Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-05 13:31
Leuke site DX. Zojuist de kabel besteld zoals hierboven aanbevolen en ook 1 van 2 meter. Ik zal laten weten of die juist werkt. Daarnaast nog een 'tasje', een bumper en een simadapter mocht ik mijn nanosim eens in een andere telefoon willen stoppen. En dat allemaal maar voor ongeveer 12 euro :o

Waarschijnlijk is de kwaliteit minder dan de officiële apple producten maar dan mag voor dat geld de pret niet drukken.. Heb ook 2 jaar een 2 meter kabel gehad voor mijn iphone 4 en deze deed niet onder voor die van Apple..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195780

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-05 13:31
Ik heb de kabels van DX binnen. Die van 3 meter doet het uitstekend! Alleen gebruik voor opladen tot nu toe maar ik merk geen verschil met de originele variant (behalve dan dat hij een stuk langer is :+ ).

Aanrader dus!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:20
Heb een tijd geleden via eBay een stapeltje namaak kabeltjes gekocht. Was even leuk maar de één na de ander gaat kapot door draadbreuk of zelfs connectors die er volledig afvallen. En ik ben echt niet iemand die er ruw mee omspringt. Heb ik gewoon een slechte batch te pakken of hebben meer mensen deze ervaringen? Ik moet weer nieuwe gaan bestellen en twijfel of ik niet toch beter in de buidel kan tasten en voor Apple kan gaan. Aan de andere kant: die nepperts moeten wel heel vaak kapot gaan wil ik dat prijsverschil eruit halen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:26

FreakNL

Well do ya punk?

Geen last van. Op diversen plekken besteld (eBay, DX, Buyincoins, etc)... In totaal een stuk of 8 kabels en 2 micro-usb->lightning adapters.. Doen het allemaal nog prima..

Heb overigens niet de allergoedkoopste genomen, maar net een prijsklasse daarboven (iets van 4 euro per kabel ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
OK, dank je :)

Ik heb er nog maar eens 5 besteld op DX. Even kijken hoe lang die het volhouden.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

http://www.fasttech.com/pages/lightning-usb-cables-value

Ik heb geen idee van de kwaliteit maar free shipping, lage prijzen en een stuk sneller dan DX.com Voor die paar centen kan het geen kwaad om te proberen me dunkt :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-05 18:40
in mijn auto zit een standaard 30 pins kabel, nu krijg ik binnenkort een iphone 5. Zit nu dit topic door te lezen maar hebben jullie al een connector gevonden van 30 naar 8 pins die behalve oplaad ook audio laat spelen op mijn radio?

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Na heel veel nep-kabels die niet lekker werkten (of maar via één kant, of als ik hem er 6 keer in en uithaalde) ben ik weer aan een officiële kabel gegaan... om er vervolgens achter te komen dat ik hiermee nu hetzelfde probleem heb. Nu wil ik niet direct naar de namaak-kabels wijzen, maar toch een kleine "opgepast" van mijn kant. Hebben anderen soortgelijke ervaringen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-05 18:40
kijk er wellicht overheen maar doet deze ook audio?

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:30
rambocus schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:32:
[...]

kijk er wellicht overheen maar doet deze ook audio?
Voor die prijs waarschijnlijk niet omdat er behoorlijk wat elektronica aan de converter toegevoegd moet worden om ook audio werkend te krijgen.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:52
Ik vind korte kabels erg prettig en heb dit kabeltje (10cm) gekocht voor ongeveer 10 euro in NL (volgende dag geleverd), komt ook vast bij een chinese leverancier vandaan.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/3010d2d.jpg

Ik weet natuurlijk niet hoe lang dit ding meegaat, maar vooralsnog werkt ie prima en voelt als een originele kabel.

Ik heb net mijn eerste lightning apparaat gekocht en zit nu dus met 3 verschillende type kabels.
Ik zal langzaam overgaan op lightning. Ik heb nu nog maar 2 kabels, veel te weinig. Ik ga eerst nog eens op NL-shops speuren, 4-10 euro voor een kabel vind ik niet zo'n probleem. Wellicht nog eens wat kabels bij DX bestellen.
Aan de andere kant zit ik te denken om gewoon een kilo van die microUsb<->lightning convertertjes te halen en alleen nog maar microUsb kabels mee te nemen (ik reis nogal veel met vliegtuig) aangezien ik een aantal externe batterijen heb die microUsb gebruiken. Ik heb er nu 1, werkt prima.

Tot dan heb ik dit apparaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/34f03lv.jpg

Echt een ideaal dingetje.
Helaas nog geen lightning, maar ik heb contact gehad met Lifetrons en zij vertelden mij dat een lightning versie er in augustus zal zijn.

Toch maar een bestelling gedaan bij DX:
184691, 28cm - $3,00
185734, 100cm - $5,00
194538, 8,5cm - $3,10

Expres niet de $1,90 versie genomen, kijken of die $5,00 een beetje goeie kwaliteit is. Wat mij opviel is dat de trekontlasting wat verder doorloopt.

