WTF: Intel's Broadwell Goes BGA Only

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkbas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 10:24
http://www.pcper.com/revi...lications-Future-Desktops

Misschien is hier al een topic over, dan mag hier een slotje op maar

what the hell... druist dit nou tegen de vrijheid van desktop's t.o.v. laptops in? Ok, voor kleine low end systemen kan ik me er nog wel wat bij indenken maar je wilt toch niet aan een mobo-cpu vastzitten of gaan ze daadwerkelijk alle soorten varianten prefappen?
Bijvoorbeeld alleen van Asus zijn er voor LGA1055 al weet ik niet hoeveel moederborden, en dan zijn er ook nog eens weet ik hoeveel processoren die daarop kunnen draaien (even te lui om de aantallen op te zoeken maar ik kan me voorstellen dat het aantal verschillende opties boven de 100 is).

Als je echt 'vrijheid' in keuze wilt kan je dan alleen nog maar high end cpu's met alle bijbehorende dure mobo's geheugen etc. krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkbas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 10:24
Ik lees iets verderop dat ze (in ieder geval de eerste tijd) Haswell processoren zullen blijven maken die op een LGA socket zitten.... maar goed.. voor hoe lang?

Modbreak:Je topic <24u omhoog schoppen is niet de bedoeling. Gebruik voortaan de Wijzig-knop om iets toe te voegen voor iemand anders gereageerd heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door dion_b op 28-11-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07 23:23

Fordox

00101010

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

henkbas schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:13:
http://www.pcper.com/revi...lications-Future-Desktops

Misschien is hier al een topic over, dan mag hier een slotje op maar
1) inderdaad: [discussie]Intel CPUs in toekomst op moederbord gesoldeerd

2) Het algemeen beleid #achteraf
Als het niet mag, haal het dan achteraf maar weg

Soms zien we users in topics of reacties een disclaimer plaatsen in de trant van het volgende:

[Plaatje/link] Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen ban, soz

Het op deze wijze de verantwoordelijkheid uit handen proberen te geven is echter niet iets wat we op prijs stellen. Hetgeen je op het forum plaatst is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid, en zo'n disclaimer zal dan ook niet veranderen hoe we omgaan met een eventuele overtredingen. We vragen je bij zaken die op het randje zijn daarom om zelf vantevoren goed na te denken of iets wel toegestaan is. Als je twijfelt kan je natuurlijk gerust contact opnemen met een crewlid!
Kortom, doe even de moeite verder te kijken dan je neus lang is, en in geval van twijfel gewoon te communiceren, ipv lui te posten en lui zo'n kansloze disclaimer te plaatsen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.