Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06 14:40
Hallo Tweakers,
Afgelopen vrijdag kreeg ik van Origin de volgende email:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11859379/Origin.png
De link "Origin Help" brengt mij simpelweg naar deze pagina "klik".
Ik kan hier niks vinden hoe ik simpelweg contact op kan nemen met EA. De knop "praten met..." brengt je naar een plek waar je ook weer in moet loggen.
Ik ben ten einde raad bij EA en zou toch echt wel graag mijn account terug krijgen.
Wie o wie kan mij helpen met een simpel contact formulier of eventueel zelfs een telefoonnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
Eindelijk een telefoon nummer! http://www.ea.com/nl/news/support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-07 20:42
Dat was dan ook weer niet zo moeilijk :) Gezien je een ''oude rot'' bent (al 4 jaar tweaker) lijkt het me enigszins overbodig je nog te vertellen dat er ook een edit-knop is. En ik moet mezelf maar eens vertellen dat ik niet voor mod moet spelen, want dat ben ik (gelukkig) niet. :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
BeefHazard schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:48:
Dat was dan ook weer niet zo moeilijk :) Gezien je een ''oude rot'' bent (al 4 jaar tweaker) lijkt het me enigszins overbodig je nog te vertellen dat er ook een edit-knop is. En ik moet mezelf maar eens vertellen dat ik niet voor mod moet spelen, want dat ben ik (gelukkig) niet. :)
Dat klopt inderdaad. Maar ik vond het (veel te snel na het posten (om me dood te schamen eigenlijk |:( )) stiekem per ongeluk zelf oplossen doorbrekend genoeg voor een nieuwe post?

Doorbraak!(achtig): EA bellen had voor mij geen nut, ik had namelijk gene product code bij me op dat moment. Wachten duurde overigens meer dan een half uur.
Via de website was het ook mogelijk om via een PSN in te loggen. Toevallig heb ik mijn PSN aan mijn Origin gekoppeld en kwam ik dus in mij account terecht.

Omdat ik hackers geen privacy gun stond er het volgende in mijn account.

Origin ID: Zergmind
emailadres: yandex1910@live.ru

Helaas kan ik nog geen dingen wijzigen omdat ik het wachtwoord nog steeds niet weet.
Morgen maar nog een keer proberen te bellen met een productcode bij de hand.

[ Voor 34% gewijzigd door Marijn100 op 20-11-2012 18:36 . Reden: Doorbraak!!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Omdat de afgelopen posts toch daadwerkelijk over een nieuw issue gingen, heb ik die reactie's afgesplits naar Origin account gehackt