij speelt wel subliem. Alleen heeft hij, net als Lewis, geen partij gehad waarin ze onder druk stonden. Jelle en Raymond natuurlijk al meermaals.
Ik hoop op een Nederlands feestje.
Haha, geweldige kerel die Lewis in zijn interview met RTL7.
Ik hoop op een Nederlands feestje.

Haha, geweldige kerel die Lewis in zijn interview met RTL7.

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 02-01-2016 21:13 ]
⏩ PVOutput☀️
Wat voor voetbalpubliek zit daar zeg om Lewis zo uit te fluiten

Godverdomme zeg

Veel plezier heren.
https://twitter.com/pdcdartsdancers
https://twitter.com/pdcdartsdancers
Barney moet heel snel het fatsoenlijk scoren gaan vinden, anders ben ik er bang voor. Het ziet er niet uit.
⏩ PVOutput☀️
Nou eerste leg is in ieder geval binnen.
En de tweede ook. Nette finish nu
En de tweede ook. Nette finish nu

[ Voor 32% gewijzigd door Migrator op 02-01-2016 21:38 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Wat een dramatisch begin van de pot, slechte legs van beide, halve finale onwaardig tot nu toe
Misschien komt Barney weer met een comeback net als gister.
Barney krijgt wel gewoon kansen waar Lewis het soms laat liggen, maar hij pakt ze helaas niet.
Gelukkig is het een lange partij tot zes gewonnen sets, en dat kan nu wel in het voordeel van Raymond zijn.
Gelukkig is het een lange partij tot zes gewonnen sets, en dat kan nu wel in het voordeel van Raymond zijn.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
U zei?jaapstobbe schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:17:
Die gemiddeldes op de BDO zijn toch wel drastisch lager dan bij de PDC.
Wat een waardeloze pot nu van RvB en Lewis zeg.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Het is niet best van Barney, hopelijk vind ie zijn vorm want je wil tegen Lewis niet te ver achter staan.
90 gemiddeld en 15% checkout, kan beter ja
Gaat hem niet worden voor Barney, zó slecht hoe die pijlen vallen. Soms gewoon 2 cm onder de tripple
Ter land, ter zee en in de kroeg
Het is geen reclame voor de sport dit. RvB mist wel heel veel dubbels.
Hij staat 3-0 achter, dan kan hij nu vijf sets op rij gaan winnen. Maar nee, dit stelt niet veel voor 
161 is het nieuwe 121?

161 is het nieuwe 121?
[ Voor 10% gewijzigd door Migrator op 02-01-2016 21:53 ]
Barney vindt het wel best, hij wil gewoon naar huis. Wel mooie 161 weer.
Op die ene dag komt het niet aanjaapstobbe schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:53:
Barney vindt het wel best, hij wil gewoon naar huis. Wel mooie 161 weer.
Ik denk dat hij weer koude vingers heeft, die worden nu weer beetje warm.
Herstel: 6-0jaapstobbe schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:55:
Ik gok op 6-2 eind uitslag

Mja, er zitten nou eenmaal helaas regelmatig idioten tussenJeroenTheStig schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:18:
Wat voor voetbalpubliek zit daar zeg om Lewis zo uit te fluiten
Dit gaat hij inderdaad niet meer rechttrekken tegen deze Lewis. Natuurlijk al heel wat comebacks gezien maar in deze geloof ik ook niet meer.
Kansloze afslachting dit, natuurlijk gooit Lewis goed maar RvB laat het ook gewoon liggen op zowel scores als vooral ook de dubbels.
Jammer dat hij tegenwoordig altijd op een bepaald moment zo'n wedstrijd speelt. Was hier al bang voor toen MvG eruit ging.
Kansloze afslachting dit, natuurlijk gooit Lewis goed maar RvB laat het ook gewoon liggen op zowel scores als vooral ook de dubbels.
Jammer dat hij tegenwoordig altijd op een bepaald moment zo'n wedstrijd speelt. Was hier al bang voor toen MvG eruit ging.
Lewis gooit ook niet heel super. Halve finale onwaardig qua finishes. Ik was na de uitschakeling van MvG hier al een beetje bang voor.
Wat een drama, Niemand die op een normale manier de dubbels erin kan gooien, het is dat Lewis steeds 200 punten voorstaat, maar op die dubbels zit vandaag geen goede magneet.
Hij kan terugknokken maar niet van zover. MvG had zijn 'offday' tegen RvB, en RvB tegen Lewis. Dit red ie niet meer. Go Klaassen!! Maar die gaat dat ook niet redden vrees ik.Señor Sjon schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:10:
Lewis gooit ook niet heel super. Halve finale onwaardig qua finishes. Ik was na de uitschakeling van MvG hier al een beetje bang voor.
[ Voor 5% gewijzigd door Teknix1982 op 02-01-2016 22:15 ]
Bij een offday van MvG wordt het nipt 3-4.
We krijgen een herhaling van vorig jaar, 2 nederlanders in de halve finale, maar geen in de finale. Anderson is net iets beter dan klaasen in het gunstigste geval.
Offday waar hij wel gemiddelde had dat 5 hoger was dan die van Van Barneveld: 105, nog wah
Als Van Gerwen nu thuis zit te kijken......

