"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
ALS OPTIE inderdaad dan. Standaard voor iedereen aan lijkt me echt vreselijk irritant

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Alsjeblieft zeg
Het idee alleen al.
E-mailnotificatie; dat dan weer wel! Dat krijg je tenminste ook binnen als je even niet op het forum of de frontpage aanwezig bent
Maar dat idee is al afgeschoten en vaak besproken, dus hier offtopic
Voor TS: Als je graag meer prioriteit wilt geven aan je gesprekken, kun je die dan niet beter via e-mail laten lopen? Je kunt in je advertentie (als je gesprekken naar aanleiding daarvan zijn) ook je e-mailadres zetten.

E-mailnotificatie; dat dan weer wel! Dat krijg je tenminste ook binnen als je even niet op het forum of de frontpage aanwezig bent
Maar dat idee is al afgeschoten en vaak besproken, dus hier offtopic
Voor TS: Als je graag meer prioriteit wilt geven aan je gesprekken, kun je die dan niet beter via e-mail laten lopen? Je kunt in je advertentie (als je gesprekken naar aanleiding daarvan zijn) ook je e-mailadres zetten.
[ Voor 30% gewijzigd door PromWarMachine op 28-11-2012 12:14 ]
Email is niet per se meer geschikt voor chatten dan de DM, en om nou elke wisseling die mogelijk in een chat kan veranderen afhankelijk van of de andere persoon ook op dat moment online is, over te schakelen naar een email of ander platform is ook niet efficient. Als ik Tweakers open heb staan en er komt een bericht binnen, vind ik het niet erg maar juist prettig dat dat onder mijn aandacht gebracht wordt. Op dit moment is het al redelijk zichtbaar als ik actief op de site bezig ben, maar als ik even in een andere tab zit moet ik telkens even kijken. Als ik met belangrijk werk bezig ben heb ik Tweakers niet open staan, dus dan is het ook niet storend.
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."