Alleen maar even breken....Quad schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:39:
En op matchpoint!
Dat niet.
Sudden death!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou, hopelijk betaald het uit dat ie mag beginnen dan.
Nou mede dankzij Durrant naar de kwartfinale

Nou, dat is oog, naald.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
QFT!Quad schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:59:
[...]
Ze mogen de verlenging volgend jaar eruit houden. De wedstrijd ettert niet door en de laatste set mag je gewoon niet meer weggeven. Bullen vooraf maakt 't wel wat belangrijker.
Spanning is echt een tandje hoger.
Geweldig DvD!
⏩ PVOutput☀️
MvG gemist zeker?gambieter schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:45:
Nou, dat is oog, naald.
⏩ PVOutput☀️
Nice!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Daar liet Cullen het in de laatste leg echt zwaar afweten. Hier was het echt tot de laatste beurt spannend.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ja dat wel, maar Michael kreeg wel twee matchdarts tegen en Dirk niet.Mugwump schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:51:
[...]
Daar liet Cullen het in de laatste leg echt zwaar afweten. Hier was het echt tot de laatste beurt spannend.
Voor de ranking van Dirk was dit een hele belangrijke wedstrijd. Hij is met het behalen van de QF de nummer 32 van de wereld.
Ja, maar Cullen bleef MvG maar pushen met z'n scores, elke set maar weer.Mugwump schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:51:
[...]
[ Voor 55% gewijzigd door Quad op 30-12-2020 20:56 ]
⏩ PVOutput☀️
Wat is die van der Giessen toch een rare interviewer; hij stelt eigenlijk geen vragen, maar roept een en ander en hoop dan dat die speler daar een verhaal aan ophangt?
In ieder geval komt er nu wel iets zinnigs uit d'n Dirk
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Dat is wel een goeie tip: geniet van die spanning.
Heb jij wel aubergines gegeten?
⏩ PVOutput☀️
Price vs King is wel een potentiële topper hoor. Ik zit er klaar voor
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
King toch met oordopjes ondanks dat er geen publiek is?
Is dat tegen het geschreeuw van Price?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Ohja, nog twee wedstrijden. King v Price. Zal King zich weer gaan storen aan het Brullen van Price?
Bingo!Hippocampus schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:01:
Zal King zich weer gaan storen aan het Brullen van Price?
⏩ PVOutput☀️
Ooh we zijn begonnen hoor
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Nou het dak ligt eraf.
Mooie start van Price.
Mooie start van Price.
⏩ PVOutput☀️
Op het podium hoor je nu meer dan voorheen, daar hebben heel veel spelers al over geklaagd.Tacoos schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:01:
King toch met oordopjes ondanks dat er geen publiek is?
Daarnaast is het ook gewenning, iemand als king gooit ook thuis in zijn oefenruimte met oordoppen.
Voor mensen die weten hoe de interviewer eruit ziet is dat nogal een retorische vraag.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Die oerkreet hoorden ze bij de buren 
Ik heb veel comebacks gezien, maar geloof niet dat King dat gaat doen.
King moet iets beter scoren zoals in de laatste set, meer druk op Price. Het kan nog, en eigenlijk is King er zoéén die pas stopt met proberen als de pot klaar is. Dus, King doe je dingtweakduke schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:44:
Die oerkreet hoorden ze bij de buren
Gun het King wel, zeker met de rest die nog in zijn helft zit. Denk dat het wel de winnaar van dit potje tot in de finale wordt. Alhoewel ik Gurney niet heb gezien, weet niet hoe die bezig is.
Price heeft nu een goede kans om de finale te halen. Deze pot gaat uitmaken wie tegen MvG mag in de kwartfinale.
Overzichtelijk bracket: https://mastercaller.nl/t...championship/2021/bracket
