Macbook Sleep image weer uitzetten

Pagina: 1
Acties:

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-07 21:16
Ik heb altijd deepsleep uit staan zodat er geen sleep image van 9 gb naar de ssd geschreven wordt. Alleen sinds een update denk ik werkt het niet meer.

ik heb al een paar keer hibernation op 0 gezet en staat volgens de terminal ook op 0, maar toch maakt osx nu ineens elke keer een sleep image. Opzich vind ik het niet zo'n probleem, maar ik merk gewoon dat hij er lang duurt om in slaapstand te gaan en soms te ontwaken. Ook schrijft time machine nu elke keer een file van ongeveer 9 gb groot naar de time machine server, nogal irritant. Zo vliegt de schijf ook wel vol.

Kan dit door een update gekomen zijn? Meer mensen die dit opgemerkt hebben?

update: zie net dat iemand anders hier ook al last van heeft in het macbook topic. Als iemand een oplossing gevonden heeft zijn er vast een paar mensen blij :+

[ Voor 31% gewijzigd door sweebee op 22-11-2012 22:31 ]

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-07 14:59

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Even naar beneden scrollen in de topic list ;)

sleepimage verwijderen rMBP 15"

Launching containers into space

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-07 21:16
Bedankt! lijkt te werken tot nu toe, afsluiting ging ook opeens weer binnen 2 seconden. Duurde bij mij altijd wel 15 - 30 seconden :S

Apple is lekker bezig de laatste tijd.

Edit: afsluiten was helaas eenmalig, nu weer 10-20 sec om af te sluiten... was altijd binnen 2 seconden, opstarten is zelfs sneller met 10 seconden.

[ Voor 30% gewijzigd door sweebee op 22-11-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-07 14:59

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Het lijkt erop dat Apple niet (meer) wil dat je safe sleep uitschakelt.

Launching containers into space