[ Voor 22% gewijzigd door rinkel op 07-06-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-04 15:10

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik heb er 2 bij DX besteld, beide deden het goed maar eentje doet niks meer en de ander is gewoon afgebroken bij de connectie... Eens melden bij DX, kijken wat ze ermee doen. In de tussen tijd heb ik een echte besteld bij Apple (€25), omdat ik er gewoon 2 moet hebben die ook echt altijd werken. Maar ook weer 2 bij DX besteld (€6), gewoon om maar weer eens te testen. Voor de prijs hoef je het toch niet te laten.

De defecte:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/102w19s.jpg

Een nieuwe (DX):
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/1262ono.jpg
Ziet er best degelijk uit!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:31
Zijn er hier meer developers die iOS 7 al aan het proberen zijn? Volgensmij werken alle neppe lightningkabels niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265519

Kabel werkt wel, je krijgt alleen een melding:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/26017716/2013-06-12%2015.23.47.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 12:30
Ja in iOS7 krijg je inderdaad die melding. Kabels werken echter prima..hopelijk blijft dit zo in toekomstige iOS7 versies :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:40
Bij mij werkt de imitatiekabel toch een stuk minder goed met iOS 7 Beta 2.

Ik gebruik de neppe altijd voor het synchroniseren en de echte om mee te nemen en te opladen.
Synchroniseren ging niet meer met die neppe, maakte niet uit hoe ik deze erin stak. De originele werkte uiteraard wel direct.

Voor het opladen kreeg ik ook direct problemen, ik kreeg de melding dat het niet werd ondersteund en vervolgens deed mijn hele lockscreen het niet meer. Heel de touch was verdwenen en zelfs 3x een harde reset werkte niet. Toen ik eenmaal de originele Apple kabel gebruikte deed mijn touchscreen het direct weer en kon ik weer opladen en verder klooien met de Beta.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Neppe eBay-shizzle, doen we ook niet meer:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qkynXuqniS5cvgel9CxCm3k3/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Kuhr89 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:28:
Bij mij werkt de imitatiekabel toch een stuk minder goed met iOS 7 Beta 2.

Ik gebruik de neppe altijd voor het synchroniseren en de echte om mee te nemen en te opladen.
Synchroniseren ging niet meer met die neppe, maakte niet uit hoe ik deze erin stak. De originele werkte uiteraard wel direct.

Voor het opladen kreeg ik ook direct problemen, ik kreeg de melding dat het niet werd ondersteund en vervolgens deed mijn hele lockscreen het niet meer. Heel de touch was verdwenen en zelfs 3x een harde reset werkte niet. Toen ik eenmaal de originele Apple kabel gebruikte deed mijn touchscreen het direct weer en kon ik weer opladen en verder klooien met de Beta.
Hier overigens dezelfde ervaring...
Neppe -> niet meer kunnen syncen en sommige (heb verschillende soorten) zelfs niet meer kunnen opladen. Allemaal met de melding zoals hierboven.
Echte -> geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik heb zelf inmiddels een berg imitatie kabels liggen, ze doen het allemaal prima.
Ik hoor echter steeds meer geluiden over defecte poorten, dit in combinatie met het gebruik van imitatiekabels.
Op zich vreemd, want zo enorm verschillen de imitatie niet met de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 13:18
rinkel schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:06:
Ik heb zelf inmiddels een berg imitatie kabels liggen, ze doen het allemaal prima.
Ik hoor echter steeds meer geluiden over defecte poorten, dit in combinatie met het gebruik van imitatiekabels.
Behalve dat de orginele wel een verificatie chip hebben en dus normaal werken en de neppe niet, dus wie weet of ze het in de toekomst wel doen.

Trouwens ik had vroeger met mijn 3GS altijd een melding toen ik mijn neppe 30 pin kabel gebruikt, op een melding na was alles ok en syncen kon ook, nu heb ik hetzelfde nep kabel in mijn rugzak voor mijn i4 zodat ik die echte niet steeds moet meesleuren, echte gebruik ik thuis en neppe op school maar ik krijg geen melding.

Trouwens, uitkijken met die nep lightning kabel ze kunnen wel eens je iPhone verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:10
rinkel schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:06:
Ik moet zeggen dat dit me ook een beetje zorgen baart. Ik heb een stuk of 6 van die dingen laten overkomen vanuit China, maar ze zijn allemaal net iets dikker dan de originele. Ze werken wel, maar niet van harte. Ik gebruik ze overigens weg gewoon, maar het zou me niets verbazen als ik over een half jaar ineens niet meer kan opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Vandaag toch maar een stel originele kabels besteld, ook een paar van 50cm.
Ik hou die 20 imitatie kabels wel als reserve.
Heb ook nog een 10 stuks van die micro-usb verloopjes liggen.
Die imitaties waren de kosten niet, maar als je kijkt wat originele kabels kosten (als je er 5 koopt) dan hoop ik maar dat ze lang meegaan, en Apple niet snel met een andere connector komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:54

Pixeltje

Woo-woohoo!

Misschien nog interessant voor een aantal hier; ik heb onlangs bij Freshcables(.com) twee kabeltjes besteld.. Heb veel collega's met een iPhone 5 en was dus altijd mijn lader en kabeltje kwijt aan iemand die m 'even kwam lenen'.

Nu dus een herkenbaar kabeltje, weinig discussie mogelijk van wie t ding is met zo'n kleurenschema :+

Als ik naar de prijs kijk zijn het waarschijnlijk imitatiekabels maar vooralsnog doen ze het allebei goed en het ziet er stevig uit..

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Net even een fotootje gemaakt, een originele naast een imitatie.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2e5p7vn.png

Er is wel verschil, de imitatie heeft wat meer chroom en zit er scheef in.
Werkt overigens prima.

Ik las overigens in een ander topic dat het probleem bij iemand waarvan de connector het niet meer deed, dit niet kwam door de imitatiekabel, maar door stof/vuil in de connector.
Ik had dit probleem ook met mijn i4, dus eens gekeken, en idd, een boel stof, die doet het dus ook weer.

Ik ben iig wat meer gerustgesteld, als ze maar blijven werken voor het laden. Syncen doe ik dan wel met een originele kabel, daarvan heb ik er nu ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 17:29
Harem.nl schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:13:
Ik heb de kabels van DX binnen. Die van 3 meter doet het uitstekend! Alleen gebruik voor opladen tot nu toe maar ik merk geen verschil met de originele variant (behalve dan dat hij een stuk langer is :+ ).

Aanrader dus!
Deze had ik een tijdje geleden ook besteld. Helaas was hij na enkele dagen al defect. Ik vermoed een kabelbreuk ofzo. Hij lag enkel naast het bed om de iPhone s' nachts op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ik verkoop zelf ook imitatiekabels (iPhone 4 voor €3,99 incl en iPhone 5 €4,99 incl) in een (kleine) webshop. Ik merk dat sommige geïmporteerde kabels inderdaad defect zijn. Daarom test ik elke batch die binnenkomt. Ongeveer 15-20% heeft problemen, dus dat is relatief hoog..

Verder werken die kabels perfect, je moet er echter niet te hardhandig mee omgaan, want ze kunnen sneller kapot gaan.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-04 13:15
Sinds de update naar iOS 7 vorige week krijg ik ook de melding dat de kabel niet gecertificeerd is en laadt soms wel en soms niet op.
Ik zou een andere (originele) kabel kunnen kopen, maar ik wil graag mijn 3 meter kabel gebruiken, is er sinds de jailbreak ook een patch of hack beschikbaar voor de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Ik krijg de melding ook, maar hij laadt gewoon op. Als hij niet oplaad is er iets mis met je kabel, zeker die neppe zijn vaak van slechte kwaliteit. Heb er al een stuk of 5 van 2 euro versleten.

ps. DX schijnt ze niet meer te verkopen! Heb er vorige week nog wat binnengekregen, maar zie nu dezelfde artikelen niet meer op DX staan. Zou apple er een stokje voor hebben gestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik heb zelf eens alle kabels van dx eens getest, ik heb ze bijna allemaal in de prullenbak gedropt. Van de 10 kon ik er slechts 1 gebruiken om te laden, de rest deed helemaal niks.
Ik ben weer terug naar de originele Apple kabels.
Misschien dat ik ooit nog eens iets probeer, gewoon voor de fun.

Edit
Ik kan ze bij dx idd niet meer vinden

[ Voor 7% gewijzigd door rinkel op 04-01-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:08
Pas geleden bij focalprice 2x een lighting cable besteld in de aanbieding en deze werken gewoon in iOS 7 (7.0.4) zonder melding. Laad netjes op verder in de auto. Kwalitatief voelt het wel minder aan, maar zolang je er niet te veel mee van plan bent zullen ze wel blijven werken.Deze dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Jurgen_V op 05-01-2014 17:44 ]

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik vind de neppe kabels zeer onbetrouwbaar. Heb er een paar van eBay en van MiniInTheBox maar de resultaten zijn erg wisselend: dan wel laden, dan weer niet. Aan mijn Mac wel syncen maar niet laden. Dan weer niet syncen of halverwege afbreken en komt iTunes met een errormessage.
Ik houd er mee op. Ik heb twee originele kabels en een neppe voor onderweg (die meestal wel in een pc laadt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb in de loop der tijd ook wat van deze kabels besteld, ze doen het allemaal nog, maar kwalitatief zit er wel verschil in. Bij sommige begint de buitenkant het te begeven.. En ze geven natuurlijk allemaal de bekende melding dat het "accessoire wordt niet ondersteund". Ik moet overigens zeggen dat die 3 meter kabels van DX nog wel de beste kwaliteit hebben.

En nog een leuke:
Ik heb bij DX ook deze gekocht een tijdje terug:
http://www.airyear.com/3i...iphone-white-p-63442.html

Die staat er nu niet meer op (kan hem ook nergens anders meer vinden behalve bij deze vage site), maar het leuke van dit kabeltje is dat hij dus niet zeurt over een "niet ondersteund" accessoire. Maar ik kan me ook weer niet voorstellen dat er een chip in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-05 16:05
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door firecaps30 op 22-08-2019 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Nuttige bijdrage ;(

Zeg dan ook ff welke dat dan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
FreakNL schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 07:56:
Nuttige bijdrage ;(

Zeg dan ook ff welke dat dan zijn...
Leek me niet relevant, omdat ze per paar-honderd of meer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-04 15:55
mikeelroy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:29:
Ik heb zelf voor de handel 100 lightning kabels besteld, na uitvoerig contact met verschillende leveranciers en vele samples.
Elke sample heb ik ook uit elkaar gehaald om de isolatie en het binnenwerk te bekijken.

Conclusie: 9 van de 10 zijn van (zeer) slechte kwaliteit. De kabels die ik nu heb zijn echt zeer goed te noemen. Koop ze dus bij mij.
Fixed ;). Als je reclame maakt moet je het wel goed doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Ben helemaal klaar met die nepkabels. Vallen van ellende uit elkaar. Heb nu een aantal soorten en maten van DX (waar ze trouwens helemaal uit het assortiment blijken te blijven) gehad en allemaal gaan ze binnen een maand ofzo kapot. Ga toch maar eens een goede kopen van fucking 20 euro... Had ik in eerste instantie moeten doen, want ben zeker duurder uit door die 6 kapotte kabels uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
HenkEisDS schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:05:
Ben helemaal klaar met die nepkabels. Vallen van ellende uit elkaar. Heb nu een aantal soorten en maten van DX (waar ze trouwens helemaal uit het assortiment blijken te blijven) gehad en allemaal gaan ze binnen een maand ofzo kapot. Ga toch maar eens een goede kopen van fucking 20 euro... Had ik in eerste instantie moeten doen, want ben zeker duurder uit door die 6 kapotte kabels uit China.
Begrijpelijk maar inderdaad kom je uiteindelijk er beter op uit door originele kabels te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmdeking
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-04 10:37
Ik heb hier een originele iphone 5s met lightning kabel en omgedraaid laad hij niet op, dus maar 1 kant van de lightningkabel. als het een originele kabel betreft zou het niet moeten uitmaken welke kant ik hem erin steek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
jmdeking schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:36:
Ik heb hier een originele iphone 5s met lightning kabel en omgedraaid laad hij niet op, dus maar 1 kant van de lightningkabel. als het een originele kabel betreft zou het niet moeten uitmaken welke kant ik hem erin steek?
Eigenlijk zou dat inderdaad niks moeten uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmdeking
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-04 10:37
dan heb ik er geen originele kabel bij gekregen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_12oach
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

Ik heb er nu een paar bij iparts4u.nl vandaan gehaald en allemaal doen ze het gewoon perfect geen MFI gezeik. En gewoon pluggen en gaan. Zien er ook een stuk beter uit dan die DX kabels.

Me kat heeft een obsessie voor de originele kabels terwijl die die neppe laat liggen dus nu ik eindelijk goeie imitatie heb gevonden ga ik er hier nog wel vaker een paar bestellen.

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 17:08

FlyEragon

Alien Monkeys

The_12oach schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:09:
Ik heb er nu een paar bij iparts4u.nl vandaan gehaald en allemaal doen ze het gewoon perfect geen MFI gezeik. En gewoon pluggen en gaan. Zien er ook een stuk beter uit dan die DX kabels.

Me kat heeft een obsessie voor de originele kabels terwijl die die neppe laat liggen dus nu ik eindelijk goeie imitatie heb gevonden ga ik er hier nog wel vaker een paar bestellen.
Dus de kunststof die erop zit is van dermate belabberde kwaliteit dat de kat afschrikt ? Lijkt me niet bepaald gezond :P

Heb zelf maar een echte besteld voor mijn zusje, alle meldingen met fake chips en sw updates waarna de kabel niet meer werkt heb ik ook geen zin in. Had nog Saturn bonnen met 20% korting gekocht, dus voor 15,20 een originele 1m kabel vind ik te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredspecial
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Alle posts over de kwaliteit van originele Apple artikelen ten spijt, zijn er hier in huis binnen 9 maanden al 2 originele kabel kapot gegaan: breuk waar de kabel begint. Voor kabel van €20 wat mij betreft onacceptabel. heb het zelf al niet zo op Apple, maar dit doet helpt allemaal niet. Dit soort rommel (excusez-le-mot) verkopen bij een telefoon van €600 voor €20 - ik kan er niet bij met mijn pet!

Ik wilde dit toch even kwijt. Ik ga nog even kijken wie van jullie goede ervaringen heeft met Imitatie kabels.

[Disclosure | Ik heb zelf een Nokia USB kabel van +/- 2 jaar oud, zou 'm "zo goed als nieuw" op marktplaats kunnen zetten, telefoon zelf is iets nieuwer maar batterij zit nog steeds op maximale gebruiksduur ]

[ Voor 0% gewijzigd door theredspecial op 23-07-2014 21:54 . Reden: typo ]

True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:50
Je kunt dit doen: http://lifehacker.com/594...m-fraying-with-an-old-pen

Heb ik ook gedaan, lijkt te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredspecial
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
O, da's een goeie... ga er eentje klaar leggen!

True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Wat ze in die tutorial niet doen is tot aan de connector, dat heb ik juist wel gedaan. Anders gaat hij op de overgang van dat stukje rubber > draad misschien alsnog knakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 608986

In onze organisatie hebben we ongeveer een 100 tal iPhone 5/5s-en en gebruiken hierdoor gigantisch veel kabeltjes. Diverse soorten geprobeerd en bijna alle kabels (niet origineel) komen op den duur met een storing.

Onze voorkeur gaat nu uit naar de lightningkabel op alle kabels.nl Deze kost 19 euro en werkt het beste.

De goedkopere kabels via DX werken ook, maar van de 100 die we er besteld hebben, hebben we ongeveer 10% uitval gehad. Voor particuleren is dit dus het risisco waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 13:50
Ook een aantal keer imitatiekabels (lightning) besteld, van wisselende kwaliteit. Wat ik wel heb gemerkt, is ook al krijg je de melding dat het een imitatie is, de iPhone nog steeds wel aan het opladen is. Je ziet niet het welbekende stroomtekentje op het batterij icoontje (en ook op je lockscreen zie je niks), maar de batterij werd steeds voller. Wel gingen ze zowat allemaal in een redelijke termijn kapot, iPhone reageerde er helemaal niet meer op, of ze vielen half uit elkaar.

Heb laatst wel een Belkin iPhone 5 kabel gekocht (linkie), m'n officiële kabel was dusdanig verwoest (stoelen over de kabel gereden, katten die het een leuk speeltje vonden etc.) en deze is wat stugger, degelijker en de kabel zelf is wat dikker dan de officiële kabel.

[ Voor 4% gewijzigd door thundermo op 24-07-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:04
theredspecial schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:50:
Alle posts over de kwaliteit van originele Apple artikelen ten spijt, zijn er hier in huis binnen 9 maanden al 2 originele kabel kapot gegaan: breuk waar de kabel begint. Voor kabel van €20 wat mij betreft onacceptabel. heb het zelf al niet zo op Apple, maar dit doet helpt allemaal niet. Dit soort rommel (excusez-le-mot) verkopen bij een telefoon van €600 voor €20 - ik kan er niet bij met mijn pet!
Eenmaal een kabel kopen bij de dixons, origineel van Apple en dan ben je voor de komende 3 jaar voorzien van gratis vervanging.
Me moeder weet ze erg goed te slopen, puur door het spelen op de iPad aan de lader waardoor de kabel soms te strak staat. Standaard kabelbreuk bij de connector, tot nu toe altijd onder garantie vervangen.
Zelf nog nooit een defecte kabel gehad, maar als het aan de lader ligt doe ik er ook niks mee ik denk dat dat een hoop scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Een maand of 4 geleden heb ik een nieuwe originele lightning kabel gekregen onder garantie, de vorige leek inderdaad ook op het deel daar bij de connector kapot te zijn. Bij de nieuwe kabel deze 'truc' ook maar toegepast. Helaas heeft het weinig geholpen. Ook deze nieuwe kabel is inmiddels, op exact datzelfde puntje kapot. Nu kan ik waarschijnlijk wel weer een nieuwe krijgen, maar vervelend is het wel! Zeker ook omdat dat weer een paar weken duurt, vraag me niet waarom maar zelfs een kabeltje willen ze (Vodafone Store) eerst opsturen naar hun reparatiecentrum voordat ze een nieuwe geven.

Tot die tijd maar een ander kabeltje gebruiken dus. Heeft iemand nog een tip voor een non-Apple goede lightning kabel? Hij mag best net zo duur zijn als die Apple kabel, als die maar wat steviger is en goedgekeurd is. Ik heb geen zin in dat 'accessoire niet ondersteund' gezeur.

[ Voor 14% gewijzigd door Dick op 01-08-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Bij mediamarkt verkopen ze ook imitatiekabels:
http://www.mediamarkt.nl/...64,965022.html?langId=-11

9,99 voor de zwarte
12,99 voor de witte

zit 24 maanden garantie op

|:( ging om een micro-usb

[ Voor 7% gewijzigd door funk-e op 02-08-2014 00:36 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-04 15:13

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

funk-e schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:00:
Bij mediamarkt verkopen ze ook imitatiekabels:
http://www.mediamarkt.nl/...64,965022.html?langId=-11

9,99 voor de zwarte
12,99 voor de witte

zit 24 maanden garantie op
Je linkt naar een USB kabel 8)7

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:42
http://www.juicies.com/pages/plus
Ziet er leuk uit maar staat nog steeds pre-order.
Het project op kickstarter is al een poosje geleden gehaald:https://www.kickstarter.com/projects/laudowicz/juicies-for-iphone-android-blackberry-and-windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
*snip* spam

[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 04-08-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
Jurgen_V schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:43:
Pas geleden bij focalprice 2x een lighting cable besteld in de aanbieding en deze werken gewoon in iOS 7 (7.0.4) zonder melding. Laad netjes op verder in de auto. Kwalitatief voelt het wel minder aan, maar zolang je er niet te veel mee van plan bent zullen ze wel blijven werken.Deze dus.
Ik quote mijzelf even. Ter info deze doen in het inmiddels niet meer door de updates in de tussen tijd (ga ik van uit). Wellicht dat ze een geüpdatet versie inmiddels verkopen maar dat kan ik niet ontdekken verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
bij de action nu een imitatie lightning kabel van 1 meter voor €1,99. werkt tot nu toe perfect bij het synchroniseren en opladen van m'n iphone 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

Dick schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:02:
[...]

Een maand of 4 geleden heb ik een nieuwe originele lightning kabel gekregen onder garantie, de vorige leek inderdaad ook op het deel daar bij de connector kapot te zijn. Bij de nieuwe kabel deze 'truc' ook maar toegepast. Helaas heeft het weinig geholpen. Ook deze nieuwe kabel is inmiddels, op exact datzelfde puntje kapot. Nu kan ik waarschijnlijk wel weer een nieuwe krijgen, maar vervelend is het wel! Zeker ook omdat dat weer een paar weken duurt, vraag me niet waarom maar zelfs een kabeltje willen ze (Vodafone Store) eerst opsturen naar hun reparatiecentrum voordat ze een nieuwe geven.

Tot die tijd maar een ander kabeltje gebruiken dus. Heeft iemand nog een tip voor een non-Apple goede lightning kabel? Hij mag best net zo duur zijn als die Apple kabel, als die maar wat steviger is en goedgekeurd is. Ik heb geen zin in dat 'accessoire niet ondersteund' gezeur.
Dit is imo het hele punt van die garantieregelingen.

Ja, je hebt 2 jaar (of bij dixons 3 jaar) garantie, maar je zit dan wel 3-4 weken zonder laadkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

JPMTSLR schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:29:
bij de action nu een imitatie lightning kabel van 1 meter voor €1,99. werkt tot nu toe perfect bij het synchroniseren en opladen van m'n iphone 5s.
welke versie van ios heb je? die kabels "werken" meestal niet meer na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
Anoniem: 467839 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:26:
[...]

welke versie van ios heb je? die kabels "werken" meestal niet meer na een tijdje.
zit op 7.1.2, ben benieuwd of de kabel nog werkt na de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 09:54
Even een lompe vraag misschien.... maar ik kocht onlangs een aantal kabeltjes op de Zwarte Markt in Beverwijk.

Is het nou gevaarlijk om die imitatie kabels te gebruiken met een originele oplader (1400)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Action heeft sinds kort ook Lightning kabels in het assortiment:
http://www.action.nl/oplaadkabel-usb-iphone-5-div-kleuren (€1,99)

Of de 30pin variant voor oudere iDevices:
http://www.action.nl/oplaadkabel-usb-iphone-4-div-kleuren (€1,49)

Of microUSB:
http://www.action.nl/opla...ung-micro-usb-div-kleuren (€1,49)

Is op 6 augustus al genoemd zie ik... Zit weer niet op te letten :F

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 16-08-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 03-05 13:49
Jurgen_V schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:40:
[...]
Ik quote mijzelf even. Ter info deze doen in het inmiddels niet meer door de updates in de tussen tijd (ga ik van uit). Wellicht dat ze een geüpdatet versie inmiddels verkopen maar dat kan ik niet ontdekken verder.
Paar weken geleden ook wat verschillende lightning kabeltjes bij focalprice besteld. Werken helaas allemaal niet meer op iOS7.1.2. Zou focalprice voorlopig links laten liggen dus.

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Laatst op DealExtreme er nog een paar besteld (waren niet heel goedkoop, rond de 5euro or so), maar die doen et eigenlijk gewoon nog steeds goed onder 7.1.2 en zelfs onder 8.0

Zie ze raar genoeg nu niet meer staan @ dx.com...

• Dannydekr
Voor mijn eigen webshop sla ik altijd kleinschalig in en verkoop zodoende dus altijd de nieuwste versies. Het probleem is dat grote webshops ze per honderden tegelijk inslaan. Het gevolg is dat zij deze door blijven verkopen, ook al zijn ze allang achterhaald. Velen verkopen nog iOS7 kabels voor iOS 7.1.2. Ik door heb door mijn methodiek vrijwel nooit klachten, en als ik die incidenteel heb krijgen klanten gewoon een andere kabel toegestuurd of het geld terug.

• sverzijl
Tha BasZ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:34:
Laatst op DealExtreme er nog een paar besteld (waren niet heel goedkoop, rond de 5euro or so), maar die doen et eigenlijk gewoon nog steeds goed onder 7.1.2 en zelfs onder 8.0

Zie ze raar genoeg nu niet meer staan @ dx.com...
Klopt, daar had ik er een tijd geleden ook gekocht, maar nu zijn ze er allemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Bij de action hebben ze ook een Powerbank voor € 3,80

werkt prima

...less is more

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
Wat denken jullie van de lightning kabels in de Action ?

Ik heb ergens gelezen dat je dock mogelijks stuk gaat als je imitatiekabels gebruikt ?

Ik zou eigenlijk gewoon een tweede kabeltje willen hebben om enkel op te laden...

Zijn deze hiervoor geschikt ? 25 euro is anders wel veel om een origineel te kopen om op te laden...
Bedankt voor jullie reactie !

PS: Blijkbaar hebben ze ook nog een nieuwe... http://www.action.be/100-...roller-wit-usb-a-iphone-5

[ Voor 13% gewijzigd door Bvapple op 28-08-2014 13:06 ]

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

• sverzijl
Je kan je er natuurlijk niet echt een buil aan vallen, maar kabels waar niet expliciet bij staat dat ze onder iOS7(.1.2) getest zijn zou ik links laten liggen. Of je moet ergens reviews vinden waarin anderen dit al voor je getest hebben.

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
sverzijl schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:26:
[...]

Je kan je er natuurlijk niet echt een buil aan vallen, maar kabels waar niet expliciet bij staat dat ze onder iOS7(.1.2) getest zijn zou ik links laten liggen. Of je moet ergens reviews vinden waarin anderen dit al voor je getest hebben.
Hier op Tweakers heeft blijkbaar al iemand de andere Lightning kabel getest. Dus deze mag ik eigenlijk kopen om mijn iDevices op te laden...

Hier:
JPMTSLR schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:49:
[...]

zit op 7.1.2, ben benieuwd of de kabel nog werkt na de volgende update.

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb inmiddels sinds juli de volgende kabels in gebruik:

http://www.fasttech.com/product/1514001
http://www.fasttech.com/product/1533702

Doen het prima op mijn iPhone 5, de 5s van mijn vriendin en mijn iPad4, allen via IOS 8.1

Ik weet niet of ze het op de 6 en de air ook doen.

Kwaliteit is meer dan prima. Zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Zo'n beetje alle immitatiekabels die ik nu in huis heb werken niet meer helemaal goed op iphone6 en iPad air 2.
Ze laden nog wel op, maar zodra de 99-100% bereikt is de melding "accessoire wordt niet ondersteund".
Nog wel bruikbaar dus maar er is toch iets mee mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nabje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-12-2024
Mijn ervaring is zeer slecht met imitatie-kabeltjes.
Dat is wel duidelijk nadat ik mijn iphone aansloot aan mijn macbook.
Ik sloot mijn iphone aan en plots ging mijn macbook uit.
En hij ging ook niet meer aan, de volgende dag naar A-mac.
En ja hoor moederbord doorgebrand. Kreeg de vraag: geen orginele kabeltje gebruikt ?
Mijn antwoord was: uuh ja geen orginele kabeltje.
Toch nog geluk gehad dat ik een nieuwe macbook kreeg.
Sindsdien koop ik alleen orginele Apple-kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Nabje schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:56:
Mijn ervaring is zeer slecht met imitatie-kabeltjes.
Dat is wel duidelijk nadat ik mijn iphone aansloot aan mijn macbook.
Ik sloot mijn iphone aan en plots ging mijn macbook uit.
En hij ging ook niet meer aan, de volgende dag naar A-mac.
En ja hoor moederbord doorgebrand. Kreeg de vraag: geen orginele kabeltje gebruikt ?
Mijn antwoord was: uuh ja geen orginele kabeltje.
Toch nog geluk gehad dat ik een nieuwe macbook kreeg.
Sindsdien koop ik alleen orginele Apple-kabels.
Hiermee heb ik toch moeite om eerlijk te zijn... No flame intended, though.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:38
Qua uiterlijk lijken deze aardig op die van de Hema die nu €4 p/s kosten en hier prima werken op een jailbroken iPhone 6 met iOS 8.1 en een iPad Air (1e editie) zonder jailbreak maar met iOS 8.1.

Ze zijn trouwens lekker lang; je krijgt 2 meter! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Goed om te weten van die HEMA kabels. Stond er afgelopen weekend bij te kijken, en op de verpakking staat dat ze compatible zijn t/m 7.1.2.

Dan zou ik ze mooi bij de HEMA halen, kun je er ook mee teruggaan als ze niet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
dodge_911 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:11:
[...]

Hiermee heb ik toch moeite om eerlijk te zijn... No flame intended, though.
USB port van macbook niet beveiligd tegen mogelijke kortsluiting, dat zou wel slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitsalade
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
Die van de action werkt hier niet op een 5 met iOS 8. Geeft maar heel sporadisch stroom door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Ik had een kabel bij een gerenommeerde webshop gekocht en deze heeft altijd prima gewerkt met mijn iPhone 5. Nu heb ik een iPhone 6 en werkt de kabel ineens geheel niet meer. Niet meer mogelijk om op te laden evenals de telefoon met de pc te verbinden.

Toch eens contact op nemen met de webshop of we hier nog wat aan kunnen doen.

• Weide
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 17:43
Fruitsalade schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:08:
Die van de action werkt hier niet op een 5 met iOS 8. Geeft maar heel sporadisch stroom door.
tot nu toe geen problemen mee gehad heb zelf ook een van de action i.c.m. een iphone 5 en ios 8.1.1 opladen gaat goed en sync wil ook altijd nog heb hem een maand of 3 nu. Enige opmerking is dat ik een ipad lader er voor heb zitten

• Igor92
  • Laatst online: 01-05 20:48
Ik maak gebruik van Belkin lightning kabels van ebay. Kosten ongeveer 3 dollar en werken prima. Ik heb er 1 die binnen een paar dagen kapot was. Maar zo ver werkten ze prima met mijn iPhone 5 met iOS 8 en nu ook met mijn iPhone 6. Of ze echt of fake zijn weet ik niet, ze zitten in een prima retail verpakking en werken goed. Ook de lightning plug zelf is uit 1 stuk, en niet zo crappy als veel andere aftermarket kabels.

http://www.ebay.com/itm/1...&var=&hash=item1c46017eab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
Ik heb de Belkin ook gekocht, ben benieuwd.

Edit: Big Bazar iPhone 5/5s kabel werkt niet met iOS 8.1 in ieder geval. Niet getest met iOS7 daar al mijn iDevices nu op 8 zitten. Deze gaat terug. €1,99. Heb vooraf netjes gevraagd of hij terug kan als het niet werkt, en dat kon. Was leuk om te proberen, lekker bling bling roze kabeltje met diamantjes voor moeders.

[ Voor 78% gewijzigd door Royeboi op 27-11-2014 13:55 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik heb ook problemen met hema kabel.

iphone 5 ios 8.1

[ Voor 49% gewijzigd door icegodd op 25-11-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vanaf donderdag heeft Lidl een 1,5m lightning kabel voor € 4,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:27
Igor92 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:25:
Ik maak gebruik van Belkin lightning kabels van ebay. Kosten ongeveer 3 dollar en werken prima. Ik heb er 1 die binnen een paar dagen kapot was. Maar zo ver werkten ze prima met mijn iPhone 5 met iOS 8 en nu ook met mijn iPhone 6. Of ze echt of fake zijn weet ik niet, ze zitten in een prima retail verpakking en werken goed. Ook de lightning plug zelf is uit 1 stuk, en niet zo crappy als veel andere aftermarket kabels.

http://www.ebay.com/itm/1...&var=&hash=item1c46017eab
Thnx voor de tip! Deze ook besteld, ik ben benieuwd naar de kwaliteit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 01-05 20:48
Jumpman schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:20:
[...]

Ik heb er meerdere dagelijks in gebruik. 1 kabel is gestopt met werken na 1 keer, maar de andere 4 kabels werken nog steeds prima na enkele weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-05 09:56

MaxPoweR

-=StopTech=-

Die van de Hema gehaald voor 4 euro, hij laadt en synchroniseert. iPhone 5 en 5S met IOS 8.1.1.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

VonFoX

Las noches de Diciembre

Die van de HEMA werkt prima met iOS 8.1.1 en Iphone 6. Syncen, en laden.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venuz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10-2023
Ik gebruik deze kabel naast mijn originele: http://www.iparts4u.nl/wa...-air-kabel-mfi-zwart.html

Deze zijn goedgekeurd door Apple met het MFI (Made for iPhone) keurmerk en hebben ook de originele Apple Lightning chip... maar dan niet voor de prijs van het origineel :)
De connector is ook niet breed, waardoor ik hem in mijn case (Spigen UltraHybrid) probleemloos kan gebruiken.

Werkt prima!

[ Voor 15% gewijzigd door Venuz op 03-12-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

De lidl kabels zijn dikker als origineel en voelen daardoor erg stevig
Ze werken prima op iphone 6 met ios 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-05 11:01
Jumpman schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:20:
[...]

Ik heb er ook een paar besteld. Een werkende zwarte lightning kabel is erg welkom :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Lidl Kabels hier ook werkend op een iphone 6 plus met iOS 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
De Hema kabel werkt ook prima met de iPhone 5 op iOS 8.1.2. d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Jurgen_V op 12-12-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-03 18:04
Ik ben heel enthousiast over de lightning kabels van de Hema. Volledig compatible met iOS 8.1.2 en voelt zeer degelijk aan. En dat voor 4,- Lengte 2 meter

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/s1jom9.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Birdie_NL op 13-12-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Laatst online: 03-05 15:34
brndst schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:26:
Ik ben heel enthousiast over de lightning kabels van de Hema. Volledig compatible met iOS 8.1.2 en voelt zeer degelijk aan. En dat voor 4,- Lengte 2 meter
Ga ik er ook maar eens een halen morgen. Heb nu alleen het origineel, en dat ding is bijna altijd net te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:34
brndst schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:26:

[afbeelding]
Ik had precies deze kabel besteld voor mijn iPhone 6 met iOS 8.1.2. Deze werkte alleen als ik de connector in de aansluiting bewoog, verder deed hij helemaal niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-03 18:04
Saiyan Extreme schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:35:
[...]

Ik had precies deze kabel besteld voor mijn iPhone 6 met iOS 8.1.2. Deze werkte alleen als ik de connector in de aansluiting bewoog, verder deed hij helemaal niks!
In dat geval zal het niet aan de Hema kabel liggen maar eerder aan de lightning poort. Mogelijke stof ophopingen. Google staat er vol mee hoe je dit kunt verhelpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:34
brndst schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:26:
[...]

In dat geval zal het niet aan de Hema kabel liggen maar eerder aan de lightning poort. Mogelijke stof ophopingen. Google staat er vol mee hoe je dit kunt verhelpen. :)
Lijkt me sterk, de telefoon is pas een paar weken oud. Overigens past de originele plug probleemloos, en de plug van de hema "klikt" ook niet zo lekker erin als de originele kabel. Kortom, het probleem ligt bij de Hema kabel.
Pagina: 1 2 3 Laatste