middag:
Damon Heta 🇦🇺 v Luke Woodhouse 🏴
Brendan Dolan 🇬🇧 v Callan Rydz 🏴
Mensur Suljovic 🇦🇹 v Alan Soutar 🏴
Jose de Sousa 🇵🇹 v Jason Lowe 🏴
avond:
Danny Noppert 🇳🇱 v Jason Heaver 🏴
Gabriel Clemens 🇩🇪 v Lewy Williams 🏴
Rob Cross 🏴 v Raymond van Barneveld 🇳🇱
Chris Dobey 🏴 v Rusty-Jake Rodriguez 🇦🇹
Dit is het einde van de tweede ronde. De derde ronde gaat van start maandag na de kerst.
Idem, had m tot in de 4e ronde tegen Wade.Dagion schreef op donderdag 23 december 2021 @ 00:23:
Die tellen ook, knap van Kleermaker. Had Whitlock zelfs nog door laten gaan tegen eventueel Cullen. Heuj
Maar goed, vertrouwde het al niet dus een wedje gelegd op Kim en Martijn, heeft mij ruim een tientje opgeleverd dus prima.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Morgen een dagje vrij, dus vanavond lekker zelf gooien en hopen dat Noppert en Barney de avond compleet maken.
Als Barneveld Cross eruit kan gooien zou heel mooi zijn, maar dat wordt afwachten.
Goed, laten we het maar weer over darten hebben dan. Ik denk dat Soutar nog wel eens een kansje kan hebben tegen Suljovic vanmiddag. En ook benieuwd naar de vorm van De Sousa. Maar nu eerst Heta tegen Woodhouse.
Stack Sats
Gewoon een pruik van Sherrock haar haar maken:Hippocampus schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:47:
Ik denk dat Soutar nog wel eens een kansje kan hebben tegen Suljovic vanmiddag.
Blonde Hair on stage Thursday against Mensur should freak him out, right? 💁♀️🤣🤣🤣 pic.twitter.com/iByarfcrvY
— Alan Soutar (@soots180) 21 december 2021
⏩ PVOutput☀️
Volgende pot; zal Ryds de trage Dolan de baas kunnen?
Aan de ene kant wel mooi, voor nieuw talent. Aand e ander kant wel zonde, vind hem wel wat hebben.Quad schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:28:
Finish hoor de laatste 2x d20, Dolan wordt eraf gekegeld en niet zo'n beetje ook.
3e ronde wordt dan Aspinall - Rydz, dat wordt dan knallen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Knap gedaan, dat dan weer wel.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mede omdat de subtop steeds beter aansluit is de kans op gelijkwaardige wedstrijden groter. Het toernooi begint pas echt na de kerst (laatste 32) en daarom zijn de seeds ook wel wat nerveus hun eerste ronde, anders zit je zuur thuis met de kerst.
⏩ PVOutput☀️
daar mag je dus sowieso wel meer van verwachtenHippocampus schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:47:
@Hackus Voor de seeded spelers is de tweede ronde hun eerste pot.
Mede omdat de subtop steeds beter aansluit is de kans op gelijkwaardige wedstrijden groter. Het toernooi begint pas echt na de kerst (laatste 32) en daarom zijn de seeds ook wel wat nerveus hun eerste ronde, anders zit je zuur thuis met de kerst.
PCF speelde Mensur ook al slecht tegen Rydz (amper 78 avg)
Met een 2-0 voorsprong vertrokken om de kerstboodschappen te doen. Kom ik terug lees ik dat Suljovic exit is
En de Sousa erachteraan wellicht? Toch nog wel wat verassingen met uitgeschakelde top32 spelers zo de laatste dagen
Edit: Het wordt spannend, 2-2 in sets voor Lowe en de Sousa
[ Voor 35% gewijzigd door !mark op 23-12-2021 18:07 ]
Nouja, niet dat ik het matige spel van Mensur wil verdedigen maar ze spelen dus tegen iemand die in ieder geval al 1 pot gewonnen heeft, dat kan dus zijn omdat hij dan in vorm is, of over de ergste zenuwen heen is.Hackus schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:02:
[...]
daar mag je dus sowieso wel meer van verwachten![]()
PCF speelde Mensur ook al slecht tegen Rydz (amper 78 avg)
Verwijderd
Nee, de Sousa heeft een sprankelende uitstraling .Hippocampus schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:18:
Wat een suffe pot. Traag ook en blij dat Lowe eruit is, wat een dooie is dat.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2021 18:25 ]
Dit niveau was wel beterHippocampus schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:18:
Wat een suffe pot. Traag ook en blij dat Lowe eruit is, wat een dooie is dat.
