Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429569

Topicstarter
Beste tweakers!

Ik heb sinds kort mijn HTC verkocht en was aan het google'n voor een nieuwe telefoon. (Ik was mijn oude gewoon zat)

Toen kwam ik de LG Nexus 4 tegen. Heb hier wat research op gedaan en ik wil hem graag hebben. Ook haal ik hem in de mediamarkt uit duitsland, Dit betreft ook 1 van mijn vragen.

Mijn vragen over dit toestel:

- Ik heb XDA gelezen dat er bijvoorbeeld gele vlekken in het scherm kunnen komen, vanwege de hitte dat het lijm smelt. En mogelijke andere kinderziektes / hardware fouten.

- Hoe zal de garantie zijn naar Duitsland toe? Of kan ik naar een Nederlandse MM toe? Als er iets mis is word het lastig om weer naar duitsland te komen. Of ik zou hem moeten opsturen?

Tsja ik maar me gewoon een beetje zorgen hierover en wou graag jullie mening weten of jullie de telefoon zouden kopen :? . Het is toch nog 400 euro.

Edit: Vraag gewijzigd.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 429569 op 21-11-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:22
Je eerste punt is geen vraag...

En je tweede punt, als jij 'm in Duitsland koopt, dan zal je naar Duitsland terug moeten als je garantie wilt. Sowieso heb je bij de Media Markt in Nederland ook al dat je naar de vestiging hoort te gaan waar je het product hebt aangeschaft.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:31
Misschien kan je beter hier terecht?
[Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het eerste punt is indd geen vraag maar meer een overweging van mij wat mij tegen houd om hem gelijk te kopen, aangezien ik wel vraag wat jullie hem zouden kopen.

@Pino112 Bedankt voor de link :) Ik zal het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482709

In het geval je eerste "vraag" nog niet beantwoord mocht zijn, de gele vlijken zie je enkel op sommige toestellen en het gaat na een tijd ook weg dus dat is eiegenlijk niet zo'n groot probleem. de kans ik ook vrij klein dat je nexus 4 dat probleem heeft.
Pagina: 1