Momentum is compleet omgedraaid nu. Zomaar ineens 3-3
Dit ging wel heel, heel erg snel.
En wat gooit Cullen toch fantastisch, dit is echt fingerlickin' good, zeg maar.
En wat gooit Cullen toch fantastisch, dit is echt fingerlickin' good, zeg maar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het zou extreem knap zijn als Kleermaker nog wint. Dat Cullen de wedstrijd wint is nu zo goed als zeker.
Als je wilt weten hoe het is om een wedstrijd door de vingers te zien glippen? Man man, dit is er eentje zeg, die grond zie je gewoon langzaam wegzakken.
⏩ PVOutput☀️
Cullens piek is wel van geweldig niveau maar hoe lang kan ie dat volhouden?
Complimenteerde Cullen Kleermaker zojuist met die 130?
[ Voor 12% gewijzigd door ll roel j op 28-12-2021 17:21 ]
Kleermaker moet ook nog tegen het publiek spelen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:41
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Niet nadenken over een matchdart is het hele punt lijkt wel.
Verlenging begint goed.
Verlenging begint goed.
Jaa!! Heerlijk!

⏩ PVOutput☀️
WOW,
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
- tweakduke
Kijk nu gooit hij gewoon door en meteen raak bullseye nota bene

Wow mooi gedaan van Kleermaker. Had ik niet meer verwacht.
Sportief van Cullen, applaus voor Kleermaker. Beter dan het publiek. Hoort erbij maar ik blijf het niks vinden dat ge-boe van spelers.
Sportief van Cullen, applaus voor Kleermaker. Beter dan het publiek. Hoort erbij maar ik blijf het niks vinden dat ge-boe van spelers.
[ Voor 54% gewijzigd door ll roel j op 28-12-2021 17:30 ]
Verwijderd
jaapstobbe schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:18:
Het zou extreem knap zijn als Kleermaker nog wint. Dat Cullen de wedstrijd wint is nu zo goed als zeker.
Dat was wel erg spannend aan het einde zeg. Geweldig hoe goed Kleermaker de aanval van Cullen af kon slaan. Zo kan ie het Wade ook echt wel heel moeilijk maken hoor.

Kleermaker mag dus tegen Wade. Ik denk dat hij daar wel een kans tegen heeft, maar dan wel iets beter scoren! De dubbels zijn 45%, dat is echt uitstekend, maar gemiddeld mag met 89 wel iets omhoog, 10 punten er beurt bij voorkeur, tegen Wade.
⏩ PVOutput☀️
Mardle momentje dus.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:32:
Haha... Kleermaker in dat interview. "Shit, just shit"..
Uh.. You're live
Filmpje: Quad in "Professioneel Darts - Deel 1"
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 28-12-2021 17:33 ]
⏩ PVOutput☀️
Ben ik de enige die de hele tijd denkt dat hij stiekem een typetje van Wim de Bie is?
Ik moest even Googlen wie Wim de Bie is, ik behoor niet tot die generatie dus.Grindtegel schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:34:
Ben ik de enige die de hele tijd denkt dat hij stiekem een typetje van Wim de Bie is?
Heerlijk interview met Kleermaker. Ook mooi credits aan King dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 28-12-2021 17:37 ]
⏩ PVOutput☀️
Jij keek al darts toen ze nog naar houten borden gooide?Grindtegel schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:38:
ja ik ben al een oude lul idd
Als je iets wil moet je het omgekeerde Jinxen. Soort regendans waardoor de zon gaat schijnen.
Hahaha. Inderdaad lijkt een beetje op het typetje Dirk.Grindtegel schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:34:
Hoop wel dat Cross vanavond Gurney er uit knalt.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
hahaha zoiets ja, ik heb de opkomst van die gekke postbode meegemaakt dat was wel leuk. Maar daarvoor keek ik ook altijd al braaf naar The EmbassyHippocampus schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:39:
[...]
Jij keek al darts toen ze nog naar houten borden gooide?
Verwijderd
Same.Grindtegel schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:47:
[...]
hahaha zoiets ja, ik heb de opkomst van die gekke postbode meegemaakt dat was wel leuk. Maar daarvoor keek ik ook altijd al braaf naar The Embassy
Volg het darten sinds '93 of' 94 ..
Het had toch altijd wel een mooie sfeer en entourage, The Embassy
En Exit MvG door Corona
Float like a butterfly, sting like a bee.
Oh noes, MvG positief getest...
⏩ PVOutput☀️
Einde MvG. Barney, Van der Voort en Van Gerwen positief dus.
Oh nee, ook hij...
Alleen de Nederlanders positief tijdens het toernooi... hebben ze toch iets niet handig gedaan
Alleen de Nederlanders positief tijdens het toernooi... hebben ze toch iets niet handig gedaan

