Far Cry 3 crashes

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meerkater
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09-2023
Hey

Ik slaag er slechts in om Far Cry 3 maar een 2 à 3-tal minuten te spelen. Daarna loopt het spel vast en keert het terug naar de desktop.
V-sync staat uit.

Zijn er nog mensen met dit probleem?

Mijn configuratie:
Intel core i7
8GB ram
Nvidia Geforce GTX 660ti

Ubisoft heeft al een patch uitgebracht maar deze lost het blijkbaar niet op. Alle drivers zijn up-to-date.

Greetz

Voor Far Cry 3 problemen hebben we het [Multi] Far Cry 3 - Problemen, specs, etc. topic.

[ Voor 13% gewijzigd door Sn0wblind op 04-12-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

Hetzelfde geldt voor mij :(

Mijn config:
Core I5 3570k
16gb ram
XFX 6870

Spelt draait prima maar loopt idd naar een paar minuten vast. Settings al verlaagd mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekoss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-05 15:59
Beetje hetzelfde, bij mij raken de textures na een paar minuten spelen helemaal vervormd en alles raakt heel traag.

Core I5 35708K
Asus DCUII GTX670
8gb ram

temps zijn verder normaal.

Overigens, mijn harde schijf zit telkens op 100% en ratelt constant tijdens het spelen, lijkt me niet normaal? Kan alleen geen damaged sectors vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:50

Umbrah

The Incredible MapMan

@Yasmine & @Dier, eigen topic graag? Dit is een beetje kapen... algemene "het werkt bij mij niet" en "bij mij ook niet" topics zijn misschien beter op Ubisoft's forae.

@Meerkater: Temps/voeding/load/OS/PSU/readings? Misschien wordt je bak gewoon te heet. Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al gedaan? Heb je al met andere systemen/apps/games getest? Memtestje gedraaid? Furmark burn gedaan? Het spel ge re-installed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

!Umbro het is Yassine ;)

Maar het lijkt bij mij nu opgelost te zijn door Far Cry 3 dx11 bestand in WinXP sp3 compatibiliteit mode te zetten. Probeer dat eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:17

Hupske

AFCA

[Multi] Far Cry 3 - Problemen, specs, etc.

Hebben we toch een eigen topic voor?:)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:50

Umbrah

The Incredible MapMan

yassine schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:47:
!Umbro het is Yassine ;)

Maar het lijkt bij mij nu opgelost te zijn door Far Cry 3 dx11 bestand in WinXP sp3 compatibiliteit mode te zetten. Probeer dat eens :)
Ja dan draai je dus DX9 mode :) Suggereert misschien een driver/thermisch probleempje in je systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meerkater
Ok. Ik ga eens proberen door de DX te verlagen.
De drivers van mijn kaart zijn up-to-date dus daar kan het niet aan liggen. Ik lees wel dat er heel wat problemen zijn met het spelen. Veel mensen die hetzelfde voor hebben maar er werden nog niet echt concrete oplossingen gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meerkater
Ik heb gisteren nog eens geprobeerd en uiteindelijk heb ik de DirectX niet moeten verlagen. Het was voldoende om SSAO op SSAO te zetten. Daarna heb ik geen last meer gehad van crashes. Nu hopen dat het zo blijft natuurlijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.