Momenteel loop ik rond met een 'Nokia' BH-503 bluetooth headset van DealExtreme. Tot nu toe ben ik er best tevreden mee geweest, maar er zijn een paar puntjes waar ik me steeds meer aan ga ergeren:
Anyhow, mensen die ervaring hebben met een van deze sets, of andere suggesties hebben - je mening wordt gewaardeerd!
Wauwie, wat een verhaal
- Bluetooth is niet de meest stabiele verbinding i.e. het signaal wil nog wel eens haperen;
- Het draagcomfort is niet je van het
- De linker oorschelp raakt los
- Isolatie van buitengeluiden (en andersom) is niet geweldig
- Isolerend
- Redelijke geluidskwaliteit
- Comfortabel genoeg om minstens 2 uur achter elkaar te dragen
- Liefst éénzijdige kabel
- Budget: maximaal €100,-; liefst lager.
- Marshall Major: Goede isolatie en lijkt comfortabel, maar is nogal bass-happy en klinkt alsof je je hoofd onder water houdt.
- Sony MDR-ZX600: Lekker licht, maar voelt flimsy en isoleert niet geweldig. Lijkt ook niet goed op mijn hoofd te blijven zitten. Geluid klonk wat tinachtig, maar niet erg goed getest vanwege de eerder genoemde issues.
- Sennheiser HD25: Afgaande op de reviews de perfecte koptelefoon voor mijn eisen, maar helaas vér buiten budget. Alleen bij een erg overtuigend argument een optie.
- AKG K-518 DJ: Mooie prijs, en isoleert goed. Schijnt echter nogal bassy te zijn - geen idee hoe dit zich vergelijkt met de Marshall? Daarnaast lijkt het comfort nogal hit-and-miss te zijn.
Anyhow, mensen die ervaring hebben met een van deze sets, of andere suggesties hebben - je mening wordt gewaardeerd!
Wauwie, wat een verhaal