[ Voor 73% gewijzigd door ll roel j op 28-12-2021 18:12 ]

Was te verwachten natuurlijk.
Ik houd m'n hart vast voor Dirk.
https://www.pdc.tv/news/2...-world-darts-championshipMartinusz schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:08:
En Exit MvG door Corona
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nou daar ging het scorepotentieel van veel brackets.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik heb Dobey doorQuad schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:16:
Nou daar ging het scorepotentieel van veel brackets.

CyBeRSPiN schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:49:
Geen idee hoe betrouwbare bron dit is, maar ehh..
..
Edit: zal wel oude foto zijn geweest..
Die foto was gewoon van dit jaar ja, dus daarom mijn opmerking over Dirk.
Die heeft nu ook een potentieel groot probleem.
Ja toch wel. Had hem weggehaald nadat Vd Voort in interview aangaf alleen op zn kamer te hebben gegeten steeds.
Kan alsnog oude foto zijn, maar goed. Wat jammer allemaal dit..
Ik wilde nog optimistisch blijven maar je kreeg gewoon gelijk. Erg jammer voor MvG.
Weer een korte avondsessie zo.
Verwijderd
Ik zit trouwens eens te kijken op de website van PDC. Benieuwd hoe het daar geregeld is met controle enz...
ALEXANDRA PALACE COVID-19 REGULATIONS
For full regulations please see the section below, however all ticket holders should note:
- To gain access to Alexandra Palace, everyone will need to show proof of NHS-approved vaccination, recovery from a positive PCR test within 180 days OR a negative lateral flow test from that day. There are on-site testing centres for both staff and spectators.
- Face coverings will need to be worn when in public areas unless eating/drinking.
Succes
ALEXANDRA PALACE COVID-19 REGULATIONS
For full regulations please see the section below, however all ticket holders should note:
- To gain access to Alexandra Palace, everyone will need to show proof of NHS-approved vaccination, recovery from a positive PCR test within 180 days OR a negative lateral flow test from that day. There are on-site testing centres for both staff and spectators.
- Face coverings will need to be worn when in public areas unless eating/drinking.
Succes
- tweakduke
Had niet voorspelt dat van Gerwen het toernooi zou winnen, maar dat corona zo hard aan de Nederlandse kant erin hakt is wel dramatisch.
Ben benieuwd hoe dit verder zich gaat ontwikkelen het wordt al een opgave om coronavrij de finale te halen.
Ben benieuwd hoe dit verder zich gaat ontwikkelen het wordt al een opgave om coronavrij de finale te halen.
Hoeveel ik ieder jaar naar dit toernooi uitkijk (kijk het WK al sinds de BDO-finals met Jocky Wilson ergens in begin jaren 80), hoop ik stiekem dat ze dit gaan cancelen. De beste darter zal hier niet gaan winnen.
Oh, waarom niet eigenlijk?emiel74 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:33:
Hoeveel ik ieder jaar naar dit toernooi uitkijk (kijk het WK al sinds de BDO-finals met Jocky Wilson ergens in begin jaren 80), hoop ik stiekem dat ze dit gaan cancelen. De beste darter zal hier niet gaan winnen.
Corona is gewoon een extra spelelement, moet je ook zien te beheersen.
⏩ PVOutput☀️
Omdat die er net uitligt.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Alleen Nederlandse darters... die met elkaar omgingen en trainen.emiel74 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:38:
Er zijn er al drie uit door Covid. Ik hou m'n hart vast wat de komende dagen gaan brengen..
Twee door en één met.emiel74 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:38:
Er zijn er al drie uit door Covid. Ik hou m'n hart vast wat de komende dagen gaan brengen..
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
En die eerlijk zijn over zelftestenll roel j schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:40:
[...]
Alleen Nederlandse darters... die met elkaar omgingen en trainen.
Oh, dus nu je favoriet eruit ligt kan de stekker er wel uit
Kijken of Gurney en Heta het Cross en Wright nog moeilijk kunnen maken vanavond.
Volgens MVG ligt het, zoals altijd bij hem, niet aan hun zelf
MvG spreekt van grootste domper in z'n carrière.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
van Gerwen kreeg de definitieve PCR test uitslag net vanmiddag waar hij de conclusie op trok. Volgens hem hebben ze er alles aan gedaan om de besmetting te voorkomen en hebben ze dat in Engeland opgelopen.
Wat met de huidige coronamaatregelen daar en ze hebben geen booster gehad volgens mij iets is waar je niet veel aan doet uiteindelijk. Wel denk ik bij mezelf: hou onderling afstand of vermijd contact hoe moeilijk het ook is. Als er 1 besmet raakt ben je met meer de pineut.
Hij zegt ook dat de PDC strenger moet controleren op wie bij de spelers komt en dat is eigenlijk een conclusie die wij onderhand ook trokken.
Wat met de huidige coronamaatregelen daar en ze hebben geen booster gehad volgens mij iets is waar je niet veel aan doet uiteindelijk. Wel denk ik bij mezelf: hou onderling afstand of vermijd contact hoe moeilijk het ook is. Als er 1 besmet raakt ben je met meer de pineut.
Hij zegt ook dat de PDC strenger moet controleren op wie bij de spelers komt en dat is eigenlijk een conclusie die wij onderhand ook trokken.
Huw Ware en George Nobel zijn overigens ook besmet lijkt me want die zie je al een hele poos niet meer.
- tweakduke
Paul Hinks heb ik ook het hele toernooi nog niet gezien, maar staat nog wel op de lijst van de referees bij de PDC.
Cross is goed bezig. Op de juiste momenten net iets extra's geven.
Verwijderd
Volgens mij lopen de spelers bij het betreden van de zaal al risico. Ik zie ze vaak genoeg een hoop handjes schudden/aantikken met het publiek. Laat staan dat het anderhalve meter is. En als je dan ziet hoe het in het publiek gaat....tweakduke schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:06:
Wel denk ik bij mezelf: hou onderling afstand of vermijd contact hoe moeilijk het ook is. Als er 1 besmet raakt ben je met meer de pineut.
Verbaast me eigenlijk dat er niet meer spelers zijn die besmet zijn geraakt.
Hopen op Gurney, heb echt niks met Cross. Gurney zou eens wat meer met Ricky Evans om moeten gaan, is toch mooi man zo je geld verdienen? Lach eens! 
Voor wat betreft corona, het is lastig zeggen hoe je het krijgt (en wie). Zullen er nog wel meer positief testen lijkt me, maar blijft vreemd dat het publiek mag blijven
Voor wat betreft corona, het is lastig zeggen hoe je het krijgt (en wie). Zullen er nog wel meer positief testen lijkt me, maar blijft vreemd dat het publiek mag blijven
- tweakduke
Hoe dan ook is deze situatie goed voor jouw bracket en Cross heeft nog maar 1 set nodigVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:54:
[...]
Volgens mij lopen de spelers bij het betreden van de zaal al risico. Ik zie ze vaak genoeg een hoop handjes schudden/aantikken met het publiek. Laat staan dat het anderhalve meter is. En als je dan ziet hoe het in het publiek gaat....
Verbaast me eigenlijk dat er niet meer spelers zijn die besmet zijn geraakt.
Zou er niet iemand bij zijn van de PDC? Het duurt maar 15 minuten (en je ziet het eigenlijk al zodra de vloeistof ver genoeg is). Kost nou ook niet superveel tijd lijkt me.
- tweakduke
Ondanks de stand voelt het voor mij aan als een saaie wedstrijd. We zijn denk ik teveel verwend met de andere partijen.
Al laat Cross het hier pijnlijk liggen, toch een laatste set
[ Voor 22% gewijzigd door tweakduke op 28-12-2021 21:39 ]
Pffff 3 matchdarts overleefd, en een 7e set.
⏩ PVOutput☀️
Gurney kan er ook bij lopen alsof het strafwerk is.tweakduke schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:34:
Ondanks de stand voelt het voor mij aan als een saaie wedstrijd. We zijn denk ik teveel verwend met de andere partijen.
Nou, toch een 7e set, beetje onverwacht.
Voor mij voelt het dat Guerney het momentum heeft. Cross krijgt het zwaar.
Nee, prima potje hoortweakduke schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:34:
Een begrafenis is waarschijnlijk nog gezelliger dan een partij Wade - Gurney.Hippocampus schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:39:
[...]
Gurney kan er ook bij lopen alsof het strafwerk is.
Nou, toch een 7e set, beetje onverwacht.
⏩ PVOutput☀️
Staat reserve.tweakduke schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:47:
Paul Hinks heb ik ook het hele toernooi nog niet gezien, maar staat nog wel op de lijst van de referees bij de PDC.
Ik vind dit een prima pottweakduke schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:34:
Goede scores en finishes, niks mis mee.
Statistieken verschillen bijna niet.
16/16 legs, beide 44% op dubbel, beide op 98 gemiddeld, beide 75x 100+. Echt heel erg aan elkaar gewaagd.
16/16 legs, beide 44% op dubbel, beide op 98 gemiddeld, beide 75x 100+. Echt heel erg aan elkaar gewaagd.
⏩ PVOutput☀️
Whoowww Yes !Hackus schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 17:47:
Hoop wel dat Cross vanavond Gurney er uit knalt.
[ Voor 86% gewijzigd door Hackus op 28-12-2021 21:58 ]
- tweakduke
Inderdaad mooi afgemaakt door CrossPino112 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:44:
[...]
Ik vind dit een prima pot
Goede scores en finishes, niks mis mee.
170 
Prachtige finish en einde.
Prachtige finish en einde.
⏩ PVOutput☀️
Lekker zo met 170 de wedstrijd oprollen.
Knap, jammer vind ik persoonlijk, maar dan kun je een potje darten als je Gurney in die laatste set kunt afhouden. Bwoh.
Ja smiddags dusDagion schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:56:
Ik mis de middagsessies dus misschien zat hij daar maar waar is Koert?

Damon Heta of Deta Hedman, dat gaat hem niet worden. Even kijken welk setje Wright bij heeft en dan ga ik iets anders doen 
Edit: volgens mij die flights van het begin tegen Meikle?
Edit2: oke, helemaal anders.. nice!
Edit: volgens mij die flights van het begin tegen Meikle?
Edit2: oke, helemaal anders.. nice!
[ Voor 28% gewijzigd door Dagion op 28-12-2021 22:07 ]
Dat setje gaat snel terug de map in gok ik.
Nadeel is dat hij met alles redelijk gooit dus wanneer is het tijd om te switchen? Vind ze nog niet zo gek, staan netjes in het bord.Hippocampus schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:07:
Dat setje gaat snel terug de map in gok ik.
Hij begon er niet geweldig mee.Dagion schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:12:
[...]
Nadeel is dat hij met alles redelijk gooit dus wanneer is het tijd om te switchen? Vind ze nog niet zo gek, staan netjes in het bord.
Zou ie het gewoon doen om zijn tegenstander het gevoel te geven dat Wright toch wel wint ongeacht welke pijlen hij mee komt aanzetten.
Dan moet je het ook gewoon doortrekken en na de opkomst alles uit de folie halen en in elkaar zettenHippocampus schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:14:
[...]
Hij begon er niet geweldig mee.![]()
Zou ie het gewoon doen om zijn tegenstander het gevoel te geven dat Wright toch wel wint ongeacht welke pijlen hij mee komt aanzetten.
Nog even kijken of hij met hetzelfde setje begint na de break (en zo komt er van iets anders doen weer helemaal niets terecht..).
Hop hop gas erop Wright. Anders is m'n bracket naar de Knoppert.
⏩ PVOutput☀️
Ik vraag me dan wel weer af, als hij die andere pijlen net zo snel zou gooien zou het dan ook niet beter gaan?
Nou deze pijltjes gewoon blijven gebruiken dus, dat debiele gewissel elke keer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube