Voor alle geïnteresseerden, ik vind de nieuwe tracker helemaal geweldig maar op grote resolutie vind ik hem te groot. Op kleine resolutie past de tracker zijn ontwerp aan naar een mooi kleiner modelletje. Deze wilde ik ook graag zo zien op grotere resoluties. Ook boeien de tijden van de artikelen mij niet zo omdat het immers altijd de (in mijn geval 5) meest recente artikelen zijn.
Nu biedt Tweakers de mooie functionaliteit om je eigen .css regeltjes toe te voegen aan het ontwerp (eerst deze optie kopen in de Karmastore) en zodoende heb ik de kleine Tracker ook op grote resolutie gerealiseerd (met de originele regels van de Tweakers devvs.)
Wie dit ook wil moet even bij zijn profiel voorkeuren de volgende regeltjes .css in het daarvoor bestemde vak plaatsen:
Toelichting:
Verwijder de 1e regel als je toch de publicatie tijden wilt zien van de artikelen.
De 2e regel zorgt ervoor dat de site weer enigszins in het midden wordt uitgelijnd, mits je de Tracker aan de linkerkant weergeeft zoals ik dat doe.)
Heb je de Tracker liever aan de rechterkant, verander dan in de 2e regel de 5% naar 15%.
De rest gaat over het kleine model van de Tracker.
Nu biedt Tweakers de mooie functionaliteit om je eigen .css regeltjes toe te voegen aan het ontwerp (eerst deze optie kopen in de Karmastore) en zodoende heb ik de kleine Tracker ook op grote resolutie gerealiseerd (met de originele regels van de Tweakers devvs.)
Wie dit ook wil moet even bij zijn profiel voorkeuren de volgende regeltjes .css in het daarvoor bestemde vak plaatsen:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| /* Verwijderen van publicatie tijd van artikelen */ #tracker .trackeritem li .time {display:none!important;} /* Tracker links = 5% - Tracker rechts = 15% */ #contentArea {margin-left: 5%;} /* Opmaak voor kleine Tracker */ #tracker{left:-230px;width:236px} body.trackerVisible{margin-left:236px} body.trackerRight.trackerVisible{margin-right:236px} body.trackerScroll #tracker{left:-236px} .trackerScroll.trackerRight.trackerVisible #tracker,.trackerRight.trackerVisible #trackerStretch{right:-236px} .trackerRight.trackerVisible #tracker, #trackerContentContainer{width:236px} #trackerHeader{width:202px} #trackerHeader h4{padding-left:0;background:0} #trackerContent, #trackerSettings, #trackerSettings table{width:209px} |
Toelichting:
Verwijder de 1e regel als je toch de publicatie tijden wilt zien van de artikelen.
De 2e regel zorgt ervoor dat de site weer enigszins in het midden wordt uitgelijnd, mits je de Tracker aan de linkerkant weergeeft zoals ik dat doe.)
Heb je de Tracker liever aan de rechterkant, verander dan in de 2e regel de 5% naar 15%.
De rest gaat over het kleine model van de Tracker.
[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 05-12-2012 12:07 . Reden: code tags toegevoegd ]