Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Neem *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen? eens door. Op basis daarvan kun je een heel eind komen met welk moederbord je moet kiezen. Wil je klein, dan moet je naar ITXjes kijken.
Ja die heb ik doorgelezen, maar daar staat niet echt iets in over de sterkte van het HDMI en optical signaal in. Ben dus eigenlijk op zoek naar mensen die dit al hebben en hun ervaring dus kunnen delen.
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Dat is logisch, omdat dat ook iets is van de HDMIstandaard, niet van het moederbord.
Wikipedia: HDMI
Hier staan genoeg dingen in over de lengte van de kabels. 15 meter kan, mits het een categorie 2 kabel is als ik wiki moet geloven (ik heb het niet nagezocht, maar dit is vast prima te vinden).
Wikipedia: HDMI
Hier staan genoeg dingen in over de lengte van de kabels. 15 meter kan, mits het een categorie 2 kabel is als ik wiki moet geloven (ik heb het niet nagezocht, maar dit is vast prima te vinden).
Ja misschien heb je idd gelijk. Ik zal eerst zelf wat dieper in de materie gaan zitten...
Maar gaat mij dus meer om echte gebruikerservaringen.
Maar gaat mij dus meer om echte gebruikerservaringen.
Voor gebruikerservaringen kun je het beste eens bij de reviews kijken: http://tweakers.net/reviews/
Er zitten genoeg mensen bij die hun configs vrij uitgebreid getest hebben, als je ergens ervaringen tegen zal komen zal het bij de gebruikersreviews zijn
Er zitten genoeg mensen bij die hun configs vrij uitgebreid getest hebben, als je ergens ervaringen tegen zal komen zal het bij de gebruikersreviews zijn
Dank voor het sturen in de goede richting.
een meter of 10 a 15 kan prima met HDMI, en wordt veel bij beamers e.d. gebruikt. Optical is iets kritischer, maar ook dan zijn die afstanden niet schokkend groot... Zolang je een beetje knappe kabel neemt lukt dat allemaal wel. Met een s/pdif verbinding heb je wat minder verlies, dus als dat heeft dat de voorkeur
Pagina: 1