Nu ineens weer sterk van Dobey.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2022 22:08 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hij stond weer op voor ze tot 10 hadden geteld..
[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 28-10-2022 22:12 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jammer joh.Quad schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:40:
MvG kan de kans krijgen dit toernooi om heel dicht bij plek 1 en 2 te komen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Voor hem ja, voor mij niet.
⏩ PVOutput☀️
van Gerwen moet even het WK winnen dan staat die weer goed voor 2 jaar, maar ben benieuwd of dat lukt.Quad schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:15:
[...]
Naja, over 2 jaar hoeft hij maar 6k te verdedigen ipv 120k, scheelt weer.
Voor mij ook niet, ik ben echt helemaal klaar met die man. Al een paar jaar overigens.Quad schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:15:
[...]
Naja, over 2 jaar hoeft hij maar 6k te verdedigen ipv 120k, scheelt weer.
Ik hoop dat Clayton het WK wint.tweakduke schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:16:
[...]
van Gerwen moet even het WK winnen dan staat die weer goed voor 2 jaar, maar ben benieuwd of dat lukt.
Kijken of Wright in de vorm van zijn leven is of dat een outsider een kans maakt.
Ja die gun ik het ook, alleen hij gooit wat wisselvallig de laatste tijd. Waar hij in het begin van het jaar heel sterk was.
Begrijp ik. Hij mist een bepaalde charisma wat bijvoorbeeld Clayton wel heeft.Pino112 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:19:
[...]
Voor mij ook niet, ik ben echt helemaal klaar met die man. Al een paar jaar overigens.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Van Duijvenbode zou ook wel erg leuk zijn, alleen als we het dan toch over wisselvallig hebbentweakduke schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:26:
[...]
Ja die gun ik het ook, alleen hij gooit wat wisselvallig de laatste tijd. Waar hij in het begin van het jaar heel sterk was.
Misschien van Duijvenbode
Tja, moet je wel potjes winnen anders hoor je daar niet te staan IMO, je moet het wel verdienen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:27:
Ik hoop dat Van Gerwen toch echt weer een WK pakt en terug nummer 1 wordt.
Daar hoort ie te staan.
Ik hoop nog steeds op een Lewis in bloedvorm... geweldig om te zien, alleen zo lang geleden alweer.Quad schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:27:
[...]
Begrijp ik. Hij mist een bepaalde charisma wat bijvoorbeeld Clayton wel heeft.
Op zich wel een leuke vraag, wie buiten de huidige top 3 gun je een WK titel / 1e plek op de OOM?
Iedereen wel (buiten MvG)Quad schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:27:
[...]
Begrijp ik. Hij mist een bepaalde charisma wat bijvoorbeeld Clayton wel heeft.
Op zich wel een leuke vraag, wie buiten de huidige top 3 gun je een WK titel / 1e plek op de OOM?
Verwijderd
Alsof die arrogante clown het verdient, met welgeteld 7 majorsHippocampus schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:31:
[...]
Tja, moet je wel potjes winnen anders hoor je daar niet te staan IMO, je moet het wel verdienen.
Tja, er is altijd wel wat op iemand aan te merken. Minimaal de helft van de top 32 zijn arrogante clownsVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:47:
[...]
Alsof die arrogante clown het verdient, met welgeteld 7 majors![]()
Toevallig op het juiste moment gemazzeld en 2 WK's binnengeharkt. Verder nauwelijks iets gepresteerd.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Absoluut.Hippocampus schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 23:00:
[...]
Laten we niet doen alsof Michael niet arrogant kan zijn wat dat betreft.
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 5% gewijzigd door Hippocampus op 29-10-2022 23:43 ]
Wie van die twee denk je dat het meeste kans maakt (daarna) tegen Smith?tweakduke schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:44:
Morgen aan het begin van de middag dan van Duijvenbode tegen Noppert.
Poe ik denk eigenlijk dat ze allebei wel kans maken. Smith gooide wel goed, maar van den Bergh had zeker kansen om de wedstrijd om te draaien en deed dat dus nietHippocampus schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:46:
[...]
Wie van die twee denk je dat het meeste kans maakt (daarna) tegen Smith?
Oh, sorry, ik bedoelde die andere Smith.tweakduke schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:48:
[...]
Poe ik denk eigenlijk dat ze allebei wel kans maken. Smith gooide wel goed, maar van den Bergh had zeker kansen om de wedstrijd om te draaien en deed dat dus niet
Ik denk dat Dirk en Noppert beide haast wel zover zijn om van de top te winnen. Het is alleen afwachten tot ze ook zover zijn en stabiel het niveau hebben.Hippocampus schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:50:
[...]
