|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heeft dat ooit op die manier gewerkt dan dat de titel van een artikel klikbaar was? En wat is het verschil met het pakken van de URL exclusief de afsluitende '#reacties'?
Er stond 'vroeger' volgens mij wel zo'n breadcrumb boven en een wereldbolletje om een korte link te krijgen.
Er stond 'vroeger' volgens mij wel zo'n breadcrumb boven en een wereldbolletje om een korte link te krijgen.
Inderdaad, eerder kopieerde ik altijd de artikellink via de breadcrumb, maar vandaag liep ik er ook tegenaan dat ik een 'kale' artikellink alleen kan krijgen door handmatig de rest eraf te halen. (of door het artikel opnieuw te openen vanaf de fp, maar dat was niet praktisch.)
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.