Die kijkt geen darts, hij speelt alleen zelf.
Edit:
Echt cadeautje van Lewis. Pfff.
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 02-01-2016 22:26 ]
Hij zei dat tijdens het interview inderdaad, maar áls......
Break je hem met moeite gooi je twee keer 41, ongekend wat een offday.
Dat hij die leg nog wint
Dat hij die leg nog wint

[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 02-01-2016 22:28 ]
Maar ook die leg pakt hijVos schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:27:
Wat een bizarre pot
Inderdaad.Vos schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:27:
Dat hij die leg nog wint
Komt Barney terug?
Man wat een drama
Man wat een drama
Pakt hij die set ook nog.
⏩ PVOutput☀️
Het zal toch niet. Als hij dit nog weet te winnen...
Lewis begint zich een beetje te frustreren. Mooi dat Barney sporadisch nog zulke finishes maakt. Stiekem vind ik het wel lachen.
Mijn god kan iemand die trampoline onder het niveau vandaan halen... niet te geloven.
180 -> 180 -> double in 1 keer: wint leg
next leg start: 1 + 19 + trip 19: 77
180 -> 180 -> double in 1 keer: wint leg
next leg start: 1 + 19 + trip 19: 77
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Barney geeft nog niet op, maar hij moet 4 sets op rij winnen. Met het huidige niveau van beiden pakt Lewis zeker nog een set. Maar als Barney wat strijd toont dan heb ik er vrede mee.
Liever de trampoline dan de huidige vrije val.
Lewis heeft al meer dubbels gemist dan RvB in totaal heeft gekregen.
Lewis heeft al meer dubbels gemist dan RvB in totaal heeft gekregen.
[ Voor 43% gewijzigd door Señor Sjon op 02-01-2016 22:38 ]
Wat ik niet begrijp is dat Barney wel de tripels raakt als hij kan finishen...waarom lukt dat daarvoor minder? Toch extra geconcentreerd op dat moment?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik heb af en toe het idee dat Barney het expres die achterstand doet om meer motivatie te krijgen.
Of hij moet gewoon nog inkomen.
Of hij moet gewoon nog inkomen.
Smith was ook zo iemand. 3 pijlen op een dubbel en het is moeizaam, maar het bord rond en hij gooit ze erin.
Ach, 2 jaar terug verloor Lewis 6-0 in de halve finale.
Ach, 2 jaar terug verloor Lewis 6-0 in de halve finale.
Verwijderd
Hij gaat het uiteraard niet winnen deze partij, maar hij maakt het weer een beetje goed..
Onder het motto van..
Ik kan het &*%$# wel...
Ik gok dat die terug komt tot 5-3 en dat Lewis dan wakker word..
Nog steeds de Nr. 1 Nederlandse darter voor mij:)..
Onder het motto van..
Ik kan het &*%$# wel...
Ik gok dat die terug komt tot 5-3 en dat Lewis dan wakker word..
Nog steeds de Nr. 1 Nederlandse darter voor mij:)..
Leuke partij nu, wat een verschil met de eerste sets zeg
Nu kan Lewis in ieder geval gelijk krijgen dat hij RvB met 6-3 of 6-4 zou verslaan.
Pauze inderdaad op een fout moment blijkt nu.
Break één. Lewis mag het wel eens af gaan maken, daar is hij niet heel sterk in op het moment.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube