Verkoper neogennl maakt weer slachtoffers als Corrie12

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle.nl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Na een paar jaar kopen en verkopen onder medetweakers werd ik vorige week verleid tot de aankoop van een Core i5 CPU voor een (te?) laag bedrag. (http://tweakers.net/aanbo...l-core-i5-3450-boxed.html).
Nu een week later weet ik weer dat ik altijd moet blijven opletten en moet kijken naar Feedback en niet zomaar geld overmaken naar een verkoper met een nieuw account. Hij heeft me over de streep getrokken door te zeggen dat het andere product wat ik ook wel wou hebben al verkocht was! Ik dacht nog: "dan zal het wel goed zitten anders zou deze Corrie12 ([Verwijderde gebruiker]) ook wel proberen om daar geld voor te vangen" Maar nee het zat niet goed; na betalen geen communicatie meer en ook niet de CPU die maandag opgestuurd zou worden. Ik ben opgelicht :(
Na mijn melding en die van anderen aan va@tweakers.net is Corrie12 wel gebanned maar de vogel was toen al gevlogen.
Ik heb geld overgemaakt naar C.M. Missler te Assen ing 762540. Bij mijn bank kwam ik echter te weten dat Het nummer bij iemand uit Utrecht hoorde.
Tot mijn verbazing stond deze persoon ook onder de naam neogennl ([Verwijderde gebruiker]) op Tweakers en hier met zijn echte naam, woonplaats en geboortedatum! Ook gebanned in mei 2012!
Ik begrijp dit soor figuren niet die zich op hun 20e al voor de rest van hun leven laten brandmerken :X
Dus medetweakers oppassen geblazen! Jullie moeten het me maar niet kwalijk nemen dat ik bij de volgende aankopen vraag naar je telefoonnummer en je bel om een en ander te verifieren ;)

Ik heb aangifte gedaan bij Mijnpolitie.nl en een bericht geplaatst op: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,3755.0.html
Als andere gedupeerden dit nou ook doen dan krijgt ie misschien een tik over de vingers. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Eagle.nl op 17-11-2012 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tja, zoals we al zo vaak aangeven: if it sounds too good to be true, it probably is.

Daar hebben we ook dit topic voor: \[V&A] Wat algemene tips

Kortom: als je twijfeld, handel de deal dan persoonlijk af en haal het product af.

In elk geval hebben wij deze gast op de korrel.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.