Die heeft tenminste nog van die onverwachte manieren van uitgooienVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:24:
[...]
Nee, de Sousa is sprankelend om naar te kijken..
Hij kan zo bij the Ministry of Silly Walks.
[ Voor 15% gewijzigd door jaapstobbe op 23-12-2021 18:30 ]
Fijn dat Noppert mag beginnen, zal geen hele snelle pot worden, tenzij het 3x 3-0 wordt.
⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Gemiddelde Noppert vertekend volledig door gemiste dubbels, hij krijgt gewoon 3x zoveel kansen op een dubbel dan Heaver maar raakt er maar 30% van.
Die is binnen, uiteindelijk prima van Noppert.
[ Voor 87% gewijzigd door Quad op 23-12-2021 21:11 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik vind dat wel echt bijzonder, ik gooi zelf vrij relaxed op een Winmau en als ik kijk hoe ver die pijlen van mij erin prikken, ooit zie ik de punten niet meer. En ik gooi echt niet met veel schwung (25-30g pijlen setjes). Scheelt dat echt zoveel?
[ Voor 4% gewijzigd door Dagion op 23-12-2021 21:19 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Dagion op 23-12-2021 21:18 ]
Tja, ik heb ook sowieso een rare grip (hou ze meer vast als een balpen), snap niet hoe die darters die pijlen wegkrijgen, dat krijg ik niet voor elkaarHippocampus schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:19:
@Dagion De vorm en scherpte van de pijlpunten ook niet vergeten.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 4% gewijzigd door Hippocampus op 23-12-2021 21:27 ]
Eindelijk iemandQuad schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:27:
Clemens laat zien hoe je de dubbels moet raken, doet hij goed.
Tja, ik ben nog volop aan het ontdekken (gooi 2-3x per week een half uurtje tot een uur sinds januari), denk dat mijn worp redelijk consequent is (qua vlucht en stand pijlen), nu nog daadwerkelijk daar krijgen waar ik op mikHippocampus schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:27:
@Dagion Met slechte worp bedoel ik eigenlijk dat de pijl doorklapt. Dan verlang je wat flexibiliteit van het bord.
Sowieso heb ik geen flauw idee wat de invloed is van gewicht van de pijlen, langere of kortere shafts, grotere flights of een andere vorm van flights. Lekker geld uitgeven nu we niet naar het terras kunnen!
[ Voor 4% gewijzigd door Dagion op 23-12-2021 21:31 ]
Ik krijg alles nu met aantrekkelijke korting op mijn tijdelijke werk, dat gaat me weer veel teveel kostenQuad schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:31:
@Dagion snel bestel nog even zin RTL7 darts setje.
Na dit wk een collectorsitem!
Heb al iets soortgelijks als die RTL7 set trouwens, maar wel zwaarder.
Anders eens een echte dartswinkel binnenstappen (als dat weer kan) en eens wat uitproberen, meestal zijn ze wel zo vriendelijk je opweg te helpen.
Soms geeft Jacques wel eens handige tips, vouw mijn flights al beter uit tot een vierkantje!
Ff de plantenspuit halen.Dagion schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:17:
Ik vind dat wel echt bijzonder, ik gooi zelf vrij relaxed op een Winmau en als ik kijk hoe ver die pijlen van mij erin prikken, ooit zie ik de punten niet meer. En ik gooi echt niet met veel schwung (25-30g pijlen setjes). Scheelt dat echt zoveel?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
En let op dat je er geen 150watt lamp op richt, dan is ie binnen een week krokant
Tegenwoordig gewoon LED hè.Hippocampus schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:46:
[...]
En let op dat je er geen 150watt lamp op richt, dan is ie binnen een week krokant
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja dat is wel een aardige verbetering, toch is nog niet iedereen over.
:strip_exif()/f/image/FzaVI03wEZmfIMVE4LxoFa0D.jpg?f=fotoalbum_large)
Werkt prima dat LED
Edit: daarna hing de surround weer recht(er) voor de OCD'ers onder ons
[ Voor 8% gewijzigd door Dagion op 23-12-2021 22:00 ]
Niks voor mij, ik ben ouderwets met spots.Dagion schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:57:
[Afbeelding]
Werkt prima dat LED
Edit: daarna ging de surround weer recht(er) voor de OCD'ers onder ons
[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 23-12-2021 22:03 . Reden: Link ]
Als ze dat zo bij ons in't café hangen is dat binnen twee weken stuk 😂Dagion schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:57:
[Afbeelding]
Werkt prima dat LED
Edit: daarna hing de surround weer recht(er) voor de OCD'ers onder ons
Maar voor wel handig voor thuis, klik je dat allemaal zo aan het bord?
Overigens had ik wel beter een bredere mat kunnen kopen, heel het laminaat vol gaten. Maar ja, die waren er geen op voorraad toen ik geld ging uitgeven
Volgens mij rechtstreeks in de muur (even geleden dat ik het heb opgehangen), dus ik kan het bord wisselen zonder de verlichting los te halen. Ze hebben nu ook inklapbare van Target voor bovenop een bord zag ik deze week, zag er sjiek uit. Zal morgen eens een fotootje proberen te makenHippocampus schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:04:
[...]
Als ze dat zo bij ons in't café hangen is dat binnen twee weken stuk 😂
Maar voor wel handig voor thuis, klik je dat allemaal zo aan het bord?
Zou daar gewoon een schuim matje voor neerleggen van een meter bij anderhalf. Bij de bekende bouwmarkten wel te halen.Dagion schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:04:
Overigens had ik wel beter een bredere mat kunnen kopen, heel het laminaat vol gaten. Maar ja, die waren er geen op voorraad toen ik geld ging uitgeven
Je kan het vast niet voorstellen, maar ik heb geen eens een dartbord in het bezit.
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 23-12-2021 22:10 ]
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 13% gewijzigd door Gonadan op 23-12-2021 22:16 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bam 180Gonadan schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:16:
Nou nu kan het alleen maar minder worden. Wat een held.
⏩ PVOutput☀️
Je hebt de vloek uitgesproken 😁Gonadan schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:16:
Nou nu kan het alleen maar minder worden. Wat een held.
Hahaha, het was ook wel een moetje en dan zijn ze mooier.gambieter schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:17:
Wayne Mardle en John Part doen het verslag bij Sky en vooral Mardle is bijn hysterisch in zijn enthousiasme na de 170 outshot
Dit nog 2x herhalen en tot na kerst Barney!
⏩ PVOutput☀️
Mardle is net zo luidruchtig als de Hawaii shirts die hij altijd droegQuad schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:20:
@gambieter het was ook de 2e 170 finish dit toernooi tot nu toe geloof ik. Dus dan is het ook redelijk sensationeel.
Zou kunnen, ik ben niet van zijn generatie en hoor 'm echt nooit.gambieter schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:20:
[...]
Mardle is net zo luidruchtig als de Hawaii shirts die hij altijd droeg
⏩ PVOutput☀️
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
Shit. Cross breekt.Dagion schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:21:
Lol iedereen post hier al terwijl Barney nog moet gaan staan voor de dubbel op Videoland
Oja shit, ik heb Cross tot in de 4e ronde tegen Anderson.Freee!! schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:22:
Op deze manier is Barney slecht voor mijn bracket
Hup Rob!
⏩ PVOutput☀️
Mardle is de Crofty van het darts dusgambieter schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:20:
[...]
Mardle is net zo luidruchtig als de Hawaii shirts die hij altijd droeg
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube