Dat ligt er maar net aan hoe laat je vertrekt en welke wegen je pakt. Ik kan me voorstellen dat het vanaf Enschede anders is, maar vanaf regio Utrecht is 't tegenwoordig een eitje. De situatie op de A2 is een stuk verbeterd de laatste jaren. Toegegeven, nu vlieg ik niet zo heel veel, maar als we vliegen pakken we eigenlijk altijd de auto. Binnen 20, 25 minuten sta je op Schiphol.Grrrrrene schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:36:
[...]
Enschede - Schiphol is ook een directe verbinding, om maar een andere uithoek van het land te noemen. Wel heb ik inmiddels de ervaring dat van de 3-4 treinreizen naar Schiphol er 2 met vertraging verlopen. Een keer (vorig jaar) was het zo krap dat we via allerlei priority-lanes door de check-in en douane moesten om de gate nog te halenMaar goed, met de auto heb je eigenlijk gegarandeerd vertraging, zeker in de spits.
Vind ik een stuk betrouwbaarder als de trein naar Schiphol: die hebben we ook wel eens genomen, maar elke keer zaten we met onze vingertjes gekruist te hopen dat we geen vertraging zouden krijgen. Ergens is 't belachelijk dat de NS dat traject maar niet op orde kan krijgen...
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits