Waarom zijn ze niet gewoon begonnen om 20.10u trouwens?
Wordt weer een latertje zo...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
In Blackpool is het nog slechts 22u.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 22:58:
Waarom zijn ze niet gewoon begonnen om 20.10u trouwens?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Stack Sats
Verwijderd
Lekker goed ingeschat, de voorsprong is er voor DvD.tweakduke schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:39:
Sterke finish van Noppert, maar het is denk ik nog niet gedaan.
Dirk staat beroerd te finishen als die dat omdraait kan het een wedstrijd worden.
⏩ PVOutput☀️
Hij is los en Noppert is het kwijt na de break. Kijken hoe het dan na de volgende break isQuad schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:51:
[...]
Lekker goed ingeschat, de voorsprong is er voor DvD.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 19% gewijzigd door Hippocampus op 22-07-2022 22:42 ]
Verwijderd
Is er überhaupt iemand vriendjes met Noppert?Hippocampus schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:31:
Dirk en Danny redelijk zakelijk handje schudden, ik volg het niet van dichtbij, zijn geen vrienden?
hahaha, nouja, dat weet ik dus niet, ik kijk enkel tvVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:42:
[...]
Is er überhaupt iemand vriendjes met Noppert?
Komt op mij in ieder geval niet bepaald sympathiek over...
Nog niet zo vaak gebeurt toch?Hippocampus schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:50:
Kan men in Engeland ook geld inzetten op hoe vaak Price z'n pijl laat vallen trouwens?
Nee nog niet, maar in de eerste beurt was ie er al meteen eentje bijna kwijt, vandaar.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:42:
Is er überhaupt iemand vriendjes met Noppert?
Komt op mij in ieder geval niet bepaald sympathiek over...
Semi Final of the World Matchplay for myself after beating a good friend in @Duivee wasn’t a 100% pleased with my performance but I found an extra gear after the 150 finish, now a good nights rest and I’ll be ready for tomorrow against Gerwyn Price💪
— Dannynoppert (@Dannynoppert) 22 juli 2022
Thanks for all the support. pic.twitter.com/KviZ87KK13
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
En zo geschieddeVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 22:56:
Betekent dus ook dat wanneer Price morgen wint van De Sousa eerstgenoemde weer de nummer 1 van de wereld is.
Dirk verliest natuurlijk, en als je 'm een beetje kent is dat een enorm emotionele kerel. Vooral zichzelf vervloeken en daarna zit 't wel goed.gambieter schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 01:09:
[...]
[Twitter]
Noppert noemt Dirk een goede vriend
⏩ PVOutput☀️
De pijl kan alle kanten op
Dan ga ik voor Price - MvG als finale.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:06:
Price - Noppert: 16 - 17
Vd Bergh - Van Gerwen: 17 - 12
Stack Sats
⏩ PVOutput☀️
Stack Sats
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Price tegen van Gerwen geeft meestal wel mooie wedstrijden, dus ik hoop dat van Gerwen zo wel de voorsprong pakt en het niet meer weggeeft.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 23:31:
Geef de bokaal maar gewoon aan Price, want dit is.....
⏩ PVOutput☀️
Price ligt hem beter qua tegenstander.Quad schreef op zondag 24 juli 2022 @ 00:16:
Zo dan, vanaf leg 23 kon Dimitri het niet meer opbrengen, leek wel klaar?
MvG vs Price, moet Michael wel beter gooien!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
Yep... Als is het voor het eerst in een paar maanden dat ik weer darts kijk.Quad schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:10:
Zitten we er klaar voor? Over enkele minuten gaat de finale beginnen. Hopelijk winst voor MvG.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
⏩ PVOutput☀️
Tomorrow is not today!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
Mazzel voor MvG dat dit niet de World Grand Prix is.Dommel schreef op zondag 24 juli 2022 @ 23:13:
Als MvG zijn dubbels zou raken dan zou dit een heel andere wedstrijd zijn. Scorend is die Price (enkele legs daargelaten) de baas. Maar die verdraaide dubbels....
Welke malloot heeft bepaald dat een leg moet eindigen met een dubbel
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 24-07-2022 23:16 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Kan ie wel meer oefenenQuad schreef op zondag 24 juli 2022 @ 23:15:
[...]
Mazzel voor MvG dat dit niet de World Grand Prix is.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq