Revive the guild!
PT1
— Raymond van Barneveld (@Raybar180) 24 december 2021
Dear fans,
Unfortunately I have to announce that I tested positive on COVID19.
During the match I didn’t have any symptoms, but afterwards I started to realise that I was developing a shortness of breath and fever. pic.twitter.com/QfFa140tEP
Op waarde verslagen worden lijkt mij als topsporter minder frusterend dan vanwege dat k*tvirus het toernooi waarvan je nog deelneemt moeten staken.
Maar verwacht er ook nog wel meer ja, in de interviews met Arjen gaf hij aan nauwelijks zijn hotelkamer af te komen, maar toch ergens opgelopen dus.
[ Voor 26% gewijzigd door !mark op 25-12-2021 00:56 ]
Vooral die omhelzing aan het einde, die Cross een beetje probeerde af te weren...Pino112 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:45:
Barney (en mogelijk Cross) heeft een probleem.
[Twitter]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Laat ik het anders zeggen; Ik hoop dat geen kutsmoes is.
[ Voor 36% gewijzigd door Hackus op 25-12-2021 09:28 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Vond eerlijk gezegd al wat overdreven hoe hij opkwam en genoot van het publiek. Als je aanbeden wil worden en aandacht wil doe dat dan op een andere manier dan de sport ermee te belasten.
Mja, niet mee eens... ik ben een zgn wappie en heb me 2 jaar 'nergens' aan gehouden, heb 2 maanden geleden corona gekregen van iemand die volledig gevaccineerd was, op 3 meter afstand zat en maar 20 minuten aanwezig was in dezelfde ruimte, is geheel offtopic maar je redeneert nu wel heel kort door de bochttweakduke schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:00:
Ik ben Barney nu alweer zat. Onzorgvuldig met covid en dan al het drama, omdat hij weer eens verliest van zichzelf.
Vond eerlijk gezegd al wat overdreven hoe hij opkwam en genoot van het publiek. Als je aanbeden wil worden en aandacht wil doe dat dan op een andere manier dan de sport ermee te belasten.
Revive the guild!
Play every day
Stack Sats
Eentje nog maarStovirpi schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 20:44:
Nog maar twee nachtjes slapen en we/ze mogen weer van start!

Revive the guild!
Uitslapen, en om half 2 geet T los
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nette jongens die Hollanders, maar er wordt ook wat geruzied rond het dartbord - https://nos.nl/l/2410986
RTL7 heeft de grapjas nog kunnen vinden zo na kerst.
:strip_exif()/f/image/4rpxIhk340SxpsEJv31pLxQ1.jpg?f=fotoalbum_large)
Dirk verliest zijn set, moet dus gaan corrigeren.
[ Voor 62% gewijzigd door Quad op 27-12-2021 14:03 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door Hippocampus op 27-12-2021 14:12 ]
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Zonde ja, hij begon de 5e leg zo goed met die 180.tweakduke schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:13:
De wesp haalde Dirk uit zijn concentratie, deze set verliezen doet zo wel zeer.
Verwijderd
Het kan nog, maar dan moet ie wel de 3e set pakken. Wordt het 3-0, is het klaar vrees ik..
Verwijderd
Ik neem aan dat je het over RTL hebt?jaapstobbe schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:22:
Waarom zitten die commentatoren daar eigenlijk? Ze hebben bijna niets in de gaten, en dat gaat nu al jaren zo.
Zelf kijk ik alleen naar Sky. Dat is een stuk beter.
En nu een 1 gooien op zo'n moment. Smith grijpt zijn kansen, maar Dirk doet ook aan presenteerblaadjes.
[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 27-12-2021 14:29 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Nu al veel te veel gemist op de setpijlen.
⏩ PVOutput☀️
Edit: wat een mazzel.
[ Voor 11% gewijzigd door tomolino op 27-12-2021 14:40 ]
⏩ PVOutput☀️
PS4 PSN: Dazzler2120
- tweakduke
Klinkt allemaal zo simpel.
⏩ PVOutput☀️
Denk als je hem dit na de wedstrijd zegt, dat hij denkt "had ik daar maar eerder aan gedacht..."Quad schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:53:
Nu idd de set van Smith pakken en dan is het enkel eigen legs houden.
Klinkt allemaal zo simpel.
Stack Sats
Ze missen wel meer... Dat is helaas niet alleen de 18jaapstobbe schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:55:
En weer mist ie de 18

Al 7 keer de grote.Dazzler2120 schreef op maandag 27 december 2021 @ 14:56:
[...]
Ze missen wel meer... Dat is helaas niet alleen de 18
Maar goed het kan nog
- tweakduke
[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 27-12-2021 15:01 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Stack Sats
Mooi.

⏩ PVOutput☀️
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Als Price de 4e ronde dan maar wint. Je hebt alleen geen 4 punten gescoord voor deze match. En dus ook 2 punten van de vorige ronde gemist.Freee!! schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:12:
Maakt voor mijn bracket niet echt uit, ik had Stephen Bunting door.
Dirk moet wel beter tegen Price gooien, want anders sta je per leg 30-40 punten achter Price, die gooit standaard tegen de 100 gemiddeld per wedstrijd.
[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 27-12-2021 15:19 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Hier hetzelfde. 0 punten voor mij dus en meteen de koppositie weer kwijt aan JelteFreee!! schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:12:
Maakt voor mijn bracket niet echt uit, ik had Stephen Bunting door.
Ik heb de laatste plaats in zichtVerwijderd schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:38:
[...]
Hier hetzelfde. 0 punten voor mij dus en meteen de koppositie weer kwijt aan Jelte
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Kadootje van Barney?
Ik weet niet of de Nederlanders met elkaar optrekken, maar hoop niet dat er nog meer volgen dan

- tweakduke

Vincent van der Voort has withdrawn from the William Hill World Darts Championship after testing positive for Covid-19 ahead of his match with James Wade.
— PDC Darts (@OfficialPDC) 27 december 2021
Wade will receive a bye to the last 16 and Monday evening's session will continue with two matches.
Wedstrijd minder dus vanavond
Van der Voort met van Gerwen, Huybrechts veel met Kleermaker.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:57:
[...]
Kadootje van Barney?
Ik weet niet of de Nederlanders met elkaar optrekken, maar hoop niet dat er nog meer volgen dan
⏩ PVOutput☀️
Want dat was hij niet?jaapstobbe schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:59:
dag VdV, voortaan beetje voorzichtiger zijn he.
Naja misschien was hij dat ook wel. We weten het (nog) niet.jaapstobbe schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:59:
⏩ PVOutput☀️
Misschien zijn alle darters morgen positief op 1 na, mag hij direct de beker mee naar huis nemenQuad schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:00:
[...]
Naja misschien was hij dat ook wel. We weten het (nog) niet.
“𝗪𝗵𝘆 𝘄𝗮𝘀𝗻’𝘁 𝗜 𝘁𝗼𝗹𝗱?!”
— Live Darts (@livedarts) 24 december 2021
It’s Christmas and we haven’t posted it in a while, so here it is. The greatest post-match interview of all time 😂😳pic.twitter.com/AXBh41wATA
Interview Wilfred Genee met Mardle, klikken voor filmpje, te grappig.

⏩ PVOutput☀️
Je weet niet hoe of wat natuurlijk..jaapstobbe schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:59:
Het is een groot toernooi, dat geeft direct een nadeel, er zit teveel tijd tussen de verschillende potten waardoor je de eerste periode zo 7 dagen tijd tussen de wedstrijden hebt zitten.jaapstobbe schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:02:
[...]
Misschien zijn alle darters morgen positief op 1 na, mag hij direct de beker mee naar huis nemen
Organisatie had spelers moeten verplichten een bubble te creëeren, je blijft er het hele toernooi tot je eruit ligt, en geen opkomsten tussen het publiek en dergelijke.
Er ligt ruimte voor verbetering lijkt me.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
MvG had sowieso aangegeven met vd Voort zijn voorbereiding te doen.. dus ja.. grote kans.Teknix1982 schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:03:
Hmm dit is wel een risico voor MvG ook. Als VdV het heeft.. zullen wel samen kerst gevierd hebben.
Er lijkt niet eens een profi bedrijf te zijn die dit allemaal afhandelt.
Ook dat het publiek met alleen een negatieve zelftest naar binnen kan, bedoel, niemand die met een positieve zelftest daar naartoe gaat. Ben je positief ga je waarschijnlijk alsnog en fix je een negatieve test van je partner of buurman.
[ Voor 70% gewijzigd door Quad op 27-12-2021 16:16 ]
⏩ PVOutput☀️

- tweakduke
Wat dat betreft en met de veilige bubbels creëren is het inderdaad amateuristisch. Vooral met de kerstdagen ertussen is het risico op een onbedoelde besmetting groot.Quad schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:12:
Als ik het zo hoor van Arjan zijn die testen van de PDC allemaal op basis van een zelftest..
Wat een gebrek aan professionaliteit zeg.Quad schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:12:
Als ik het zo hoor van Arjan zijn die testen van de PDC allemaal op basis van een zelftest..
Ook dat het publiek met alleen een negatieve zelftest naar binnen kan, bedoel, niemand die met een positieve zelftest daar naartoe gaat. Ben je positief ga je waarschijnlijk alsnog en fix je een negatieve test van je partner of buurman.
@tweakduke @Vos nou inderdaad..
Kleermaker mag ook wel uitkijken, die ging na z'n wedstrijd tot diep in de nacht, was pas 5 uur terug in het hotel, feesten met Huybrechts. Terwijl hij vorig jaar het WK gemist had door een positieve test.
[ Voor 63% gewijzigd door Quad op 27-12-2021 16:19 ]
⏩ PVOutput☀️
Daarom ook mijn reactie over RvBQuad schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:12:
Niet ook Michel Smith hóór
[ Voor 26% gewijzigd door ll roel j op 27-12-2021 16:23 ]
Omdat je niet weet of het waar is van RvB? Naja ik ga niet daarover speculeren al begrijp ik en dacht ik het wel eventjes.
Dit is voor PDC ook niet te controleren, trek dan een ton van het prijzengeld af om de testen te reguleren.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 27-12-2021 16:24 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik zie ze liever doorgaan, maar voor mijn bracket is het wel gunstig.ll roel j schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:15:
Nou,VdV positief is negatief voor mijn bracket, die kan nu écht de prullenbak in.
Heb Wade door laten gaan en Dobey tegen MvG ook

Verwijderd
Ik zie het nietgambieter schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:29:
Elke keer als ik de dubbel 20 zie op dit bord, lijkt me de wire gebogen naar beneden?
Goed dat Smith door is.
Niet voor m'n bracket, hoe ik ooit heb kunnen bedenken dat Durrant de 4e ronde zou kunnen halen is mij een raadsel.

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 27-12-2021 16:39 ]
⏩ PVOutput☀️
En naar 2-0.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 27-12-2021 17:12 ]
⏩ PVOutput☀️
2-1 in sets dus alle kans.Hippocampus schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:26:
Nou moet Hempel die 5e leg winnen anders zie ik het niet snel meer goedkomen.
⏩ PVOutput☀️

Zou erg zonde zijn als dit toernooi mede beslist gaat worden op basis van wie Covid blijft ontlopen i.p.v. wie de beste darter is.
Maarja, gooit ie m toch.
Hopelijk kan hij het nog even rekken.
@!mark Eens hoor, maar ben er bang voor.
Helaas, Raymond Smith verdiend gewonnen, was de betere.
[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 27-12-2021 17:54 ]
⏩ PVOutput☀️
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik denk dat je tot ca 21u45 een knisperend haardvuur op de tv krijgt.Hippocampus schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:55:
Schuiven de wedstrijden van vanavond gewoon naar voren?
Zover ik zie begint de avond met Price - Huybrechts om iets over 20 uur.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 27-12-2021 17:57 ]
⏩ PVOutput☀️
Hahaha. Of dat Wade tegen een random pupke uit het publiek moet gooien 😂Quad schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:57:
[...]
Ik denk dat je tot ca 21u45 een knisperend haardvuur op de tv krijgt.
Zover ik zie begint de avond met Price - Huybrechts om iets over 20 uur.
En dan verliezen en uitgeschakeld?Hippocampus schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:00:
[...]
Hahaha. Of dat Wade tegen een random pupke uit het publiek moet gooien 😂

De controle in Engeland is bijzonder slecht, het idee is met een QR code. Vrienden van mij wonen in London en gaan regelmatig naar voetbalwedstrijden toe. Hebben overigens een QR code maar wordt nooit om gevraagd. Verder wel jammer voor VdV had een mooie pot kunnen zijn.Quad schreef op maandag 27 december 2021 @ 16:12:
Gewoon last minute even Adam Hunt invliegen voor een tweede kans dit WKHippocampus schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:00:
[...]
Hahaha. Of dat Wade tegen een random pupke uit het publiek moet gooien 😂
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube