Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[FP][BUG?] Link nieuwsartikel niet via de titel beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Hmm... een beetje rare titel door de character limiet, maar ik zal het effe proberen uit te leggen :)

Ik zat net op nieuws: Asus Taichi- en Zenbook Touch-ultrabooks komen begin 2013 naar Nederland maar dan via de link naar de reacties geopend dus nieuws: Asus Taichi- en Zenbook Touch-ultrabooks komen begin 2013 naar Nederland

Ik wou toen op de titel clicken om zo de direkte link naar het nieuwsartikel te krijgen om het daarna naar iemand door te sturen, maar dat kan niet meer zo te zien :? Komt dit nog terug ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heeft dat ooit op die manier gewerkt dan dat de titel van een artikel klikbaar was? En wat is het verschil met het pakken van de URL exclusief de afsluitende '#reacties'?

Er stond 'vroeger' volgens mij wel zo'n breadcrumb boven en een wereldbolletje om een korte link te krijgen.

Desktop | Server | Laptop

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Inderdaad, eerder kopieerde ik altijd de artikellink via de breadcrumb, maar vandaag liep ik er ook tegenaan dat ik een 'kale' artikellink alleen kan krijgen door handmatig de rest eraf te halen. (of door het artikel opnieuw te openen vanaf de fp, maar dat was niet praktisch.)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.