Antwoorden op beveiligingsvragen vergeten (Apple ID)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:47
Goedendag,

Zoals de titel het al zegt, ben ik de antwoorden op mijn beveiligingsvragen in iTunes/AppleID vergeten. Toen er gevraagd werd om die in te vullen, heb ik maar wat ingevuld. Nu moet ik dus antwoord gaan geven op die vragen, wat niet kan.

Hoe reset/achterhaal je deze antwoorden?

Via Google ben ik op het volgende gekomen:

http://support.apple.com/kb/HT5312?viewlocale=nl_NL

Hier staat dan:
Als u uw antwoorden bent vergeten, kunt u een e-mail versturen naar uw alternatieve e-mailadres om uw beveiligingsvragen opnieuw in te stellen.
Echter, wanneer ik inlog op https://appleid.apple.com/nl_NL , en op "wachtwoord en beveiliging" klik, staat er uberhaupt geen optie om de antwoorden te resetten.

Vervolgens ben ik op de Apple site gaan kijken om support aan te vragen, maar is nou de enige manier om support te vragen telefonisch? Ik heb een gerefurbishde iPad gekregen van de reparatie, en heb dus geen recht op die 90 dagen gratis telefonische support. Is er een andere manier om in contact te komen met Apple?

Ik hoop dat een van jullie mij hiermee kunnen helpen. Ik snap niet waarom Apple zo omslachtig doet met het aanvragen van support...

Edit: Even gebeld met Apple. De enige oplossing die ze konden bieden was tijdelijk een credit card aan mijn account linken om te verifieren dat het daadwerkelijk mijn account is... En het maakte niet uit van wie die credit card zou zijn.. vraag me dan af wat voor nut dit heeft. Laat het nou net zijn dat niemand in mijn omgeving een credit card gebruikt... |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Amps op 17-11-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Ik vind het alleen maar logisch dat je alleen maar telefonisch hulp kan krijgen voor dit probleem. Dat maakt het naar mijn idee wat veiliger(stel dat het niet jouw account was). Als je er echt niet uitkomt kan je ook even naar de Apple store gaan in Amsterdam, even bellen en vertellen wat je probleem is en ze maken een afspraak voor je.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik vind deze procedure nogal omslachtig om de antwoorden op de beveiligingsvragen te resetten. Ik heb toegang tot mijn Apple ID, email adres waar de Apple ID op geregistreerd staat, de alternatieve mail adres en mijn apparaten zijn geregistreerd op mijn Apple ID.

Zoals mijn 'edit' al aangaf, heb ik al gebeld en de enige optie wat overblijft is om een creditcard te linken aan mijn Apple ID. Er moeten in totaal op twee manieren geverifieerd worden of je de rechtmatige eigenaar bent (opties zijn één van je antwoorden geven, creditcard info geven of een code laten sturen naar je geregistreerde Apple device).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:00

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Heb zelf momenteel ook problemen met apple id (\[Apple-ID]"Onjuist wachtwoord", na 5 jaar...). Wel ben ik erachter komen dat je zo: https://iforgot.apple.com/iForgot/iForgot.html je wachtwoord via je email kunt resetten, maar weet niet zeker of jij dit al wel of niet wist...

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Apple ID wachtwoord is bij mij gewoon bekend. Alleen de antwoorden op de beveiligingsvragen niet ;) Die staan los van elkaar.