Overzichtelijk bracket: https://mastercaller.nl/t...championship/2021/bracket
Denk het ook, die kant ligt aardig open met Wright (2), Aspinal (6) en Wade (7) eruit.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:00:
Price finalist. Kan haast niet anders.
Chisnall heeft misschien wel de minst knappe werpstijl op Suljovic na dan.
Denk dat er ook weinig Ratajski of Bunting in een halve finale hadden
Durrant vind ik ook behoorlijk trekken en duwen meestal, verder viel me ook iemand op die zijn rechterarm naar buiten haalde voor het aanleggen.. ben alleen de naam kwijt.Hippocampus schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:17:
Chisnall heeft misschien wel de minst knappe werpstijl op Suljovic na dan.
Chisnall 75% op de dubbels, dat gaat hij alleen niet volhouden. We wachten af
Verwijderd
Nick Kenny?Dagion schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:19:
[...]
Durrant vind ik ook behoorlijk trekken en duwen meestal, verder viel me ook iemand op die zijn rechterarm naar buiten haalde voor het aanleggen.. ben alleen de naam kwijt.
Die was het ja, gezien tegen Wattimena denk ik.
Het is ook een wereld van verschil als je nu Dimitri ziet gooien die enkel een arm beweegt en dan Dave die heel zijn lichaam in een stuip trekt. Toch knap dat ie nog zoveel raaktDagion schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:19:
[...]
Durrant vind ik ook behoorlijk trekken en duwen meestal, verder viel me ook iemand op die zijn rechterarm naar buiten haalde voor het aanleggen.. ben alleen de naam kwijt.
Wat mij net opviel was dat King helemaal links staat als rechtshandige
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Eerst Telnekes, daarna inderdaad tegen Wattimena.Dagion schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:26:
[...]
Die was het ja, gezien tegen Wattimena denk ik.
Dat ga je later in de wedstrijd wel terugzien denk ik. Dimitri kan dit beter volhouden.Hippocampus schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:27:
[...]
Het is ook een wereld van verschil als je nu Dimitri ziet gooien die enkel een arm beweegt en dan Dave die heel zijn lichaam in een stuip trekt. Toch knap dat ie nog zoveel raakt
@tweakduke Dan moet ie wel een beetje mee gaan doen anders komt het er niet van.
Chisnall gooit ook uitzonderlijk goed. 110 gemiddeld en 85% op de dubbels.Hippocampus schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:33:
@tweakduke Dan moet ie wel een beetje mee gaan doen anders komt het er niet van.
Scorend is Dimitri 105 gemiddeld, maar 22% op de dubbels is niet goed genoeg.
Prima pot, alleen Dimitri mist teveel op de dubbels.
⏩ PVOutput☀️
Je Wade het maar nooit.
⏩ PVOutput☀️
Dimitri ziet de humor er niet van in. Hij moet deze set toch wel zien te pakken hoor.
Altijd net niet voor Dimi, Chisnall werpt als een speer zeg
Chizzy op 3-0..Hippocampus schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:45:
Dimitri ziet de humor er niet van in. Hij moet deze set toch wel zien te pakken hoor.
Sta je 108 gemiddeld te gooien, heb je na 3 sets nog steeds 0 te pakken..
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 30-12-2020 22:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Deed Chizzy nogwel eens een dubbel missen maar niet vanavond.
Staat me ook wel een potje te finishen die Chisnall.
Hopelijk hapert Chisnall niet bij de eventuele matchdart. Hij doet het prima tot zover.
Speelt echt als een boer vind ik maar de pijlen gaan er wel duidelijk inDagion schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:47:
Staat me ook wel een potje te finishen die Chisnall.
Op zich niet vervelend als de wedstrijd snel afgelopen is..
⏩ PVOutput☀️
Welnee dat is set 1 van de comebackQuad schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:50:
Op zich niet vervelend als de wedstrijd snel afgelopen is..
Precies, ga er maar eens goed voor zitten

Ik hoop het!
⏩ PVOutput☀️
De bibber leg 
En Chisnall pakt hem, kijken of hij zijn eigen leg houd.
En Chisnall pakt hem, kijken of hij zijn eigen leg houd.
[ Voor 65% gewijzigd door tweakduke op 30-12-2020 23:19 ]
jaapstobbe schreef op woensdag 30 december 2020 @ 08:28:
Winnaars die ik verwacht:
- Gurney
- Bunting
- Anderson
- van Duijvenbode
- Price
- Chisnall
Knappe finish met de Bull van Chisnall
Elke keer de hoogst geplaatste speler met als verrassing Dirk.. zo kan ik het ook!
Challonge bracket snap ik niks van. Ben van plek 2230 naar 65 nu gegaan. Gaat nog volledig verkloot worden, aangezien ik Wade tot in finale heb. 
Enfin, Chizzy mag tegen MvG, van Duijvenbode gaat spelen tegen Anderson. Er bestaat een kans op een Nederlandse halve finale, of helemaal geen Nederlander natuurlijk.
Fijne jaarwisseling, lief zijn en tot 1 januari.

Enfin, Chizzy mag tegen MvG, van Duijvenbode gaat spelen tegen Anderson. Er bestaat een kans op een Nederlandse halve finale, of helemaal geen Nederlander natuurlijk.
Fijne jaarwisseling, lief zijn en tot 1 januari.

⏩ PVOutput☀️
Tja, als je Wade tot in de finale hebt snap je er ook gewoon niet zoveel van toch?

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit valt me al het hele toernooi op, waardeloze tenenkrommende interviewsTacoos schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:58:
Wat is die van der Giessen toch een rare interviewer; hij stelt eigenlijk geen vragen, maar roept een en ander en hoop dan dat die speler daar een verhaal aan ophangt?
Achteraf dacht ik echt dat ik Price erin had staan, maar niet dus.Gonadan schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:57:
Tja, als je Wade tot in de finale hebt snap je er ook gewoon niet zoveel van toch?![]()
Statistisch gezien heeft een linkshandige speler nog nooit het WK gewonnen, dus een speler als Wade in de finale zetten was niet slim.
Ach, soms hoop je gewoon op iets buitengewoons met zo'n bracket.
⏩ PVOutput☀️
QF-Day!
Vrijdag 1 januariMiddagsessie | Vanaf 13.00 uur bij RTL7 en Videoland
Krzysztof Ratajski v Stephen Bunting
Dirk van Duijvenbode

Avondsessie | Vanaf 19.00 uur bij RTL7 en Videoland
Gerwyn Price v Daryl Gurney
Michael van Gerwen

