Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proioxis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-06 12:49
Hallo!

Zojuist dit toetsenbord ontvangen, helaas is de layout verkeerd.. Er staat op de doos US International maar hij heeft een kleine shift en grote enter.

Van de verkoper begrepen dat Logitech nogal moeilijk is met producten, en dat de US versie erg moeilijk te krijgen is in Nederland. Retourneer 'm nu.

Ben nu gefrustreerd op zoek naar een winkel die het bord wel heeft maar dan met de US layout.. iemand die dit weet of voor elkaar kan krijgen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

Rick-Jan

always connected

Wat ik zo lees van andere tweakers is dat Logitech op die indeling is overgestapt, je zou ze vanuit het buitenland moeten halen, of een ander merk toetsenbord kopen.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proioxis
Erg jammer, baal er ontzettend van. Enig idee waar vandaan? Duitsland heeft z'n eigen layout, UK ook.. dus ik neem aan dat ik dan vanuit de US moet bestellen, zijn er überhaupt websites die naar Nederland verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

Rick-Jan

always connected

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proioxis
Dankjewel. Geweldig dat DX.com, helaas weinig keuze :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje dubbel met Logitech en hun herziene beleid qua toetsenborden layout inderdaad. Zo te zien heb je dat al gevonden, deze kan dicht ;)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.