Toon posts:

Beste RAM voor MacBook Pro 2010

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn macbook pro is in de verloop der tijd langzamer geworden. Hier wil ik iets aan gaan doen, namelijk van
4 GB werkgeheugen naar 8 GB.

Ik heb al een beetje globaal op internet gezocht maar kwam niet echt vertrouwde informatie tegen.

Daarom deze vraag aan jullie. Wat is de beste RAM voor een MacBook Pro 2010 (2.53 GHz Intel Core i5)?
En wat is ongeveer de prijs?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
OnionJuin

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Ik zie dat dit je eerste bericht is op Tweakers, welkom!

Je moet even in de Pricewatch kijken naar een setje van 2x4 of 2x8(zou ik aanraden). Gewoon de snelste geheugen pakken mits het een beetje marktconform geprijsd is.

Gebruik ook eens de zoekfunctie..

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

:w Welkom op GoT!

We hebben een uitgebreid topic hiervoor: \[Mem-ervaringen] Intel Mac - Deel 2 Ik stel voor dat je daar eens een kijkje in gaat nemen. Daar zul je ongetwijfeld wat input vinden om een geheugenkit uit te kiezen. Vervolgens kan je de Pricewatch gebruiken om de prijs van die geheugenkit te vinden.

Verder wil ik je adviseren om ook even te kijken naar Het algemeen beleid #quickstart Je topic voldoet namelijk niet aan de richtlijnen die we voor nieuwe topics hanteren. Ik ga je topic daarom ook sluiten.

Mocht je er echter met de input uit het mem-ervaringen topic nog steeds niet uitkomen, mag je altijd een nieuw topic openen. Zorg in dat geval wel dat je de quickstart doorgenomen hebt ;)

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.