ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs
http://www.athenaeum.athenaverse.com/archives/00000584.htm.
grt timberwolf
Die kent ie waarschijnlijk wel. Is ook gemaakt door iemand van Tweakers.TIMBERWOLFS schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:20:
hallo asphiax dit kwam ik net tegen.
http://www.athenaeum.athenaverse.com/archives/00000584.htm.
grt timberwolf
Nu dat ModWithMe een beetje begint te draaien en mensen ModWithMe steeds vaker weten te vinden voor modklusjes en zelfs hele skratch builds (we hebben een 70m2 werkplaats met laser 120x90cm lasersnijder, 60x40cm CNC, zandstraal en spuitcabine en 4 olldig ingerichtte werkplaatsen om aan te modden) Vond ik het tijd om de BORG af te maken maar dan zoals ik hem origineel voor ogen had maar de skillset en machines niet voor had. Lekker klussen weer dus!
Wat zal ik in de aankomende weken gaan doen?
De frontgril zoals hij nu is ga ik aanpakken!

Ik ga al het interne aluminium werk opnieuw doen.

Ik ga de radgrills opnieuw maken

Ik ga de SSD tray opnieuw maken

Ik ga alle belichting van de frontgrill opnieuw doen.

Ik heb een nieuw idee voor de topgril aan de binnekant

Ik ga alle slang covers opnieuw maken.
Omdat ik geen cube materiaal meer heb en ik kan niks bij bestellen zal ik het hele paneel opnieuw gaan doen. Lekker 3 dagen prutsen met verf !

Ik heb een aantal PCIE connector covers gemaakt welke ook de alumunium tubing zal vastklemmen.

Maar dat is genoeg over wat er reeds gedaan is ... Wat ben ik nu aan het doen ?
Ik heb een oud COSMOS II frame gekregen van de mannen van Coolermaster Benelux , bedankt !!!

Allereerst de nieuwe radgrills gemaakt

Oud en nieuw ...

Moet meer schuurwerk doen en een goede paintjob en wat UV reactief plexi maar meer daarover in een volgende update!

Installeren van de binnenmuren

Eerste laag van de SSD tray, in totaal bestaat hij uit 3 lagen.

Bijna zonde om het te moeten spuiten ...

Laatse plaatje voor vandaag.

Dat was het voor de eerste update van de reboot. Sorry dat het zo lang heeft geduurd maar ModWithMe opzetten heeft erg veel energie gekost en aangezien ik mijn hypotheek ermee moet betalen is het best spannend! Misschien tot ziens in de ModShop!
Tot snel!
Verwijderd
Ben zeker benieuwd naar het vervolg en me complimenten aan je site heeft mooie uitstraling:)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 20:55 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Maar ben wel benieuwd naar hoe je verder gaat nu je de juiste materialen enz. hebt!
Seriously ?masauri schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:19:
Ik heb een =IMG] foutje gespot en een typo: "Laatse"
Maar ben wel benieuwd naar hoe je verder gaat nu je de juiste materialen enz. hebt!
Zolang het modden maar foutloos is dan ben ik happy man !
Je kent me toch al een beetje heAsphiax schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 08:07:
[...]
Seriously ?
Zolang het modden maar foutloos is dan ben ik happy man !
Het modden komt wel goed, "denk ik..."
Heb je genoeg ervaring denk je?
Ik vind zelf dat niet alles opnieuw hoeft hoor
Maar die radgrill is wel erg gaaf.
Subbed.
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
tijd voor een nieuw permanent tabblad
Heb het UV reactieve plexi gemaakt voor de binnenkant van de radgrill

Mijn rads hebben een mooi wijd frame en daar kan ik dus precies de ledstrip onder kwijt!

De foto doet hem niet echt eer aan, in het echt is hij voller groen.

Thanks ! Dit wordt mijn LAN rig dus hij zal wel ergens te zien zijn in het echt ooitPilatuS schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:35:
Kan je nagaan hoe mooi het in het echt wel niet is als het er op de foto al zo mooi uitziet
Succes Sander
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
Alleen omdat je toegang hebt tot flowjets, lasers en CNC's betekend het niet dat je elk klusje ermee moet doen! Wat ouderwets dremel en vijl werk hier.

Het oude paneel zag er zo uit met vreemd gevormde gaten en dieptes.

Ik heb dat wat strakker gemaakt

*let op, dit is maar een layout, de cubes zijn nog niet gelijmd, hierdoor lijkt het een stuk minder solide!
Er komen 3 fans in het onderste deel van het paneel die de lucht naar buiten zullen duwen

Het bovenste deel zal een grote fan assembly krijgen welke geïnspireerd is door de Queen Sphere uitgangspoort in het linker bovenste plaatje

Mensen sturen me regelmatig dozen met oude modspullen die ze hebben liggen en niet meer gebruiken.
I heb deze fan gehad en ik moet zeggen dat het een van de meest slecht gemaakt fans is die ik ooit gezien heb.
Kijk maar eens naar het verschil in de schroefgaten als je de motorsteunen mooi 90 graden op het paneel wilt hebben!

