Ik probeerde net een topic met een tabel te maken maar zonder verdere kennis is dat best een drama. Kan dat niet makkelijker?
Als je het tabel knopje indrukt krijg je de volgende code te zien:
Aangezien ik daar niet veel mee kan ben ik op zoek gegaan. Toen kwam ik terecht via de GoT-FAQ (Forum FAQ #FS_post-reply) bij Overzicht UBB codes (Overzicht van UBB-codes) en daarbij naar de Table Tag (Overzicht van UBB-codes #tag_table)
Wat ik daar zie helpt mij ook niet veel verder:
Is het een idee om dit in de nieuwe versie van het Forum anders aan te pakken?
Ik ben niet te beroerd om wat te leren, maar om nou html kennis te gaan leren als je dat helemaal niet nodig hebt verder in je leven om even een tabel te maken op een forum gaat me wat te ver.
Als je het tabel knopje indrukt krijg je de volgende code te zien:
code:
1
2
3
4
5
| [table border=1 width=350 cellpadding=2 bordercolor=#000000] [tr] [td][/td] [/tr] [/table] |
Aangezien ik daar niet veel mee kan ben ik op zoek gegaan. Toen kwam ik terecht via de GoT-FAQ (Forum FAQ #FS_post-reply) bij Overzicht UBB codes (Overzicht van UBB-codes) en daarbij naar de Table Tag (Overzicht van UBB-codes #tag_table)
Wat ik daar zie helpt mij ook niet veel verder:
code:
1
| [table=width,height,border,cellpadding,bordercolor,bgcolor,background,fontsize,contrast] table-rows [/table] |
Is het een idee om dit in de nieuwe versie van het Forum anders aan te pakken?
Ik ben niet te beroerd om wat te leren, maar om nou html kennis te gaan leren als je dat helemaal niet nodig hebt verder in je leven om even een tabel te maken op een forum gaat me wat te ver.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!