Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Kreeg je tussendoor ook een error? Want ik heb dit ook heel af en toe (vooral in DMs) maar dan alleen als ik bij de 1e poging een error krijg (503 Service unavailable). Als ik daarna meteen weer probeer, heb ik soms twee stuks verzonden met exact dezelfde inhoud.
Heb het trouwens nu al een tijd niet meer gehad
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik heb op 2 keer 'verstuurd bericht' geklikt, maar tussentijds geen fout (wel een trage verbinding).Cloud schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:04:
Kreeg je tussendoor ook een error? Want ik heb dit ook heel af en toe (vooral in DMs) maar dan alleen als ik bij de 1e poging een error krijg (503 Service unavailable). Als ik daarna meteen weer probeer, heb ik soms twee stuks verzonden met exact dezelfde inhoud.
race-conditie, happens...
Intentionally left blank
Niks aan te doen? Geen check op items op dubbele inhoud, waarna het dubbele bericht wordt verwijderd?crisp schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:27:
race-conditie, happens...
Als je door die race condition de eerste post nog niet in de DB of sessie hebt staan kan je checken wat je wil, maar dat werkt dus niet
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Op die manier dusMueR schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:57:
Als je door die race condition de eerste post nog niet in de DB of sessie hebt staan kan je checken wat je wil, maar dat werkt dus niet
Dan kan het topic wel dicht denk ik als er geen oplossingen voor dit 'euvel' zijn.
Een oplossing zou kunnen zijn de submit-button meteen disablen bij de eerste klik zodat je er niet nog een keer op kan klikken
Intentionally left blank
Pagina: 1