Oh, sorry, ik bedoelde die andere Smith.
⏩ PVOutput☀️
U zei?tweakduke schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:57:
Ross Smith gooit niks meer tegen Wright. De outsiders haken nu echt af.
⏩ PVOutput☀️
Hij smijt ze er op het moment wel lekker in zeg, bam bam bam.Pino112 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:36:
Gaat Smith dan eindelijk z'n eerste titel winnen?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Kan niet in de halve finalePino112 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:36:
Als Smith tegen Smith de finale wordt dan heeft sowieso een Smith de titelPino112 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:36:
Zal er wel een tientje op kunnen zetten ja.Pino112 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:36:
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Famous last words ..Quad schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:58:
[...]
Goede prestatie hoor, maar gaat makkelijk winnen van een Dobey of Smith.
Als het anders is, dan is het maar anders.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Daar denkt Noppert met 84 gemiddeld toch anders over.tweakduke schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:24:
Nou ook al staat Ross Smith 5 - 0 voor, met een gemiddelde van 88 en 35% finish zou dit appeltje eitje moeten zijn voor Michael Smith
[ Voor 116% gewijzigd door Quad op 30-10-2022 21:10 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 66% gewijzigd door gambieter op 30-10-2022 22:11 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2022 07:14 ]
⏩ PVOutput☀️
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Verwijderd
PDC European Tour 🤝Viaplay
— PDC Darts (@OfficialPDC) 10 november 2022
The PDC European Tour will be broadcast in the UK, Netherlands, Poland and across the Nordic & Baltic region through Viaplay from 2023.
The five-year deal includes coverage through @ViaplaySportsUK
Read more 👇https://t.co/qCMKHR2BAJ
⏩ PVOutput☀️
Waarom is poule H zo sterk dan? Daar zouden normaal Humphries Searle door moeten lijkt me. Josh Rock is vrij nieuw (wel talent), Williams niet heel sterk met nog nooit een gemiddelde boven 82 op een major.Verwijderd schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 07:07:
Wat een scheve loting eigenlijk.
Poule H is enorm sterk ingedeeld.
Uit poule E gaan Wright en Aspinall fluitend naar de volgende ronde...
Verwijderd
Ik denk dat je afgelopen dartjaar hebt gemiststefanass schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:02:
[...]
Poule E lijkt me misschien zelfs sterker dan H.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2022 13:33 ]
Klopt hoor, ik heb zeker niet alles kunnen volgen dit jar, vandaar ook mijn vraag. Josh Rock is er wel zeker 1 voor de toekomst als ie zo doorgaat!Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:28:
[...]
Ik denk dat je afgelopen dartjaar hebt gemist![]()
Scott Williams wellicht niet zo indrukwekkend als Josh Rock, die heeft zelfs al een finale gewonnen (en verloren).
Maar gooit Sherrock het hele jaar nog geen deuk in een pakje boter en Soutar doet het voor de lol erbij...
Verwijderd
Op Sky Sports bevestigen ze het nu ook.stefanass schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:48:
[...]
Klopt hoor, ik heb zeker niet alles kunnen volgen dit jar, vandaar ook mijn vraag. Josh Rock is er wel zeker 1 voor de toekomst als ie zo doorgaat!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Nouja, er waren toch wel momentjes dat het zomaar fout had kunnen gaan maar Ashton kon die niet verzilveren.Quad schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:06:
Dat was dus redelijk eenvoudig binnen te slepen door Smith.
Klopt ook, maar Smith heeft elke leg wel voor een dubbel aangelegd.Hippocampus schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:09:
[...]
Nouja, er waren toch wel momentjes dat het zomaar fout had kunnen gaan maar Ashton kon die niet verzilveren.
⏩ PVOutput☀️
Mee eens. Ik had ook niet verwacht dat Ashton ging winnen van SmithQuad schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:17:
[...]
Klopt ook, maar Smith heeft elke leg wel voor een dubbel aangelegd.
Hij hoefde dus niet goed te zijn om van Ashton te winnen.
Op zich lukt dat prima, darts op laptop en F1 op de tv. Alleen zal PSV er ook nog bij moeten straks, dus tablet er maar bij pakken.Hippocampus schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:05:
[...]
Straks ook nog even F1 tussen het darten door duwen...
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
De diesel is gestart.Hippocampus schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 21:47:
Nou nou Asp....
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ze hebben niet geholpen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq