Denk het wel hij kijkt naar de kwaliteiten van iemand en dan toont hij al dan niet naar verloop van tijd respect. Zo was hij ook soort van blij dat Mike de deposition mocht leiden bij die anti-discriminatie zaak.
Dank u! Is opgenomen in de OP.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Wow wat een aflevering weer zeg, hoop gebeurd, ben benieuwd hoe dit gaat lopen... En.... Rachel eindelijk uit de kleren, althans deels
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik mis even die laatste rechtszaken, waar komen die ineens vandaan?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Waarschijnlijk in een stroomversnelling geraakt toen ze erachter kwamen dat de documenten die Scotty (JvS schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:38:
Ik mis even die laatste rechtszaken, waar komen die ineens vandaan?
Verder leuke aflevering. Louis tegen die Brit
Verder zat er eigenlijk niet echt een cliffhanger aan vast. Mja Rachel die nu weet van Mike dat ie niet naar Harvard geweest is, en Scotty die waarschijnlijk bij hun komt werken.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ok, zit ik hier te lezen en besef ik gewoon dat er nog een aflevering was..
Vanavond maar eens kijken. Gelukkig heb ik half onbewust alles gelezen..
_@/'
Comedywise was het vandaag een topaflevering. Louis vs. Nigel, Louis en Donna en Mike en Darby over zijn 'announcement'. Ik heb kapot gelegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 22-02-2013 14:24 ]
Was echt een vette episode. vond het licht erotische einde alleen net iets TE snel gaan =p
LOL EU: InXzitoWeTrust
Anoniem: 16328
Slecht gefilmd ook die scene tussen Mike en Rachel, en dat is nou net de scene waar iedereen het hele seizoen op zit te wachten
. Verder hele goede aflevering ook al ging het allemaal wel erg snel.
Nu we Mike en Rachel hebben gehad, kunnen we nu verder met Donna en Harvey!
Heerlijke aflevering! Vooral Louis was weer geniaal (What the f*ck?)
Alleen Harvey moet nu een toontje lager gaan zingen na zijn defeat; vraag me af of Scotty inderdaad naar NY komt of in Londen blijft...
Alleen Harvey moet nu een toontje lager gaan zingen na zijn defeat; vraag me af of Scotty inderdaad naar NY komt of in Londen blijft...
Blegh, dat was toch geen season finale? Ze moeten echt nog iets leren van Dexter, Californication of Breaking Bad.
Had liever gehad dat Harvey weg gegaan was of iets dergelijks
Had liever gehad dat Harvey weg gegaan was of iets dergelijks
Heerlijk hoe die Britten erbij gekomen zijn, dat onderkoelde toontje komt toch net iets beter over in het Brits dan in het Amerikaans.
Ben wel benieuwd hoe de relatie Jessica, Harvey, "Die gast van game of thrones - Brit" gaat worden. Stiekem hoop ik dat Harvey en Lious een coupe plegen.
Ben wel benieuwd hoe de relatie Jessica, Harvey, "Die gast van game of thrones - Brit" gaat worden. Stiekem hoop ik dat Harvey en Lious een coupe plegen.
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
Ik ben benieuwd hoe het afloopt tussen Harvey en Scotty
Nou dat was het 2e seizoen! Harvey heeft eindelijk een keer verloren en ziet in dat het niet langer zo door kan gaan (hopelijk). Ik snap alleen het einde niet helemaal, waarom denkt Mike dat hij ontslagen word? Omdat Harvey het niet cool vind dat hij van Jessica niets mocht overhandigen?
Rachel boos omdat Mike niet naar Harvard ging, eerst slaan, daarna lekker wipje doen?
Rachel boos omdat Mike niet naar Harvard ging, eerst slaan, daarna lekker wipje doen?
Zoals hierboven gezegd, het ging ineens in een stroomversnelling. Alles moest snel even worden afgerond jammer. Verder is het helemaal top overigens. Wanneer komen de nieuwe eps? (Zomer las ik, maar data nog niet bekend?)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ja vonden jullie het wat? Ik was een beetje teleurgesteld eigenlijk. Het was zeker geen slechte aflevering maar ik vond het zeker niet waardig als seizoensafsluiter. Wat me ook wel een beetje stoort soms is dat ze altijd 'magische' documenten vinden die een zaak kunnen oplossen, maar dat wij nooit te horen krijgen wat daar dan in staat. Ik snap dat je niet de hele aflevering vol kunt gooien met saaie advocatenpraat, maar af en toe voel ik me niet helemaal serieus genomen als kijker.
Beter luisteren Stoffel, meestal noemen ze wel wat er precies instaat (ik kan mij niet herinneren dat ze dit niet óf laten zien hebben óf verteld).
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Meestal zeggen ze iets in de trend van:
"Met wat in dit document staat vegen wij de vloer met hun aan."
Terwijl ze of het formulier laten zien of tijdens de dialogen vertellen waar het overgaatUltimation schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:01:
Meestal zeggen ze iets in de trend van:
QFT. Ze leggen altijd (op een of andere manier) wel uit hoe het zit. Soms wel pas een stuk verder in de aflevering, maar ik heb nog niet gehad dat ik niet begreep hoe het zat.Phyxion schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:04:
[...]
Terwijl ze of het formulier laten zien of tijdens de dialogen vertellen waar het overgaat
[ Voor 27% gewijzigd door DarkFly op 25-02-2013 23:27 ]
Ik denk dat als ze dieper op de materie in zouden gaan dat het merendeel van kijkers afhaakt.Stoffel schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:20:
Ja vonden jullie het wat? Ik was een beetje teleurgesteld eigenlijk. Het was zeker geen slechte aflevering maar ik vond het zeker niet waardig als seizoensafsluiter. Wat me ook wel een beetje stoort soms is dat ze altijd 'magische' documenten vinden die een zaak kunnen oplossen, maar dat wij nooit te horen krijgen wat daar dan in staat. Ik snap dat je niet de hele aflevering vol kunt gooien met saaie advocatenpraat, maar af en toe voel ik me niet helemaal serieus genomen als kijker.
Op deze manier is het voor iedereen te volgen ook al is het daardoor vaak erg simpel.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat een geweldige serie.
De personages worden erg goed gespeeld.
Helaas duurt het nog eventjes tot seizoen 3 begint
De personages worden erg goed gespeeld.
Helaas duurt het nog eventjes tot seizoen 3 begint
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Wat een geweldige serie, was vorige week begonnen met kijken en heb alles nu al uit. Ik kijk echt uit naar het nieuwe seizoen. Vind de cast echt geweldig, alhoewel ik me soms wel erger aan Luis zijn hoofd. Maar ondanks dat past het wel erg goed bij hem.
Seizoen 3, komt u maar
Ohja, rachel
damm wat een heerlijke meid, leuk personage en zeer knap!
Seizoen 3, komt u maar
Ohja, rachel

Luis?! die vind ik een held! geweldig hoe hij zijn rol neer zet ;D
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik ergerde me meer aan zijn hoofd, beetje een scheve mond ;p . Dit is gelukkig wel gaan wennen en kan hem ook zeer waarderen. top acteurs
Anoniem: 19894
Wat moet jij een hekel aan André van Duin hebbengangstahh schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:50:
Ik ergerde me meer aan zijn hoofd, beetje een scheve mond ;p...
Haha dat valt wel mee ;p, alleen ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, bij louis leek het zo raar, vooral in het begin. Op den duur went het wel ;pAnoniem: 19894 schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:53:
[...]
Wat moet jij een hekel aan André van Duin hebben
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het verder zal gaan met Suits, zou Person .... kapot gaan? of zou de 'grote' Harvey Specter alles redden. Helaas nog even wachten, rond die tijd komt Breaking Bad ook weer terug

Nieuwe seizoen is aangekondigd en begint op 16 juli. Vandaag/gisteren zijn de opnames begonnen. Staat op Facebook.
Duurt (nu al haha) lang! Wat een geweldige serie. Die twee seizoenen vlogen er doorheen!
Vorige wk eindelijk begonnen aan deze serie en meteen 'hooked'!! Wat een heerlijke serie is dit. Zelfs mijn vriend is er helemaal weg van en bijna elke avond kijken we meerdere afleveringen (who cares dat de wekker weer om 05.15 gaat
). Seizoen 1 waren we zo doorheen en nu reeds bij aflevering 10 van het tweede seizoen. Kan niet wachten tot seizoen 3.
Ik heb de startpost een nieuw uiterlijk gegeven. De UBB code kan ik nu geautomatiseerd aanmaken, daarom is de omschrijving van het personage (nu nog) weg. Ik hoop hier nog iets op te vinden.
De afleveringen index wordt binnenkort hierna geupdate.
Afleveringen index geupdate.
De afleveringen index wordt binnenkort hierna geupdate.
Afleveringen index geupdate.
[ Voor 7% gewijzigd door Ultimation op 21-05-2013 15:09 ]
Leuke serie, bijna klaar met S1
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Klaar met S1, het einde was wel vrij voorspelbaar
Seizoen 2 ga je ook leuk vinden.
De rest ook wel, maar je moet wel in ogenschouw nemen dat dit geen hoogdravende serie is, maar gewoon een luchtige crimi case of the week, met een rode draad door de hele serie heen is.
Wanneer beginnen de nieuwe afleveringen eigenlijk weer?
I am the great Cornholio!
Op 16 juli.MetaFrame schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:04:
Wanneer beginnen de nieuwe afleveringen eigenlijk weer?
Gister mee begonnenUltimation schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:35:
Seizoen 2 ga je ook leuk vinden.
Ik had het niet verwacht, maar was hooked vanaf de eerste aflevering. MIjn collega attendeerde mij op de serie. Had er nog nooit eerder van gehoord. Ik heb hem nu ook aanbevolen bij een vriend van mij. Die heeft alleen ff de pilot gedownload, om te kijken of hij het wat vond, maar nu moet ik alle afleveringen op een harde schijf zetten voor hem
Kan iemand mij uitleggen wat nou de zaak van de laatste aflevering was? Dat is mij namelijk echt niet duidelijk geworden..
Laatste aflevering van seizoen 2? Zover ben ik nog niet
Haha dan zou ik hem nog een keer moeten kijken.johann3s schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:22:
Kan iemand mij uitleggen wat nou de zaak van de laatste aflevering was? Dat is mij namelijk echt niet duidelijk geworden..
Anoniem: 489137
Is toch wel een minpunt aan seizoen 2. Het overbrengen van de zaak is niet goed gelukt wat toch wel kwalijk is aangezien een groot deel van seizoen 2 over deze zaak gaat. Bij mij kwam het redelijk duidelijk over maar ik heb ook sommige delen terug moeten kijken om het te begrijpen. Zou het je zo 1,2,3 niet uit kunnen leggen maar raad aan om het gewoon nog een keer rustig te bekijken. Het grootste pluspunt van de serie is (in seizoen 2 dan) dus ook het grootste minpunt; het tempo van de serie in combinatie met de snelle dialogen.johann3s schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:22:
Van de eerste 3 afleveringen van het 3e seizoen zijn de titels en de datums al bekend. Nog een maandje!
Kan niet wachten!
I am the great Cornholio!
...
[ Voor 97% gewijzigd door Whatson op 14-08-2017 19:46 ]
Oh damn, krijg er zo wel weer zin in. Super strakke dialogen! (Donna
)
* MuddyMagical gaat aftellen.
* MuddyMagical gaat aftellen.
[ Voor 7% gewijzigd door MuddyMagical op 02-07-2013 14:26 ]
...
[ Voor 255% gewijzigd door Whatson op 14-08-2017 19:46 ]
...
[ Voor 96% gewijzigd door Whatson op 14-08-2017 19:46 ]
who nog maar
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Oeh!!! Bijna vergeten. * Kecin zet Sickbeard alvast aan
Meghan Markle , nog even wachten en we kunnen haar ook weer bewonderen
Vandaag!
sproetjesgangstahh schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:25:
Meghan Markle , nog even wachten en we kunnen haar ook weer bewonderen![]()
[video]

Ja Mike heeft het voor elkaar! Lois verkloot het voor zichzelf en Harvey gaat Jessica proberen uit te spelen. Wordt een leuk seizoen!
spoilers; do you use it?Ultimation schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:07:
spoiler:Ja Mike heeft het voor elkaar! Lois verkloot het voor zichzelf en Harvey gaat Jessica proberen uit te spelen. Wordt een leuk seizoen!
Vanochtend gezien, was weer leuk!
Hoe zit het met de uitzending van USA network? Elke dinsdag een aflevering?
Hoe zit het met de uitzending van USA network? Elke dinsdag een aflevering?
Uitzending uitgezonden, spoilers niet meer nodig. Dat is de algemene afspraak die al zo lang de norm is hier..
ah okay, wist ik niet, dan maar snel gaan kijkenAnoniem: 19894 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:42:
[...]
Uitzending uitgezonden, spoilers niet meer nodig. Dat is de algemene afspraak die al zo lang de norm is hier..
Leuke aflevering weer.
Geniaal Louis, pennen en de mooie roodharige vrouw..
Het Mike verhaal wordt dus doorgetrokken. Mja wordt weer interessant dus
Geniaal Louis, pennen en de mooie roodharige vrouw..
Het Mike verhaal wordt dus doorgetrokken. Mja wordt weer interessant dus
[ Voor 34% gewijzigd door Daniel_Elessar op 17-07-2013 21:24 ]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Poeh, serie blijft leuk, maar nu is de hele cast sneaky little backstabbing bastards aan het worden 
Allemaal dreigen ze, maken ze dealtjes achter elkaars rug om, proberen elkaar af te troeven... Bijna niemand is meer sympathiek. Vooral Jessica vind ik steeds meer evil worden.
Ze mogen trouwens wel weer eens zo nu en dan de 'special powers' van Mike gebruiken. Daar begon seizoen 1 eigenlijk mee.
Allemaal dreigen ze, maken ze dealtjes achter elkaars rug om, proberen elkaar af te troeven... Bijna niemand is meer sympathiek. Vooral Jessica vind ik steeds meer evil worden.
Ze mogen trouwens wel weer eens zo nu en dan de 'special powers' van Mike gebruiken. Daar begon seizoen 1 eigenlijk mee.
[ Voor 18% gewijzigd door FunkyTrip op 17-07-2013 21:36 ]
Dit dus.
He got it comingDaniel_Elessar schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:21:
Leuke aflevering weer.
Geniaal Louis, pennen en de mooie roodharige vrouw.....
Ja absoluut, maar toch een erg leuke scène
Hij blijft toch wel een favoriet, die Engelsman is ook zeker een goede tegenstander voor hem, heerlijk.
Het verhal wordt inderdaad wel dramatisch zo, al die intriges.
Hij was inderdaad weer lekker, deze seizoensopening. Moet alleen wel even laatste aflevering van S02 terugkijken, ik zit me steeds af te vragen waar nou die ruzie tussen Mike en Harvey vandaan komt.

Heb je de laatste aflevering wel goed gekeken dan? Het is volgens mij twee of drie keer besproken wat er voorgekomen wasRBH schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:31:
Hij was inderdaad weer lekker, deze seizoensopening. Moet alleen wel even laatste aflevering van S02 terugkijken, ik zit me steeds af te vragen waar nou die ruzie tussen Mike en Harvey vandaan komt.
Het zit ook in de recap aan het begin 

Blijft grappig dat stukje

Blijft grappig dat stukje

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 18-07-2013 20:05 ]
Het is meer dat ik hem toen half gekeken had. Maar nu goed gekeken en ik snap hem.Phyxion schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:52:
[...]
Heb je de laatste aflevering wel goed gekeken dan? Het is volgens mij twee of drie keer besproken wat er voorgekomen was
You just got litt upAnoniem: 19894 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:55:
Het zit ook in de recap aan het begin
[afbeelding]
Blijft grappig dat stukje![]()

..
[ Voor 97% gewijzigd door Whatson op 14-08-2017 19:47 ]
Oeh hij staat al weer klaar voor vanavond hoor!
Heb trouwens wel veel mensen in mijn omgeving die de serie ook kijken, al dan niet voor de vrouwen
Heb trouwens wel veel mensen in mijn omgeving die de serie ook kijken, al dan niet voor de vrouwen
Hier ookGuusjee schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:58:
Oeh hij staat al weer klaar voor vanavond hoor! ...

Heb hem net al gezien, erg sterke aflevering weer 
spoiler:
Vooral de modderbad scene was geniaal 
Bierkameel schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:30:
Heb hem net al gezien, erg sterke aflevering weer
spoiler:Vooral de modderbad scene was geniaal
[ Voor 21% gewijzigd door Whatson op 14-08-2017 19:47 ]
Het zit Louis ook niet mee he? Zou bijna medelijden met hem krijgen.
To dare is to do
Inderdaad, was zielig!
Maar, eind goed al goed tot zover
Maar, eind goed al goed tot zover
Had eigenlijk de indruk dat Harvey juist 'slechter" zou gaan worden en het Jessica eruit gooien de leidraad zou worden. Vond het een toffe aflevering, Louis en Mike waren ook wel een leuk team, en het zit Louis ook echt niet mee
Ik vind het een tof personage. Wat zal dit volgende week brengen
?

Ik denk dat het vetrouwen van Lois zwaar op de proef wordt gesteld. Wel cool dat zij als enige ooit zo'n zaak kunnen winnen.
Ik ben voor 2 weken op vakantie dus de startpost/afleveringen index zullen voorlopig niet bijgewerkt worden.
Ik ben voor 2 weken op vakantie dus de startpost/afleveringen index zullen voorlopig niet bijgewerkt worden.
..
[ Voor 104% gewijzigd door Whatson op 14-08-2017 19:47 ]
Dat was weer een fijne aflevering, het wordt een cliché, maar; ik kan weer eens niet wachten tot volgende week.
[ Voor 4% gewijzigd door RBH op 31-07-2013 13:45 ]
Jup Same here,
heb hem net bekeken en zalig weer. Louis tegen Mike en ook het einde. Die Brit is ook erg gladjes, zal Donna ervoor vallen? denk het wel.
heb hem net bekeken en zalig weer. Louis tegen Mike en ook het einde. Die Brit is ook erg gladjes, zal Donna ervoor vallen? denk het wel.
spoiler:
"Donna, just Donna. It's more like a name and a title in one"
Heerlijk!
Nee, dan het origamifestival

Ik ben zelf heel erg van de muziek in series en in seizoen 1 en 2 was dat echt geweldig, lange stukken moet goede nummers maar dat is in seizoen 3 bijna compleet verdwenen, erg jammer...
Voor de rest wel weer een sterk seizoen, vooral Donna blijft geniaal ook al heeft ze een klein rolletje
Muziek seizoen 1
Muziek seizoen 2
Voor de rest wel weer een sterk seizoen, vooral Donna blijft geniaal ook al heeft ze een klein rolletje
Muziek seizoen 1
Muziek seizoen 2
Ehh... Ik heb gisteren aardig wat goede en lange stukken muziek gehoord?
YouTube: Gotye - Smoke And Mirrors
Werd prachtig bij een stukje van natuurlijk Mike ten hore gebracht. Muziek is goed gedaan idd, maar lijkt in S03 herhaald te worden...
Werd prachtig bij een stukje van natuurlijk Mike ten hore gebracht. Muziek is goed gedaan idd, maar lijkt in S03 herhaald te worden...
Surfin' paradise!
Zomaar een hersenspinsel, maar je zal maar in zo'n omgeving werken. Dan moet je toch keihard zijn. Altijd maar die stress en ruzies. Daar wordt je toch vet verbitterd van?
Dit dus.