Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473230

Topicstarter
Beste,

ik overweeg om een mooie digitale spiegelreflexcamera te kopen met een HD film functie (we krijgen een kleintje). Ik ben begonnen met de Nikon D50, maar die is wel toe aan vervanging....

Of is een andere camera vele malen beter?? Ik wil niet boven de € 750,00 gaan uitgeven.

Dank alvast voor de reacties!

Groet Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-07 09:40

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Het topic onder je is daar speciaal voor bedoeld! Het zou ook fijn zijn zeker aangezien je al een D50 hebt om aan te geven wat je mist aan die camera en waarom je denkt aan een D3200! Ook is het fijn om te weten wat je wil fotograferen / filmen ;)

Plaats je bericht nogmaals hier: http://gathering.tweakers...ist_messages/1470892/last

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Hallo Patrick!

Welkom op ons prachtige forum. Speciaal voor mensen zoals jij hebben we een topic ingericht. Deze is te vinden op bovenstaande link, maar ik wil graag nog even extra aandacht geven op deze link: [starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu? Deel 6. In de startpost staan een aantal dingen die misschien nuttig voor je zijn. Ook staat hier een vragenlijstje in. Samen met bovenstaande suggesties moet je er uit kunnen komen. Lees alles aandachtig door en we zien je daar weer.

Voor nu gaat dit topic op slot.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.