Dit keer heb ik de CNC gebruikt om het gat perfect uit te snijden!

Ziet er best cool uit met een snelle ledstrip en een gesneden UV reactief stuk plexi.
Ik was eerst van plan om de fanblades zwart te verven maar weet het nu niet meer.
Ik hoor graag wat meningen hierover !

Dat was het voor deze update. Krijg volgende week 24 meter PVV vierkantstaf binnen om een nieuwe lading cubes te maken.
Untill next time!
hoe zit t met je space oddity build?
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Zou je bijna gaan doen inderdaad, z'n site heeft begin 2014 de laatste update gehad...Leo1010 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:50:
Modwithme en geldfabriek zijn ook van de aardboden verdwenen. Moeten we ons zorgen gaan maken?
Want a cookie?!
ik ben er nog steeds!
Helaas heb ik mwm en geldfabriek moeten sluiten nadat er ingebroken was en er ruim 22000 euro aan webshop voorraad en systemen gestolen was.
ik ben die klap niet teboven gekomen en heb al mijn computers, gereedschap en lopende projecten moeten verkopen om de rekeningen te betalen.
helemaal terug naar af dus en ben weer aan het solliciteren.
bedankt voor de bezorgdheid iig!
Grt
Sander
Ai, rot om te horen (zacht uitgedrukt). Zijn de schuldigen ooit nog gevonden?Asphiax schreef op maandag 01 juni 2015 @ 07:05:
Hallo allemaal.
ik ben er nog steeds!
Helaas heb ik mwm en geldfabriek moeten sluiten nadat er ingebroken was en er ruim 22000 euro aan webshop voorraad en systemen gestolen was.
ik ben die klap niet teboven gekomen en heb al mijn computers, gereedschap en lopende projecten moeten verkopen om de rekeningen te betalen.
Grt
Sander
Hoop dat het weer helemaal goed komt met je!
Want a cookie?!
Verwijderd
Zijn de dader(s) ooit gevonden?
Ik hoop in ieder geval dat je een mooie baan krijgt en dat je er weer helemaal bovenop komt man!!
Sterkte met alles, ik hoop wel dat je je droom ooit nog een keer voort kan zetten.
Sterkte, ik hoop voor je dat deze periode niet veel langer meer gaat duren en dat je je binnenkort weer kunt uitleven op behuizingen. Je blijft een groot voorbeeld voor de modding-community en dus Tweakers!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
shit man dat is kut! speciaal voor jouw projecten kom ik eens in de zoveel maanden hier weer langs om eens te kijken of er alweer een update is.Asphiax schreef op maandag 01 juni 2015 @ 07:05:
Hallo allemaal.
ik ben er nog steeds!
Grt
Sander
erg kut voor jullie en sterkte er mee iig!
(idd geen verzekering?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Nee helaas zijn verzekeringen er altijd op uit om zo min mogelijk uit te keren.
Heb wel iets terug gekregen maar lang niet genoeg om de rekeningen te blijven betalen.
Ook is er wat hardware terug gevonden doordat ik teamviewer op al mijn pc's had gezet zodat ik ze vanuit thuis kon bekijken als ik stresstests aan het doen was.
Na 3 weken popte er ineens een van de gestolen systemen als active.
Direct gegevens doorgegeven aan het digi team van de politie.
Helaas waren het meerendeel kapotte spullen die bij een reparatie bedrijf stonden.
al met al een goede les en een harde klap.
ik zeg niet dat ik nooit meer zal modden maar de drive is flink zoek even.
ik hoop dat je er weer boven op komt man volg je projecten altijd met plezier
Signed!bodamn schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:04:
Heel erg vreselijk om te horen, zou bijna een donatie project opstarten om je er weer bovenop te helpen! Denk persoonlijk dat er meerdere tweakers zijn die wel een 10tje kunnen missen om je erbovenop te helpen. Mocht je ooit iets opstarten in die trand hoor ik het graag. Het is je van harte gegund!
Want a cookie?!
Verwijderd
I'm in!!!bodamn schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:04:
Heel erg vreselijk om te horen, zou bijna een donatie project opstarten om je er weer bovenop te helpen! Denk persoonlijk dat er meerdere tweakers zijn die wel een 10tje kunnen missen om je erbovenop te helpen. Mocht je ooit iets opstarten in die trand hoor ik het graag. Het is je van harte gegund!
Hopelijk pak je gauw de draad weer op met modden of iets anders.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
zou zeggen begin een crowfunding... en dan kunnen wij supportenbodamn schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:04:
check! hier zou ik liever mijn geld heen doen dan naar een tweakers abobodamn schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:04:
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik zou graag iets opzetten, maar dit laat ik maar aan Asphiax zelf over, maar weet dat er genoeg mensen zijn die je er graag weer bovenop helpen!
wat vreselijk dat je al dat werk weg hebt moeten doen, ik hoop dat je er nog flink wat voor gekregen hebt.
[ Voor 25% gewijzigd door sjettepetJR. op 07-06-2015 16:01 ]
Topic vraagje betekend dit dat de borg cosmos 2 verkocht is of staat hij te koop of wil je hem nog afbouwen?
ps sorry ik had weer een onlogisch verhaal geschreven dus correctie
[ Voor 50% gewijzigd door GerGio op 07-06-2015 17:34 ]
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Ik wist op voorhand dat geldfabriek een tijdelijke business was maar met de centen die ik daarmee verdiend had zou ik een paar hele mooie mods als showcase kunnen bouwen om meer klanten te trekken.
Helaas heb ik dus alles moeten verkopen ( laser, cnc, systemen, losse hardware, fittingen) om de rekeningen te kunnen betalen. Gelukkig hebben ze de 780's van koen laten liggen en alleen de dozen meegenomen zodat ik ze terug aan MSI kon geven.
Ja ik had investeerders kunnen aantrekken maar ik ben er fysiek ziek van geworden door alle stress. Burnout volgens de dokter en daar ben ik nu van aan het herstellen.
Doe nu vrijwilligers werk voor stichting vincensius als de pc man. Oude pc's die mensen doneren opknappen zodat ze ingezet kunnen worden voor mensen die ze niet kunnen betalen. Gewaardeerd werk, iets wat me beter over mezelf doet voelen en zo steeds een stapje verder.
Dit wens ik niemand toe!

Verwijderd
Ah f*ck man, dan staat je hart ook even stil als je dat ziet.Asphiax schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:16:
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen. Het doet me echt goed dat jullie zo iets zouden overwegen.
Ik wist op voorhand dat geldfabriek een tijdelijke business was maar met de centen die ik daarmee verdiend had zou ik een paar hele mooie mods als showcase kunnen bouwen om meer klanten te trekken.
Helaas heb ik dus alles moeten verkopen ( laser, cnc, systemen, losse hardware, fittingen) om de rekeningen te kunnen betalen. Gelukkig hebben ze de 780's van koen laten liggen en alleen de dozen meegenomen zodat ik ze terug aan MSI kon geven.
Ja ik had investeerders kunnen aantrekken maar ik ben er fysiek ziek van geworden door alle stress. Burnout volgens de dokter en daar ben ik nu van aan het herstellen.
Doe nu vrijwilligers werk voor stichting vincensius als de pc man. Oude pc's die mensen doneren opknappen zodat ze ingezet kunnen worden voor mensen die ze niet kunnen betalen. Gewaardeerd werk, iets wat me beter over mezelf doet voelen en zo steeds een stapje verder.
Dit wens ik niemand toe!
[afbeelding]
Ik hoop nogmaals dat de daders ooit worden gevonden en dat ze alles terug moeten betalen (inclusief een fikse rente
Ik vind het super van je dat je nu vrijwilligerswerk doet, en veel sterkte met het herstel van je burnout!!!
Rest me niets anders dan te zeggen, "Kop op kerel. En heel veel succes met eventuele toekomstige plannen." Ik ken het effect van de nasleep ondertussen zelf ook. Al is het dan op een andere schaal, want bij mij werd er in huis ingebroken. Daar waar ik dus ook moet slapen. En het gevoel dat je snacht's veilig in je bed ligt, wanneer er ooit iemand in ongevraagd in je huis is geweest, wordt er behoorlijk door aangetast.
[ Voor 4% gewijzigd door Phaerion op 09-06-2015 00:11 ]
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Succes en sterkte met alles. De dieven kunnen niet alles jatten, en daaronder vallen jou vaardigheden, fantasie en het waarmaken van nerd-dromen
Ik hoop dat je dat weer snel terug vind!
KUTGW
Verwijderd
Dit meen je niet ik zat net al je o zo mooie mods te bekijken en ik kwam dit tegen, dan heb ik even zon moment dat de tijd stilstaat en ik denk hoe kunnen mensen dit doen......... Echt respect en ik hoop dat je binnenkort weer verder gaat er moet gewoon iets op de homepage van tweakers komen te staan waar je kunt doneren ofso, ineens zo plotseling alles kwijt....... ik heb echt respect voor dat soort mensen die net iets ergs hebben meegemaakt veel dingen moeten verkopen en dan vrijwilligerswerk doen, echt top ik zal aj je mods nog een keer langsgaan en genieten van je mooie mods en dit is zo iets dat ik de komende tijd niet zal vergeten.Asphiax schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:16:
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen. Het doet me echt goed dat jullie zo iets zouden overwegen.
Dit wens ik niemand toe!
[afbeelding]
Vind snel weer een nieuwe baan veel succes ik ben een kind maar als ik eraan denk hoe makkelijk je later je geld kwijt kunt raken, dan ben je blij dat je nog een rustig levendje hebt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 00:11 ]