Ik durf geen voorspelling aan te gaan.. Qua bracket (16e op dit moment

⏩ PVOutput☀️
:fill(white):strip_exif()/f/image/Ks0ddr6atoVd2cOMP77x7a7l.png?f=user_large)
Ik verwacht de om door te gaan:
- Bunting (Ratajski heeft teveel gedronken gisteravond)
- Anderson (sprookje voor Dirk houdt een keer op)
- Price (is gewoon beter - tip ik voor kampioen)
- Chisnall (vertoond stijgende lijn itt van Gerwen)
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 01-01-2021 12:15 ]
Ratajski. Ik heb erom gedobbeld. Dit is echt 50/50.
Dirk. Anderson is wat wisselvalliger. DvD gaf wel heel veel legs weg tegen Durrant door gemiste dubbels. Als ze nu wel normaal vallen, maakt ie een goede kans. Anderson is ook de oude Anderson niet meer.
Gurney. Price heeft al 2 moeilijke potten achter de rug, hoewel VdV zichzelf meer de das omdeed dan Gurney beter was.
MvG verwacht ik wel te winnen. MvG is een soort angstgegner voor Chisnall. Die heeft gepiekt tegen vdBerg.
Dirk. Anderson is wat wisselvalliger. DvD gaf wel heel veel legs weg tegen Durrant door gemiste dubbels. Als ze nu wel normaal vallen, maakt ie een goede kans. Anderson is ook de oude Anderson niet meer.
Gurney. Price heeft al 2 moeilijke potten achter de rug, hoewel VdV zichzelf meer de das omdeed dan Gurney beter was.
MvG verwacht ik wel te winnen. MvG is een soort angstgegner voor Chisnall. Die heeft gepiekt tegen vdBerg.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ratajski
Anderson
Price
MvG
Anderson
Price
MvG
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Ratasjki of Bunting dat is echt 50 / 50
Anderson zal zeker genieten om tegen Dirk te gooien, maar Dirk heeft laten zien van achterstand terug te komen. Beetje chauvinistisch gaan we voor Dirk.
Price is duidelijk de favoriet.
MvG is ook de favoriet, ik verwacht niet dat Chisnall zo blijft pieken dat heeft hij met alle respect nog nooit gedaan op een toernooi.
Anderson zal zeker genieten om tegen Dirk te gooien, maar Dirk heeft laten zien van achterstand terug te komen. Beetje chauvinistisch gaan we voor Dirk.
Price is duidelijk de favoriet.
MvG is ook de favoriet, ik verwacht niet dat Chisnall zo blijft pieken dat heeft hij met alle respect nog nooit gedaan op een toernooi.
Zal je zien dat hij MvG met 110 er vanaf smijt en de SF volledig verprutst met nog geen 90 gemiddeld ofzo.tweakduke schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:32:
⏩ PVOutput☀️
Ja hij moet het nu maar weer eens waarmaken denk ik dan als hij dit soort interviews weer geeft...Quad schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:36:
[...]
Zal je zien dat hij MvG met 110 er vanaf smijt en de SF volledig verprutst met nog geen 90 gemiddeld ofzo.
https://www.nu.nl/darts/6...elf-niet-te-bewijzen.htmlVan Gerwen: "Ik moet gewoon gefocust blijven en geen fouten maken. Ik ben voor niemand bang, het interesseert me niet wat de tegenstander doet. Ik concentreer me op mijn eigen spel. Ik heb de afgelopen weken alleen maar meer zelfvertrouwen gekregen, dus ik kijk uit naar mijn volgende slachtoffer."
Bunting is voorlopig beter bezig dan Ratajski. Van mij mag ie hem wel winnen ook.
Maar niet zonder deftige tegenstand van de Pool.
9-setter, prima.Hippocampus schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 13:34:
Bunting is voorlopig beter bezig dan Ratajski. Van mij mag ie hem wel winnen ook.
Nou dit gaat rap naar een whitewash in sets.
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 01-01-2021 13:51 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik ben voor mits Ratajski beter gaat gooien, anders laat maar zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Hippocampus op 01-01-2021 13:53 ]
Hij is onderweg! Set 4 is hij echt goed bezig.Hippocampus schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 13:53:
[...]
Ik ben voor mits Ratajski beter gaat gooien, anders laat maar zitten.
⏩ PVOutput☀️
En toch is Bunting er weer bij.Quad schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 13:54:
[...]
Hij is onderweg! Set 4 is hij echt goed bezig.
Ik zie Ratajski dit niet winnen. Gaat allemaal maar net goed en het was zijn set ook nog. Bunting moet een flinke terugval krijgen wil Ratajski een kans maken.
⏩ PVOutput☀️
@Quad Het probleem is dat Bunting ook nogal eens stopt met dingen raken. We gaan het zien.
Edit: 2-0 achter in zijn eigen set en dan met onder ander een big fish toch de set pakken, dat is wel lekker.
Edit: 2-0 achter in zijn eigen set en dan met onder ander een big fish toch de set pakken, dat is wel lekker.
[ Voor 38% gewijzigd door Hippocampus op 01-01-2021 14:16 ]
Nu wordt het toch wel lastig voor Ratajski. Bunting geeft wel de tikken uit op het juiste moment.
Nou Bunting wanneer ga je het afmaken.
Mooie break met 124 finish. Nu verzilveren en het wordt een wedstrijd.
⏩ PVOutput☀️
We gaan voor een 9-setterHippocampus schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:29:
Nou Bunting wanneer ga je het afmaken.
Bunting geeft Ratajski hoop en maakt het zichtzelf steeds moeilijker.
Toch niet, sterke set van Bunting en goed gefinished. Eerste matchdart meteen benut
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 01-01-2021 14:47 ]
Beter kan Dirk niet beginnen. 1 break en de set van Gary afgepakt.
⏩ PVOutput☀️
Van Duijvenbode is goed bezig. Heeft een mooie techniek en snelheid in zijn spel!
Scorend is hij het hele toernooi goed. Het zijn z'n dubbels waar het moeilijk mee ging.Starbucks schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 15:14:
Van Duijvenberg is goed bezig. Heeft een mooie techniek en snelheid in zijn spel!
⏩ PVOutput☀️
Dit gaat een mooi potje worden, ze zijn aan elkaar gewaagd
Anderson begint op gang te komen. Maar DvD is vaker wisselvallig tijdens wedstrijden, heeft vaak korte dips.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tijd voor gesprekje met zn mental coach nu.
Die commentatoren zijn alvast begonnen met het verzamelen van excuses.
Anderson doet t ook wel helemaal zelf, knappe pot speelt hij.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube